Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W124 230e probleem laadimisega
#1
Lugu järgmine panen auto käima aga genekas ei hakka kohe laadima vaid mingi 5 minuti pärast hakkab laadima. Olen genekat vahetanud, olen juhtmeid vahetanud tolku pole midagi. Pingeregulaator sai uus. Lihtsalt mingi aeg hakkab ise laadima. Genekas on stendis käinud.Milles võib viga olla? Huvitav on see, et kui sai uus genekas peale olid näitajad normis aga hommikul oli sama jama.Aku on uus.
Vasta
#2
Kas geneka ergutuse otsale süüte sisse lülitamisel tuleb vool? mõõda ära. ja võid ka proovida otse aku pealt + ergutuse otsale peale vedada ja mõõda testriga kas hakkab laadima või ei.
Ja kas laadimise märgutuli armatuuris põleb kui genekas ei lae ja mootor töötab?
Ja kas laadimise märgutuli süüte sisse lülitamisel süttib?

Kahtlustaksin pigem ikkagi viga auto elektrisüsteemis, kui genekas stendis käinud.
Vasta
#3
Genekas saab ergutuse läbi armatuuris oleva kontroll lambi, vaheta igaksjuhuks pirn ära, ja kontrolli pesa ka.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#4
Ergutus vool tuleb peale küll.Kui genekas ei lae siis armaturis pirn ei põle.Kui süüte sisse lihtsalt keeran siis tuli põleb. Kuidas armatur lahti käib? Proovisin aga ei saanud lahti kas kuskil on mingi kinnitus?
Vasta
#5
minul tuleb lihtsalt tõmmates, kruvisi pole kuskilt keeratud!
küsimus massis kas mootor käivitub hästi?
kunagi yhel masinal jebis kah ja sai mootorile lisa mass veetud??
Vasta
#6
Mootor käivitub ilusti.
Vasta
#7
siis veel see, et kas testriga saad mõõta kui palju mootori töötamise ajal ergutuse otsal pinge on? kaldun arvama et kui kohe pärast käivitust tuli kustub, siis on seal laadimispinge umbes + 13,5 vähemalt. kui on laadimispinge siis ergutuse ahel on korras ja viga tuleb hakata otsima aku ja geneka + juhtmest. kas ühendused oksüdeerunud või katkestus. klemmide oksüdeerimine suurem tõenäosus. ja saad ju ka proovida kui vähe jämedama juhtmega vedada generaatori pideva + klemmile lisavool otse aku pealt peale. sest kui armatuuris märgulamp pärast käivitamist kustub siis tõenäoliselt on ergutuse osa korras. vea geneka + klemmile otse aku + klemmilt vool peale ja siis mõõda laadimispinget. usun et viga selles et mingi kontakt või klemm on lihtsalt roostes ja genekast ei jõua vool akuni vaid kaob enne ära. ja kui mootor on käinud mõnda aega siis lihtsalt kaabel soojeneb pisut ja siis hakkab ühendust andma(soojuspaisumine ilmselt mängib kuigipalju rolli. ja proovi otse geneka + pealt laadimispinget mõõta ka. mitte klemmilt vaid poldilt mis genekast välja tuleb, ja siis klemmilt jne. kuskil ilmselt on meeletu pingelang.
Vasta
#8
Vedasin täna lisa massi aga tulemus ei muutund. Olen vahetanud juhtmed mis tulevad genekast aku juurde aga tulemust ei andnud.Vedasin lisa ergutuse aga ei midagi. Kas kuskil ei või olla mõnda releed või midagi.Kuulsin et aku taga on mingi pinge relee kahe kaitsmega.Kaitsmed on terved aga kui releed loksutada siis sees liigub midagi.
Vasta
#9
Tallinna lähedal võiks soovitada üht geneka spetsi.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#10
Kakkusin täna siis armatuuri lahti.Võtsin akutule pirni küljest ära aga midagi ei muutunud auto läks ikka ilusti käima. Vahetasin igaks juhuks pirni ära aga ei midagi.ikka sama jama.Ergutus vool on 2 volti.mida veel proovida
Vasta
#11
ot ot ot.... ergutusvool 2 volti. aga peaks ju olema akupinge, ehk siis 12,...V. ja minu mäletamst mööda asus aku taga küll väike kahe kaitsmega karbike, aga minu E 300 Diislil oli üks kaitse vist piloodi oma ja teist ei mäleta.
Aga kas lisa ergutusega panid ikka 12v selle peenikese juhtme peale? Aga ergutusvool peab küll olema võrdne akupingega.
ja võib-olla on loll küsimus aga kas oled kindel et ergutuse ikka õige otsa peale vedasid? suht peenike juhe on ergutuse oma.
Vasta
#12
Kui süüte sisse keeran siis on ergutusvool 2-2.5v.Kui käima panna siis on vool võrdne genekast välja tuleva vooluga.
Vasta
#13
Kui võimas generaator on teie autol peal? Minul on 55 A ja spetsalistid räägivad,et see ei toida ära. Kas 90A toidab ära?
Vasta
#14
no kurat. mis spetsialistid need on sellised on? 55A genekas toidab kindlasti ära kui ei ole just mingit hirmvõimast helitehnikat ja muid elektrilisi pudinaid juure lisatud. aga laadima peab ikkagi kohe hakkama, mitte mingi aja pärast. Bensukale peab 55A küll olema. aga muidugi 90A on kindlasti parem, aga see juba ju diisli oma ilmselt. ei tea kui võimas mul on genekas aga usun et kusagile 90 kanti jääb, sest mootor ju 3,0 diisel.
Vasta
#15
ja kuule. kui auto käima paned kas siis ergutuse otsal on kohe laadimisvool peal ja akusse mineval jämedal otsal ei ole?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 223 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 180 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 415 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 255 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 327 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  W212 airmaticu probleem Henrit 3 449 06-01-2024, 01:45 AM
Viimane postitus: hannest
  W211 Turbo probleem difred 12 1,663 07-06-2023, 08:57 AM
Viimane postitus: v6sa
  Probleem w212, neljanda silindriga Kevin O 6 529 05-06-2023, 10:27 AM
Viimane postitus: meego
  Mure W124 pööretega spy4 21 7,986 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  W212 E200 2010 tagumise telje probleem Sander1990 0 344 08-03-2023, 04:21 PM
Viimane postitus: Sander1990



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne