Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W201 ja W202 veermiku sarnasused ??
#1
Teab keegi noorema ja vanema venna sarnasusi veermiku ja pidurite osas?
Amordid näiteks? On`s alumine kinnitus samasugune?

Mõte selles, et w201 ei pakuta just eriti palju aftermarket juppe, küll aga w202`le hulgaliselt.

Piduritega tegelt pole suurt midagi vahetada, sest enivei on selline asi väga kallis. Odavam on sobitada juba väga korralikud tutikad Brembod.

Aga just nt coilovereid ei leia eriti w201`le.

Kui keegi teab veel selliseid alusvankri sarnasusi neil mudelitel, siis pange palun kirja.
Vasta
#2
Veidi OT.
See tundub hirmkallis lõbu olevat.
Ise olen mõelnud sarnase lahenduse peale: e420 või sarnase suuremad pidurid, uued -40mm madaldusele mõeldud amordid ja 124 V8 raske mootoriga isendi vedrud mis lihtsalt rellakaga alla parajaks lõigata. Lisaks võib veel sillatala puksid kas tefloni või alumiiniumi vastu vaheteda. Selline lahendus ei ole nüüd küll väga überbligen brembo ja coilid kuid s rahaliselt suht söödav asi.
Vasta
#3
Tagumine sild on identne, kuid esisild on hoopis teistsugune.
----------------------------------------------------
Lesven OÜ Mercedes-Benz autode remont , hooldus ja diagnostika Suur-Sõjamäe 30f Tallinn 39-€/h.  www.lesven.ee
5232198
Vasta
#4
w202 coilid D2 racing omad - ca 11 000.- Peaks olema siis ringi hind, pilt vähemalt näitas nii ja vastupidist välja ei lugenud.

Ma arvan, et ise aretades saan tutikate ketaste ja klotsidega 4 kolvilised brembod alla vähem kui 10k eest.

Puksid tulevad ilmselt plastist, odavuse mõttes.

Igasugu asju veel, mul nüüd õnneks 1 seisev kere, mille peal asju aretada.
Vasta
#5
ja mul 1 üleliigne mootor mis ootab, et hents temaga aretustööd tegemma hakkaks:bigsmile:

Vasta
#6
Jälle OT:
Tagumiste coilide jaoks siis tuleb teha amordi koobas suuemaks? Ette otsa siis 202 coilid koos kääntelgedega mille otsa istuvad Brembod? Kas esimeste ketaste-suportite-klotside komlekt on 10-nekas? Mis läbimõõdus?
Minu lahenduse kogumaksumus oleks sinna 10-ne tuuri s.h. uued puuritud kettad ja taastaud supportid. Ja soovitud tulemus oleks siis kurvis rattas maast lahti mitte auto kaldu. Ketta diam. 300 pluss nelja kolviga support lisaks taha ka vent kettad.
Vasta
#7
Tjah, ma tegelt mõtlesin ainult esipidurite hinda umbes. ketas siis 315x28mm
Midagi sellist.
Aga need veel mõtted, eks kaalun igasuguseid variante. Kõigepealt vaja pidurite parendamiseks voolikud välja vahetada, mis pole ka eriti odav teema.
Ühele A-rühma subarule tehti siin pidurivoolikuid, teflon+metallrüüs, meetri hind on ca 200.- ja otsikud, mis otsa käivad - 4 pidurit + käsipidur ca 10k

Eks peab aretama, nüüd lasen puksid ära teha, vaatab, mis tulemus saab. Teppani käest saan ühtteist infot mida ja kuidas teha.

Need coilid olid lihtsalt väike mõte, sest amordid saaks umbkaudu sama raha eest.
Vasta
#8
Lisaks tasuks arvestada veel sellise asjaga:, kui installida ette suurem piduriketas koos suportitega peab liigutama velje offsetti väljapoole. See tähendab kuskil alates et 34 ja alla, sõltuvalt pidurist. Kuna w201 on arvestatud veljed et 42-49 kanti siis 34 liigub velg koopast välja ja natuke madalama vedru korral hakkab vastu tiivakaari käima.
Vasta
#9
Nii, vahetasin eile w140 (S280) esipidurikettaid ja -klotse.
Kettad on siis 320mm x 31mm - mis on päris heade mõõtudega. Pidurisadulad on 4 kolvised (kolvi läbimõõt ca 31mm), ainuke miinus on selles, et materjaliks on teras, võiks olla alumiinium, kuid kindlasti annab kasutada brembo sadulaid (ca 1500-3000.- paar kasutatult), sest kinnitused tuleb enivei ringi teha (ilmselt, homme mõõdan ka 190 omad ära).
Hea on veel see, et neid pidureid saab kasutada 16" veljega.
Ja pidurdamine peaks palju-palju parem olema.

Ja selline combo peaks päris soodne olema. Tutikad kettad ca 750 eeki tükk, peaks uurima, kas AMG kettaid on saada B-varuosana(febi-bilstein), siiis oleks ehk soonte/aukudega kettaid saada.

Python, mis mõõtudega E420 pidurid on? Või need R129 omad?
R129 omad peaksid olema samuti ju 320mm vähemalt Jürgen ütles nii.
Vasta
#10
hents99 Kirjutas:Või need R129 omad? R129 omad peaksid olema samuti ju 320mm vähemalt Jürgen ütles nii.
124 4,2 ja 5,0 on samad ja 129 koodiga.
Vasta
#11
Jah, need esimesed on samad 300SL, E420, 190 EVO, EVO II ja osadel sl-del kasutati ka alumiiniumist brembo suporteid ja need olenevad ka aasta arvust. Hiljem saan lisada ka täpsed koodid.
Esimesed 300*28 300sl ja evo I. Uued(taastatud) suportid ca 1800.-tk. Zimmermani puuritud kettad 1500.-tk.
Tagumised 294*22 e420(samuti ventileeritavad) on siis samad hinnad umbkaudu. Esimesed peaksid sobima siis üks ühele, vähmelt 16v mudelitega, tagumistel peaks muutma tolmukatet ning eemaldama käsipiduri süsteemi.
Vasta
#12
Ok, ma igaljuhul proovin hiljem neid 320mm kettaid kutsikale aretada.
Kas 300SL`il on siis väiksemad kettad kui S280`l???
Ma proovin hetkel saada alumiiniumist suportid S280 mõõtude järgi. Ehk siis kettaks saab kasutada kuni 320-330mm x 31mm.
Vasta
#13
Ok, ma igaljuhul proovin hiljem neid 320mm kettaid kutsikale aretada.
Kas 300SL`il on siis väiksemad kettad kui S280`l???
Ma proovin hetkel saada alumiiniumist suportid S280 mõõtude järgi. Ehk siis kettaks saab kasutada kuni 320-330mm x 31mm.
Ketas ise selline.
Vasta
#14
w140 ketast ei saa kasutada, sest ketta offset on liiga suur. 75mm on ketta välimise pinna ja kinnituse vahel, w201`l on 40mm ja rohkem ei mängi ka välja, sharniir jääb ette.
Vasta
#15
mjaa
ma võin homme w202 ära mõõta, et mis see umbkaudne offset on... sest c43amg-l peaks ju ka suured pidurid olemas ja äkki...

Vasta
#16
EDIT:
Oma w202-el plaanin kasutada E55 kettaid ja vist audi A8 sadulaid vms.

http://www.ladu24.ee/index.php?tyyp=HA&r...6&search=1

Vasta
#17
kas C32 (w203) kettaid ja sadulaid ei anna kasutada. ketas peaks olema 245mm ja on suht bolt-on w201`le. Vaheseibidega.

Aga eks kindlasti annab aretada, enamus MB osad ju ikkagi omavahel vahetatavad.
Vasta
#18
Huvitav kas tavalisel 190 käänteljed on erinevad 16v omast mis on sama w124-ga. Omavahel on vahetatavad muidu w124 ja R129. Ülejäänud minuteada ei kattu kinnituste ja offseti tõttu.

Mercedes SL  (R129)  
03.1989 - 10.2001
300 SL (129.060)
300 SL-24 (129.061)
500 SL (129.066)
280 (129.058, 129.059)
320 (129.063, 129.064)
500 (129.067)      bis Fahrgestell-Nr: F103936
500 (129.068)      bis Fahrgestell-Nr: F103936
60 AMG (129.067) bis Fahrgest.-Nr:F103936

Mercedes (W 124) Stufenheck
01.1991 - 06.1993
500 E (124.036) bis Fgst.-Nr. B927760

Mercedes 190 (W 201)
05.1990 - 05.1993
190 E Evolution II 2.5
124 421 26 12
129 421 06 12
129 421 10 12
129 421 20 12

EDIT: tavalisel 190 ja 16v-del erinevad käänteljed.
Vasta
#19
Vot seda erinevust oletasin ma ka ise.

Siit tuleb jälle välja üks tõsiasi, kui w201`te ehitada kiirusomaduste jaoks, siis tasuks kohe 16V või EVO osta. Kokkuvõttes tuleb kindlasti odavam ja kindlam.
Minu variant siis läbi ussi-sellesamuse kõike teha....Ehk ainult kere jääb Confusedmash:
Loll mina.
Vasta
#20
Tundub, et ABS-ga ja alates -88 on 190 2,6 samuti W124 käändteljed.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Heart W201 MB 190 küsimused EnricoN 1 158 31-03-2024, 12:31 AM
Viimane postitus: EnricoN
  w202 bensiinipumba relee dinowalk 4 278 19-11-2023, 07:35 PM
Viimane postitus: dinowalk
  w201 2.5d käigukast MarkiJeg 1 250 03-11-2023, 09:43 PM
Viimane postitus: v6sa
Tongue W202 2.0D 55kw süüteluku juhtmete erinevus Mersuotsingul 0 152 20-10-2023, 03:52 PM
Viimane postitus: Mersuotsingul
  W201 varuosad Fred_W201 0 267 19-06-2023, 04:10 PM
Viimane postitus: Fred_W201
  W202 Starting issue Santtu 0 371 02-05-2023, 08:03 PM
Viimane postitus: Santtu
  W202 Diffri erinevus rexrex 4 406 15-02-2023, 04:23 PM
Viimane postitus: rexrex
  w202 mootoriaju pinout 7hp 0 401 05-01-2023, 03:39 PM
Viimane postitus: 7hp
  W201 1.8 66kw 1984 ,Millest peale hakata? Treufeldt 3 660 09-08-2022, 08:50 PM
Viimane postitus: Rolz
  W202 250td ei puhu jalgadele sooja Alpz 1 596 09-12-2021, 10:11 PM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne