Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sprinter
#1
Tuhnisin siin uitsake ringi aj ei märganud sugugi. Vitost ja V-st siin ikka juttu tehakse, Sprinterit ei mainita aga väga kusagil. Tahaks inimeste kogemusi või teadmisi/arvamusi küsida.

Vaja oleks töökas sõiduk majja muretseda. Külmaseadmega. Vitosugust pelgan väikeseks. Samuti on Vito palju sõimu kaela saanud, pollagi teine Mercedes-Benz sildi vääriline...
Et Sprinter ei pidanud kuigi mugav ja mõnus olema, aga tööriistana ta vastupidavust ette näitab? Pool milli ikka läbi jahvatab, kui hooldada? Olen siin sobivat mudelit otsinud, no ei tahaks lausa prantsuse imet ka kokku otsima hakata...
Vasta
#2
No, mootorid samad, mis Vitol, seega selle kandi pealt samad mured võimalikud, kui ei hoolda. Mõni mees siin tööautona ikka kasutab Sprinterit ka, rääkigu ise asjast rohkem, aga niipalju, kui mina tean, on veermikuosa küll väga robustne ja vastupidav, kuid samas siiski mugav (kui sellest pakiauto puhul rääkida saab). Sõiduomadused ka igati normaalsed.

Mina olen läbi ajaloo pidanud 3 Sprinteri eellast, 410D, 409D ja 208D, kõik olid väga head, viimasega (208D) ketrasin ise pea 200 K km läbi ja muud ei vahetanud, kui piduriklotse ja puksiringi ka korra. Neid aga vähe ja hind pea olematu. Sama Sprinteril. Sprinterit pole veel endale ostnud, aga kui oma Variot välja hakkan vahetama kunagi, siis ilmselt just uue Sprinteri vastu... eks näis.

Igaljuhul, kui ära ostad, siis hoia meid siin kursis, et kuidas lood on.
Kui bussi vaja, siis küsi!
Vasta
#3
Tänapäevast prantsuse imet pole tarvis ka karta. Sõidan ühega neist, mugav on, ja 104000 km. jooksul on remontida tulnud lõhkist konditsioneeri toru ja haagise tulede pistikut, ülejäänud korralised hooldused.
Sprinteri eelmine mudel roostetab natuke liialt palju, muidu tehnika vastupidav.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#4
Hetkel firmas Sprinter aastast 2001 ja läbisõit ca 135000km.
Pole midagi lagunenud, mingi turbo elektrooniline klapp vahetati garantiikorras ära kunagi ( letihind oli 1800.-). Pidurikettad vahetatud, pidi olema iseloomulik bussidele mis 99,99% sõitudest linnas teevad.
Soojaks läheb külma ilmaga kehvalt, CDI mootorite viga, kui nii võib öelda (samas sõidukate peal nagu pole seda murest, saa siis aru.....). Standardvarustuses lisasoojendus peal, ilma selleta pidi täitsa hullumaja olema. Ainuke viga on 6 aastaga väljailmunud rooste, valge bussi pealt kargab silma eriti (Laur rääkis muide samast bussist, töötas sama peal).

Eelmine Sprinter (esimese põlvkonna oma) sõitis meie firmas sama palju kui pragusel kilomeetreid, ei lagunenud samuti. Sidurikorv vahetati korra, see oli ka rohkem meie süü ( siis ei olnud firmas veel suurt autot ja sai tihtipeale liiga raskeid koormaid veetud). Roostetas vähem ja soojaks läks ülihästi, CDI mootoritest ei teatud siis veel midagi. Seest oli ikka paras veoauto, jurakas käigukang turritas keset põrandat nagu suur fallos, irw. Eriti hea oli käivitada esimene käik sees ja sidur all, käivitumise hetkel andis käigukang vastu põlve närvikohta sellise litaka, et tükiks ajaks oli sedasi käivitamise isu läinud.

Küsi kui on miskit küsida, vastan kui oskan.

P.S. Laur, ära sa siin foorumis küll oma konnasööjate koormavedajat kiitma hakka.:evil:
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#5
Konnasööjate uhkusest nii palju, et ühel heal sõbral, läks masin (citroen jumper) garantiikorras mootori(!) vahetusse peale 20k läbisõitu. Õli lahmas igast august ja praost välja mis kole... Ja talle oli vihjatud, et see pole ainuke juhus, mingi praak... Alustava firma jaoks paras löök, kui tellimusveod paar päeva ära jätta. Nagisev ja kolisev salong tutikal masinal ei ole ka teab-mis uhkus. Muidu mootoril jõudu jagus aga jah...
perpetum mobile
Vasta
#6
seda algaja firma asja kartes ma ise ka siin kukalt kratsin, et mida siis hankida... päris uusi hulk õuele osta, et ehk läheb mõni katki, selleks ei ole ka piisavalt vahendeid. kui aga auto käki pärast tellijad alt ära kargavad, siis pole mitte ühestki sõidukist tolku enam.
eks see Mercedes-Benz vanadest headest aegadest saati vastupidavuse sünonüümiks oli, seetõttu seda sihingi. viimasel ajal on kas inimesed virilamad ja muudkui kurdavad, või on siis tõemeeli ka Mercedes-Benz sõidukid kehvemaks jäänud...
kolasin siin mõnes teiseski foorumis, kippusid sprinetrit väga halvas valguses näitama. võrdlused prantslaste mudelitega pakkusid mõtlemisainet küll. samas oletan, et iga mats kiidab oma bussi, mistahes mudeliga ta siis ka parasjagu ei sõida.
Vasta
#7
No ise ma ei kasuta mingit bussi hetke, tuginen kõrvalseisjate kogemustele. Fiatist tasub igatahes kaarega mööda minna, mul enda firmal sellised kogemused, millest ei viitsi üldse kõneldagi. See sidruni värk juhtus heal sõbral. Sprinterit kasutab äia firma, siukseid jamasid pole igatahes olnud, nipet-näpet ikka, kui bussi kasutad.
perpetum mobile
Vasta
#8
Mu istumise all oleva bussi nimeks on konnaõgijad Renault Master kirjutanud. Ühte boxerit tean küll millel käigukast ära kukkus alt, aga see buss vedas 2x suuremaid koormaid kui lubatud!
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#9
Kui tahad korralikku n***i saada osta pruugitud Boxer.Amordi laagrid ja muu selline peab koguaeg taskus olema...ja roostetavad...ja kui arvad et sõidu ajal(talvel,teistel aastaaegadel niiske ilmaga) klaasid seest puhtad(mitte jääs ega vesised) püsivad siis eksid.
Auto on küürakas,ise kah mitte eriti sirge seljaga ja sõbral nimeks Quasimodo.
Vasta
#10
Sõidan iga päev Sprinteriga(2005).Momendil on ees 70000 ja peale kahe õli vahetuse(välp 30000) ja esimeste piduriklotside pole midagi vahetatud.Eelmine Sprinter(2001)sai sõidetud100000,mille jooksul sai vahetatud ainult õli,esimesed piduriklotsid ja esimesed stabika puksid.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Sprinter 312 1998 a tagasilla vahetus Ran86 1 216 13-05-2021, 10:10 PM
Viimane postitus: v6sa
  Sprinter w903 4x4 VIN kood? onuraiu 3 503 21-02-2021, 05:02 PM
Viimane postitus: onuraiu
  Teema lukku ja kustutada-500 seeria Sprinter madis71 0 2,055 15-12-2019, 08:50 AM
Viimane postitus: madis71
  Teema lukku ja kustutada-Sprinter 906 viliseb madis71 0 2,715 25-06-2019, 11:16 PM
Viimane postitus: madis71
  95a Sprinter 2,9TD ei käivitu marauder 18 8,688 16-06-2019, 11:55 PM
Viimane postitus: marauder
  sprinter 906 salongisoojendus madis71 0 1,545 10-02-2019, 03:50 PM
Viimane postitus: madis71
  Sprinter 211CDI 2003 automaat yle 80km söites läheb käigukast avarii reziimi. MRS75 6 4,422 08-07-2017, 07:04 PM
Viimane postitus: Werewolf
  Sprinter 110kw mootori õli xcad 2 3,638 25-08-2016, 10:17 PM
Viimane postitus: R129
  Sprinter OM642 aux535 4 4,208 06-08-2016, 09:58 PM
Viimane postitus: apsik
  MB Sprinter 515, 2007 a. Tagasild. maarekl 5 5,102 01-07-2016, 10:15 PM
Viimane postitus: xcad



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne