20-10-2007, 06:38 PM
Mõtted liiguvad enda masinale vähe võimsama mootori pealetõstmisest, kui seda on praegune 90kW'ne. Kuna M104 ajaks eelarve lootusetult lõhki, ongi vist 3.0 12klapiline ainuke mõistlik lahendus. Viimase saaks ka vaevata registris legaalseks kuna mahub asendusmootoritele kehtestatud nõete raamistikku (võimsuslisa <30%, töömaht <20%, mass <10%). Selleks läheb tarvis:
1. Mootorit muidugi koos süüte, toitesüsteemiga.
2. Autom. käigukasti ja hüdrotrahvot 3.0 küljest (2,6liitrise pulgad ei hoia njuutoneid kinni?)
3. Mootorikäppasid ja k.kasti kinnitustala.
4. Kardaani esimest otsa 2,6liitrise W201 pealt.
5. Kolmeliitrise toitesüsteemi juhtplokki ehk aju.
6. Vastavat jahutusvedeliku radikat koos jahutustiivikutega, mis asuvad kõige eesmise risttala all.
Täiendage palun nimekirja, kui mul miski ununes.
1. Mootorit muidugi koos süüte, toitesüsteemiga.
2. Autom. käigukasti ja hüdrotrahvot 3.0 küljest (2,6liitrise pulgad ei hoia njuutoneid kinni?)
3. Mootorikäppasid ja k.kasti kinnitustala.
4. Kardaani esimest otsa 2,6liitrise W201 pealt.
5. Kolmeliitrise toitesüsteemi juhtplokki ehk aju.
6. Vastavat jahutusvedeliku radikat koos jahutustiivikutega, mis asuvad kõige eesmise risttala all.
Täiendage palun nimekirja, kui mul miski ununes.