Teema hinnang:
  • 3Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W126 500SEL, 1986 - Ester
Kui oskus olemas, keevita hambad tagasi ja viili paika.
Kui nn vanadusveaks see on.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
(19-11-2020, 12:19 PM)Rolz Kirjutas: Kui oskus olemas, keevita hambad tagasi ja viili paika.
Kui nn vanadusveaks see on.

Tundub olema siiski tavapärane plastliuguri purunemine: ust kinni tõmmates pläriseb miski, klaas kiilub end viltu, mootor käib tavapärase urinaga. Kaks korda olen juba vahetanud teistel tõstukitel, kahtlaselt tuttav heli ja käitumineSad

Teisel pool on üldse vaikus. Seda tuleb lahata lülitist alatesWink
Vasta
(19-11-2020, 11:08 AM)v6sa Kirjutas: Käisime prouaga ülevaatusel. Kiideti säärejooksu ja äkilist pidamist. Tehti märkus vähe näritud seeliku kohta. Üheskoos haukusime kõiki uusi autosid.

Sihuke mõnus wana kooli ülewaataja on meil Sakus.

Paraku saime korduva - esiuste aknatõstukid ei toiminud tehnonõuete kohaselt. Mis oli tegelikult ebameeldiv üllatus. Aga neid ju ometi saab remontida ja kui nüüd natuke näkib, siis ehk mõistliku hinnaga ka foorumist varuks soetada.

Palun lahkesti pakkudaEusa_angel

Sellise asja eest korduv..... Igas wana kooli ülewaatajas on ka tibake emmi Wink
Herki
Vasta
(19-11-2020, 03:17 PM)herki Kirjutas:
(19-11-2020, 11:08 AM)v6sa Kirjutas: Käisime prouaga ülevaatusel. Kiideti säärejooksu ja äkilist pidamist. Tehti märkus vähe näritud seeliku kohta. Üheskoos haukusime kõiki uusi autosid.

Sihuke mõnus wana kooli ülewaataja on meil Sakus.

Paraku saime korduva - esiuste aknatõstukid ei toiminud tehnonõuete kohaselt. Mis oli tegelikult ebameeldiv üllatus. Aga neid ju ometi saab remontida ja kui nüüd natuke näkib, siis ehk mõistliku hinnaga ka foorumist varuks soetada.

Palun lahkesti pakkudaEusa_angel

Sellise asja eest korduv..... Igas wana kooli ülewaatajas on ka tibake emmi Wink
Herki

Thumbsup
Käin üle kümne aasta oma autodega ühes ja samas kohas ja siis ükskord öeldakse ühe kohta, et see on liiga kirju, mine vormista ARK-is mitmevärviliseks...
Ei olnud eelnevatel aastatel see sama auto liiga mitmevärviline, ega ole ka täpselt sama kujundusega meie teine auto... Vahest on lihtsalt vaja ametnik olla Icon_confused

SEC-i ja SL-i sõltlane.
560SEC, SL55, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe = 1258KW
Vasta
Mul oli naljakas lugu just ülevaatajate ja co-ga. 124-l on katt, aga paberites pole. CO norm seega 3,5.
Mõõdeti 3,65 = ohtlik viga ja tule kuu jooksul tagasi.
Vurasin Hannese juurde, 'aega panema'
Aega oli tal kohe võtta, tuli rääkida autodest, naistest ja üldfilosoofilistel teemadel.
Jutu kõrvalt ühendati ajutise abinõuna lambda vahelt ära. Arvas, et küllap paneb see kelbast. Ilmselt panigi, kuna numbriks tuli 0,7
Pool tundi hiljem olid asjapulgad kobaras oma aparaadi ümber ja pööritasid silmi. No ma ei tea, käivad ju auto all, võiks ju näha, mida on ja mida pole.
Vasta
(19-11-2020, 03:17 PM)herki Kirjutas:
(19-11-2020, 11:08 AM)v6sa Kirjutas: ...
Paraku saime korduva - esiuste aknatõstukid ei toiminud tehnonõuete kohaselt.
...

Sellise asja eest korduv..... Igas wana kooli ülewaatajas on ka tibake emmi Wink
Herki

Aga tal pole ju tõlgendamisruumi: nõue on, et peavad avanema ja tuleb kontrollida. Kaameratest on näha, et ei avanenud.

Kõnealune säga on väga OK, mingit emmimängimist ei olnud.

Noorem kolleeg tal vahel harrastab dotseerimist ja putsukarva pikuti kolmeksajamist. Aga teisest küljest - nemad võtab Maanteeameti tehnoidiootide bande vaseliinita ette, kui neil tekib tahtmine "tehnoülevaatuse kvaliteeti kontrollida" taas kord.

Üldiselt olen Saku meestega rahul - kui ise neile siga ei mängi, siis korras autoga saab läbi. Aga romu peksavad tagasi.

Kordus, muide, on kuu aja jooksul tasutaWink

Mis mul selle vastu, et teist korda veel SELlisel viisil tööl käia.
Vasta
Naise autoga mis pole päris Mercedes-Benz aga kui logo/märki veidi painutada saaks hõbenoole sarnase märgi küll on samuti anomaalia. 2019 tehti märkus, et roolilatis on väike lõtk. Märgiti v/o veaks. Midagi ei teinud sellega, sest pärit siiski saareriigist ja äkki peabki veidi ujuma ja rooliga korrigeerima nagu laevukesi. Käesoleval aastal samas TÜ punktis kontrollis masinat sama mees ja kiideti vana autot mis kenasti tehniliselt korras. V/o veaks märgiti parktule (kuna asub põhitulest seespool siis pole vist tegemist gabariittulega) mitte põlemist. Ei hakanud vahetama, äkki paraneb nagu roolilati lõtk.
Kurjajuur
Vasta
Ja täitsa viimasel päeval saigi kaamerate vaateväljas demonstreeritud toimivaid aknaid. Sõiduluba olemas.
Eusa_dance

Pestud, vahatatud ja katte alla talvituma pandud.

[Pilt: 97275-SEL.JPG]
Vasta
Juhiaken OV
Muud aknad VO
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
Avasime hooaja:


Klassikaliselt on pidurid seismisega takerduma hakanud. Sai neid harjutatud, aga ilmselt tuleb jälle tihendeid vahetada. Otse katki midagi ei olnud, aga tagapidurite kummiosa ma teinud ei olegi ja esipidurid said tehtud 7 aastat tagasi.

Muus osas oli tavakohaselt muretu: aku klemm kinni, paar korda süüdet ette, et kütuse rõhk tõuseks ja käima Ta jäigi.
Vasta
Kui sõidupiduri klotsid "liiga pingul", siis aitab kui kummi pisike auk ja lased universaalmääret sisse kolvipinnale. Siis pigistad kolbi sisse natuke ja käibki jälle.
Vasta
Ma panen süstlaga piduriõli kummikatte alla. Aga ega need kummiasjad igavesed ole.

Eks täna on näha, kui soojade velgedega auto koju jõuab.
Vasta
Kuna pidurivedelik on söövitav, siis võiks vist sinna kummikatete alla midagi muud panna, muidu paneb küll korraks käima, kuid kiirendab lõppu. Aga noh, kui juba pidurid hakkavad peale jääma, siis on kõik sellised asjad lihtsalt vältimatu edasilükkamine ja suurem piduritöö tuleb üks hetk niikuinii ette võtta.
Vasta
Pidurivedelik on selles mõttes lollikindel aine, et kuna kummidetailid on mõeldud sellega töötama, siis ei tule sealt pundumise üllatust. Mida ma olen kogenud ühe teise autolaadse toote pidureid avariitööna WD-40-ga elustades. Hakkasid suisa kleepuma.

Eks ta õige on - kord kümne aasta jooksul võiks jahedas ruumis talvituva auto pidureid ju avadaWink

Seda enam, et tagapidurite tihendeid ma ju vahetanud ei olegi - need on vähemalt 13 aastat paigas olnud. Pidurivedelik on vahetatud 7 aastat tagasi. Seegi vahetusküps.
Vasta
(31-05-2021, 08:46 AM)v6sa Kirjutas: Pidurivedelik on selles mõttes lollikindel aine, et kuna kummidetailid on mõeldud sellega töötama, siis ei tule sealt pundumise üllatust. Mida ma olen kogenud ühe teise autolaadse toote pidureid avariitööna WD-40-ga elustades. Hakkasid suisa kleepuma.

Eks ta õige on - kord kümne aasta jooksul võiks jahedas ruumis talvituva auto pidureid ju avadaWink

Seda enam, et tagapidurite tihendeid ma ju vahetanud ei olegi - need on vähemalt 13 aastat paigas olnud. Pidurivedelik on vahetatud 7 aastat tagasi. Seegi vahetusküps.

Kas mitte selle ajastu Mercedestel ei olnud pidurivedeliku vahetus ette nähtud igal aastal?
Vasta
Peab hoolduraamatust graafikut vaatamaSmile Meil keerab äkki sel aastal 400 kkm ette.
Vasta
Vist ikka ei keera... Eile kruvis 386600 ette.

Oi, mulle meeldivad selle ajastu autod. Endast kuumas käginaga märku andva kondipumbarihma veninud rihma pingutamiseks oli vaja 10 mm sisekuuskanti, 22 mm võtit ja suvalist torujuppi jõuõla kordistmaiseks. Enam ei kigise...
Vasta
SELliga trotsisime vihma ja osalesime ametlikult 35 aasta täitumise puhul esimesel vanatehnika lustisõidu kogunemisel, kus enne meid oli kaks mersust kohal ja sujuvalt kogunesid neid veel mõned meie ümber. Kollektsioon oli vägev, silm kohe puhkas neid vaadates. 

[Pilt: 94799-DSC_1089.JPG]

[Pilt: 28858-DSC_1094.JPG]

[Pilt: 64278-DSC_1095.JPG]

[Pilt: 82425-DSC_1098.JPG]
Vasta
Silmal on rõõm kogeda, et mustad numbrid hakkavad W126-le "kohale jõudma"!
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
Nii on: I seeria 126 on olnud "parketikõlbulik" vanasõiduk juba viis aastat, II seeria omad (sealhulgas teemakangelanna) sai sellesse ikka eelmisel aastal:
https://transpordiamet.ee/vanasoiduk

Hetkel on tunnustatud vanasõidukina registris kaheksa 126 (http://register.evkl.ee/apex/f?p=888:1::::::), sealhulgas  tõstetud kaitsevõimega Guard.

Meite SEL sinna nimekirja hästi ei kuulu. Aga teisipäevakutel võib ka niisama silma nuumamas käia. Eusa_angel
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 560SEC W126  90.a. secman 141 137,748 10-02-2024, 12:02 PM
Viimane postitus: nostromo
  MB w201,190,1986 - Sten sten130 536 450,686 21-02-2021, 05:56 PM
Viimane postitus: sten130
  Mercedes-Benz 500SE W126 Mike22 50 35,348 31-08-2019, 05:31 PM
Viimane postitus: hents99
  W126 SDL 3,0TD `86 Janek 126 janek126 14 15,072 06-06-2018, 10:40 AM
Viimane postitus: janek126
  W126 300 SEL 1989 (OM606 projekt) - MBW126 MBW126 156 176,812 18-10-2016, 09:30 PM
Viimane postitus: MBW126
  MB 560SEL 1991 a. W126 HotPapa 115 136,905 23-02-2015, 07:03 PM
Viimane postitus: HotPapa
  MB 260SE 1990a. W126 siimruz 134 116,002 17-08-2013, 12:06 AM
Viimane postitus: siimruz
  MB 500SEL 1992a. w140 ce300 16 17,539 19-05-2013, 07:51 PM
Viimane postitus: ce300
  mb w126 420se 87 - vqlur vqlur 9 11,121 05-11-2010, 09:15 AM
Viimane postitus: meqa
  MB 500 SE, 1988´ W126 Rait 42 38,220 05-06-2010, 09:02 PM
Viimane postitus: Rait



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne