Postitused: 364
Teemad: 53
Liitus: Nov 2005
Maine:
1
30-09-2007, 11:25 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-09-2007, 11:26 AM ja muutjaks oli kait.)
Sooviks siis teada, kas sinna ikka sobib DII panna? Autoks on w210 E300TD ja kk. on 722608 00 932286.
Autodata järgi peaks nagu DII olema....samas Valvoline kirjutab selle õli kohta "Special Product". Ehk annab siis DII-ga asendada või?
Kui roolivõimu ja hüdraulika õli(tegemist universaal kerega) kohta kirjutab ka et spetsiaalprodukt....äkki annab sinna ka midagi muud valada??
Äkki keegi teab.....tänud!
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Kadakasse või balti laagrisse, saad vajalikud vedelikud.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 364
Teemad: 53
Liitus: Nov 2005
Maine:
1
Laur Kirjutas:Kadakasse või balti laagrisse, saad vajalikud vedelikud.
Egas mul õli saadavusega probleemi olegi. Asi rohkem põhimõttes ja rahakotis.
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
MB ise annab:
Shell ATF 3403-M 115
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 364
Teemad: 53
Liitus: Nov 2005
Maine:
1
R129 Kirjutas:MB ise annab:
Shell ATF 3403-M 115
see on see spets õli mis vastab MB 236.10 õlile või ongi sama....anyway
Äkki on kellelgi uuemat autodatat kui 2004 ja viitsib sealt vaadata mida soovitab.....
Postitused: 433
Teemad: 52
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
12-11-2007, 02:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-11-2007, 02:12 PM ja muutjaks oli Eric.)
kait Kirjutas:R129 Kirjutas:MB ise annab:
Shell ATF 3403-M 115
see on see spets õli mis vastab MB 236.10 õlile või ongi sama....anyway
Äkki on kellelgi uuemat autodatat kui 2004 ja viitsib sealt vaadata mida soovitab.....
Ja võib ka panna Shell ATF 3353 kuid neid õlisi poe letist nii kergelt ei leia tean seda et esindus hoiab seda mingi pärast jubeda saladuse all mis õli ikka käib MB AUT kastis! VOT NEED õlid on MB poolt heaks kiidetud.
Vastavus Standardile MB 236.10.
56562200
Postitused: 364
Teemad: 53
Liitus: Nov 2005
Maine:
1
Tõstataks siis teema jälle päevakorda.
Kuna käsil siis antud kasti rem. (vabajooksu sidur lahkus )
siis jälle see õli probleem.
Hetkel otsides selgus, et MB 236.10 standardile(oli ikka 722.6 MB 236.10? Keegi võiks täpsustada!) vastavaid õlisid on üsna mitu: Liqui-Moly, Febi, Shell...
Õlisid on nii punaseid kui ka kollaseid.
Asi millele ma kinnitust tahan on see, et KUI on ette nähtud kasutada MB 236.10 siis võib alati(ja on soovitatav) kasutada ka suurema nr-ga nt. MB 236.11/12/14...
õlisid.Õige?
Ja kui mistahes õli valmistaja on pela kirjutanud, et vastab nt. MB 236.10 siis võin seda rahumeeli sisse valada?
Postitused: 364
Teemad: 53
Liitus: Nov 2005
Maine:
1
Nu kas kõik suured "kastikunnid" on siit foorumist lahkunud või?
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Oeh - päris palju siin kirjutanud. Vaata minu eelmisi postitusi otsinguga.
Lühidalt - MB keelab 236.10 õli kasutada. Samuti ei kõlba ka 236.12 õli. Ainult 236.14 lubatakse panna. Kui soovid siis mul seda ikka jagub.
See tootjafirma enda "soovitused/vastavused" - seal on päris mitu nüanssi millest ei viitsi kirjutada. Osa kõlbab teine osa jällegi mitte.
Postitused: 364
Teemad: 53
Liitus: Nov 2005
Maine:
1
21-10-2009, 09:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-10-2009, 09:28 PM ja muutjaks oli kait.)
R129 Kirjutas:Oeh - päris palju siin kirjutanud. Vaata minu eelmisi postitusi otsinguga.
Lühidalt - MB keelab 236.10 õli kasutada. Samuti ei kõlba ka 236.12 õli. Ainult 236.14 lubatakse panna. Kui soovid siis mul seda ikka jagub.
See tootjafirma enda "soovitused/vastavused" - seal on päris mitu nüanssi millest ei viitsi kirjutada. Osa kõlbab teine osa jällegi mitte.
Hea info. Poole aasta pärast tuleb MB välja veel "parema" õliga ja siis keelab ka .14 kasutamise
Ühsõnaga kasutamine omal vastutusel
Kuigi ma olen kindel, et nii mõnigi aftermarketi õli on sinna tip-top. Selleks peaks õli täpsemaid andmeid võrdlema.
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
21-10-2009, 09:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-10-2009, 09:35 PM ja muutjaks oli R129.)
Tjah - seda 14 õli teeb KAHJUKS maailmas ainult üks tehas. Ülejäänud pakendavad.
Ja tavaõli jääb väga tugevalt sellele ikka alla. Küsimus tempi taluvuses ja pikaajalisuses, et täita 7käigulise kasti nõudeid.
Postitused: 384
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
21-10-2009, 11:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-10-2009, 11:28 PM ja muutjaks oli liiv.)
olen seda kastijama ja õliteemat pidevalt jälginud kuid ikkagi tekkib küsimus,kas on ikkagi õige panna see 7G kastiõli 96a. 7226... le.See oleks nagu sama,et mootor on 250 000 sõitnud poolsüntiga ja nüüd paned 0W-sisse.Näiteks ühel pandi 7223...mingi parem õli ja 10 000 ga
oli kast laiali.
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=9465
Postitused: 364
Teemad: 53
Liitus: Nov 2005
Maine:
1
21-10-2009, 11:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-10-2009, 11:28 PM ja muutjaks oli kait.)
juhus....
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
liiv Kirjutas:olen seda kastijama ja õliteemat pidevalt jälginud kuid ikkagi tekkib küsimus,kas on ikkagi õige panna see 7G kastiõli 96a. 7226... le.See oleks nagu sama,et mootor on 250 000 sõitnud poolsüntiga ja nüüd paned 0W-sisse.Näiteks ühel pandi 7223...mingi parem õli ja 10 000 ga
oli kast laiali.
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=9465
Õige on panna head asja. MB ütleb, et 10 klass ei ole enam hea ja seda on KEELATUD panna. 12 jäi seistmesele lahjaks kuid on lubatud ka viiesele panna - paraku ei liigu seda kraami eriti. 14 sobib mõlemate (loe NÕUTUD seitsmese puhul, soovitatav viiese puhul).
See et 722.3.. parema õliga (ei saa aru mis õliga) laiali läks ei ole kindlasti mitte uue õli viga vaid pigem vana solgi jätkuprotsess.
Kui iga 60 000 km järel ka 10 klassi õli paned ei tohiks midagi juhtuda ning võib eeldada et kast on eluaegne. 14 kass talub rohkem temperatuuri lihtsalt ning ka hõõrdekarakteristikud peaksid sutsu teised olema. Võibolla ka tihendite sõbralikkus, mis näiteks 722.6 kasti pistiku puhul probleemne on.
Analoogne on mootori õlidega - 90ndate aastate pillidele soovitati suhteliselt kesist A1/B1 õli ja seetõttu ei kestnud ka mootorid üle 250-300 tuhande. Kui sama mootori puhul kasutada ainult A3/B4/B5 saab oluliselt pikema eluea.
Postitused: 384
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Pole ikkagi vastust saanud, kas peaksin 7226... õli vahetama kui ls. on üle 200 000.õli on normis,puhas ja kast toimetab ideaalselt.
Postitused: 364
Teemad: 53
Liitus: Nov 2005
Maine:
1
liiv Kirjutas:Pole ikkagi vastust saanud, kas peaksin 7226... õli vahetama kui ls. on üle 200 000.õli on normis,puhas ja kast toimetab ideaalselt.
Kui raha on, pane parimat, ikka parimat.
Kui raha pole, pane seda mis on VÄHEMALT ette nähtud.
Postitused: 384
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Kui raha on, pane parimat, ikka parimat.
Kui raha pole, pane seda mis on VÄHEMALT ette nähtud.
[/quote]
asi pole üldse rahas,tahan olla kindel,et see parim mingeid probleeme ei tekita
Postitused: 364
Teemad: 53
Liitus: Nov 2005
Maine:
1
22-10-2009, 01:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-10-2009, 01:25 PM ja muutjaks oli kait.)
liiv Kirjutas:Kui raha on, pane parimat, ikka parimat.
Kui raha pole, pane seda mis on VÄHEMALT ette nähtud.
asi pole üldse rahas,tahan olla kindel,et see parim mingeid probleeme ei tekita
[/quote]
Kui kast on kulunud ja katki mineku äärel siis ei päästa sind parim ega nö. kehvem õli. Mis võiks sinu, kui MB omaniku jaoks olla parem kui see mida margiesindus soovitab? Lühidalt-pane seda, mida hetkel esindus soovtab.
Postitused: 384
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Kas on siis konkreetset näidet 722 6... kohta,et kaua kestab vahetatud õliga kast rohkem
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
liiv Kirjutas:Kas on siis konkreetset näidet 722 6... kohta,et kaua kestab vahetatud õliga kast rohkem Miks sa mootoris õli vahetad? Sama hästi võiks küsida, et kaua vahetatud õliga mootor kestab... Äkki polegi pointi.
|