Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VITO(w639) 109 CDI - laadimise tuli põleb, salongi taustavalgus kustub
#1
Tere, VITO(w639) 109 CDI, vaja lahendada kaks probleemi:
1. Armatuuris põleb aku tuli, peale käivitamist laadimist ei ole, kui kasvõi varbaotsaga gaasipedaali puudutada, siis laadimine tekib, aga tuli jääb põlema.
2. Kui tulede lüliti on gabariittulede asendis, siis näidikuploki ja nuppude taustavalgus töötab, aga kui tulede lüliti tööasendisse keerata, siis kustub taustavalgus ära. Ehk peale tuledelüliti tööasendisse keeramist süttivad taustavalduse pirnid koha, aga lähituled alles ca 3 sekundi pärast, sekund peale lähitulede süttimist süttib armatuuris mitte töötava pirni hoiatustuli, peale mida taustavalgused kustuvad(nuppude omad järsku, kelladeplokkis sujuvalt). Ainuke pirn, mis läbi on, on salongisoojenudse lülitite oma. 
Delphi diagnostika anna kurjakuulutavad veakoodid:
SAM modul:
B1036 - SAM, EEPROM, permanent
B1037 - SAM, Exterior light switch, intermittent
B103C - Terminal 61; open circult, Shortcircult to positive or open circult, permanent

Trailer connection unit:
B1011 - Circult 54, short circult to B+, permanent

Kui teise probleemile on vastu, et tuleb SAM moodul vahetada, siis kas on olemas taustavalguse tööle saamiseks miskine bypass lahendus?
Vasta
#2
SAM uppunud, käru pistikus juhtmed mädand. Sulale läks, sellest ka probleem - niiskus juhib elektrit valesse kohta. Jää ei juhtinud.

Otseteed ei ole, hakka aga kuivatama. Loodetavasti saad enne jaole, kui asi sääraseks läheb: https://www.youtube.com/watch?v=nH0iNMsvems

Võimalik on ka tulede lüliti rike, aga seda tasub alles peale SAM ülekäimist lahata.
Vasta
#3
(02-03-2024, 08:24 PM)v6sa Kirjutas: SAM uppunud, käru pistikus juhtmed mädand. Sulale läks, sellest ka probleem - niiskus juhib elektrit valesse kohta. Jää ei juhtinud.

Otseteed ei ole, hakka aga kuivatama. Loodetavasti saad enne jaole, kui asi sääraseks läheb: https://www.youtube.com/watch?v=nH0iNMsvems

Võimalik on ka tulede lüliti rike, aga seda tasub alles peale SAM ülekäimist lahata.

Auto jõudis minu kätte detsembri lõpus, siis olid juba vead olemas. Jaanuari alguses läks kuiva garaaži ja on olnud seal senini. Kaitsme/aju kastis ega kaane all vett ega kondensaati ei ole tuvastanud. Võimalik, et millalgi eelmises elus juba SAM kahjustada saanud.
Vasta
#4
See on oluline info, et auto on olnud kogu talve kuivas toas.

Siiski võta korraks kaitsmekast lahti ja veendu, et seal on kõik hästi. Silma ka juhtmekimpu. Laadimise ja tulede ebamäärane käitumine võib olla põhjustet ka kimbu hõõrdumisest ja seal tekkivatest huvitavatest skeemivälistest ühendustest.
Vasta
#5
Mingit katastroofi ei paista(või ei oska näha), aga natuke korrodeerumist on. Küll on skeemil kaks rada läbi lõigatud, kas see võib olla juba tehases?
Fotod: https://drive.google.com/drive/folders/1...sp=sharing
Vasta
#6
Üks küsimus veel, bussil oli pasunalt pistik tagant ära võetud ja korralikult kinni teibitud ehk signaal ei töödanud. Pistiku ühendasin uuesti ära ja signaal töötab. Hetkel sõitnud ei ole, kas on teada mingi tüüp viga seoses signaaliga ehk mis üllatus võib ees oodata nüüd kui pistiku uuesti ära ühendasin? Ja miks võidi eelistati pistiku lahti ühendamist kaitsme eemaldamisele?
Vasta
#7
SAM moodul sai puhastatud ja kokku tagasi ning hetkel tulede jama enam ei ole - lähituled süttivad kohe, kui lüliti tööasendisse keerata, läbipõlenud pirni hoiatustuld enam pole ja taustavalgused jäävad põlema.
Nüüd tuleks aku hoiatustule põlemisest veel lahti saada. Probleem ilmselt ergutuses, kas keegi teab, mis ahelat pidi see lõpuks generaatorini peaks jõudma?
Vasta
#8
Akutule põhjus leitud, teada oli, et eelmise omaniku käes paigaldati uus generaator, aga mingil põhjusel valiti vale. Ehk varuosa kataloogid pakuvad kolme tüüpi(jutt 200A generaatoritest), mis kõik näevad välja samasugused ning samuti näeb pistik/pesa neil kõigil samasugune välja, aga tegelikult erinevad pistiku sees paiknevate soonte asetus. Kui pistikut natuke ratsida, siis sobib see kõigi pakutavate generaatorite külge. Pistikute/pesade jagunevad järgmiselt: ühe kaabliga/pin-ga või kahe kaabliga/pinniga ning kahe pin-ga on kahte erinevat ehk vaadata tuleb pistiku sees olevaid sooni.
Antud juhul oli vale kahe pin-ga generaator ja pistikut oli ratsitud.
Vasta
#9
Väga hea, et korda said ja veel parem, et siia ka lahendus kirja sai. On järgmisel lihtsam ja endal, kust ajalugu vaadataSmile
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  2014 Vito diisel pihustid ei toimi KKk 4 186 05-02-2024, 11:37 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  Viano w639 v6 d. salongiventilaatorite puhumise mure. taavi526 7 367 22-01-2024, 06:57 PM
Viimane postitus: taavi526
  Vito ei käivitu külmaga - elektri mure ratsoup 9 380 09-01-2024, 07:04 PM
Viimane postitus: v6sa
  W639 diagnostika marx18 0 132 08-01-2024, 03:26 PM
Viimane postitus: marx18
  W639 pihustid Svensi 3 213 24-12-2023, 02:53 PM
Viimane postitus: v6sa
  Viano w639 mootori juurest tossab Svensi 3 279 04-11-2023, 01:16 PM
Viimane postitus: v6sa
  W639 2004a.111CDI SIDUR talvi 1 158 04-10-2023, 07:06 AM
Viimane postitus: v6sa
  Vito Tourer 2023 CD-pleier Antz 0 142 16-07-2023, 02:14 AM
Viimane postitus: Antz
  W639 4x4 nelivedu ei tööta Donald27 2 467 16-03-2023, 04:36 PM
Viimane postitus: Donald27
  Vito 2003 edasi ei puhu sooja Old_timer 11 897 24-01-2023, 11:26 PM
Viimane postitus: jass161



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne