Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Närvi ajab vaikselt
#1
Ei ole küll eriti vana kasutaja siin foorumis kuid üks asi on hakanud närvidele käima.
Võibolla on tegemist juba mälutud teemaga, aga enda rahustuseks kirjutan ikkagi.

Inimesed kes te tulete abi paluma ja mingit elektroonika kala või pritsesüsteemi parandama. Alustage äkki sellest, et austusest teise inimese vastu loete enda teksti veelkord üle ja siis alles postitate. Tihtilugu kubiseb tekst kirjavigadest ja mõtete vahekohtade asemel pannekse ...... ning jätkatakse teemat. OK, peale mitmekordset lugemist saab tõesti aru, aga milleks. Kas tõesti ei osata õigesti kirjutada. Võibolla on see moodu värk MSNis suheldes - ise nagu ka eriti pensioni ealine ei ole - aga minu arvates võiks natukene korrektsemalt asjasse suhtuda.
EDIT: Tundub, et kasutaja postituse arv ja kirjastiil on omavahel tugevas korrelatsioonis.
Mõni näide sellest:

siis(diagnostis öeldi,et seal ära kulunud midagi(pöörded vahest liiga madalad).....et kas saab taastada?Sõbral oli taastatud sellel mustal junnil harilikupliiatsiga midagi(et ei midagi keerulist),aga co ja muud jamad pidid valeks minema,kui valesti tagasi panna,et kas on mõtet ise näppima hakata

Tihtipeale ollakse vist "teemas" nii sees, et pannakse otse kõik kirja mis sülg suhu toob või mis mõte kasutajal antud hetkel peas liikus.

Ammusest ajast on selge, et kõige kiiremini saab asi lahendatud kui võimalikult täpselt kirjeldada.
See tähendab, et kui äkki mainida mis AUTOGA on tegu, ning mis MOOTOR on selle peal, siis äkki tõesti keegi oskab aidata. 124 coup ei anna just eriti informatsiooni, või nagu ka väide, et mul on E190 bensiin.
Samuti tuleks piisavas hulgas ka infot jagada erinevate sümptomite kohta. Ehk siis kirjeldada kuidas mootor või muu koht toimib; mida oled teinud ja mis asjast sai - kas oli muutusi!

Teine probleem on minu arvates selles, et foorumi lugejad peaksid tõsiselt mõtlema kui kõvad spetsialistid nad on. Ei ole mõtet ju küsida foorumis, et "auto ei käivitu külmalt,.....mida teha????", kui ise ei teatagi mis on lambda andur ja kuidas see töötab.
Oli vist kord kus küsiti keskluku avamise kohta, aga elektriskeemilt ei suudeta välja lugeda, kas mootor käivitatakse "massi või plussiga". Ja nii edasi.

Ei pretendeeri tüli alustajaks ja ei pea ennast härra täiuslikuks, aga sellised olid mu mõtted.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#2
Asi millest tahtsin veel kirjutada on see, et inimesed ärge kartke SILBERIT.

Ma olen ise mitu korda kogenud, ostad jupi kuskilt mujalt (B varuosa). Lõppkokkuvõttes selgub, et vahepeal on Mercedes teinud asenduse ja näiteks mingi konktreetse isendi 5000 viimast autot on teistsuguse varuosaga - tulemus jupp ei sobi. Tuleb ringi vahetada - aega ja närve kulutada.
Päris mitu korda olen ka hiljem Silberist hinna küsinud ja on selgunud, et A varuosa on odavam olnud. See võis muidugi erand olla - ja elu on näidanud, et õlifiltrid ja kõiksugu vedelikud osan ma ise kuskilt mujalt.

Mul on küll tutvus Silberis, aga ikkagi ei ole tegemist mingi PÕRGUGA kus teid röövitakse ja "huiatakse". Väga konktreetselt saab ära öelda, et enne ei pandaks autole uusi juppe kui mult on nõusolek küsitud.
Ja saate vähemalt selguse milles asi oli - võibolla tuleb välja, et pill ei käi sellepärast, et kett on välja veninud vms imelik viga. Lõppkokkuvõttes saate ka GARANTII.

Vanade KE pritsetega autod - neil soovitan diagnostika puhul esmase asjana Silberisse sõita. Neil on korras mõõteriistad ja KOGEMUS. Tihtipeale olla keegi kuulnud, et vot seda kruvi keerates kaob pöörete kõikumine ära ja asi saab korda, andmata endale aru, et tegelikult tehakse tulist kahju hoopiski juurde. Käiakse Vasja juures kes peaaegu pani auto käima, siis Vasja soovitab Koljat Koplis, et vot see poiss on mihkel karpat reguleerima - ja lõpptulemus on, et hulga raha on makstud, aga asi ikka ei tööta. Selle asemel Silberis - KE diagnostikaks on vist 1,2 tundi (võin eksida) * 600.-
Vanad "peldikud" (ärge solvuge, mul endal on ka 91 a pill ja sama pritsega) neil on tavaliselt 100 viga. Asi lonkab tühikäigul - MIKS? Väike ülevaade:
1. Imeb kuskilt vanast pragunenud lõdvikust lisaõhku - imevähe aga siiski piisav, et häired tekitada.
2. Pihustid on vanad - 100 000 km väidab tpootja nende elueaks.
3. Õhukulumõõtja laba potekas on väsinud ja selle värin põhjustabki selle. Juhtplokk ei jälgi nimelt mitte mootori joonkiirust vaid poteka pinget.
4. Lambda andur.
5. Kett välja veninud.
6. Mootor hõre.
7. Süsteemi surve ebapiisav.
8. Elektromagnet hüdrauliline differentsiaalrõhu reguleerimise ventiil - maakeeli must karbike pritsejala küljes, mille reguleerimise kruvi EI TOHI ISE MITTE KUNAGI PUUTUDA. Tehas lubab seda ainult pool pööret keerata. Kodus on praktiliselt seda võimatu teha - reguleerimine käib töövoolu järgi.
9. Ülepinge relee - millel on "külmakad" sees.
10. ......

Ägeda sõimu vältimiseks ütlen otse välja - et ma ei tööta silberis ega saa neilt ka raha mingi reklaami jaoks.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#3
R129 Kirjutas:Alustage äkki sellest, et austusest teise inimese vastu loete enda teksti veelkord üle ja siis alles postitate. Tihtilugu kubiseb tekst kirjavigadest ja mõtete vahekohtade asemel pannekse ...... ning jätkatakse teemat. OK, peale mitmekordset lugemist saab tõesti aru, aga milleks. Kas tõesti ei osata õigesti kirjutada.
Äkki alustaks sellest et maailm ei koosne Eestist ning imede ime ei ela Eestis ainult Eestlased ning seal hulgas on ka palju neid kes pole Eestis päevagi koolis käinud. Ning uskuge või mitte mõni neist on suutnud endale osta uuema või vanema MB ning siia foorumisse sattunud. Ehk ei üldistaks. Sama pädeb terve Teie ülejäänud teksti kohta.

Ise käisin hilju A hooldes. arve oli 4 328 EEK. Aga usu või mitte see on ikkagi suur raha, isegi minule. Tean MB omanikke kes näiteks teenivad kuus 8 000 EEK ning elavad omaette koos naisega. Ning ennäe rõõmu kui on olemas MB foorumi taoline koht kus võib kurta oma muret ning vaat kus joppamine kui saab mõnele probleemile lahenduse millega saab ise hakkama ning selle maksumus oli ligi 0 krooni.

Näide.
Mainisin silberis et 1 tagumistest pirnidest vahest ei põle. Vahetasid välja neid 2 tk. Materjaali maksumus 89 krooni kopikatega + töö eraldi lehel. Arvan et ostes need samad pirnid ise Statoilis oleks selle maksumus kõvasti vähem.

Teie tekst on väga üldistav. Ja mina ei ole päevagi Eesti koolis käind ning siin eland vahelduva eduga (aastas ca 60%) viimased 5 aastat, ning selle keele selgeks saand suheldes inimestega ning lugedes ja kirjutades oma vigadega. Arvan et mu enda post siin hetkel on sama mõttetu sisuga kui Teie oma, ehk võiks olematta olla.
Vasta
#4
Silberi hindade kohta ei ütle midagi, päris krõbedad teised aga teenindusel pole küll häda midagi (ei vaata keegi vihkava näoga, kuigi auto `88 väljalase). Miks just Silber osade juppide tellimiseks-ilmselt saab ainult siis kindel olla, et õige jupp (eriti tuttav teema ilmselt universaliomanikele). Tartu Silber siis täitsa ok koht. Mis puutub kirjavigadesse, siis Auto24 on koht kust vahel leiab tõelisi pärle, siin pole nii jubedaid postitusi veel kohanud. Olgu loodan, et väga vigane tekst ei ole, kuigi kooli lõpetamisest on juba palju meelest läinud Sad
Vasta
#5
Teema alustaja on tõstatanud väga olulise teema. Märkused ja vihjed väga täpsed. Foorumisse tuleks ikka postitada konkreetne teema ja konkreetne küsimus. Võimalikult palju tuleks kirjeldada olukorda, sest keegi ei näe sama situatsiooni paremini kui probleemis vaevleja. Õigekirjaga pole vist siin foorumis õnneks väga viga.
Väga vabandan, et mõned minu viimase aja postid on ilma täpitähtedeta, mul pole lihtsalt aega, et garaazi arvutiga midagi ette võtta(hetkel ei saa eestikeele klaverile lülitada)
Silberi kohta hetkel kommenteerima ei hakka. Pole ta mingi viimne-põrgu-koht, kuid vahest toimub seal midagi müstilist, oleneb kuidas joppab. Mina oma kutsikat seal ei lase remontida, kuid küüraka kallale samas ise ei tahaks minna, las see käia silberis, nüüdki plaan minna, eks siis näha ole, kas on midagi muutunud või mitte.
Vasta
#6
Foorumi mõned teemad ongi ju selleks ,et Inimene kes ei tunne elektriskeemi ja ei tea mis on lambdaandur ,saaks õpetliku vastuse.
Eks iga inimene kirjutab ja väljendab ennast nii nagu haridus ja talent lubab,kõik pole ju andekad.
Mida tähendab sõna "huiatakse"?
Auto on küürakas,ise kah mitte eriti sirge seljaga ja sõbral nimeks Quasimodo.
Vasta
#7
Lõoke Kirjutas:Mida tähendab sõna "huiatakse"?
"tõmmatakse tillist"
Vasta
#8
Ei ole küll eriti vana kasutaja siin foorumis kuid üks asi on hakanud



ära selle tühja asja pärast oma närve riku..
Vasta
#9
Üldjoontes nõustun teemaalgataja jutuga, kirjutades võiks vähegi tähelepanu pöörata õigekirjale. Ok, siis on arusaadav, kui klaver ei toeta eesti keelt või kui tõesti pole õppinud ühtegi päeva oma elust koolis Smile
Ja seda kindlasti ka, et jutu mõte peaks olema esimest korda teksti lugedes arusaadav, seega oleks kena, kui enne "saada vastus" nupu vajutust tekst korra veel rahulikult läbi loetaks. See kehtib muidugi ainult probleemikirjelduste puhul, muu mula võib ükskõik, mis vormis kirjutada Smile
Üks mõte veel - kui auto hingeelu vähemalt algaja tasemelgi ei tunne, on pingevabam pöörduda teenindusse, nii väldib mõttetut ajakulu ja veel suurema kahju tekkimist oskamatuse tõttu.
perpetum mobile
Vasta
#10
R129 Kirjutas:Asi millest tahtsin veel kirjutada on see, et inimesed ärge kartke SILBERIT.



Vanade KE pritsetega autod - neil soovitan diagnostika puhul esmase asjana Silberisse sõita. Neil on korras mõõteriistad ja KOGEMUS.
Siiski julgeks soovitada ka Speedsterit ARK-i kõrval.
Töökojal pole küll esinduslikku välimust, kuid hinnad soodsad ja teadmised väga põhjalikud antud alal.
Vasta
#11
kalacompany Kirjutas:
Lõoke Kirjutas:Mida tähendab sõna "huiatakse"?
"tõmmatakse tillist"
Tegelikult teadsin selle sõna tähendust juba siis kui mõni foorumikasutaja selle sama riistapuu kotiski veel ei rippunud.Kui aetakse taga õigekirja siis pole ju mõtet selliseid sõnu kasutada.
Auto on küürakas,ise kah mitte eriti sirge seljaga ja sõbral nimeks Quasimodo.
Vasta
#12
Kes kirjutas siin ühes teemas just sellise lause:
"Mina ostan autosid alati põhimõttel - osat auto mitte läbisõittu.???
Vasta
#13
marko600 Kirjutas:Kes kirjutas siin ühes teemas just sellise lause:
"Mina ostan autosid alati põhimõttel - osat auto mitte läbisõittu.???

Eks tegijal ikka juhtub. Seetõttu kirjutasingi, et: "...ei pea ennast härra täiuslikuks...." Ja kindlasti on minu postitustes teisigi vigu.
Aga parandan end siis siinkohal - osta auto mitte läbisõitu.

Ja ilmselt said kõik aru, et jutu põhimõte seisnes lihtsalt üleskutses, et inimesed postitaksid lihtsamini loetavaid tekste milles sisaldub piisavat infot.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#14
Ei tea, isiklikult pole sellist probleem siin niivõrd kohanud ja minu arvates on see foorum päris korralik võrreldes mõne teise foorumiga, kus on päris palju improvisatsiooni. Ja ma arvan, et need kes siia postitavad pole vb niivõrd foorumi kasutajad, et nad teavad kohe mida ja kuidas vaja kirja panna, ja ma isiklikult ei läheks närvi kui ma peaks paar üleliigset klahvi vajutama, et täpsustada inimese probleemi antud autoga vms, sest vb inimene ei teagi täpselt, mis tal seal viga olla võikski. Ja igaühel on ju oma vaba valik kas ta üldse vastab või mitte, ja kellegi teise üle närvi minna pole ka mõttet, las ta siis olla nagu on keegi ei sunni sind ju teda aitama. peaceSmile
Vasta
#15
Paraku jahh, ise pooldan ka õigekirja, oma emakeel ju. Kuid paraku igas foorumis selliseid sõnu nagu orjenteerumine, variant, kardaan, advogaat jne. Mõnel jälle iga lause järgi hüüumärk, nagu karjuks või hüüaks koguaeg midagi, mõnel kirjavahemärgid ja lause alustamine suure tähega sügavalt võõras teema. Eks ta ole jahh, niipalju kui erinevaid inimesi ja emakeele õpetajaid..... :-)
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#16
Tervist.Sind R129 ajab närvi õigekiri ja kohati arusaamatu tekst.
Lisaksin murede listi postituste kustutamise.Lihtsalt kustutatakse ära ja kõik.Olen üritanud teemas püsida ja ei ropenda.civikuid ja muid mõttetuid liikumisvahendeid ka avalikult enam ei mõnita.
Viimase postitusena küsisin ühelt automüüjalt, et mis käigukastiga on tegu ja ühes teises postituses soovisin Joonasele õnne.Mõlemad postitused läinud nagu tina tuhka.
Ja kui küsisin juhatuselt avataris toimunud muudatuste kohta, siis ei suvatseta isegi vastata-vähemalt see postitus jäeti alles-
Näis, kas see murekiri jääb alles või kaotab sellegi postituse kellegi karvane käsi.
See kustutamiste jama on ka üks põhjustest, miks enam kolleegidega suhelda ei saa, niikuinii kustutatakse ju tanki postitus ära.Enam ei tahagi uut teemat algatadagi,sest krt seda teab, et kas jäetakse alles või mitte.
W123 230E igapäevatöös.

Sigmar Avald
56 913 150
Vasta
#17
Don`t worry Tank.... siin lehel juhtub juba teisigi jamasid.... Aga nagu vana seadus ette näeb siis igale jamale leitakse lahendus... Ehk varsti siis enam ei kustu midagi ei sinu ega teiste Tongue Kirjavead on loomulikud ju... Või mis?
Vasta
#18
tank Kirjutas:Tervist.Sind R129 ajab närvi õigekiri ja kohati arusaamatu tekst.
Lisaksin murede listi postituste kustutamise.Lihtsalt kustutatakse ära ja kõik.Olen üritanud teemas püsida ja ei ropenda.civikuid ja muid mõttetuid liikumisvahendeid ka avalikult enam ei mõnita.
Viimase postitusena küsisin ühelt automüüjalt, et mis käigukastiga on tegu ja ühes teises postituses soovisin Joonasele õnne.Mõlemad postitused läinud nagu tina tuhka.
Ja kui küsisin juhatuselt avataris toimunud muudatuste kohta, siis ei suvatseta isegi vastata-vähemalt see postitus jäeti alles-
Näis, kas see murekiri jääb alles või kaotab sellegi postituse kellegi karvane käsi.
See kustutamiste jama on ka üks põhjustest, miks enam kolleegidega suhelda ei saa, niikuinii kustutatakse ju tanki postitus ära.Enam ei tahagi uut teemat algatadagi,sest krt seda teab, et kas jäetakse alles või mitte.

MIllegipärast on ainult sinul probleemid, et postitused kustuvad ja juba sellest ajast saati, kui sa foorumit kasutama hakkasid.

Üritame kogu aeg foorumit puhtamana hoida ja ei jõua kustutatud postitustest teatada, sest neid on palju. Kui kustutati, siis järelikult polnud sobiv postitus.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#19
Karl Kirjutas:Paraku jahh, ise pooldan ka õigekirja, oma emakeel ju. Kuid paraku igas foorumis selliseid sõnu nagu orjenteerumine, variant, kardaan, advogaat jne. Mõnel jälle iga lause järgi hüüumärk, nagu karjuks või hüüaks koguaeg midagi, mõnel kirjavahemärgid ja lause alustamine suure tähega sügavalt võõras teema. Eks ta ole jahh, niipalju kui erinevaid inimesi ja emakeele õpetajaid..... :-)

Nii, hakkame siis analüüsima.

1. lause, jah kirjutatakse ühe h'ga
1. ja 2. sõnade kordus (paraku)
2. lause, tegusõna puudu.
3. lause, üldiselt väga keerulise ehitusega lause, oleks võinud lihtsamalt sõnastada, tegusõnu samuti pisut vähe.
4. lause, jah kirjutatakse ühe h'ga, tegusõnu jällegi liiga vähe.

:evil:

Aga tegelikult oleme me kõik võhukud, ainult et erinevatel aladel.
Vasta
#20
h2x0r Kirjutas:
Karl Kirjutas:Paraku jahh, ise pooldan ka õigekirja, oma emakeel ju. Kuid paraku igas foorumis selliseid sõnu nagu orjenteerumine, variant, kardaan, advogaat jne. Mõnel jälle iga lause järgi hüüumärk, nagu karjuks või hüüaks koguaeg midagi, mõnel kirjavahemärgid ja lause alustamine suure tähega sügavalt võõras teema. Eks ta ole jahh, niipalju kui erinevaid inimesi ja emakeele õpetajaid..... :-)

Nii, hakkame siis analüüsima.

1. lause, jah kirjutatakse ühe h'ga
1. ja 2. sõnade kordus (paraku)
2. lause, tegusõna puudu.
3. lause, üldiselt väga keerulise ehitusega lause, oleks võinud lihtsamalt sõnastada, tegusõnu samuti pisut vähe.
4. lause, jah kirjutatakse ühe h'ga, tegusõnu jällegi liiga vähe.

:evil:

Aga tegelikult oleme me kõik võhukud, ainult et erinevatel aladel.

Ma ei väidagi ennast eesti keele filosoof olema, näpukaid ja pisivigu ikka sisse tuleb.

P.S. Mis loomad need võhukud on? :-)
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne