Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
M113 V8 5.0L teeb misfire
#1
Tere!

Sai vahetud M113 5.0 W164 mootoril kõik küünlad, süütepoolid ja küünlajuhtmed uute vastu korraga.. auto ütleb ikka cylinder 8 misfire nagu vanade juppidega.
Misfire juhtub ainult kolmandalt neljandale käigule vahetades @ 6000rpm täisgaasiga. Peale auto välja lülitamist ja uuesti käima panemist kõik toimib ilusti kuni jälle täisgaasil 3>4 käiguvahetuseni. Mootorituli kaob ise ära mõne käivutuse möödudes. Pistikud ja küünlajuhtmed on kenasti kinni.

Kas kellelgi on ideid või kogemusi, mida järgmiseks vaadata?
Vasta
#2
Mootori ja käigukasti padi? Mingeid juhtmestiku hõõrdumise märke ei ole?

Küünal on sama nägu, nagu naabrid? Tühikäik on ühtlane nii soojalt kui külmalt?
Vasta
#3
Päris eksootilised pakkumised need mootori ja kasti padjad, ei tulnudki selle peale neid kontrollida. Eile garaazist öösel tulles olid endal ka mõtted suht otsas.
Eks täna katsun juhtmed üle vaadata korra teise pilguga ja nalja viluks ehk ka süütepoolid ja küünlad ümber tõsta. Kes neid B-osi teab.

Tühikäigu pöörded on ideaalsed, ei kõigu ja auto ei värise.

Õhukopsiku kinnitused on nagu on, äkki on õhulugejaga mingi pisike vahe sees ja ei istu 100% ilusti peal. Mõtlesin veel, et see misfire juhtub tegelikult enne käiguvahetust koormusel. Niiöelda käiguvahetus on 6200rpm ja kuskil seal 6000rpm kandis juhtub. Koormus on taga ja hoiab päris pikalt neid lõpupöördeid.

Tõe huvides:
Läbisõit 317K (õige, Eestist uuena ostetud masin).
Sööb jahutusvedelikku ja õli. ~1L mõlemit per 1000km. Ise olen üsna värske omanik, sõitnud ca 6000km.
6. silindri üks küünal oli õline, kõik teised olid lihtsalt paarkendtuhat vanad.

Kas keegi oskab öelda, millised küünlad M113 jaoks parimad on? Kevadel ootab teisel autol sama töö.
Vasta
#4
Süütepooli mõnele muule silindrile ei ole tõstnud prooviks?
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#5
Nonii.... Ma pakun et siin see kala peitubki. Niipalju kui mina uurisin, siis öeldi küünlajuhtmete kohta niipalju, et kui töötavad, siis ära vaheta ja kui vahetad, siis ainult originaalide vastu. Mina ise vahetasin ainult küünlad ja töötab väga hästi. Õli sööb ka nii nagu vaja. Mootoripadjad on sellel kuidagi kummaliselt kallid. Vähemalt 251 kere peal.
Selle mootoril soovitatakse vahetada küünlaid iga 60k km järel. Muidu pidi olema oht, et jäävad kinni ja kahjustavad keeret.
Vasta
#6
Ja küünlad ka OEM. Seal neid hulgi.
Igast "ässad" küünlad ajavad selle mootori lolliks.
Sellel suurimaid õli "söömise" põhjusi on kambrikaane tihendid ja väntvõlli simmer.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#7
(25-01-2024, 06:42 PM)Rolz Kirjutas: Ja küünlad ka OEM. Seal neid hulgi.
Igast "ässad" küünlad ajavad selle mootori lolliks.
Sellel suurimaid õli "söömise" põhjusi on kambrikaane tihendid ja väntvõlli simmer.

Mina originaale ei pannud, aga uurisin pikalt enne kui valiku tegin. Kui mälu ei peta, siis said mingid beru küünlad. 
Mul sööb õli ikka seespidiselt ja sõltub vajutamisest. Liiter 3-4 tuhande peale umbes. 0w-30 sööb väheb mingil põhjusel.
Vasta
#8
1 liiter jahutusvedelikku 1000 km peale on paganama palju. Kas on kuskil mingi leke? Ega see 1 liiter õli 1000 km peale ka just vähe ei ole.
Vasta
#9
Tõstsin süütepoolid ümber ( 7&8 ning 3&4 omavahel), viga ikka cylinder 8 nagu ennegi seega viga ei ole süütepoolis võib esmapilgul arvata PS! Poolid on tutikad pakendist eile (Hella).
Neljanda tõstsin ka ümber sest kogu saaga algas mul cyl 4, kuid sinna panin uue pooli eelmine nädal ja siis kolis viga cyl 8 peale et arvata võinuks et viga on poolides. Ning tõe huvides, lisaks 8. silindrile viskas täna uuesti cyl 4 misfire. Nii uute, kui ka vanade küünlajuhtmete & küünalde & poolidega on samad vead.
Ehk siis tulemüüripoolsed silindrid mõlemalt poolt.

Küünlaid ja küünlajuhtmeid ei tõstnud. Kontrollisin et oleksid kenasti pesas. Nende ümbertõstmine oleks järmine samm aga nagu öeldud sai.. kõik on tutikas ja pakendist. 

Töö käigus avastasin, et õhutorud on kergelt mõrased. Eks vahetan need ka uute vastu aga kahtlen et viga nendes saab olla, see ju kõik enne õhulugejat (ja -filtrit) ning mõjutab ainult õhu temperatuuri? Või eksin?

Küllap jahutusvedelik kaob plokikaanetihendi kaudu, aga see mind hetkel ei häiri, tulevikumuusika. Koha pealt äraminnes on valge pahvakas taga, sõites ei tossa. Nagu profid ütlevad - 1L/1000 pole mingi kadu, 5L päevas teeb murelikuks. Aga katsuks jääda misfire juurde siin teemas, ehk on tulevikus ka kellelgi kasu. Autole restardi tegemine = misfire kadunud ei saa süüdistada kaanetihendit. Probleem tekib ainult kolmanda käiguga st koormusel.
Vasta
#10
Pidurivõimendi vaakum võetakse sel ju sisselaskest. Millise silindri juurest?

Kas VIII silindri küünla iselaatori värvus on teistest heledam ka?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Väljalaskekollektorite katmine, kas keegi teeb? Blue Chip 0 1,673 04-04-2015, 03:36 PM
Viimane postitus: Blue Chip
  Kes teeb Tallinnas žarniire määritavateks Rolz 4 4,406 27-03-2006, 10:43 PM
Viimane postitus: Rolz



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne