04-01-2024, 10:19 PM
Ajaloolise tõe huvides siis väikene vaheraport. Katseeksitusmeetodi abil on nüüdseks selge, et süüdlane on aju. Sest just seda soojendades läheb käima külmaga. Muude asjade välistamiseks võtsin aju tuppa sooja. Hommikul panin külge ning läks kohe käima.
Otsustasin, et kakun ta lahti ning ehk on seal midagi põnevat, mida parandada. Polnudki nii lihtne. MB oli aju pealmise kaane liiminud PCB plaadi külge kinni. Ja mitte sellise liimiga, mis kuuma õhuga üles sulab... Lahti ma ta sain, targemaks väga aga mitte. Silmaga ei suutnud midagi tuvastada. Kuna PCB alumine (põnevam pool) oli teise aju kaane külge liimitud veel tugevamalt siis sinna otsustasin mitte läheneda. Viimse abikarjena võtsin kuuma püssi ning lasin paar minutit 200'C õhku protsessori kiibile, et ehk seal all mingi külmjoode taasühendub.
Järgmisel hommikul oli hea meel, et auto käivitus koheselt. Küll aga peale 15 minutit Bauhofis veedetud aega otsustas ta, et nüüd on juba nii külm, et ei lähe käima. Seega ajasin oma protseduuridega seda mikropragu natuke laiemaks, ning käivitamise temperatuur seetõttu tõusis.
Sain ühe auto ajudega tegeleva härrasmehe kontakti ning viisin selle klotsi talle nokitseda. Vaatame siis mis saab. Sest kui ei saa, siis tuleb hakata aju-süüteluku-rooliluku-võtmete komplekti otsima...
Otsustasin, et kakun ta lahti ning ehk on seal midagi põnevat, mida parandada. Polnudki nii lihtne. MB oli aju pealmise kaane liiminud PCB plaadi külge kinni. Ja mitte sellise liimiga, mis kuuma õhuga üles sulab... Lahti ma ta sain, targemaks väga aga mitte. Silmaga ei suutnud midagi tuvastada. Kuna PCB alumine (põnevam pool) oli teise aju kaane külge liimitud veel tugevamalt siis sinna otsustasin mitte läheneda. Viimse abikarjena võtsin kuuma püssi ning lasin paar minutit 200'C õhku protsessori kiibile, et ehk seal all mingi külmjoode taasühendub.
Järgmisel hommikul oli hea meel, et auto käivitus koheselt. Küll aga peale 15 minutit Bauhofis veedetud aega otsustas ta, et nüüd on juba nii külm, et ei lähe käima. Seega ajasin oma protseduuridega seda mikropragu natuke laiemaks, ning käivitamise temperatuur seetõttu tõusis.
Sain ühe auto ajudega tegeleva härrasmehe kontakti ning viisin selle klotsi talle nokitseda. Vaatame siis mis saab. Sest kui ei saa, siis tuleb hakata aju-süüteluku-rooliluku-võtmete komplekti otsima...