Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz 230CE 1990a
#21
Peab ikka hea hind olema, et säärast juhitavuse kaotust ja pidevat veljeservapurunemise ohtu trotsida. Eusa_whistle

Sel on põhjus, miks rehvide laiuse ja velje suhted on teatud vahemikes tabelites.

Eelpool viidatud piduriplekkide ikaldumine toimib seestpoolt, seisupiduriklotside hoidevedrude avade piirkonnast. Seda näeb (ja saab kangutades veenduda), kui klotsid maas.

Kandilised ja lõigatud nurgaga tuled on erinevad ja soolikate ristkasutus ei õnnestu.
Vasta
#22
(17-07-2023, 03:12 PM)vreps Kirjutas:
(17-07-2023, 02:16 PM)Ramiak8 Kirjutas: Võib ka pakkuda preface tulesid, kuna minuteada vist on ainult klaasi erinevus, siis saan kokku kombineerida.
Võib ka lihtsalt nelja reflektorit pakkuda

Kui mu mälu ei peta siis tuled ja kapott on prefacel erinevad ja ei sobi.

Kas mitte erinevus ei ole vaid tulede klaasides?
Facelifti kapott - facelifti klaasid (kulmuga)
Preface kapott - preface klaasid (sirged)

Tuli ise, korpus jne peaks sama olema?
Vasta
#23
Nii väike update siis.
Ülevaatuse sai täna peale jälle aastaks. Hetkel veereb auto 15" Pentade peal, mis said laenatud. Iseenesest see Penta velg istub päris hästi auto all, visuaalselt. Aga minu silmis võiks toll suurem olla. See 15" nagu abiratas taga.

Sellesttulenevalt võib pakkuda mu neegrivelgedele vahetust, näiteks 16" või 17" Pentade vastu.
Võib ka muud huvitavat pakkuda, näiteks RH Topline Monoblock vms. Tavalised monoblockid ja suva repsud ei tõmba väga. Peaks mingi ajastukohane velg olema.

Ideaalis vahetaks 1:1 või + teie komp.
Veljed võiks olla erilaiused, heas seisukorras, soovitavalt ok või uute rehvidega. Poleeritud rant ja värvitud keskosa boonus.

Enda velgede andmed: Keskit KT1, tootmisaasta 99. Ees 8,5" taga 10" laiad ja R17 siis. Rehvid ees ja taga tutikad stretchid.
Kuna veljed erilaiused ja üsna haruldased oma mõõdu poolest, siis seaks väärtuseks koos peal olevate uute rehvidega ümmarguse 1000. Veljed keevituse ja mõravabad, ei loobi ega tee trikke sõites, komplektsed (kõik kapslid olemas).
Rantidel mõne üksiku kriimu leiab aga üldpilt viisakas.
Keskosa dipitud, mille varsti võiks üle värskendada või eemaldada.

Lisan siia mõne pildi ka
[Pilt: IMG_20230801_221957.jpg]
[Pilt: IMG_20230801_124512.jpg]


Tulede kohapealt said ette uued TYC tuled. 
Eks nad parajad juustud ole oma valgusvihu mõttes, kui hella või boschi klaasid panna võibolla läheb miskit paremaks, aga ajavad asja ära ja selle raha eest on vist tuld küll.
Vähemalt näeb värkskem välja ja näitab ka midagi.
Natuke pidi tule massidega ja kere juhtmestikuga ka jaurama, et kõik pirnid kenasti põlema saaks ja ühel TYC tulel oli tule sees mass puudu (oli koorimata kaabel otsa löödud, hiina värk).
Millalgi plaan ledbar ka juurde panna alla põlle külge, viisakalt.

Seniks praegu nii
Vasta
#24
(02-08-2023, 08:46 PM)Ramiak8 Kirjutas: ...Hetkel veereb auto 15" Pentade peal,...
...
Millalgi plaan ledbar ka juurde panna alla põlle külge, viisakalt.
...

Nii madalal olevast LEDbarist pole Sul tolku, tekitab ainult teravaid varje. Kui pead autot leediheitjatega rikkuma, siis pane need võimalikult kõrgele, näiteks kapoti ülaserva kõrgusele iluvõre ette. Saad vähemalt valgust juurde.

Ma just kiidan, et nüüd seisab auto õigel kõrgusel ja autol on küljeprofiiliSmile
Vasta
#25
Pill ajutiselt müügis elukorralduse muudatuste tõttu.
Täisvarustuses hind 6.9K (veidi annab tingida kui oskad).
Hõlpsamini annab tingida lisavarustuse arvelt (veljed, rool, helisüsteem jne)
Huviline kirjutab, saab lisapilte, infot, tel nr jne.
Nipet näpet tegemist tahab, nagu need vanad masinad ikka.
Jääb endale alles, siis teen ise edasi ja hoian teemat elus.
Näha ja katsuda saab teda ilmselt kuni kevadeni Tallinnas, kus talvitub kinnises küttega garaazis.
Vasta
#26
Ja kui kellegil on kontakti isikust/firmast/kohast, kus keegi oskab, tahab, viitsib ja omab kogemusi antud masina diiseldamisest, siis on see info teretulnud.
Soovitatavalt Tallinnast/Harjumaalt.
Meeletuid kilowatte taga ei aja.
Oleks pigem huvitatud kõige kõige "bolt-on" lahendusest.
Kast on tal 722.4, sinna peaks midagi otsa sobima küll.
Kõik muu juba jätan asjatundjatele.

Enne, kui põrguvihaga üle ja kividega loopima hakatakse, ütlen ära, et meeldib antud autot dailyna kasutada ja see liiter meeter ei ole mulle väga meeltmööda. Lisaks see jetroniku käivitus. Kindlasti ei ole ka antud auto näol tegu muuseumi eksemplariga, samuti ei ole ta ammu enam tehase varustuses (sisu jne). Seega, mina ei näe probleemi.
Vasta
#27
Tallinnas Lesven oskab. Iseasi, kas viitsib ja milllise raha eest. Põllustelt Märjamaalt võid küsida.  Lõunaosariikides võiks ka oskajaid olla, ehk keegi sealtkandi mees oskab soovitada.

Muide, kui kütust kuskilt varastada ei õnnestu, siis tanklahinaga suurt vahet ei tule. Küll tuleb juurde lärmi ja vibratsiooni. OM613 hakkaks juba loomaSmile
Vasta
#28
Minu arvates jäi "diiseldamise" kuldaeg sinna 1997-2002 kanti, kui suurte mootoritega W126 kapoti alla pandi diiselmootoreid, et oleks igapäevaselt odavam liikuda. Eks sellega võib ka täna tegeleda, kel soovi on ja kes tegija leiab. Ma juhtusin kuu alguses Lõuna-Eestis juttu ajama inimesega, kes ehitas endale VW Golf II hobiautot ja vahetas 1,6 bensiinimootori 1,9 diisli vastu. Väitis seda, et probleem on leida inimest, kes Pierburgi imekarburaatorit (äkki 2EE?) oskaks häälestada. Võimalik on ka see, et sellele karburaatorile ei ole enam juppe saada.
Vasta
#29
Kõik võivad enda autoga teha mis soovivad (juhul kui tegemist pole Ferrariga - nemad kaebavad kohtusse), aga..
Diiseldamine maksab ka raha ja julgen arvata et kogu see lõbu kokku on vähemalt 1500. Ja selle eest on hetkel saadaval 371 autot auto24-s: https://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri...&otsi=otsi
Vasta
#30
Minul on hetkel 130kw om606 diiseldatud c124 ja olen ülirahul. Pea ei valuta, kõik pommikindel võrreldes bensukatega. Kui pole just 3.2 mootoriga tehasest tulnud kupee, siis pole kahju diiseldada minu arvates. Thumbsup Aga kui paned diisli, siis pane om606 vähemalt 100kw oma.
Vasta
#31
(17-08-2023, 10:40 AM)T6nu Kirjutas:  Ja selle eest on hetkel saadaval 371 autot auto24-s: https://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri...&otsi=otsi

Ma ei saa samuti sellest diiseldamisest aru.
Eriti, kui veel tegu korraliku kerega kupeega. 
Sellisega ju nagunii talvel enam sõita ei kannata/polepointi/mina ei sõidaks....

Seega, nagunii tuleks si..ta ilma jaoks mingi teine auto kõrvale soetada. Kasvõi siis 1500 maksev suvaline traktor; kasvõi sihuke.
Soodaga kannatab ju sõita küll, eriti kui kodus MB kupee olemas ootamas on.  Eusa_drool
Vasta
#32
Ära riku veel ühte ära, see aeg peaks/võiks möödas olla.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#33
Ära riku vanakest hetke emotsioonide najal ära. Soomes on korralikud W124 hinnas. 
See jääb aega kus kütuse kulule ei pandud rõhku, ajad on aga muutunud. 

Võta midagi uuema aasta numbriga. Näiteks W210 ( suht jabba dabba doo aga lollikindel ) või W203 on taskukohase hinnaga,  mõistliku kütusekuluga ja sõltuvalt mudelist- mõistlikult varustatud. Need on ka odavad praegu
Ehituselt veel suht lihtsad. 

On muidugi teatud nüansid, mida CDI mootoritel jälgida, aga mitte midagi üle mõistuse. 
Võimsust saab ka suht lihtsalt juurde, suurema mootori jubinad ( Om611, Om612, Om613 ) on enam-vähem "Bolt on". Veojõukontroll võiks olla üks põhi kriteerium valides autot.
Ülejäänud- maitse asi. 
Sajandivahetuse S - klassist hoia kaugele. Auto mis teeb su vaeseks. 
Sama ütleks W203 molu uuenduse kohta 2006- ja edasi. 2 põhi lollust- õhk vedrustus mis ei sobi soola teedele ja BAS eelsurvestatud süsteem. 

Üldiselt mida vaadata-
On kahte sorti autosid müügis. Need mis lihtsalt jäänud kellegile jalgu kuna teine auto kõrvale tulnud.
Või täielik peldik, mis lõpuni sõidetud ja müüki pandud, ülevaatuse lähenedes. 
Mõned tähelepanekud enda Sports coupe'st
Kui sõidad aastas 40 000- 50 000 nagu mina, saad iga aasta vardakesi vahetada kusagilt. 
Remondi poolest suht nõudlik, täpsuse osas. Sakslased ei oska midagi lihtsalt teha ja V mootorid on veel hullem peavalu. 

Võta nüüd külmikust õlu ja jahuta pead.   Unibrow Ainult pritsungi sigatsemise pärast, ei tasuks veel wanakest hüljata. Oled juhuse tahtel või täiesti teadlikult teinud valikud oma praeguse olukorra suhtes. 
Kunagi järjekordselt oma Jawat "ära" lükates, mainis kohalik põllumees- " Sul on raskem amet kui mul, nagu näha".
Vasta
#34
Tänud kõigile kaasaelajatele!
Hetkel diiseldamisega üldse kiiret ei ole ja pigem oli selline hetkeemotsioonist ja uitmõttest emori uuring, et kas kus mis.
Diislit kuskilt tasuta kahjuks ei voola, seega ilmselt diiseldamise maksumus (doonor+töö+faktor x) ei tasu lühikeses plaanis end ära. Seega suure tõenäosusega jääb liiter-meeter kahjuks või õnneks.


Muidu hetkel peres kaks diisel kärakat olemas, legendaarne B5 1.9 81kw ja üks bemm E46 (2.0 110kw FL).

Kui juba jutuks tuli siis:
Kui kellegil on näiteks pakkuda heas korras 203 kerega AUTOMAATKASTIGA DIISEL masinat, võib kirjutada, kuna plaan manuaal bemm välja vahetada (olen pigem MB ja Vag grupi usku kui et bemar, lisaks ei viitsi manuaaliga pealinnas).
Sobib ka 1:1 vahetus, hinnaskaala kuskil 2,5K (manuaal bemm ise hea winterbeater materjal - talv ei ole kaugel)
Vasta
#35
Tegelikult auto viimased nädalad ajanappuse ja motivatsiooni tõttu garaazis tolmukihi all seisnud (oli muidu igapäevaselt daily).
Nädalavahetusel sai natuke temaga toimetatud. Nimelt sai autole facelifti paneel tagasi külge pandud koos "uue" (loe kasutatud) luugiliistuga.
Üllataval kombel sobis väikese mängimisega ka preface sedaani oma. Seekord tuli kummiliist (01 asemel 00 tootekoodis)
Vana liist oli täiesti räbal, nelja osaline ja kellegi poolt juba korduvalt ja korduvalt lapitud. On inimestel ikka viitsimine olnud Big Grin

Sai siis masin korralikult puhtaks pestud ja esimest korda Pakendikeskuse juures klubi kogunemisel käidud. Täitsa lahe üritus, kindlasti tulen veel.

Olen tähendanud, et peale motivatsioonikriisi autoga uuesti tegelema hakates ja väikest tiiru tehes, tuleb alati uuesti meelde, miks mul on austus ja armastus just selle margi vastu.
Meršu on meršu. Oma sõiduomaduste, mugavuse, aegumatu disaini ja ikoonilisuse näol. Kui iga päev sõita, ununeb see kõik ära ning mingid asja võivad jääda täiesti märkamata.
Sai siis üle pika aja autosse istutud ja esimene asi mida tajusin. Mida igapäevaselt tähele ei pane. Autos on veel see õige - vanakooli Mercedes-Benz naha lõhn. Suunurgad tõusid vägisi üles Big Grin
Vasta
#36
Seoses motivatsiooni puuduse ja talve tulekuga masin müügis.
Näha ja katsuda saab Nõmmel. Hind 6K, hinda annab tingida velgede arvelt.
Puitrool ja heli kaasa ei tule (maha tõstetud teise auto peale), kaabeldus jääb sisse.
Huvi korral PM või 5481nullnull81
Vasta
#37
Icon_rolleyes Paneb alati imestama, mis kummaline vajadus on võtta raadio autost välja? Kui müüd, pane siis mingi suvaline krapp vähemalt sinna aukku.
Oli ju raadio tehasest tulles. 
Sama rehvidega. Peavad vastama vähemalt min. nõuetele, liikluses osalemiseks, mitte mingid suvalised pastlad.
Vasta
#38
(12-11-2023, 08:12 AM)JaaJaa Kirjutas: Icon_rolleyes Paneb alati imestama, mis kummaline vajadus on võtta raadio autost välja? Kui müüd, pane siis mingi suvaline krapp vähemalt sinna aukku.
Oli ju raadio tehasest tulles. 
Sama rehvidega. Peavad vastama vähemalt min. nõuetele, liikluses osalemiseks, mitte mingid suvalised pastlad.

Heli sai välja võetud, kuna masin talvel ei liigu, seisab. Tõstsin lihtsalt helitehnika teise auto peale ümber.
Pole mingit suvalist plönni sinna asemele panna, ei näe ka mõtet mingit juustu sinna lihtsalt ilu pärast toppida.
Kes tahab saab sinna omale mis iganes meelepärast panna. Kaabeldus olemas, Plug and play.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 284 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur
  Mercedes-Benz E270 CDI, 2001, s210 - kodutu kodutu 6 952 27-03-2023, 11:32 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz E280 4MATIC, 2007, W211 - JanisL JanisL 103 106,756 24-03-2023, 05:52 PM
Viimane postitus: JanisL
  Mercedes-Benz, Vito, 2017, W447 - BoxBox.com BoxBox.com 17 2,034 20-01-2023, 03:47 PM
Viimane postitus: Alr77
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 91 94,007 17-01-2023, 12:40 PM
Viimane postitus: Priit
  Mercedes-Benz 350 SL, 2003, R230 - Kalla Kalla 0 535 25-10-2022, 08:24 PM
Viimane postitus: Kalla
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 75 85,205 20-10-2022, 11:06 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes Benz 450 sel-73 inc13 inc13 31 26,109 24-07-2022, 07:14 PM
Viimane postitus: inc13
  Mercedes-Benz C230 kompressor, 1997 - W202 W202 7 1,172 22-03-2022, 03:10 PM
Viimane postitus: W202
  Mercedes-Benz ML 320 D 4matic W164 2007 - T.P. T.P. 0 954 01-12-2021, 10:23 PM
Viimane postitus: T.P.



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne