Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W 209 cabrio katus
#1
Tere

Mille kontrollist  tuleks alustada sest katus ei avane. 
Aknad laseb alla, tagapaneeli tõstab ka üles  aga siis on kõik.  Edasi ei toimi. Katust ei liiguta.  (Uuesti kinni paneb)
Milles võiks asi olla. Sel mudelil süsteem vist hüdrauline. Kas viitab viga lekkele?
Tänud juba ette heada nõuannete eest.

TV
Vasta
#2
Vario Roof - hüdroajam liigutab kõiki sõlmi, eraldi pump + paak. Esmalt tasuks veenduda, et vedeliku tase on OK.
Tööloogika on selles, et iga operatsioon peab saama lõpetatud, siis võetakse ette järgmine käik.
Ja neid käike on seal palju. Tingimused järgmise töökäigu toimiseks on täitmata.
Ingliskeelsena leiab neid kirjeldusi palju, kui tahta ise aru saada asjast.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#3
(08-05-2023, 11:53 AM)Rolz Kirjutas: Vario Roof - hüdroajam liigutab kõiki sõlmi, eraldi pump + paak. Esmalt tasuks veenduda, et vedeliku tase on OK.
Tööloogika on selles, et iga operatsioon peab saama lõpetatud, siis võetakse ette järgmine käik.
Ja neid käike on seal palju. Tingimused järgmise töökäigu toimiseks on täitmata.
Ingliskeelsena leiab neid kirjeldusi palju, kui tahta ise aru saada asjast.

Õli tase paagis olemas ja esmapilgul ei hakanus seal ka lekkeid silma. Takistus tekib kui on kord tagaaken üles tõsta, siis ei lähe edasi. Käega akent aidates, toimetab süsteem ilusti edasi ja lapib katuse kokku nagu peab. Kinnipanekul sama lugu. Tagaaken jääb üles, aitad käega veits allapoole, toimetab nupust kõik lõpuni.
Vasta
#4
Määri akna siinid/trossid ära.
Akna mootoril koormus liiga suur ja loeb vea sisse süsteemi.
Tross võib ka kulunud olla, seda eriti neil mudelitel, mis ust avades akent alla lasevad ja mis talve näevad.
Aknale pead oma tähelepanu pöörama, mitte katusele.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#5
(09-05-2023, 10:53 AM)Rolz Kirjutas: Määri akna siinid/trossid ära.
Akna mootoril koormus liiga suur ja loeb vea sisse süsteemi.
Tross võib ka kulunud olla, seda eriti neil mudelitel, mis ust avades akent alla lasevad ja mis talve näevad.
Aknale pead oma tähelepanu pöörama, mitte katusele.
 OKI, tänud  heade nõuannete eest. 
Sa mõtled ikka tagaakna ja tagaumise katuseosa lahti ja kinnilappimise mootori trosse, sest külgmised aknad töötavad nagu kellavärk. Tead ehk ütelda mis määre sinna kõige  paremini võiks sobida?
Vasta
#6
Mina väidan seda, et katusega pole Sul seal mingit pistmist.
Akna ajami mootori koormus (tarbitav Amperaaž) läheb liiga suureks ja katuse töö peatatakse, kuna nn katuse ühe etapi norm on täitmata.
Mingi vahe osadel mudelitel kirjutati tarkvaraga neid väärtusi suuremaks, kuna vanematel (loe: kulunud) autodel ei saanud tarbijad enam aknaid kinni.
Sama olukord on siis, kui all olevat akent sulgeda. NN käsitsi lülitit hoides sõidab lõpuni välja, lüliti autorežiimis (põhja vajutades), seda ei tee.
Kas ka sellel konkreetsel mudelil seda tarkvara tehtud on, ma ei tea. Googel abiks.

Mida ma veel teeks - võta aku ots maha, las unustab sünkronisatsioonid ära. Kui aku otsa peale paneb, peaks esimese ukse avamisel aknad kõik alla tõmbama.
Seejärel saab akende asendite lõplikud väärtuskoormused autole uuesti selgeks õpetada.
Võid ka nii pääseda.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#7
(09-05-2023, 11:14 PM)Rolz Kirjutas: Mina väidan seda, et katusega pole Sul seal mingit pistmist.
Akna ajami mootori koormus (tarbitav Amperaaž) läheb liiga suureks ja katuse töö peatatakse, kuna nn katuse ühe etapi norm on täitmata.
Mingi vahe osadel mudelitel kirjutati tarkvaraga neid väärtusi suuremaks, kuna vanematel (loe: kulunud) autodel ei saanud tarbijad enam aknaid kinni.
Sama olukord on siis, kui all olevat akent sulgeda. NN käsitsi lülitit hoides sõidab lõpuni välja, lüliti autorežiimis (põhja vajutades), seda ei tee.
Kas ka sellel konkreetsel mudelil seda tarkvara tehtud on, ma ei tea. Googel abiks.

Mida ma veel teeks - võta aku ots maha, las unustab sünkronisatsioonid ära. Kui aku otsa peale paneb, peaks esimese ukse avamisel aknad kõik alla tõmbama.
Seejärel saab akende asendite lõplikud väärtuskoormused autole uuesti selgeks õpetada.
Võid ka nii pääseda.

Tere

Ei ole katusest ikkagi veel sotti saanud. Õli oli  nõus  vähe, panin  normi sisse kuid muutusteta.
Avastasin et ka kojamehed ei tööta kuigi oma arust  kõik kaitsmed üle kontrollisin. Kas võivad  katus ja kojamehed  omavahelises seoses kuidagi olla?  
Katuse töös ei saa nagu ütelda ka seda, et mingi konkreetne funktsioon ei töötaks.
Kokku klappimine:  laseb aknad alla, tõstab kagapaneeli üles, tõstab tagumise akna ja tagumise katuseosa üles, klapib katuse koos tagaaknaga kokku ja  liigub alla ja tagapaneel omale kohale. (Tõsi, et katus koos tagaaknaga alla liiguks tuleb  lülitusnuppu lülitada 1x veel).  Hoides nuppu veel üleval, paneb külgmised aknad kinni. 
Katuse sulgemisel  teeb ka kõik astmed läbi, kuid tõrge tekib lõpus, kui tagaakna koos tagumise katuseosaga peaks alla laskma, siis seda ta ei tee ja see jääb üles. (Katuse lukustab ja tagapaneeli sulgeb) Ka käsitsi kaasa aitamine ei lahenda olukorda, tagumise katuseosa kinnitused liiguvad küll tagumise paneeli sees olevatesse avadesse, kuid paneel enam ise koos katusega alla ei liigu ja ei sulgu. Jääb sedasi irvakile ca 5 cm vahega.
Kui selles asendis  proovida katus kokku lappida siis toimib see nii nagu alguses kirjeldasin.

Oskab  ehk keegi soovitada spetsialisti kes cabrio katuste "hingeeluga" paremini kursis on ja  asja korda teeks. Või ehk kellelgi on sama jama ette tulnud ja oskab ütelda, kuidas asja toimima saaks. Akujuhtme mahavõtmine ja restardi tegemine ei mõju, mingit veateadet ette ei kuva, näitab ainult et katuse avamine või sulgemine  on aktiivne ja seda siis kui avamis/sulgemisnuppu kasutad. Samuti ei toiminud aknad peale  vooluringi taastamist nii nagu  kasutaja Rolz kirjeldas
Hea et praegu ilmad nirud on, ei  tee veel eriti   meelt mõruks, aga karta on et suvi ja soe tuleb niikuinii Eusa_angel
Tänud juba ette heade nõuannete eest.
Vasta
#8
Tere

Asi on lahenenud iseenesest. Peale masinaga sõitmist  võttis ka katus "mõistuse pähe" ja toimetab nüüd nii nagu peab.
Nii et teema selleks korraks maas.
Tänud kaasamõtlemast.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Kabrio katus ehre 5 193 2 tundi tagasi
Viimane postitus: stihl
  208 cabrio voolulekke probleem MAV 14 5,729 26-06-2020, 11:16 PM
Viimane postitus: v6sa
  W 208 cabrio bon 8 5,121 27-12-2019, 11:41 AM
Viimane postitus: bon
  W208 Cabrio CLK ( kabrio ) Katus ei avane genelli 6 7,759 22-05-2019, 11:29 AM
Viimane postitus: bon
  W 209, 2003a kojamehed ei tööta Holari 15 9,098 11-12-2016, 09:30 AM
Viimane postitus: Holari
  w208 clk 430 cabrio ostuplaan siku77 0 2,248 28-02-2016, 02:17 PM
Viimane postitus: siku77
  W208/W209 kabrioleti pehme katus talvetingimustes JanK 1 2,910 21-08-2014, 01:08 PM
Viimane postitus: Rolz
  mb 209 rebane123 1 2,439 07-12-2012, 11:54 PM
Viimane postitus: ville
  Cabrio tagaklaasi toonimine Sqad 5 4,558 15-07-2012, 01:13 PM
Viimane postitus: siimruz
  K: Cabrio katuste remont? soo 14 16,550 28-02-2012, 05:46 PM
Viimane postitus: siimruz



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne