Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CDI kõrgsurvepumba muhv
#1
Probleem selline, et pärast kõrgsurvepumba vahetamist hakkas pumba ja mootori vahel olev metallist muhv purunema. Üks pidas vastu paar kuud, teine pool aastat. Tegemist on 2000 aasta Vito kaubikuga, aga kuna selle aja CDI mootorid on toitesüsteemi osas pea samasugused, siis postitasin teema tehnilise foorumi alla. Pump, millega probleem hakkas esinema, on 320 CDI oma, aga kas suurem pump annab siis nii palju rohkem koormust, et lööb muhvi puruks? 320-l on minu teada ju samasugune muhv mootori ja pumba vahel, seega see ei tohiks probleem olla. Pumba otsas olev klots ei ole ka nii kulunud, et selle ja muhvi vahelise lõtku tõttu muhvi puruks lööks. On keegi üldse sarnase probleemiga kokku puutunud?
Vasta
#2
Kas purunenud muhvil on mingeid ebanormaalseid kulumisjälgi ka? Ei oleks üldse esimene pump, mille kinnituste telg on nihkes võlli telje suhtes.
Vasta
#3
Enam ei ole võimalik tuvastada, sest kui pump seisis ja mootor ringi käis, rüüstas see muhvi jäänused seestpoolt ära. Aga võimalik, et ongi nihkes. Ma vist selle pumbaga ei julge kokku enam laduda. Leidsin vahepeal kõnealuse muhvi koodi, et parem oleks kõigil aru saada, millest jutt käib: A 0000772209
Vasta
#4
Lahkasin edasi ja selgus, et viga oli kaugemal. Hammasratta pesa on katki, kuhu see muhv sisse käib ja sellepärast lendas ka muhv laiali. Selle vahetamine tähendab aga ketirataste majanduse laiali kiskumist. Kes tahab soodsalt remonti vajavat Vitot osta?  Icon_evil
Vasta
#5
(18-05-2023, 06:31 PM)rekkamees Kirjutas: Lahkasin edasi ja selgus, et viga oli kaugemal. Hammasratta pesa on katki, kuhu see muhv sisse käib ja sellepärast lendas ka muhv laiali. Selle vahetamine tähendab aga ketirataste majanduse laiali kiskumist. Kes tahab soodsalt remonti vajavat Vitot osta?  Icon_evil

Palun regnumbrit või VINkoodi siia, PS või sms peale. Huvi võib olla.
Vasta
#6
Vastatud. Teiste võimalike huviliste jaoks ka: 247AOV
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  CDI mootor ei käivitu - APIAPI v6sa 79 72,777 22-08-2022, 07:50 PM
Viimane postitus: Ott
  W204 CDI katkendlik starter? PaulE 3 819 11-04-2022, 01:07 PM
Viimane postitus: hellrix
  W209 2,7 cdi mootor läheb avariireziimi Bullterrier 12 1,633 03-06-2021, 09:47 PM
Viimane postitus: Ott
  Mercedes-Benz Vito 115 CDI sureb välja helitehnik 4 1,368 05-12-2020, 09:51 PM
Viimane postitus: v6sa
  w639 2.2 CDI lagiseb hentsy 4 3,866 02-12-2019, 01:36 PM
Viimane postitus: znxe
  CDI mootori jahutustorustik ja 220Velektriline eelsoojendus? alambe 5 4,091 31-01-2019, 02:22 PM
Viimane postitus: väikemees
  E klass 320 CDI Airmatic universaalile sedaani õõtsad ja tavavedrud DaddyV 11 4,849 30-08-2018, 06:14 PM
Viimane postitus: DaddyV
  Mb c200 cdi 2001 mootor jõnksutab luigapoiss 12 10,363 17-05-2018, 02:37 PM
Viimane postitus: znxe
  CDI kütusefiltrist v6sa 5 4,923 07-10-2017, 10:28 AM
Viimane postitus: 92S500
  W210 2.7 cdi kasti anomaalia siimsl1 6 4,832 27-08-2017, 12:58 PM
Viimane postitus: R129



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne