Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W212 E-klass diisel / pre-facelift vs facelift? / (2.0 100kW / 2.1 125kW / 2.2 150kW)
#1
Isale vaja uuemat autot.

10-15.000€ 
W212 E-klass 
universaal 
diisel (öko 2.1-2.2L)

Kas peaks valima pigem facelift W212? Mis mootorit eelistada?

Mis vahe neil mootoritel: 

2013 2.1 125kW: 
https://www.auto24.ee/soidukid/3851459
[Pilt: 171042302.jpg]

2013 2.2. 150kW:
https://www.auto24.ee/soidukid/3679011
[Pilt: 158190219.jpg]
Vasta
#2
Niipalju kui mina olen aru saanud, siis lihtsalt märgitakse valesti (2.1 vs 2.2) ja tegu on sama mootoriga millel siis lihtsalt mõned jupid ja seadistus teine.
Just otsisin huvi pärst netist ja just nii see ongi . Mootor siis om651. Aga miks mitte 3.0 diisel? Kütusekulu vahe on väga minimaalne ja hooldamine pole ka teab mis kallis. Kui väga ökonoomsust taga ajada, siis tuleks mõni vana vabalthingav võtta. ?
Vasta
#3
Ma oma isale ostsin sellise aga võtsin hoopis bensiiniga 150kw. Vist oli ka E200. Isa super rahul lihtne, parajalt ökonoomne ja minekut piisavalt. Minul on nendest diislitega juba ammu kopp ees. Ei need pole õiged autod.
Aga bensiinikad on tavaliselt pisut kallimad ka! Sellega pead arvestama.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#4
(08-04-2023, 11:36 PM)nostromo Kirjutas: Isale vaja uuemat autot.

10-15.000€ 
W212 E-klass 
universaal 
diisel (öko 2.1-2.2L)
...

Kas sõidus on maanteel, sadu kilomeetreid korraga? Siis jah, diisel sobib. Saab ka mikromootoriga hakkama, aga XXX (siia pane suvaline odavmark) saaks veel palju soodsamalt...

See on muidugi õige, et ridamootori pidamine on lihtsam, kui vinkli. Sedavõrd, kui üldse tänase mootori pidamine lihtne saab olla. Kuigi kasutatud auto puhul loeb vaid ja ainult konkreetse isendi seisukord, siis 150 kW võtmine mahlapakist läheb ikka väga piiri peale...

Linnas ja lühikeste  otste jaoks on Siimu soovitus bensiiniga kiigata igati parem. Eeldusel, et kütusega ei koonerdada ja tangitakse 98.

15 k€ eest hakkab looma, 10 eest võta pigem 211 või 204. Saad paremas seisus auto.
Vasta
#5
Härra Võsalt õige küsimus. Kui palju saab olema aastane läbisõit? Ma kunagi kuskilt autoajakirjast lugesin, et diiselmootoriga autot on mõtet siis omada, kui aastane läbisõit on suurem kui 30 000 km. Ehk mõni tuhat võib ka vähem olla, aga suurusjärk võiks olla selline. Alla selle on parem omada bensukat. Moodsatel diislitel (2010 ja edasi) on DPF, AdBlue, Nox andurid ja muu selline kraam peal ja kui need jupsima hakkavad, siis pane rahakott valmis.
Vasta
#6
Vanemad söidavad vastupidiselt mulle väga palju-tihti maale pikki 270km otsi. Pigem pikad otsad ja palju söitu.

Bensukat täitsa mötlesin aga valik pea olematu vörreldes diislitega.
Vasta
#7
Mina ütleks nii - kui preFL, siis võta pigem 2010-2011 ja saad soodsamalt sama asja kätte. Kui aga FL, siis see jällegi on nägusam ja hoiaks pikas plaanis hinda paremini.
Endal olnud nii r4 kui v6 ning selline kõige mõistlikum kesktee olekski 2,2cdi 125kW bi-turbo
Vasta
#8
Minu jaoks ei sobiks teemaalgataja poolt linkidel välja toodud autod juba päritolu tõttu. Tegemist on soojamaa versioonidega kus puuduvad nii istme kui peeglisoojendused, pealegi pole itaalia päritolu massinatel võimalik kontrollida ajalugu. See hõbedane on veel tagurpidi sõitnud ka kui vaadata arki ja kuulutuse numbreid. Igal juhul soovitan vaadata FL versioone, need on lisaks välimusele ka tehniliselt paljuski hoopis teised autod. Mis puutub mootoritesse, siis OM642 on minu subjektiivsel hinnangul üks parimaid Mercedes-Benz diisleid aga kütusekulu on võrreldes OM651-ga antud kerel paar liitrit suurem.
Mis puutub bensukatesse, siis palun lugupeetud foorumikaaslastel nimetada 212 kerel mõni hea ja probleemivaba variant.
numerus stultorum, infinitus est
Vasta
#9
(10-04-2023, 10:40 AM)vreps Kirjutas: Minu jaoks ei sobiks teemaalgataja poolt linkidel välja toodud autod juba päritolu tõttu. Tegemist on soojamaa versioonidega kus puuduvad nii istme kui peeglisoojendused, ...
Mis puutub bensukatesse, siis palun lugupeetud foorumikaaslastel nimetada 212 kerel mõni hea ja probleemivaba variant.

Soojenduste olemasolu on oluline vaid neile, kes neid hinnata mõistavad. Näiteks mulleSmile

Ning mis puudutab diisleid, siis palun lugupeetaval nimetada 212 kerel mõni hea (mille poolest?) ja probleemivaba diiselmootorSmile

Tänapäeval pole enam vahet mootorite keerukuses ja diiselmootori tahmafilter üksi on juba üks suur probleem. Väikesest kütusekulust on päriselt rõõmu vaid esimesel omanikul, kõik järgnevad maksavad selle kinni Confused
Vasta
#10
Tahmakas on veel odav lõbu, oota kui sul on autopeal kaks egri ringi koos tahmaka ja ad-bluega. See kolmik koos oskab päris vahvaid keeriseid rahakotti tekitada. ...kui ülejäänud komplekt veel koos püsib.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#11
Uurisin eile veidi W212 kohta ja kindlasti nüüd kas W212 FL (2013-2017) vöi isegi W213 (2017-).


W212 FL arendusse pandi 1 miljard mis teeb sellest vist kalleima FL arenduse.  

Usun et hüpe W124 pealt W212/W213 peale niivörd suur et lisadel pole niivörd tähtsust. Tore oleks proovida muidugi W213 Burmeister heli aga need 22K+ ja suht haruldane (kallis?) lisa.
Vasta
#12
Korralik W124 pakub suurema sõidunaudingu kui oma keskea ületanud W213.
W212 on veel tunda mingilgi määral seda vanakoolilikku Mercedest tema juhtimises.
Korralik W212 on käevahel asjalikum IMO kui W213. Viimane on oma olemuselt mitte-nii-MB-enam.
Ülejuhitav, lärmakas jnje. Sihtgrupp on ka ajas muutunud.
Kui hüppeks on muidugi suur ja värviline ekraan, siis on hüpe kolossaalne, võiks öelda lausa grandioosne!
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#13
Tänud arvamuse eest. Sinu omasid loen alati huviga. 

Lihtsalt isal viimased 11 aastat olnud 1996 S124 2.5 diisel 83kW hakkab vanaks jääma ja sooviks midagi uuemat: 

https://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=27555 

Eks W213 on seest üsna effektne oma valguste, ekraanidega jne aga vaatab siis rohkem W212 facelifte.
Vasta
#14
Ma lihtsalt võtsin omale õiguse arvata, et Sinu isa(ealist) need " üsna effektne oma valguste, ekraanidega" vast nii
palju ei kõneta, kui vanakoolilikult hästi (mida ta tõesti teeb) sõitev Mercedes-Benz teeb.
Mina sellises olukorras katsuks leida võimalikult hästisäilinud W211 mudeli.
PS Kas nende vahemaade/kulukuse juures ei oleks mõte kaaluda tehase (!) LPG W211-t?
Sellega ringisõitmine on sisuliselt tasuta tegevus.
Eestis mõni väga üksik linnapildis silma jäänud, ma ei ole ka isiklikult GER turu saadavust kunagi vaadanud.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#15
Minu praktika ütleb seda, et kui inimese vanus on juba 70+, siis mida vähem nuppe autol on, seda parem. Vanem inimene ei oska ja ei taha neid nutikaid ekraane kasutada.
Vasta
#16
(18-04-2023, 09:24 PM)kaupo51 Kirjutas: Minu praktika ütleb seda, et kui inimese vanus on juba 70+, siis mida vähem nuppe autol on, seda parem. Vanem inimene ei oska ja ei taha neid nutikaid ekraane kasutada.


Ja see praktika põhineb millel?

Tean paari 70+ kodanikku kes valdavad vabalt ja ka kasutavad mõnuga igapäevaselt kõiki neid nutividinaid. Sealhulgas omavad uuema otsa autosid, sest kõik need juhiabid ja muud suure ekraani sees peituvad võimalused teevad autojuhtimise lihtsamaks.
Samas olen kokku puutunud alla 40-stega kes on juhmimast juhmimad.
Nii, et pole vaja üldistada, kõik inimesed on erinevad.
IRW, isegi need e valimised tõestavad, et kõige IT teadlikumad on meil ju pensionärid ja hooldekodude asukad.
numerus stultorum, infinitus est
Vasta
#17
(18-04-2023, 01:20 PM)Rolz Kirjutas: Ma lihtsalt võtsin omale õiguse arvata, et Sinu isa(ealist) need "  üsna effektne oma valguste, ekraanidega" vast nii
palju ei kõneta, kui vanakoolilikult hästi (mida ta tõesti teeb) sõitev Mercedes-Benz teeb.
Mina sellises olukorras katsuks leida võimalikult hästisäilinud W211 mudeli.
PS Kas nende vahemaade/kulukuse juures ei oleks mõte kaaluda tehase (!) LPG W211-t?
...

Mõistlik avaldus, kiidan.

Kuigi ka mul on üks 70-pluss tuttav, kes suudab tänapäeva nutihullusega kaasa joosta, siis ülejäänud sadakond võimalusel ignoreerivad seda masendavat trendi nurmaalselt kasutatavate nuppude kaotamisele.

Nostromol tasub kindlasti lasta isal 213 sõiduproovi teha - üllatavalt räige on vahe hea 124-ga. Ning mitte mugavuse poole meie "teedel" Sad
Vasta
#18
to vreps
Ma muidugi Nostromo isa vanust ei tea, aga ilmselt ostab ta auto ka mingiks 10 järgnevaks aastaks. Minu praktika põhineb kahe lähisugulasega ja nemad soovisid vanuses 70+ võimalikult lihtsat autot. Mõlemad inimesed sõitsid aastaid W124-ga ja selle nuppude vähesus oli neile mokkamööda. Kasutasid ka nuputelefone. Samas ma olen nõus, et paljud samaealised kasutavad nutitelefone ja oskavad lugu pidada moodsamate autode puutetundlikest ekraanidest. Eks Nostromo teab oma isa paremini.
Vasta
#19
Kahtlemata on 124 ja eriti 140 väga head ja ülimugavad autod, kui saaks kusagilt uuena ostaks isegi kohe.
 Samas peab mainima, et kui nendesse kaasaegsetesse istuda on esialgu kõik see moodne värk arusaamatu ja esialgu mõttetu aga kui ära harjud siis pärast autot ilma nende moodsate lisadeta enam ei taha. Suur ekraani vajalikkus on tõesti maitseasi kui tegemist pole pole just EQS-iga.
numerus stultorum, infinitus est
Vasta
#20
Kust kohast te need väited võtate?
Ametlike mõõtmistulemuste järgi on W212 ainult kohapeal töötava mootoriga vaiksem kui W213 (0,2db vahe), sõites on W213 vaiksem.
Vastupidavuse osas on ju natuke imelik võrrelda kuni 7a vana autot 17a vana autoga. 7a vanal autol võib midagi katki minna, aga 17a vanal autol võib midaiganes katki minna selle aja peale (rääkimata W211 või W124-st).
Mugavus on rohkem isikliku eelistuse teema, mille puhul jääbki vaidlema, kuid mina ei paneks küll 70-aastaseid kõiki ühte patta. Nad on ju ka inimesed ikkagi Big Grin Võibolla see W213 kergem rool sobib just paremini, kui W212 kõvasti kinni käivad uksed, W124 vedruistmed vms.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  CLS 350 Facelift 3.0 V6 165kW (2010) torukas 10 1,195 23-11-2022, 02:39 PM
Viimane postitus: vreps
  MB E350 2010a. W212 mersik95 38 9,306 06-10-2022, 11:13 AM
Viimane postitus: T6nu
  w211 E-Klass 02/2002...11/2009 marek 58 151,318 09-03-2022, 11:54 PM
Viimane postitus: Rait
  ml 350 w166 diisel ArdoV 3 893 01-03-2022, 11:30 PM
Viimane postitus: .Alar.
  W212 ostuabi Makku 0 1,221 14-10-2021, 05:54 AM
Viimane postitus: Makku
  3.0 diisel mootorid 2010a ja edasi Pealik 0 1,491 24-09-2021, 04:30 PM
Viimane postitus: Pealik
  GLK 2.1 105kW vs 125kW (ja W212 E-klass) / ökodiisel / automaat nostromo 5 1,654 12-04-2021, 11:00 PM
Viimane postitus: v6sa
  W209 CLK 2,1 diisel Vombat 0 1,219 01-11-2020, 10:13 PM
Viimane postitus: Vombat
  w212 takso saksamaalt Alkohoolik 9 6,220 20-03-2020, 07:48 PM
Viimane postitus: byh
  W222 2013-2017 S-klass mootorid (mida vältida? 7G-TRONIC vs 9G-TRONIC, 4MATIC jne) nostromo 2 6,491 03-02-2020, 06:17 PM
Viimane postitus: nostromo



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne