Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
E250 s212 2013a tagumine õhkvedrustus
#1
Tere. 
Mure siis e250 2013a universaali tagumise õhkvedrustusega.
Nimelt on juhtunud varem, et laseb sõidu ajal tühjaks ja viskab kirja malfunction, on ka olnud hommikuid, kus on tagumik maas. Kui auto käivitada, siis ütleb, et oota natuke ja pumpab üles ja sõit jätkub. Kunagi, mingitel saitidel tuuseldades on meelde jäänud, et tehakse õhkvedrustuse kontrolli, pigem tekibki küsimus, et kuidas neid asju kontrollitakse? Kas need lahendused on usaldusväärsed või võetakse xx summa ja üteldakse, mida kuulda tahad, aga lõpuks vahetad ikka kompressorist patjadeni kõik välja?
Vasta
#2
Küsimuse püstitust lugedes tundub, et oled oma peas juba otsustanud, et niikuinii keegi ei viitsi midagi testida ja vahetatakse kliendi kulul kõik välja...

Reaalsus on see, et nähtamatu gaasi vähese lekkimise koha otsimine on räme ja tänamatu töö. Selleks kasutatav vedelik tuleb igal kahtlasele kohale peale pihustada ja siis oodata mullide ilmumist. Kui neid ei ilmu, siis jääb alati küsimus: kas leket ei ole või jäi ainet väheks... Kogemus (Hort, Lesven) muidugi aitab alustada kõige tõenäolisematest kohtadest. Veho peaks jälgima rangelt tehase protseduuri.

Hõlpsalt leitavad on ainult õhkulennanud padi ja kaitsme läbipõletavalt lühises kompressor.

Kõik muud variandid eeldavad rohkem või vähem käsitööd ja see maksab...

Kui leke on pidev ja väike, siis on kõik surve all olevad detailid kahtlased. Sealhulgas rõhupadi ise, millele oskavad kenasti mikromõrad tekkida, mis teatud asendis/kõrguse juures avaneda oskavad.
Vasta
#3
Ma just mõtlesingi jah, et mis meetodid neil on, kas kasutavad mingit udupeent uv valgusega tuvastavat tossu/ainet või siis otsivad ikka silmaga. Kuskil kunagi jäi silma, et tehakse seda kontrolli ka, aga kus, seda enam ei suuda leida, rks ta mõni ametlikum töögoda oli. Aga aitäh vastuse eest, kaasamõtlejad aitavad vahel paratamatust kinnitada, millega ise vb ei taha kohe leppida Big Grin
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w212/S212 350CDI raputus/väristamine hommikul külma mootoriga mersik95 7 1,329 10-04-2022, 08:46 PM
Viimane postitus: v6sa
  w211 universaali tagumine õhkvedrustus marko178 1 495 20-01-2022, 07:38 AM
Viimane postitus: madis71
  w212 õhkvedrustus lemps123 2 537 21-12-2021, 10:45 PM
Viimane postitus: v6sa
Sad E250 atm kastiga mingi jamps Steltsik 1 551 28-05-2021, 12:25 PM
Viimane postitus: vreps
  w124 tagumine stabika kinnitus lahti roostetanud nils_ 12 5,672 02-05-2021, 09:13 AM
Viimane postitus: nils_
  1996 S124 E250 DIESEL tagakojamees töötab pidevalt nostromo 2 1,348 25-08-2020, 04:43 PM
Viimane postitus: nostromo
  S212 käigukasti turbiini remont mbfriik 9 4,479 17-06-2020, 08:54 AM
Viimane postitus: Eero_S
  w211 E270 õhkvedrustus madis71 12 9,517 31-08-2019, 08:20 PM
Viimane postitus: Black66
  W210 parem tagumine elektriaken ei tööta Jacky 13 5,778 14-03-2019, 04:46 PM
Viimane postitus: Eero_S
  S212 E350 2010a airmaticu probleem Kasutaja123 1 2,411 26-01-2019, 08:20 PM
Viimane postitus: Kasutaja123



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne