Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W463, G350, 1995- v6sa
#1
Sedamoodi siis. Meil kah G majas. Ainult 19 aastat läkski. 2004 sai haigus alguse.

Niimoodi seda müüdi: https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php...96bd37b98f

[Pilt: 67755-Potsu.jpg]

Tegelikkus nii ilus loomulikult ei ole.

Ma ilmselt nii pool aastat piidlesin seda. Rääbis on rääbis. Aga miski ikka kripeldas. Kirjeldus oli usutav, kuigi otlitšno töötab sel autol vaid starterSmile

Samas raam on kõva, roostekohad näha ja esialgu ei ole paanikat, tehasekonks tuli kaasa ja miskit otse käiguosas kohe ära ei lagunenud koju sõites. Pihustid kolisevad ja pool elektrist ei tööta. Kuna lagi on välja võetud, on katuseluugi lekkekoht juhi pea kohal puuduva äravoolutoru otsa näol kohe näha.

Model G 350DT 4X4 2850
Engine 603972 12 004224
Transmission 722398 14 208087
Paint POLAR WHITE Eusa_angel MB 9149 (9149) Aga mingi jobu on selle otsustanud siniseks värvida Eusa_doh
Release Date 1995-10-24


Code Description
580 AIR CONDITIONER
581 AUTOMATIC CLIMATE CONTROL
C27 REINFORCED FRONT SPRING, STAGE I
C75 LOWER BODY PROTECTION, HIGH-GRADE STEEL
D27 ELECTRIC SLIDING/LIFTING ROOF
D80 DIAL PLATE - INSTRUMENT PANEL
E43 13-POLE TRAILER PLUG SOCKET
ER5 RADIO SET, STEREO CASSETTE, STANDARD CLASS
F46 HEADLAMP WIPER/WASHER
H02 "BEHR" AIR CONDITIONING SYSTEM
H12 INDEPENDENT HEATING
P39 ENLARGED FENDERS FOR WIDER TIRES
Q55 TRAILER HITCH, BALL HEAD
S34 HEADRESTS IN THE REAR
S37 ARMREST FOR DRIVER SEAT
S38 ARMREST FOR FRONT PASSENGER SEAT
V29 INTERIOR TRIM IN GREY
V46 FLOOR MATS FOR PASSENGER COMPARTMENT
V51 ELECTRIC WINDOW LIFTERS (FRONT AND REAR DOORS)
V57 LOAD COMPARTMENT COVER
X30 VEHICLE REGISTRATION BOOK
Y16 FIRE EXTINGUISHER
Y45 EMERGENCY LANTERN

Üllatuseks on pikk G ja GLK pea ühepikkused... Ootasin midagi muud. Pildil on autod pandud eest võrdselt.
[Pilt: 76622-GLKjaPotsu.jpg]

TRA pakub, et GLK on 4664 ja Potsu 4705 mm.

Peamiseks plaaniks on esialgu viia ülevaatuse ilma kõrvalise abita läbimise konditsiooni. Kevadeks. Aastat veel ei ütle.

Hüüdnime teenis ka juba välja - Potsu. Kui gaasi anda, siis esialgu hakkab katlamajast kostma pahast torisemist, siis hakatakse vähehaaval auru tõstma ja väiksematel käikudel algab täitsa kiirendus. Neljandal küll piisab mõõtmiseks täiesti kalendristSmile

Lukud toimisid ja kõik seni kasutatud nelikveo hindamistrajektoorid on Potsule liiga lihtsad. Vana kooli mehaanilise pumbaga mootor partsatab poolest pöördest käima, mitte ei vaja rõhu tõstmist starteriga.

Vaatame, kas oskustest ja rahakotist piisab, et võetud eesmärki täita.
VIN kah lõppu, hea võtta vajadusel:  WDB46332117103194
Vasta
#2
Wägew!
MB 200T D, S123, 1983. a. 2.0, 44kW, diisel
Instagram: mb_s123
www.rxoptika.ee
Vasta
#3
(02-02-2023, 11:08 PM)v6sa Kirjutas: ...
Paint POLAR WHITE Eusa_angel MB 9149 (9149)

...
Taavi 19a. unelm täitub lõplikult ikka siis, kui „Potsu“ oma originaal talvekasuka peale saab…  Cool


Aga lahe elukas, ümiseb ja liigub ….. omas tempos, lõpuks ikka kohale jõuab. Tglt kui hoo sisse saab, siis liigub küll.

Ja suur autotreiler sai nüüd ka endale sobiliku veduri. Nüüd on siis lubatud piduritega haagise 2,5tonnise GLK kõrvale lubatud max 3,5t haagise vedur ka olemas.

Eile sai peremehe äraolekul „Potsut“ ka ise tirtsudega proovitud. Äge loom, noorem piiga kartis proovisõidul järsematest kohtadest alla sõita. Kommenteeris siis... aga selleks ju kõrvalistmel seal ees kinnihoidmise toru ongi ...  Rolleyes  


Vasta
#4
Ei no lahe!

Meie peres käib G jutt nüüd juba iga aasta mitu korda läbi.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#5
Tegelikult on normaalsel inimesel väga lihtne G uitmõtted ära ajada - selleks tuleb paluda tal see kolakas parkida kuhugi Stockmanni kantiSmile

Seejärel tundub isegi ML täiesti sõiduautona ilmselt...

Aga oma võlu sel robustsel, aeglasel, lärmakal ja janusel asjal siiski on, et püsib endiselt tootmises rohepööraste kiuste.



Vaatasin auto all roomates, et kui kogu sisepõlemismootoriga seotud jama minema loopida, siis jääb auto alla muljetavaldav ruum akude mahutamiseks... Eusa_think
Vasta
#6
Thumbs Up 
Thumbsup g-wagen on igaks otstarbeks hea valik
https://youtu.be/5DcaRz6C8SE
Vasta
#7
Kas kellegi heal inimesel on jagada 1995 aasta G 350 jaoks kaitsmete nimekirja? Uuema jaoks ma leidsin, aga Potsul on kaitsmed kindalaeka all reas ja leitu ei lähe mitte.

Armatuurile peaks elu sisse tegema ja sellel peaks olema ühine kaitse koos mõne muu vähemtähtsa funktsiooniga. Niisama näppides igatahes ühtegi läbipõlenut ei leidnud. Küll on seal hulk iseveetud juhtmeid, mille teine ots oli (loomulikult katsin leitu) haljas +12 V Eusa_doh

Samuti võib mulle pakkuda G sisemiste linkide ümber käivaid plaste ja elektriakna nuppe. Minu varudes nii pikki ja kitsaid igatahes ei ole ja pealolevad kõik on äranäpitud.

Pikka katuseluugiga laepolstrit läheb ka vaja, praegune on ikka räbal.

Ning mis valemiga peaks varuratta kate tegelikult maha käima? Ma kangutasin siit ja sealt, aga ei paistnud üldse maha tulevat.
[Pilt: 27494-Taldrik.jpg]
Vasta
#8
kas seal sellist eraldi lukustit ei ole kroomkatte allosas, kus otsad kokku saavad - sealt peaks lahti käima ja siis saab vabalt ratta ümbert ära võtta selle
Vasta
#9
https://www.youtube.com/watch?v=emaWUZDhsyo
Vasta
#10
Jäänused sellest lukustist on olemasSmile Eks tuleb uurida, millised on tekitatud kahjud ja kas neid saab kultuursel viisil kõrvaldada.

Kuna eelmisel omanikul varuratast kaasas ei olnud, on kogu trumm vaid butafooria.
Vasta
#11
Armatuuri kellad äratas üles kaitsme paigaldamine. Eelmine omanik oli teinud huvitava ratsi, kus kaitsme asemel oli lüliti. Kuna sama kaitsme all on saksakeelse kaitsmelehe alusel ka klaasipesudüüside soojendus, siis kahtlus langeb selle ahela lekkele, mis külmas seisva auto akut tühjendab. Eks homme näeb, kas on voolu autos...

Igatahes peale tunniajast asjatamist multimeeter rahutukstegevat voolukadu ei näidanud ja düüs (sel on keskel vaid üks kaheraudne) oli ka "kapoti temperatuuriga". 

Tagumine kardaan on armide järgi vähemalt korra hoo pealt laiali läinud ja viimane ristivahetus on tehtud õige loovalt seibe ette keevitades. Muidu poleks hädagi, aga määrdenippel on nii sügaval, et ei ulata määrima ja väljakeeramiseks piisavalt õhukese seinaga 7 mm  padrunit ka (veel) ei ole. No homme on.

Esikardaan sai määritud, hullemaks ei läinud. 8 lööki läks enne, kui hakkas midagi kuulda olema. Ma lekkeni ei pressinud.
Vasta
#12
Väga tore ja entusiasmi pidurdamiseks pean mainima, et G le odavaid juppe saada ei ole Big Grin

Suvel juba offroadil siis näeme.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#13
Palju önne hea maitse omamises Eusa_clap

G on G.

Vähemalt 1 inimene juures kes viitsib üksipulgi siis ka G vealahendusi lahata Thumbsup
Vasta
#14
(13-02-2023, 08:08 AM)indrek Kirjutas: ...
Suvel juba offroadil siis näeme.

Aastat igaks juhuks ei ütle... Eusa_doh

Teha on seal üksjagu, kuigi auto iseenesest sõidab.

Hommikul igatahes voolupuudust ei ilmnenud. Mürtsatas käima, nagu peab. Äkki kolmandast pöördest...

Eks ma püüan oma sahmerdamisi kajastada. Tekib mingisugune autopidamise päevik. Kel Vehotumus vastu hakkab, ärgu lugeguSmile
Vasta
#15
(03-02-2023, 10:19 PM)v6sa Kirjutas: Tegelikult on normaalsel inimesel väga lihtne G uitmõtted ära ajada - selleks tuleb paluda tal see kolakas parkida kuhugi Stockmanni kantiSmile

Seejärel tundub isegi ML täiesti sõiduautona ilmselt...
Mida sa selle all mõtled? Katuse kõrgust maapinnast või nurgelisemaid vorme?
ML 164 kere peal on ju pikem ja laiem G-st.
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Vasta
#16
Eelkõige olemust kui sellist. Nüüdisaegsete autode kõrval on väike tõepoolest, olen ka ise kõrvutades tõdenud.
Vasta
#17
164 vs G vahe parkimise lihtsusel tuleb juba parkimisanduritest(kui töötavad). Suuremat anduritega autot on lihtsam parkida, kui tsipa pisemat ilma anduriteta autot.
Mulle millegipärast peale vaadates tundub, et ML'i on ka lihtsam parkida parema autost väljavaate tõttu(ma pole kunagi G'ga sõitnud, mõni ML on tagumiku alt läbi käinud).
Vasta
#18
Tegelikult on G klassi väga lihtne parkida. Kandilised nähtavad jooned. Sirli saab meie omaga oma tööparklas suurepäraselt hakkama. Küll aga pöörderaadius ei kannata kriitikat ja vanema auto veidrused.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#19
G on väga tilluke auto vörreldes Land Rover Range Roveriga, Land Cruiseriga jne.

Kandilisuse töttu on töesti lihtne gabariite tunnetada. 

Pöörderaadiuse töttu pidin esimene kord äärekivisse panema-sellega annab harjuda. Ei tea kuidas uuel 2018-2023.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa v6sa 97 13,656 16-03-2023, 09:36 AM
Viimane postitus: v6sa
  MB W463 G55 AMG 2004 "GODZILLA" secman 147 55,497 19-12-2022, 09:27 AM
Viimane postitus: secman
  Mercedes-Benz W463 G55 AMG KOMPRESSOR 5.4 V8 368kW [2007] - nostromo nostromo 30 8,386 05-06-2022, 09:20 PM
Viimane postitus: nostromo
  S124, E320, 1995 - Eero_S Eero_S 20 10,372 01-08-2021, 08:00 PM
Viimane postitus: Eero_S
  Mercedes-Benz G320 W463 1997-Indrek indrek 37 10,238 27-07-2021, 07:10 AM
Viimane postitus: indrek
  Mercedes-Benz E290 Turbodiesel, 1996, S210 - v6sa v6sa 107 142,181 17-07-2021, 11:23 PM
Viimane postitus: Ester
  S124 E220T - v6sa v6sa 58 71,795 12-07-2021, 12:11 PM
Viimane postitus: v6sa
  MB G320 OM606 722.6 1999 w463 - onuraiu onuraiu 4 3,382 18-07-2019, 06:55 PM
Viimane postitus: Werewolf
  MB V140 S600L 1995 - evilman evilman 17 11,400 16-06-2019, 03:06 PM
Viimane postitus: Zlang
  S124 300 TE - v6sa v6sa 55 54,459 06-08-2016, 08:48 AM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne