Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vito 2003 edasi ei puhu sooja
#1
Mure siis see. Et iga talvega aina vähem salong soojemaks läinud. See aasta ikka päris hull. Vahetasin termostaadi ära. Aga ikka ei lähe seest soojaks. Vahepeal nagu korra puhuks kuuma ja siis jälle külma või leiget. Auto konditsioneeriga variant. 2003 aasta ja edasi kere 80 kw. 
Sooja nupu juures all koguaeg mingi mootori moodi liigub ja suriseb. 
Kellegil kokkupuudet siis võiks aidata.
Minu põrgu , Minu reeglid !
Vasta
#2
Sai käidud lesvenis ja seal vahetati tsirku pump ära. Lisaks puhuti/pesti salongiradikas ka läbi. Aga erilist vahest ikka pole. Sõites pole vaja mütsi ja jopet ära võtta. Kuna leiget puhub vaid.
Minu põrgu , Minu reeglid !
Vasta
#3
Kas Lesveni arvates soojenduse paneeli juures toimuv "liikumine" oli normaalne?

Kas auto mootor on üle 80?

Ega autol "põhjamaade" lisaringlust pole? https://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=21213
Vasta
#4
Auto kunagi rootsi uuena toodud. Sealt kasutatuna ostetud. Seda lisa soojendus asja pole märganud.
Lesven ütles , Et sooja tuleb ja kõik on korras. Aga No leiget asja tuleb tõesti. Klaasi sulatab pikapeale ära. Aga see , mis varem oli pole . Töö tempi ei oska õelda. Kuna temp seierit selle ajastu omadel pole. Tuli alles sama mudeli viimastel aastatel uue spidoga.
Lisaks olen tähendanud omajagu suuremat küttekulu just talvel. Eelmisel aastal , kui enam sooja ei tulnud.  Tõusus ka küttekulu 13-14 peale.
Samas termostaat sai vahetatud. Aga see ei muutnud midagi.
Minu põrgu , Minu reeglid !
Vasta
#5
Võibolla ventilatsiooniavadest tulevat temperatuuri mõõta ja seda mõne teise kasutaja autoga võrrelda. Salongitemperatuuriandur on ka sellel autol olemas?
Vasta
#6
Engineering menu ka ei näita mootori temperatuuri? IR-termomeetrit laenata ei saa?

Enne mootori temperatuuri teadasaamist ei ole mõtet üldse edasi jahuda.
Vasta
#7
Vahepeal siis vahetasin mootor temp anduri.
Võtsin kapotialt soojaklapi ära. Panin jätku vahele ja otse. Aga ikka ei midagi.
Peale 30 km sõitu digi-infra vms selle punase täpi möötjaga sain termostaadikorpuse , mootori temp anduri juurest kõige soojemaks ~40 kraadi. Salongiradikasse mineva ja tuleva toru temp oli ~20 kraadi. Kui sedagi.
Täpselt nagu mootor ise ei läheks soojaks. Ja suuda saavutada töö temperatuuri.
Katsudes peale sõitu mootorit , jahutus radikat vms on kõik suht jahe.
Minu põrgu , Minu reeglid !
Vasta
#8
(22-01-2023, 10:54 PM)Old_timer Kirjutas: ...
Peale 30 km sõitu digi-infra vms selle punase täpi möötjaga sain termostaadikorpuse , mootori temp anduri juurest kõige soojemaks ~40 kraadi. Salongiradikasse mineva ja tuleva toru temp oli ~20 kraadi. Kui sedagi.
Täpselt nagu mootor ise ei läheks soojaks. Ja suuda saavutada töö temperatuuri.
Katsudes peale sõitu mootorit , jahutus radikat vms on kõik suht jahe.

Seda on ikka kole vähe. Lesven ise peab seda normaalseks, et sõidust tulud auto mootor on käesoe?

Midagi seal nüüd termostaadiga on. Kas klapp ise praak või on kuidagi paigaldusel lahti surutud.
Vasta
#9
Vana termostaadiga oli täpselt samamoodi. Väga ei tahaks uskuda. Et mõlemad on ühtemoodi otsas.
Minu põrgu , Minu reeglid !
Vasta
#10
Sel võiks olla OM646 pada?

Kas vahetasid termostaadi koos kestaga või ainult termostaadi padruni? Kui padruni, kas see sai korralikult pesasse? Kas kestal oli vahesein ikka paigas?

Siin videos (küll mitte sama mootor, kuid samal põhimõttel termostaat) hoiatab, et kehva padrun ei pruugi sulguda korralikult:
https://www.youtube.com/watch?v=uSl0OECdR1U

Mingil põhjusel ei sulgu suur ring.
Vasta
#11
(22-01-2023, 11:34 PM)Old_timer Kirjutas: Vana termostaadiga oli täpselt samamoodi. Väga ei tahaks uskuda. Et mõlemad on ühtemoodi otsas.

Ennegi piisavalt palju uusi aga p...sses termostaate nähtud. Kiviaegne meetod aga kuumavee potis saab termostaadi sulgumis ja avamis temperatuuri lõdvalt kontrollida.
numerus stultorum, infinitus est
Vasta
#12
Kui mootor ei soojene, siis ei saa salongi ka sooja tulla. Variante võib mitu olla. Vigane veepump( pole piisavalt ringlust), vigane termostaat, jahutussärgi surve jne. Tõenäoliselt jahutusvedelik ikkagi "suurel ringil" ehk termostaat lahti.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W639 Vito 115CDI MY2006 - Aku tühi paari päevaga, voolukadu aix6 3 284 24-01-2023, 09:18 PM
Viimane postitus: onu_siim
Video Vito w639 kolks taga Eenmaa 1 135 02-01-2023, 10:48 PM
Viimane postitus: Eenmaa
  MB Vito 2007a kärukonksu juhtmete värvid imre 3 271 08-11-2022, 05:59 PM
Viimane postitus: stihl
  Probleem 1998 MB Vito W638 108D käikudega (manuaal) hbmluiks 3 311 05-11-2022, 01:15 AM
Viimane postitus: Ernst
  2008 Vito tehase webasto Jalmar 1 537 12-12-2021, 08:52 PM
Viimane postitus: isakene
  Vito 2007a 3,0v6 diesel jõuetu helitehnik 1 594 14-11-2021, 02:38 PM
Viimane postitus: v6sa
  vito w638 temperatuuri probleem mannie 0 516 17-09-2021, 06:51 PM
Viimane postitus: mannie
  Vito püsikiiruse hoidja lüliti mannie 0 500 10-08-2021, 06:01 PM
Viimane postitus: mannie
  Viano 2010 Õhku ei puhu 9snow 1 604 02-05-2021, 07:30 PM
Viimane postitus: 9snow
  W447 vito 111cdi väljalaske rõhu andur? Raigo545 0 700 11-01-2021, 02:07 PM
Viimane postitus: Raigo545



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne