Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz, Vito, 2017, W447 - BoxBox.com
#1
Sirvides foorumit, nägin palju huvitavaid autosid ja autohuvilisi kes kõik siia kokku tulnud, kuid kaubikuid palju ei näinud.
Mõtlesin, et leian pilte enda väikesest idiootsest projektist mis läks loomulikult tiba ülekäte, nagu kõik projektid tavaliselt lähevad.

Kõik sai alguse hilissügisel kui sirvisin kohalikku automüügi portaali ja leidsin sobiva kaubiku.
Automaat kast, esinduse hooldusajalugu, värv brilliant silver, aasta 2017+, läbisõit vähem kui kolm korda ümber maakera, tagavedu ja muidugi nii palju muud varustust kui kaubikule kohane.

Mõeldud-tehtud, allkirjad alla ja ajama.

Eesmärk: Teha kaubikust soliidne tööauto kus ülikonnaga välja astudes ei vaadata kulm kortsus otsa.

2021 November.

[Pilt: How-it-started2.jpg] [Pilt: How-it-started4.jpg] [Pilt: How-it-started6.jpg] [Pilt: How-it-started7.jpg] [Pilt: How-it-started8.jpg]

Detsember 2021
Esimene investeering: Tuled enne ja pärast

[Pilt: IMG-20220113-195139.jpg] [Pilt: IMG-20220202-191858.jpg] [Pilt: Air-Brush-20220210193712.jpg] [Pilt: IMG-20220201-162250.jpg] [Pilt: IMG-20220202-191926.jpg]

2022 Juuni.

[Pilt: IMG-20220616-144004.jpg] [Pilt: Air-Brush-20220615233637.jpg] [Pilt: Air-Brush-20220617214159.jpg] [Pilt: Air-Brush-20220616000954.jpg] [Pilt: IMG-20220429-122527.jpg]
[Pilt: IMG-20220429-122547.jpg] [Pilt: IMG-20220429-170231.jpg] [Pilt: IMG-20220615-194934.jpg] [Pilt: IMG-20220615-195025.jpg] [Pilt: IMG-20220615-195106.jpg]

Mõned tehtud tööd:


W213 E-Klassi AMG istmed
GLA 45 AMG Alcantaraga ülekäidud rool
C63 AMG 20" Veljed koos 245/40/20 rehvidega
Android tablet koos tagumise kaameraga

Alcantara lagi, päikesesirmid + küljepaneelid
LED Dynamic tuled
Uuendatud helisüsteem
Mustaks tehtud kaubaruum koos heli isolatsiooniga
LED tuled kaubaruumi lakke ühendatud

V-Klass küljeklaasid
Kiletatud Gloss Black'iga uksepiidad

Stage 1+ ECU Chip, High flow filter ja käigukasti tweak.
165kW & 500Nm
0-100km/h 5-6 sec (Golf GTI MK7'ga tasavägine kuni 120km/h)


Tulevased tööd:

V-Klassi stanged + iluvõre
V-Klassi peeglid koos suunatuledega
Käetoed või nahast suurem kast koos külmikuga kahe istme vahele
Uuendada Android tablet V-Klassi replica süsteemi vastu

Kui kellegil on huvitavaid ideid mida veel peaks/võiks teha siis julgelt märku anda.
Vasta
#2
Täitsa kena kaubik, mis polegi enam nii kaubik Smile
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#3
(23-11-2022, 07:29 AM)Karl Kirjutas: Täitsa kena kaubik, mis polegi enam nii kaubik Smile
Tänud, Karl.
Vito kaubikust on saanud V-Klass. (Loe: Koledast pardipojast, kellest sai ilus valge tiivaline luik)

Peeglid ✓
Stange ✓
Iluvõre ✓

Stangega ei olnud kaasas parkimisandurite kinnitusi sellepärast hetkel sellised augud.
V-Klass AMG veljed puudu talveks ja peaaegu valmis.

[Pilt: IMG-20221126-131439.jpg] [Pilt: IMG-20221126-131447.jpg] [Pilt: IMG-20221126-131453.jpg]
Vasta
#4
Lightshow in action.

[Pilt: ezgif-4-63b2444eea.gif]
Vasta
#5
Kas need E-klassi istmed istusid "plug and play" või pidid ka midagi ümber tegema?
Kurjajuur
Vasta
#6
Millega või kuidas see 0-100 aeg mõõdetud on?
Vasta
#7
(04-12-2022, 11:43 AM)Oliver.L Kirjutas: Millega või kuidas see 0-100 aeg mõõdetud on?

Pani see number endalgi kukalt kratsima.
Enda S204 ka jõudu juurde saanud.
Mootorist umbes 155kw ja 560nm ja DRAGYGA peab alla 7sek aja nägemiseks ikka hullult meelitama...
Vasta
#8
Omasin 2a S212 350cdi 4maticut 170kw, siin jõudu vähem, auto kaal samas augus ja 1-2 sek kiirem.
Vasta
#9
Kuidas need esitule ledid käima said? on tal tehasest juba klaasitaga mingi silm olemas mis led regullib?
Vasta
#10
Täismängu jaoks nende tulede puhul peaks minuteada ka esiklaasist alates terve süsteemi külge sättima ja kodeerima. Päris kallis projekt.
Vasta
#11
Just seda ma mõtlengi. See ILS nagunii ei tööta ilmselt? Autom.kaugutulede vahetus toimib?
Vasta
#12
(03-12-2022, 12:42 PM)Randar Kirjutas: Kas need E-klassi istmed istusid "plug and play" või pidid ka midagi ümber tegema?

Nende istmetega oli pärast palju nikerdamist aga kui ühepoole teed ära siis teine läheb libedamalt.

Raami pikkused olid tiba erinevad aga muidu kõik muu mahutavuse poolepealt on okei.

El. osa töötab eraldi aku pealt. - Soovitan soojalt võtta manuaalse reguleerimisega istmed.
Istmesoojendus töötab eraldi nupust. - Originaalis on ukse peal nupp.
Eelnevalt oli 1+2 istmed, ehk keskmise istme turvapadja/turvavöö andur vajas tõkistit ja välja progemist.

Huvitaval kombel W213 istmed olid 500€ ja W447 istmete eest küsitakse 850-1200€
Vasta
#13
(04-12-2022, 11:43 AM)Oliver.L Kirjutas: Millega või kuidas see 0-100 aeg mõõdetud on?

Kaubiku kiirendus on silmaga mõõdetud. Aga stage 1 MK7 Golf GTI 0-100 oli 5.7-5.8sec - Racelogic Driftboxiga mõõdetud.
Kui pidevalt saab fooritaga pähe siis võib julgelt järeldada, et 5-6 sek 0-100.  Big Grin
Dynomode peal loomulikult.

[Pilt: VitoW447.gif]
Vasta
#14
(04-12-2022, 12:11 PM)Alr77 Kirjutas:
(04-12-2022, 11:43 AM)Oliver.L Kirjutas: Millega või kuidas see 0-100 aeg mõõdetud on?

Pani see number endalgi kukalt kratsima.
Enda S204 ka jõudu juurde saanud.
Mootorist umbes 155kw ja 560nm ja DRAGYGA peab alla 7sek aja nägemiseks ikka hullult meelitama...

[Pilt: VANDRIFT.gif] [Pilt: VANDRIFT2.gif] [Pilt: VANDRIFT3.gif]


S204 sellist lollust ka teeb?
Vasta
#15
(14-12-2022, 05:21 PM)KsenoonE Kirjutas: Kuidas need esitule ledid käima said? on tal tehasest juba klaasitaga mingi silm olemas mis led regullib?

Plug and Play tuled. Kõik töötab ideaalselt. 
[Pilt: IMG-20220201-133817.jpg]

[Pilt: IMG-20220201-141005.jpg]

[Pilt: IMG-20220203-001950.jpg]

[Pilt: IMG-20220203-002304.jpg]
Vasta
#16
(20-12-2022, 10:28 PM)Ott Kirjutas: Täismängu jaoks nende tulede puhul peaks minuteada ka esiklaasist alates terve süsteemi külge sättima ja kodeerima. Päris kallis projekt.

Kallis on subjektiivne mõiste, aga see on seda investeeringut väärt igaljuhul.
Vasta
#17
(22-12-2022, 06:35 PM)KsenoonE Kirjutas: Just seda ma mõtlengi. See ILS nagunii ei tööta ilmselt? Autom.kaugutulede vahetus toimib?

ILS süsteemi ei ole.
Vasta
#18
(19-01-2023, 08:04 PM)BoxBox.com Kirjutas:
(04-12-2022, 12:11 PM)Alr77 Kirjutas:
(04-12-2022, 11:43 AM)Oliver.L Kirjutas: Millega või kuidas see 0-100 aeg mõõdetud on?

Pani see number endalgi kukalt kratsima.
Enda S204 ka jõudu juurde saanud.
Mootorist umbes 155kw ja 560nm ja DRAGYGA peab alla 7sek aja nägemiseks ikka hullult meelitama...

[Pilt: VANDRIFT.gif] [Pilt: VANDRIFT2.gif] [Pilt: VANDRIFT3.gif]


S204 sellist lollust ka teeb?
Miks ta ei peaks tegeme?
Saab vabalt kehvema suverehviga kuiva ilmaga ka hullata.
Talvel külksi laskmine ei tähenda seda,et Vito sajani 6sekki läheb.
Saksas ehitasi mingi E63s(4l biturbo) tehnikaga V-klass.
600+ hp-d
ja sellel mõõdeti vist mingi 4,8s 0-100
Järeldus.P....ga ei saa hobuseid ja kiirendust mõõta.
Vasta
#19
(20-01-2023, 03:47 PM)Alr77 Kirjutas:
(19-01-2023, 08:04 PM)BoxBox.com Kirjutas:
(04-12-2022, 12:11 PM)Alr77 Kirjutas:
(04-12-2022, 11:43 AM)Oliver.L Kirjutas: Millega või kuidas see 0-100 aeg mõõdetud on?

Pani see number endalgi kukalt kratsima.
Enda S204 ka jõudu juurde saanud.
Mootorist umbes 155kw ja 560nm ja DRAGYGA peab alla 7sek aja nägemiseks ikka hullult meelitama...

[Pilt: VANDRIFT.gif] [Pilt: VANDRIFT2.gif] [Pilt: VANDRIFT3.gif]


S204 sellist lollust ka teeb?
Miks ta ei peaks tegeme?
Saab vabalt kehvema suverehviga kuiva ilmaga ka hullata.
Talvel külksi laskmine ei tähenda seda,et Vito sajani 6sekki läheb.
Saksas ehitasi mingi E63s(4l biturbo) tehnikaga V-klass.
600+ hp-d
ja sellel mõõdeti vist mingi 4,8s 0-100
Järeldus.P....ga ei saa hobuseid ja kiirendust mõõta.

Kohe kui kuivaks läheb, helista mulle +3725522355 ja tuled teed ise paar kiiremat.
Dragy paned jooksma ja veendud ise.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 91 88,787 17-01-2023, 12:40 PM
Viimane postitus: Priit
  Mercedes-Benz E270 CDI, 2001, s210 - kodutu kodutu 3 323 11-12-2022, 11:42 PM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz 350 SL, 2003, R230 - Kalla Kalla 0 304 25-10-2022, 08:24 PM
Viimane postitus: Kalla
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 75 79,982 20-10-2022, 11:06 AM
Viimane postitus: kodutu
  MB Vito 2007a 2,2 130kw imre 3 1,089 24-08-2022, 02:55 PM
Viimane postitus: imre
  Mercedes-Benz E280 4MATIC, 2007, W211 - JanisL JanisL 102 99,010 18-08-2022, 06:46 AM
Viimane postitus: JanisL
  Mercedes Benz 450 sel-73 inc13 inc13 31 24,456 24-07-2022, 07:14 PM
Viimane postitus: inc13
  Mercedes-Benz C230 kompressor, 1997 - W202 W202 7 874 22-03-2022, 03:10 PM
Viimane postitus: W202
  Mercedes-Benz ML 320 D 4matic W164 2007 - T.P. T.P. 0 773 01-12-2021, 10:23 PM
Viimane postitus: T.P.
  Mercedes-Benz GLC 250d 4Matic, 2016, X253- T.P. T.P. 11 3,019 09-11-2021, 06:46 PM
Viimane postitus: T.P.



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne