Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mure GLga
#1
Tere

Oman lühikest aega 2007 aasta GL320 CDI. 
Mure selles, et kui külmalt mootori käima panen on pööre ilusti 600 juures või mis neil tühikäigul on ja kui ma auto kodu hoovist välja ajan siis tõusevad tühikäigu pöörded nõks üle 800, aga tekib ka imelik kõrin, mis ei ole pidev vaid vahelduv ja pöörete andmisega süveneb, kapoti üles tõstes ja kuulates ja katsudes siis tundub nagu kõrgsurvepumbast tuleb see. Soovikski teada kas kellegil on olnud sarnast kogemust või oskab keegi öelda mis sellist kõrinat teha võib? Töösooja mootoriga kaob nagu heli ära.
Vasta
#2
Paluks mitte solvuda aga minu isiklik klaaskuul soovitab minna pädevasse remonditöökotta. Üle neti võib järjest ja hulgim igasuguseid rahakoti mõrvu soovitada ja ükski neist ei pruugi lõplikku lahendust tagada.
numerus stultorum, infinitus est
Vasta
#3
Hirmutamist alustame ketivahetusegaSmile

Pädevad kohad on siin kirjas: https://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=6877
Vasta
#4
Klaaskuul näitab, et.. Kui on selline katkendlik undav kõrin ja KSP juures, siis seda saavad seal teha rihmarullikud või roolivõim. Rattaid keerates undamine muutub? Icon_lol  

See, et auto pöördeid tõstab on neil tavaline, 750 pealt 950 peale, mingi hetk kui soojaks käinud rahuneb maha.
Inseneritegevused: CAD projekteerimine, Tootearendus ja disain - info@ews.ee
Vasta
#5
(23-11-2022, 03:14 PM)v6sa Kirjutas: Hirmutamist alustame ketivahetusegaSmile

Pädevad kohad on siin kirjas: https://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=6877

Kõrgsurvepump on keti all? Käe pumba peale panen siis on tunda pumbast seda kõrinat. Kas hakkab ära minema?
Vasta
#6
ML 320CDI 2006.
Pöörded on külma mootoriga talvel kõrgemad kui soojenduse kohe sisse lülitad. Minu autol tekitas vilinat väntvõlli otsas olev rullik. See suur seal all. Enne seda vahetati üks väike. Hiljem suur , mis väsinud oli. Tööd tehti tuntud MB töökojas. Häält, mida see viga tekitas võiks kirjeldada rohkem vilinaga. Soojana kadus.

Edu
Vasta
#7
(25-11-2022, 02:44 PM)Produkty Kirjutas:
(23-11-2022, 03:14 PM)v6sa Kirjutas: Hirmutamist alustame ketivahetusegaSmile

Pädevad kohad on siin kirjas: https://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=6877

Kõrgsurvepump on keti all? Käe pumba peale panen siis on tunda pumbast seda kõrinat. Kas hakkab ära minema?

Ega hea tahe seda ringi aja, ikka kett. Iseküsimus, kas "kõriseva" pumba puhul ketti süüdistada saabki.

Pädev koht võiks osata hinnata, kumba süüdistada.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  G puhuri mure… Kaido789 5 649 15-01-2023, 11:09 PM
Viimane postitus: BlueStang
  R klass käigukasti mure thutmoses 17 4,314 12-01-2021, 10:41 AM
Viimane postitus: v6sa
  Gklassiga väike mure sten130 5 1,927 08-01-2021, 11:47 PM
Viimane postitus: Rolz
  w463 1991 vahekasti luku mure Poisike 4 3,425 31-03-2020, 09:30 AM
Viimane postitus: Anis
  G400 eelsüüteküünalde mure Rax1234 1 3,392 27-01-2016, 04:54 PM
Viimane postitus: ferdinand
  Mure w463 91a. vleeduks 4 4,804 07-12-2015, 04:10 PM
Viimane postitus: vleeduks
  Mb ml270 diisel käigukasti mure Brabus25 2 5,573 01-04-2014, 10:01 PM
Viimane postitus: itbilen
  w163 kliima mure taurts 4 4,648 12-05-2013, 09:05 PM
Viimane postitus: taurts
  ML270roolilati mure 007MGJ 2 3,151 06-11-2012, 11:50 PM
Viimane postitus: Rat-roy
  ML270 soojenduse mure 007MGJ 1 3,716 27-08-2012, 03:55 PM
Viimane postitus: Madis1993



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne