Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w204 220 cdi tiks mootoris
#1
Photo 
Tere! Maanteelt maha keerates tuli mootorisse tiks, gaasi andes hääl valjeneb.  Allpool video. 
Vasta
#2
Kontrolli enne pihusti seibid üle kui midagi suuremat ette võtad.
Vasta
#3
651 lemmikteema ja vändagrupp?
Vasta
#4
(10-11-2022, 10:18 AM)PaulE Kirjutas: 651 lemmikteema ja vändagrupp?

Saalede hääl on teistsugune aga üle neti arvutikõlarites võivad helid teistmoodi kõlada. Õlirõhu peaks kõigepealt ära mõõtma. Pihustid oleks ka minu esimene pakkumine.
numerus stultorum, infinitus est
Vasta
#5
Kinnitan: õlirõhk mõõta, vaim valmis panna mootori avamiseks.

Aga enne võtta üks poolemeetrine (või pikemal mehel pikem) puupulk ja kuulata iga pihustit eraldi. Kui kolks käib ühe konkreetse pihusti peal, siis võiks proovida pihusteid ringi tõsta. Selleks pole isegi uusi seibe ja polte vaja, et veenduda, kas kolks liigub koos pihustiga või jääb silindrisse.

Kui liigub koos pihustiga, siis on asi odav ja lihtne: uus (või tehasetaastatud) pihusti, uued seibid ja poldid ning kokku tagasi.

Kui jääb silindrisse, siis tuleb valida, kas hakata avama kolksuga isendit või võtta heaga järgmine pada/auto.
Vasta
#6
Muide kas keegi parandaks-korrigeeriks mind - MB-l üleüldse puudub õlirõhu hoiatustuli armatuuris, õigus?
Mäletan kui enda w204-l kinni jooksis, siis ei teinud ühtegi võõrast häält ega tuld ei põlenud ega midagi... lihtsalt oli mingi hetk kinni. Samamoodi ei paista armatuuris süüdet sees hoides ühtegi õliga seonduvat tuld.
Vasta
#7
Jep - kokkuhoid, missugune. Alates ...2003?

Ning kindlustus liiga hästi kestvate mootorite vastu.

Samas teatav loogika siin on: kuniks õli tase on OK, siis garantiiaja kestab pump igast asendist. Ja muude harva ettetulevate jamade jaoks on tehasel ports juriste palgal, kes liighääleka kliendi vaigistavad.
Vasta
#8
See, et õlirõhku ei näidata/mõõdeta, on andestatav.
See, et õlitaseme andurid Mercedestel oma eemsärki ei täida, on andestamatu.
Ka minu käe all on üks diisel selliselt kokku jooksnud.
Kiirtee, kiirus suur ja konstantne, õues + 3 kraadi, jahutus tagatud, mingitki märki polnud juhtuvast.
Mida ei old, oli õli. Täiesti kuiv. Vaikselt põles väljalaksesse ära.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#9
(10-11-2022, 01:06 PM)v6sa Kirjutas: Kinnitan: õlirõhk mõõta, vaim valmis panna mootori avamiseks.

Aga enne võtta üks poolemeetrine (või pikemal mehel pikem) puupulk ja kuulata iga pihustit eraldi. Kui kolks käib ühe konkreetse pihusti peal, siis võiks proovida pihusteid ringi tõsta. Selleks pole isegi uusi seibe ja polte vaja, et veenduda, kas kolks liigub koos pihustiga või jääb silindrisse.

Põhimõtteliselt kuuleb kogemustega tegelane selle puutoikaga ära ka saalekolksu.
Nende om651 mootorite kohta käivad igasugused naised saunas jutud, kes sõidab pool milli ilma mingi jamata, kellel jookseb kohe esimese saja tuhandega kokku.
Õlirõhu õigena hoidmiseks on seal tark pump ja selle juhtsolenoidi vahetavad mõned rõhu maksimaalsena hoidmiseks spets jubina vastu kood A0019905317.
Väidetavalt pidid selle mootoriga olema need jamad just kaubikutel ökotamise tulemusel st. manuaalkast ja hoitakse väikseid pöördeid.
Taksod saksas panevad enamus selle mootoriga ja kui mingi suurem probleem oleks siis vaevalt nad seda kasutaks.
Krt. seda teab mis õige on. Angry
numerus stultorum, infinitus est
Vasta
#10
(11-11-2022, 03:06 PM)Rolz Kirjutas: See, et õlirõhku ei näidata/mõõdeta, on andestatav.
See, et õlitaseme andurid Mercedestel oma eemsärki ei täida, on andestamatu.
Ka minu käe all on üks diisel selliselt kokku jooksnud.
Kiirtee, kiirus suur ja konstantne, õues + 3 kraadi, jahutus tagatud, mingitki märki polnud juhtuvast.
Mida ei old, oli õli. Täiesti kuiv. Vaikselt põles väljalaksesse ära.

See tundub olevat paljude uute autode probleem. Ford ja Toyota ei anna ka enam märku, kui õlitase madal. Fordi kaubikul jooksis mootor kokku 25tuh km pealt.
Vasta
#11
(13-11-2022, 12:13 PM)väikemees Kirjutas:
(11-11-2022, 03:06 PM)Rolz Kirjutas: See, et õlirõhku ei näidata/mõõdeta, on andestatav.
See, et õlitaseme andurid Mercedestel oma eemsärki ei täida, on andestamatu.
Ka minu käe all on üks diisel selliselt kokku jooksnud.
Kiirtee, kiirus suur ja konstantne, õues + 3 kraadi, jahutus tagatud, mingitki märki polnud juhtuvast.
Mida ei old, oli õli. Täiesti kuiv. Vaikselt põles väljalaksesse ära.

See tundub olevat paljude uute autode probleem. Ford ja Toyota ei anna ka enam märku, kui õlitase madal. Fordi kaubikul jooksis mootor kokku 25tuh km pealt.

Ammu see õlitaseme märguanne välja mõeldi. Kogu aeg on selleks kasutatud mõõtervarrast ja seda lihtsat jublakat on võimalik kasvõi aliexpressist praktiliselt kõikidele autodele tellida. Aga muidugi tänapäeva lumehelbekestest nn. autojuhid ei tea isegi tuledelüliti asukohta, kõik on ju automaatne ja siis pargib selline kloun pimedas vastasuunas, näpib õndsa irvega oma mobiili ja pimestab teisi liiklejaid.

P.S Loomulikult ei nimeta ma juhmideks lumehelbekesteks siin teemas kirjutajaid.
numerus stultorum, infinitus est
Vasta
#12
MB harrastas vahepeal ka seda perverssust, et õlivardad puudusid.
Ja ntx EPC R230-le varrast üldse ei anna, tulebki ise "teha".
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#13
Pole neil Mercedes-Benz mootoritel häda miskit. Mõnel masinal on küll õlirõhu hoiatustuli ja andur olemas, aga tööle hakkavad alles siis kui on juba lootusetult hilja( kia sorento 2,5 tdi) ja ühel saksa margil on osadel mootoritel ju lausa saalevahetus hoolduse käigus ette nähtud. Mercedes-Benz perverssused on ikkagi köömes mõne teise margi naljadega.
Vasta
#14
(13-11-2022, 10:09 PM)jsv Kirjutas: Pole neil Mercedes-Benz mootoritel häda miskit. Mõnel masinal on küll õlirõhu hoiatustuli ja andur olemas, aga tööle hakkavad alles siis kui on juba lootusetult hilja( kia sorento 2,5 tdi) ja ühel saksa margil on osadel mootoritel ju lausa saalevahetus hoolduse käigus ette nähtud. Mercedes-Benz perverssused on ikkagi köömes mõne teise margi naljadega.

IRW  Kõige suurem perverssus mersul vähemalt minu omal on parkimisandurid, umbes nii,et ups anname teada tagurdasid kuhugile sisse. Kusjuures automaatparkimist kasutades saab auto ise kõigega ilma probleemideta hakkama.
Kui mõtled M buumerit oma 10 pütase mootoriga, siis sellel käib tõesti saalevahetus asja juurde nagu audil v6 ketiliin mõnel versioonil veel koos nukkadega on kuluosa.
numerus stultorum, infinitus est
Vasta
#15
(14-11-2022, 02:35 PM)vreps Kirjutas: IRW  Kõige suurem perverssus mersul vähemalt minu omal on parkimisandurid, umbes nii,et ups anname teada tagurdasid kuhugile sisse. ...

Mesmõttes? Meie pere omad näitavad (ja piiksuvad) üsna täpselt vastavalt kaugusele.

Kui mingi loll peenike post jääb kahe anduri vahele, siis seda minu kogemuse järgi ei näe ka Peugeot Blush
Vasta
#16
(14-11-2022, 03:08 PM)v6sa Kirjutas:
(14-11-2022, 02:35 PM)vreps Kirjutas: IRW  Kõige suurem perverssus mersul vähemalt minu omal on parkimisandurid, umbes nii,et ups anname teada tagurdasid kuhugile sisse. ...

Mesmõttes? Meie pere omad näitavad (ja piiksuvad) üsna täpselt vastavalt kaugusele.

Kui mingi loll peenike post jääb kahe anduri vahele, siis seda minu kogemuse järgi ei näe ka Peugeot Blush

Nunii on jah, et võrreldes minu teiste massinatega on kuidagi uimased, peab vist klaasmajast küsima äkki annab tundlikumaks sättida aga ise roolib ja pargib korralikult.
numerus stultorum, infinitus est
Vasta
#17
Minul hakkab piiksuma alles siis kui takistus on juba lähedal. Tulukesed näitavad küll takistust juba varem ehk alates u. 1-1,2m alates, hääl tuleb ikka alles u. 40cm alates.

Seda nii W204, W212, ja W447 puhul
Vasta
#18
Parkimisandurite puhul tuleb veenduda kõigepealt, kas need on originaalid või mõne kvaliteetse tootja omad.
Odavatega on see probleem, kus hakkavad liiga hilja tööle.
Vasta
#19
(15-11-2022, 02:46 PM)väikemees Kirjutas: Parkimisandurite puhul tuleb veenduda kõigepealt, kas need on originaalid või mõne kvaliteetse tootja omad.
Odavatega on see probleem, kus hakkavad liiga hilja tööle.

Loomulikult on jutt Mercedes-Benz originaalidest. Aga näiteks jeebil ( seal ka Mercedes-Benz omad) läheb teatavasti parkimisandureid nagu leiba ja olen asemele ükshaaval pannud odavad hiinlased, mitte mingit vahet originaalidega kvaliteedis ja toimetamises pole.
numerus stultorum, infinitus est
Vasta
#20
Ma mõtlesin just kasutatud autode puhul. Kui lähemalt vaadanud ei ole, siis ei tea mis seal on ja võibolla on mõnel ka koodid peale kopeeritud.
Ma tellisin oma autole aliexpressist, kõik nagu toimis korralikult, kuid hoiatus tuli viivitusega. Näiteks paned käe anduri lähedale ja enne kui hoiatuse andis, kulus selleks 2-3 sekundit. Üldjuhul jäin rahule aga kestvuse kvaliteet on kõikuv ja kui nende vahetamise eest peaks tööraha maksma, siis läheks kvaliteetsema varuosa peale välja.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w203 2003a 2.2 cdi 105kw ATM kasti probleem MercedesBenz 2 129 05-02-2024, 08:19 PM
Viimane postitus: MercedesBenz
  C 220 - COMMAND Mirja 0 68 31-01-2024, 03:16 PM
Viimane postitus: Mirja
  W204 c320cdi generaatori vahetus? jsv 5 310 25-01-2024, 03:01 PM
Viimane postitus: jsv
  CLC W203 cdi aku laadimispinge liiga kõrge Rainzman 0 229 21-10-2023, 01:56 PM
Viimane postitus: Rainzman
  W204 om651 kütuserõhk madal. Barna 4 313 24-09-2023, 01:18 PM
Viimane postitus: v6sa
  W204 lukustus mure tomm75 2 247 11-08-2023, 05:11 PM
Viimane postitus: tomm75
  W204 c220CDI sureb välja külma mootoriga T1mm 8 4,860 24-04-2023, 06:36 PM
Viimane postitus: MattiasKaerma
  W204 C200 CDI 2,1 100kw airbagi tuli põleb, kood B220800 MellO 2 362 20-04-2023, 05:02 PM
Viimane postitus: MellO
  W204 C180 1,6115kw bens 2015 a bensiin mootoriõlis lpart 2 418 03-03-2023, 10:23 AM
Viimane postitus: v6sa
  autoks c220 cdi 2011 ets1 16 1,340 01-03-2023, 08:40 PM
Viimane postitus: kaupo51



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne