M: W221/C216/W211 500 M273 / 285 kW VAICO esipidurikettad V30-80090 350 mm
#1
Seoses ühe pidurite upgrade'i projektiga on üle jäänud W221 S500 /C216 C500L / W211  E500 mootori 
500 M273 / 285 kW korral kasutuses olnud VAICO esipidurikettad 350 mm.
Ostes võõpasin neid tugevalt Hammarite'ga, ei seedi neid roostetavaid trumleid.
All on olnud max 10 000 km, mõõdetav kulumine on ehk MAX 1.5mm.
Ühtlane kulumine, uue klotsiga. 
Kettad perfeoreeritud, VAICO tk hind uuena on ca 130 EUR / tk.
Vaico kood: VAICO V30-80090
Minu soov on 50 EUR tk ehk 100 EUR / komplekt.
Asuvad Tallinnas, soovil võin panna posti/cargosse vms.
Puhtad, kuivad ja ka karpides, s.t. ei ole määrimise ohtu.

Üksiti üle ka keskmisest kõvasti korralikumad esisadulad, uueväärsed ATE klotsid sees.
Kolvid vahetataud, s.t. väga heas töökorras ja kesmisest viisakama välimusega.
Hinnasoov 125 EUR / tk.

Tallinn
Roland 5O1554I




[Pilt: 59434-1.jpg]
[Pilt: 57292-2.jpg]
[Pilt: 64533-3.jpg]
[Pilt: 37826-4.jpg]
[Pilt: 87899-5.jpg]
[Pilt: 29655-6.jpg]


[Pilt: 74359-_DSC0027.JPG]
[Pilt: 78246-_DSC0043.JPG]
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#2
Pidurikettad Vaico. Ei midagi isiklikku, aga tänapäeval oskavad nooremad inimesed lüüa tootekoode näiteks aeromotorsisse. Ja uute ketaste hinnad, mis sealt vastu vaatavad on mõningate brändide puhul täitsa võrreldavad sinu 10 000 km juba läbinud Vaico ketastega.
https://aeromotors.ee/kataloog/search?se...=V30-80090
Kordan veel, ei midagi isiklikku, lihtsalt infoks.
Vasta
#3
Sellepärast võibolla aeromotors Vaico pidurikettaid ei paku, jäävad noortele liiga kulukaks.
Vaico kvaliteeti ei oska kommenteerida aga selge see, kvaliteetne toode sageli maksab rohkem ja seepärast tootja saab ka kallimat hinda küsida.
Vasta
#4
Jah, odavama otsa omasid saab üsna soodsalt.

Plaan on ka talvel oma S600 kettad ja klotsid ära vahetada ja minu valikuks on kolm tootjat - Bosch, Brembo või ATE.

Sisuliselt on samad mida Rolz pakub. Esiketaste letihinnad neile toodetele on järgmised: Bosch - 90 EUR, Brembo: Hetkel polegi õiget ja ATE 175 EUR.

ATE peaks sisuliselt kõige lähemal olema originaalile. Originaali hinnaks sain mina kõige soodsama ja kliendihinnana ca 150 EUR tk.

Sander lesvenist oskas öelda, et Bosch ja Brembo ei tee esisillas olevaid kettaid erinevaid - ehk siis ventlabad on mõlemal ühes suunas ja seega ühelpool on jahutus kehvem, kui teiselpool.

S600 - le annab veel mitu erinevat koodi ka, kas just parema ja vasakpoole jaoks?

100 A 221 421 00 12 BRAKE DISK, VENTED 001
100 A 221 421 16 12 BRAKE DISK, VENTED 002
100 A 221 421 11 12 BRAKE DISK, VENTED 001
100 A 221 421 00 12 BRAKE DISK, VENTED 001
100 A 221 421 11 12 BRAKE DISK, VENTED 001


Seega ei ütleks et Rolzi 100 EUR komplekt oleks liiga kallis, kui tahad kvaliteetsemat ja ei vaja tutikat
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#5
Aeromotors müüb läbi selle lehe originaal varuosasid: https://oeprof.ee/
Tarneaegades ei saa alati kindel olla.
Vasta
#6
Ma ei müü piduriketast, ma müün VAICO toodet V30-80090
See, mis sealt Aeromotorsist vastu vaatab, on asendused.
Las nooremad ostavad odavalt ebakvaliteetsemaid kettaid ja las teadlikum tarbija
teeb oma valiku ise.
Antud toode maksab uuena 128 EUR/tk + transport.

Sander Lesvenist ärgu enam peale võtku! Tongue
Isegi AMG 65 OEM esikettad on identse koodiga.

Piduriketta vahel olevad lamellid on premium kettal tsentri suhtes võimalikult väikse nurrgaga. Odaval kettal suure nurgaga, metalli kulu ja kaal kõvasti väiksem.
Mida väiksem nurk, seda pikem lamell, seda suurem on soojusvahetus pindala.
Ja mida see suund nn õhkjahutuse puhul muudaks?
Õhurõhk ja-kogus on sama mõlema
poole ketta ümber Tongue
Selle kiiruse ja "õhu loopimise" juures oleks see vahe ilmselt pea olematu.
Ilmselt sama tulemuseni on jõudnud ka MB/AMG insenerid.

Üldiselt ATE asjades olen mina vähe pettuma hakanud aastatega.
Väheseid eelised on see,e t nad on "coatitud" aga see on ka petlik,
see kiht lahkub sealt ainuüksi tehnilise piiritusega vastu minnes!

Seetõttu olen mina uutel ketastel võtnud kohe ette värvimistööd.
Hammerite kõige paremini õigustanud end senini.
Sai ka kunagi proovitud uued kettad kuumakindla pulbervärviga värvida,
aga koorusid ikka maha.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#7
Kaupole selgituseks, et mitte liiga teha.
Pidurikettaid on raske valida, Brembo näiteks kunagi oli kõva sõna, samas mõnest kohast tuleb kriitikat. Ühe automargi foorum kiidab, teine laidab.
Metallidel on erinev koostis, kuidas käitub kuumaga, kas suudab peale mitut pidurdust endiselt autot pidama saada. Mis juhtub kui kuum ketas vett saab.
Mis veel kõige olulisem, klotsid. Kui paned heale pidurikettale odavad klotsid, võib kogemus olla väga kehva. Odav klots on sageli rohkelt metalli täis, tugev ja sellega kulutad ka kiiremini ketast.
Pehme klots kulub kiiremini, samas pidurdab paremini ja ei kuluta ka niipalju ketast. Lisaks, ketas ei lähe nii kuumaks.
Võrdle seda nii, kui liigutad kahte metallist klotsi omavahel või liigutad kummiklotsi metalli peal. Kumb haakub paremini, kumb kuumeneb kiiremini, kumb jahtub kiiremini.
Täpselt sama suverehvidega, mida jäigem, seda kauem kestab aga haakumist ka ei ole. Pehme rehv haakub paremini, kuid ka kulub kiiremini.
Võib panna odavad kettad, vähe paremad klotsid ja probleemi ei ole igapäevasõidul.
Vaadates mis mootoriga autolt tuleb ja kuhu minna võiks, siis kas sellisele hobujõudude kogusele tahaksite panna odavaid, kaheldavad väärtusega pidureid?
Langevarjuhüpet teekiste millise langevarjuga, kallima või odavamaga?
Vasta
#8
Loen sellist lauset Rolzi postituses.
Ma ei müü piduriketast, ma müün VAICO toodet V30-80090.
Pean tunnistama, et ma sellest sõnamängust hästi aru ei saa, sest minu arvates müüakse kuulutuses Vaico pidurikettaid. Aga ehk keegi targem seletab selle mulle lahti.
Kasutaja väikemees ei oska Vaico kvaliteeti kommenteerida. Ma ei ole oma autol selle firma pidurikettaid kasutanud ja seega ka minul puudub praktiline kogemus Vaico piduriketaste kasutamisel. Aeromotors tinglikult liigitab brände mingite tunnuste järgi ja Vaico kohta öeldakse seal - keskmine, mida iganes see siis peaks tähendama.
Mul on tegelikult kama kaks, mis hinnaga siin foorumis inimesed autosid ja varuosi müüvad, see on nende enda asi tegelikult.
Nii et tegelikult ei ole mõtet seda vaidlust siin väga edasi vaielda.
Vasta
#9
Ma nüüd ei saagi aru mis püha koht see aeromotors on? Tavaline netipood ju.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  M, W221 LONG külmkapp liiv 0 40 Eile, 12:39 PM
Viimane postitus: liiv
  W211 e280 veovõll Raido 3 117 12-04-2024, 06:43 PM
Viimane postitus: Raido
  W211 Raido 0 70 10-04-2024, 09:26 PM
Viimane postitus: Raido
  O: MB W211 270 tdi klapikambri kaas altz17 0 85 01-03-2024, 07:34 PM
Viimane postitus: altz17
  M, W221 tagumine parem korralik õhkamort liiv 1 139 07-02-2024, 05:06 PM
Viimane postitus: liiv
  O,W222 v.W221 esimesed porikummid liiv 0 78 07-02-2024, 04:56 PM
Viimane postitus: liiv
  O: w211 E320 150kw cdi turbo Raitm 0 68 01-01-2024, 03:22 PM
Viimane postitus: Raitm
  O:W221 HK helivõimendi ktmduke 0 76 06-12-2023, 10:24 PM
Viimane postitus: ktmduke
  R 350 CDI 2011 mõned osad yamu 2 193 13-11-2023, 02:28 PM
Viimane postitus: yamu
  M: W211 220d 125kw OM646.821 Mootor; 2007-2009, hind: oktsionil ash 0 145 31-10-2023, 11:17 AM
Viimane postitus: ash



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne