Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
TÜV puntkide kogemused Tallinnas
#1
Eks see on teema, mis meid kõiki puudutab, alguses vähe harvemini, lõpuks korra aastas, osadel mitu korda aastas.
Ise kuulun viimaste hulka. Hea meelega loeks ka teiste kogemusi TÜV punktidega.

Esmalt, mina oma autodega olen ka vähe teistmoodi klient, ei hinda odavust ega "möödavaatamisi"!
Olgu kirjutatud, et viimast ei eelda üldse, kuigi vaadates mis asjadega need Bolti Ja Wolti "võõrleegionärid" siin pealinnas ringi vuravad, on selge, et teenust antud suunitlusega pakutakse Smile
Minul on vastupidi, pigem imestan, kuidas EV-s täiesti kahe silma vahele asju jäetakse ja trauma tekitatakse täiesti mõttetut asjast, ma ei poolda ka, et iga kolmas mees (tarbija) on targem, kui kogu autotehase arendusosakond koos inseneridega ja hoolduse suutmatuse tõttu kõiki "lõigub" ja parendab. Sorry, no offence.
Mina olen alati õnnelik, kui mõni TÜV mees mõne tehnilise vea mu autolt leida suudab, saab jälle midagi teha.

Minul on pealinna omadega erinevaid kogemusi, mõned värvikamad seigad, mis on meelde jäänud.
1) W126-ga käies kohas X, kõik tore, kuniks kojameeste testini härrasmees tunkedes jõudis. Puhas auto päikselise ilmaga.
Ülevaataja vahib ja vahib neid kohamehi, ei saa rahu, nii huvitav. Lõpuks kutsub kõik kolleegid ka vahtima, et tulge vaadake, kui imelikult need sellela autol käivad...
Mina vaatan pealt, kuidas minu kulul seda tsirkust ja show'd tehakse. No ei ole normaalne.
2) Moodne puit/nahk rooliga auto. TÜV punktis oli uus säästurežiim, one man show. Hakkas mingit isearetatud, vanakolast kokku keevitataud teraskontruktsiooni minu puit/nahkrooli puidu osa ja Nappa nahast istme plasti ja naha serva vahele toppima...See oli tõesti liig minu jaoks.
3) Neist kordadest ei hakka rääkima, kus eelmise "mahlapressi" alt tulev tehnik oma "mahlades" tunkedega minu värskelt küüritud nahale mõnusalt istub ja ennast mõnusalt sinna "sisse õlitab". Nojah...eks jälle küürin ismte üle... Seda stsenaariumit esineb sageli tihti. Jah, oleks tunkedes meeste tööbuss, oleks savi. Aga enda auto puhul tõesti ei ole.

Hea meelega loed just häid kogemusi Tln, kus autost hoolitakse ja selliseid asju ei esine. Mida nõudlikuma silmaga ülevaataja, seda parem!
Kas on mõni koht, kust istmele kilekate ka pannakse?
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#2
Tere, mina käin Kadaka teel Tehnokonsultis oma autodega, ka w126 ja w140 kuuluvad nende hulka. Ei mingeid anomaaliaid. Isegi w140 puhul viitsitakse vaeva näha gaaside normi saamiseks. Nimelt sellel on ju katalüsaatorid kõhu all kaugemal mootorist ja tahab kaua kuumutamist, et tööle hakkaksid korralikult. Riided on meestel puhtad ja mingeid kaikaid ei topita autosse. Tihtilugu ollakse seal üksi tööl ja siis olen ise rooli istunud kui sillakontrolliks läheb. Keegi peab ju pidurit vajutama. Kõik käib ausal teel ja saame ka tuled reguleeritud kahepeale kui vaja on olnud. Soovitan.
Vasta
#3
Kas kellelgi on veel sedasi, et ükski ülevaatuspunkt ei suuda tulesid õigesti reguleerida? Üks regullb liiga maha ja teine jälle kõigile näkku näitama. Ikka olen pidanud ise kodus üle regullima ja kui öelda neile, et tulesid ärge näppige, siis kõik solvuvad.
Tallinnat ei tea, aga pärnus on riia mnt cirkel k-st üle tee üks punkt kus juttude järgi ei saa alati isegi uuemad autod läbi. Väga pedantselt vaatab kõik punktid üle ja kõik on viisakas ja puhas. Kui sealt läbi saad, siis tead, et su auto on ikka korras.
Vasta
#4
Mis ajast see TÜV punkti asi sinu tulesid reguleerida on? Pigem tehakse seda vastutulelikusest, mitte kohtustusest. Mul on vaid hea kogemused Laagris oleva Center Service-ga.
Vasta
#5
Sõber rääkis, et enda golfiga tüv punkti tulles panid sealsed mehed arvuti taga, et veenduda, et autol pole varjatud vigu vms..
Vasta
#6
(29-09-2022, 12:20 AM).Alar. Kirjutas: Mis ajast see TÜV punkti asi sinu tulesid reguleerida on? Pigem tehakse seda vastutulelikusest, mitte kohtustusest. Mul on vaid hea kogemused Laagris oleva Center Service-ga.

Pärnu pool juba mitmed aastad pedereerivad tuledega. Ühes ülevaatuspunktis jäeti ülevaatus isegi pooleli kui ma ütlesin, et nad ise tulesid näppima ei hakkaks.
Vasta
#7
Tuled peavad paigas olema. Ainuke kogemus kus tulesid liiga kõrgeks reguleeriti oli W124-ga. Hakkasid linnas juba vilgutama, üks asend alla ja kõik oli korras. Need millel automaatne kõrguse reguleerimine, nendega ei ole probleeme olnud.
Ühes kohas kontrolliti ka udutulede valgusvihu kõrgust. Need sellised väiksed tuled, et ei osanud arvatagi, et seal midagi reguleerida saab, küll aga nemad seda tegema ei hakanud.

Auto24 foorumis on Mait Millert üks nõustaja ülevaatuse osas. Google annab vastuseks maitene.ee Laki tänaval.
Vasta
#8
Ülevaatajaga on sama asi nagu juuksuri, hambaarsti või sinu autot remontiva lukksepaga (töökojaga). Leiad omale sobiva ja siis jäädki sinna käima. Ülevaatuse puhul meeldib mulle, et räägitakse ausalt ära, kui mingi viga autol on, aga sind ei n_ssita asja eest teist taga mingi pisiasja pärast. Mingit konkreetset kohta ma ei oska soovitada.
Tulede reguleerimisest. Uuematel moodsatel autodel tuleb testriga enne autole "öelda", et me hakkame tulesid reguleerima. Aga ülevaatajatel tihtipeale neid moodsaid testreid ei ole, mis eri automarke suudaksid "võtta". Lisaks vajab see ka teadmisi ja igal ülevaatajal ei pruugi ka neid olla, kui ta isegi testri kuskilt näpuvahele saaks.
Vasta
#9
On üks teatud grupp kogu maailmaga konfliktis olevaid inimesi, kellele ei meeldi mitte ÜKSKI lukksepp, hambaarst, juuksur jne....
Sellised jäävadki otsima.

Aga Kadaka 3a Tehnokonsulti kiidan mina ka.
Mul töötab seal üks endine kolleeg Inchcapest, kes autodest teab pea kõike + veel sinna ja tagasi ka.
Vahemärkusena - kui ikka stopptule pirn ei põle, siis ka mind ta läbi ei lase, nii aus mees on. Kui jõuan kõrvalt töökojast uue pirni siva tuua ja ära vahetada, siis laseb. Kaamerad, mis teha.

Sama on ka see tulede regullimine. Ok tema teab seda aparaati ja tulesid on eluaeg keeranud; tuleb vastu, kui taevasse näitavad.
Aga üldiselt peaks need asjad enne tehtud olema. Kui ise kodus garaaziseina ja kruvikat üles ei leia, siis töökojas ja seadmega profi juures.

Universaalkattide suhtes, tundub, et osadel ülevaatajatel on puhtsportlikhuvi - krt, kas saab kuumalt näidud kätte või mitte.
Ja kui inimesel, kes teab, et tal autol selline küljes on, on eriti debiilne külma mootori ja katiga sinna kohale laekuda.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Kogemused maalritega. Alr77 0 216 02-05-2023, 10:55 AM
Viimane postitus: Alr77
  Nimetage koht Tallinnas, kus pääseks tasuta auto alla. Atman67 12 8,110 03-12-2019, 01:54 AM
Viimane postitus: Haasma
  Arukas tehnoülevaatuse koht Tallinnas või Harjus Atman67 9 5,842 19-07-2018, 05:19 PM
Viimane postitus: nostromo
  OM 602.912 kõrgsurve pumba seadistamine Tallinnas? OnkelMats 18 10,816 14-04-2015, 11:31 AM
Viimane postitus: Laur
  ABC amortite žarniirid/žarniiride taastamine Tallinnas Rolz 6 7,136 20-06-2014, 07:44 PM
Viimane postitus: shed
  Kus teostada konditsioneeri täitmine ning kontroll Tallinnas Telepoiss 4 5,869 06-05-2011, 07:42 PM
Viimane postitus: marek
  Korralik sillaregull Tallinnas Blue Chip 4 6,931 31-12-2010, 03:49 PM
Viimane postitus: arturmalcik
  K: Soovitage, kus Mersut keevitada (Tallinnas)? voolavvesi 2 3,260 15-04-2010, 09:35 AM
Viimane postitus: Taavi
  Usaldusväärsed keretööd tallinnas? voodoo 1 3,226 05-03-2009, 09:30 PM
Viimane postitus: marko600
  Kes teeb Tallinnas žarniire määritavateks Rolz 4 4,359 27-03-2006, 10:43 PM
Viimane postitus: Rolz



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne