Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W204 C180 CGI käivitamisel tossab
#1
Tere,
palun nõu seoses käivitamisel tekkiva sinaka? tossupilvega. Täheldanud olen seda siis, kui auto on seisnud mitu päeva (1-päevase pausi järel eriti polegi olnud). Õlikadu pole nagu poole aastase kasutamise järel täheldanud.
2011 aasta 1.8l CGI, mootorikoodi järgi peaks olema M271 (DE18LA).

Kas kellelgi oleks ehk kogemusi või ideid, et mis oleks tõenäolisemad põhjused / millest alustada /millele veel tähelepanu pöörata?
Kas oleks soovitusi, et kelle juurde (eelistatult Tartu kandis) sellega pöörduda?
Dr Google räägib mingist turbo Banjo poldist: Blue smoke after cold start - MHH AUTO - Page 1 ja isegi olemas õpetusvideo kuidas ise vahetada: SOLVED! Engine Blows White Smoke at Startup Mercedes C250 W204 Banjo Bolt - YouTube
Probleemi eiramine oleks pikas plaanis vist halb mõte (heitgaaside andurid, EGR, katalüsaator jms) Eusa_think ?

Ette tänades
Vasta
#2
Mille järgi see sinakas pilv lõhnab?

Õli põlemise kibe lehk?
Arusaamatu hapukas lehk meie "standardikohaste kütuste" ebatäielikust põlemisest külmas mootoris?
Vaevutajutava mõrkja lõhnaga veeaur niiskest hommikust?
Vasta
#3
Kusjuures mul on mitmel bensakal külmadel hommikutel õrna pahmaka lahustilõhnalist suitsu välja löönud. Seda ei oska isegi millegagi seostada, sest 3 täiesti eri marki ja erinevate kubatuuridega masinad ka.
Vasta
#4
Tere,

Tegemist on bensiinimootoriga autoga ja kui auto õli ei võta ja märgutulesid põlema ei pane, on see mu meelest ülimasslevinud käitumine ja seega ok. 
Käivitamisel on ikka auto esialgu hõre ja korraks põletatakse ekstrapalju külmkäivituseks doseeritud kütust ning lisaks kõiksugu muud silindrisse klapisäärte kaudu valgunut.
Katalüsaator ei ole DPF, mis otseselt "täis saaks" ja EGR ning andurid elavad ka selle hetkelise üledoosi üle.

Võibolla on see halb nõu, aga ma oma peaga ja enda auto puhul eiraks ikka täiega kuni mõni pärissümptom tekib. Big Grin

Edu! 

Västrik
Vasta
#5
(20-07-2022, 11:21 AM)jsv Kirjutas: Kusjuures mul on mitmel bensakal külmadel hommikutel õrna pahmaka lahustilõhnalist suitsu välja löönud. Seda ei oska isegi millegagi seostada, sest 3 täiesti eri marki ja erinevate kubatuuridega masinad ka.

Sama tankla? Põlemislõhn muutub ka paagiti?

Alexela ja Olerex igatahes segavad oma kokteile mõnuga, Neste (Krooning) veidi vähem. Ck kütusega pikem kogemus puudub, aga tundub vähe stabiilsem olema.

Sm. Västriku nõuanne on üsna praktiline ja kui põhimõtted kannatavadd, siis ka järgmist vääriv.
Vasta
#6
Võsa, tankinud olen ma alati statis(ck) ja alati 98-t(vbolla naine on vahest 95 ka pannud). Lõhn on sama ja esimene auto millel seda märkasin oli pesuu 407sw 2.2 bensakas, järgmine oli bmw 530(39) ja nüüd siis R500. Ja seda lõhna viskab ainult külmema ilmaga. Ise olen ammu juba loobunud seoste otsimisest, aga äkki keegi teine teab mis seda põhjustab?
Vasta
#7
(20-07-2022, 12:39 AM)marmorpr Kirjutas: Tere,
palun nõu seoses käivitamisel tekkiva sinaka? tossupilvega. Täheldanud olen seda siis, kui auto on seisnud mitu päeva (1-päevase pausi järel eriti polegi olnud). Õlikadu pole nagu poole aastase kasutamise järel täheldanud.
2011 aasta 1.8l CGI, mootorikoodi järgi peaks olema M271 (DE18LA).

Kas kellelgi oleks ehk kogemusi või ideid, et mis oleks tõenäolisemad põhjused / millest alustada /millele veel tähelepanu pöörata?
Kas oleks soovitusi, et kelle juurde (eelistatult Tartu kandis) sellega pöörduda?
Dr Google räägib mingist turbo Banjo poldist: Blue smoke after cold start - MHH AUTO - Page 1 ja isegi olemas õpetusvideo kuidas ise vahetada: SOLVED! Engine Blows White Smoke at Startup Mercedes C250 W204 Banjo Bolt - YouTube
Probleemi eiramine oleks pikas plaanis vist halb mõte (heitgaaside andurid, EGR, katalüsaator jms) Eusa_think ?

Ette tänades

Vaheta see banjo uue tüübivastu välja (sisseehitatud klapiga) ja ilmselt mure kaob.
Vanasti sai neid kõvasti vahetatud ja enamikel suits kadus.
Vasta
#8
Tänud kiirete vastuste ja mõtete eest.
Sain lõpuks selle ka filmilindile ja üles laetud (start pärast 3-päevast sõidupausi): https://www.dropbox.com/s/sm0fozmzmshk0h...b.mp4?dl=0 
Alguses käib siis suurem suitsupahvakas ära (ereda päikesevalguse käes ei ole küll nii silmatorkav) ja siis veel poolteist minutit suitseb mõningal määral (aga ikkagi silmnähtavalt) ning seejärel  on normis (mootori pöörded on ka vastavalt sünkroonis).
Lõhna koha pealt: minu amatööri ninale tundus, et ehk oli nagu õli põlemislõhnale sarnane.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w204 c350cdi 170kw probleem. --Arx-- 6 1,028 24-05-2022, 10:36 AM
Viimane postitus: tomm75
  w204 c350cdi 170kw 4matic probleem --Arx-- 8 347 30-04-2022, 08:07 AM
Viimane postitus: --Arx--
  W204 kapoti avamine - tross katki? PaulE 6 414 21-03-2022, 02:05 PM
Viimane postitus: PaulE
  w204 Navi ekraan tuksis? Stabilo 8 4,394 03-02-2022, 11:34 AM
Viimane postitus: v6sa
  W204 ei käivitu mõnel hommikul mbw204 6 617 16-10-2021, 04:20 PM
Viimane postitus: mbw204
  MERCEDES-BENZ w204, keskluku puldi probleem. erkitiik 3 665 03-09-2021, 09:46 AM
Viimane postitus: v6sa
  W204 H/K esiukse valjuhääldid A2048202102 marek 3 719 14-08-2021, 10:21 AM
Viimane postitus: marek
  Varuosadeks MB C200 (W204) 2.0cdi 100kw (atm) IlmselgeltMerss 0 498 30-05-2021, 09:27 PM
Viimane postitus: IlmselgeltMerss
  Velje ET ja kas ET35 sobib W204-le Vombat 3 668 10-04-2021, 04:02 PM
Viimane postitus: laf1247
  W202 c180 rev limiter merce 2 780 21-01-2021, 07:09 PM
Viimane postitus: merce



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne