Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
230Ce jätab vahele.
#1
Tere taas!

Siin minginädal kui auto garaasist välja ajadin, tundsin et töötab nagu imelikult.

Sis mingimoment hakkas fooritaga juba vahele jätma hetkeks, täna siis oli käivitusel korra 3 silindrit ja siis tuli neljas järgi. Hakkasin ära kiirendama ja auto suri välja, mida mul pole selle autoga iialigi juhtunud.

Käivitus ilusti ja sõitis ka omaljalal koju, aga hakkab aegajalt siiski vahele jätma. Algas see nädal tagasi, enne seisis auto kuuaega garaasis.

Eelmine aasta sai uued küünlad, süütepool, jagaja, kõik vaakumid, tutikad pihustid, kütusefilter.


Või peaks uuesti alustama nendest sõlmedest?

Autoks 230 ce 2,3 97kw.

Päikest!
Mercedes-Benz S350 W140.
Vasta
#2
Ja imelik oli ka see , et peale väljasuremist panin uuesti süüte sisse ja hakkasid tablool kõik tuled vilkuma, jälle esimest korda nägin sellist probleemi.

Tahaks ruttu korda saada kuna ainuke sõiduvahend hetkel:/
Mercedes-Benz S350 W140.
Vasta
#3
Mis tootja süütejuhtmed panid?
Turbo
Vasta
#4
Palju on pardapinge? Mitte aku klemmipinge, vaid süsteemis?

Millal, kust ja kui palju tangiti?

Alati võib panna ühe lisavoolukroku aku miinuse ja mootori metalli vajele ja vaadata, kas asi muutus paremaks.
Vasta
#5
(30-06-2022, 08:14 PM)ktmduke Kirjutas: Tere taas!



Eelmine aasta sai uued küünlad, süütepool, jagaja, kõik vaakumid, tutikad pihustid, kütusefilter.




Autoks 230 ce 2,3 97kw.

Päikest!

Ma ei näe siin nimekirjas süütejuhtmeid. Kas need vahetasid? Jagaja kaas ja rootor vahetatud? Tootja?
Vasta
#6
Juhtmed said behr omad uued, küünlad bosch uued, jagaja ja rootori tootjat ei mäleta, süütepoole proovinuid erinevaid, pihustid on boschi omad.

Pöörde läheb kenasti, ei kaku jne, tühikäigul käib ja ss korraks jätab tugevalt vahele.

Ülevaatusel ei saa co ka kätte. Käima läheb kenasti nii soojalt, külmalt.

Mõistus otsas
Mercedes-Benz S350 W140.
Vasta
#7
Votsin küünlad maha, koik 4 ühtlaselt pruunid ja kohati ka lillakad.
Mercedes-Benz S350 W140.
Vasta
#8
Kui mootoril oleks mõni klapp ära põlenud, kas siis töötaks pidevalt kehvasti mootor?
Mercedes-Benz S350 W140.
Vasta
#9
Mine Hannese juurde, mis siin kohvipaksu pealt ikka ennustada.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#10
(02-07-2022, 09:58 AM)Karl Kirjutas: Mine Hannese juurde, mis siin kohvipaksu pealt ikka ennustada.

Võrust natuke keerulisem minna ?
Mercedes-Benz S350 W140.
Vasta
#11
Tundub et asi pritses, pritseni kütus jouab aga pihustiteni mitte. Pealt torusid lahti keerates tuli roostet aind
Mercedes-Benz S350 W140.
Vasta
#12
Teine pritsung peal ja asi käib kenasti.

Jätan teema alles, äkki läheb vaja.

Aitäh nõuannete eest!
Mercedes-Benz S350 W140.
Vasta
#13
Ma pisut parandan. Süütejuhtmed on ilmselt Beru toodang. Behr ei valmista neid, tema teeb radiaatoreid. Võru külje all oli kunagi mingi Raini nimeli mees, kes tegeles Mercedestega, kas tema ei oska aidata? Ma kunagi käisin tal külas, tegutses endises sovhoosi loomalaudas kui ma ei eksi.
Vasta
#14
(02-07-2022, 06:52 PM)ktmduke Kirjutas: Teine pritsung peal ja asi käib kenasti.

Jätan teema alles, äkki läheb vaja.
...

Seekord siis sedapidi. Hää, et käima said.

Olen ka meite SELlil lasknud igal kevadel pritsepea torud korraks lahti ja igal aastal tuleb sealt enne bensiini veid roostesegust vedelikku, mis käitumise järgi on suisa vesi. Mitte palju - milliliitrit viis-seitse.
Vasta
#15
Tere taas, saaga jätkub co ga.

Sai uus bosch lamda ka külge aga tundub et ei saa voolu see lamda, ühendasime lamda lahti ja muutusi ei tulnud, vaikselt hakkab villand saama.
Mercedes-Benz S350 W140.
Vasta
#16
(03-07-2022, 12:09 PM)kaupo51 Kirjutas: Ma pisut parandan. Süütejuhtmed on ilmselt Beru toodang. Behr ei valmista neid, tema teeb radiaatoreid. Võru külje all oli kunagi mingi Raini nimeli mees, kes tegeles Mercedestega, kas tema ei oska aidata? Ma kunagi käisin tal külas, tegutses endises sovhoosi loomalaudas kui ma ei eksi.

Tegeleb ta siiani seal, eks see ole viimane variant.
Mercedes-Benz S350 W140.
Vasta
#17
Palju on EHA korrektsioonvoolu tugevus?

Kas kõigi pihustite vooluhulgad on võrdsed?

Siin on üks hää juhend inglišis:
https://www.benzworld.org/threads/k-ke-j...s.2986637/

Lisan ka failina, kui peaks interneedusest ära kaduma.

.pdf   311856917-k-jet-testing-fuel-pressures-and-other-faults.pdf (Suurus: 772.9 KB / Tõmbamised: 1)
Vasta
#18
(04-07-2022, 01:47 PM)ktmduke Kirjutas:
(03-07-2022, 12:09 PM)kaupo51 Kirjutas: Ma pisut parandan. Süütejuhtmed on ilmselt Beru toodang. Behr ei valmista neid, tema teeb radiaatoreid. Võru külje all oli kunagi mingi Raini nimeli mees, kes tegeles Mercedestega, kas tema ei oska aidata? Ma kunagi käisin tal külas, tegutses endises sovhoosi loomalaudas kui ma ei eksi.

Tegeleb ta siiani seal, eks see ole viimane variant.

Kui saladus pole, miks viimane? Ma juba kordan ennast, aga Bosch KE-Jetronicu asjatundjaid võib Eestis ühe või äärmisel juhul kahe käe sõrmedel üles lugeda. Tallinnas Truumu, Speedster, Viljandis Albert Särg, Rakveres Pintlex (Jaanis Koovit). Mõne leiab vast veel.
Vasta
#19
Hannesega sai täna vesteldud ja ilmselt läheb auto tema hoolealla.

Mootori vahetusega ei saanud ka nagu midagi valesti minna, eelmise poolpiduse pajaga läks ülevaatuselt läbi, ja ilusti toimiva mootoriga mitte.

Pritse ja andurid tulid kõik vanalt mootorilt, külmalt poolpööret ja käib ilusti. Lõhnataju järgi ei haise ka enam. Pritset ise pole näpinud, olen breikuga igasugu lekketuvastus asju teind ja neid pole leidnud. 

Päeval mõõdan testriga lamda pinge ära.
Mercedes-Benz S350 W140.
Vasta
#20
Nii, lambda näit tuuritades pendeldas 0,2-0.9.

Tühikäigul 0.9 stabiilselt
Mercedes-Benz S350 W140.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne