Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mb cls63 vool kaob
#1
Tere, mb cls63 2006aasta, vool kaob autost. Vahetasin aku sain päeva sõita sama jutt, genekas?
Teab keegi viljandis või siin lähedal pädevat autoelektriku?
Vasta
#2
Tere.
Mu ML W164. 2006.a. Ei laadinud genekas. Hortauto Tallinnas tegi korda.
Edu
Vasta
#3
Esiteks, kui selle CLS-i lõpus on number 63, siis võiks väike teema ka olla autost, hea vaadata Big Grin

W210-nel hakkas autol elektriprobleemid aku ei kestnud, lühises. Uus peale, jama jätkus, ühe-kahe ööpäevaga oli aku tühi. Ükspäev ootamatul käima enam ei läinud.
Veaks oli lühises starter.
Viljandis: Aitel, Vildimo, Jäve Auto, Lehola jne kõik need võiks selle vea probleemi leidmisega hakkama saada.
Vasta
#4
Amg-l peaks menüüst näitama laadimisvoolu.
Vasta
#5
mul oli tööautol sama jama - seisma jättes kolme päevaga jooksis nii tühjaks, et täku pealt ka käima ei lähe, enne kui mõne aja laadida sai

pole küll selle foorumi liikur - viisin vastavasse margiesindusse kui sellest jamast lõpuks ära väsisin

seal algul arvasid, et aftermarket audio-tv keskus jooksutab tühjaks, aga jätsid mitmeks päevaks sisse ja lõpuks peilisid ikka lõpuks kuidagi õnneks välja, et voolu söövad tühjaks ebakorras juhtplokid - mul konkreetselt siis juhiistme reguleeerimise ja mootori jahutusventilaatori omad - ise poleks selle peale tulnud

ajutiselt (kuniks uud saabuvad) ühendasid juhiistme tagant voolu lahti ja voilaa, asi korras Smile ise poleks selle peala paraku tulnud
Vasta
#6
Kui tühjeneb seistes, siis kaitsmete pealt saab testeriga kontrollida, mis asjadele vool peale jääb. Sedasi on võimalik lühiseid tuvastada küll. Muidugi teatud asjad söövadki toidet kuni 15 minutit pärast süüte välja võtmist ja mõnel juhul isegi auto lukustamist, seega tuleb sellele tähelepanu pöörata.
Vasta
#7
(02-11-2021, 01:14 AM)P6tu Kirjutas: Kui tühjeneb seistes, siis kaitsmete pealt saab testeriga kontrollida, mis asjadele vool peale jääb. Sedasi on võimalik lühiseid tuvastada küll. Muidugi teatud asjad söövadki toidet kuni 15 minutit pärast süüte välja võtmist ja mõnel juhul isegi auto lukustamist, seega tuleb sellele tähelepanu pöörata.

Teoorias õige, praktikas läbi elanud. Läks päevi selle meetodiga. See on suht impossible tegevus kõik kaitsmed välja võtta ja siis voolu kontrollida. Mõned kaitsmed on jadamisi ja mõnega juhtub see, et pead peale igat mõõtmist 15minutit ootama.
Mõistlikum on lihtsalt eemaldada ainult lisavarustuse kaitsmed (istmed, aknad, suunatuled, kojamehed, raadio jms.). Uksed kinni, võtmed taskusse, aku juhe 15 min maha, tagasi, ootad 15 min ja siis ampermeeter välja võetud kaitsmete asemele. Saad teada, mis moodul voolu võtab.
Minul tuli välja hoopis CAN viga, et üks moodul ei läinud lihtsalt unereziimi. Selle kohta oli mul siin kuskil üks põhjalik juhendmaterjal.
https://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=52392 - kõige viimane postitus
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,
Vasta
#8
(02-11-2021, 11:14 AM)MAV Kirjutas:
(02-11-2021, 01:14 AM)P6tu Kirjutas: Kui tühjeneb seistes, siis kaitsmete pealt saab testeriga kontrollida, mis asjadele vool peale jääb. Sedasi on võimalik lühiseid tuvastada küll. Muidugi teatud asjad söövadki toidet kuni 15 minutit pärast süüte välja võtmist ja mõnel juhul isegi auto lukustamist, seega tuleb sellele tähelepanu pöörata.

Teoorias õige, praktikas läbi elanud. Läks päevi selle meetodiga. See on suht impossible tegevus kõik kaitsmed välja võtta ja siis voolu kontrollida. Mõned kaitsmed on jadamisi ja mõnega juhtub see, et pead peale igat mõõtmist 15minutit ootama.
Mõistlikum on lihtsalt eemaldada ainult lisavarustuse kaitsmed (istmed, aknad, suunatuled, kojamehed, raadio jms.). Uksed kinni, võtmed taskusse, aku juhe 15 min maha, tagasi, ootad 15 min ja siis ampermeeter välja võetud kaitsmete asemele. Saad teada, mis moodul voolu võtab.
Minul tuli välja hoopis CAN viga, et üks moodul ei läinud lihtsalt unereziimi. Selle kohta oli mul siin kuskil üks põhjalik juhendmaterjal.
https://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=52392 - kõige viimane postitus
Tõsi, tõsi. Aga ei pea kohe läbitavat voolu mõõtma. Esialgu võib lihtsalt esmalt kontrollida, mis asjadele üldse pinge peale jääb. Ja siis hiljem vaadata, mis vool nendest pingega asjadest läbi käib...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne