Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 124 T, 1991 & kütusepump.
#1
Tere

Mure on lihtne. Kõikide asjade ja kokkusattumuste kiuste jne juhtus kahetsusväärne lugu - diiselkütus lõppes paagis. Eusa_doh Näidikud valetasid kuigi oleksin võinud ka ise olla ettevaatlik, võõras auto ka. Teadagi, mootor pärast kütuse lisamist ikka ei käivitu. Tean vaid, et kütuse pump on kuiv ja sinna on vaja pumbata kütust peale. Kas keegi oskab täpsemalt seletada, kuidas seda teha ja kus täpsemalt asub üldse see pump? Olen suhteliselt vähe aega autojuht üleüldse olnud ja ehk andestate mu diletantlikuse siinkohal. Guugel ega yuutuub paraku ei aidanud.

Automaatkäigukast.

Panen ka mõned pildid:

https://drive.google.com/file/d/1RZYjvZb...sp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1Uh8MnAW...sp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1QZmypm1...sp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1N1R6pnF...sp=sharing

Tänud ette.
Vasta
#2
Kas sisselaskekollektori all oleva kütuse kõrgesurvepumba küljes ei ole ühte  valget plastkübarat, mida saad pumbata? 124 küljest ratsiti see ära, aga mõned pumbad on aegade jooksul selle tagasi saanud minusuguste paranoiliste omanike käe läbiSmile

Kui käsipumpa ei ole, siis tuleb starteriga pumbata. Asi on valutum, kui anda kütusepaaki survet (näiteks suruõhupüstolist läbi mingi ava tihendava kaltsunutsu), keerata lahti vähemalt üks pihusti kõrgesurvetoru pihusti küljest ja anda seni starterit, kuniks elu sisse tuleb. Ära siis starterit üle 30 sekundi korraga anna! Samuti lõpeta piinamine, kui starter enam ei vurise, vaid hakkab venitama. Hangi lisavoolu...

Kui mootor ellu ärkama hakkab, siis keera lahtikeeratud toru mutter kinni ja naudi sõitu.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne