Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB S500 2001a 5.0 220kw
#1
Photo 
Tervist foorumlased! Otsustasin siis ka oma teemakese avada, kuigi eelnevalt Mersumees olnud siis pole siinses foorumis figureerinud aktiivselt nüüd siis parandaks end Tongue

Sai siis siin üks nii nn "barn find" S500 soetatud ja siit võikski teekonna alguse lahti teha mis saab kas ja kuidas saab.


Mark: S500, w220
Väljalaskeaasta: 2001
Läbisõit: 118700 ja see on ka originaal
Mootor: 5.0 v8 220kw bensukas
Värvus: Titanite Red - Metallic
Lisavarustus: katuseluuk, kesklukk, reguleeritavad tuled,kliima, mälud nii istmed,peeglid,rool, hele hall nahktuba, comand,tagumise akna kardin elektriline, el välis peeglid , telefon kiviaegne,
delux istmed koos ventilatsiooniga, ir reflektivad, turva klaasid ümbert ringi, silindrite cut-out süsteem zas ka peal.


Lisan siia pildid tolle auto varustusest siis lisaks:

[Pilt: a19f308f6a6e02c0584c968945da5f5c.png]
[Pilt: 12234b6ed08883afa18b4f5eb364137e.png]


Ajaloost: Ühe pere kasutuses olnud kunagi eestisse ilmumisest saati, mingitel aastatel oli aktiivselt igapäevases kasutuses siis soetati muud uuemat tehnikat ja jäi varu autoks mida siis aegajalt kasutati, viimased aastad siis rohkem ühest garaazist teise ladustatud, vahepeal vedeles ka hoovipeal ilmastiku käes ja nüüd siis õnnestus mul käpp sellele peale panna ja ta ära päästa niiöelda.
Viimane ülevaatus aastast 2018 ja sealt maalt ta siis ka rohkem garaazi kaunistus on olnud, autot on käivitatud mingite kuude tagant ja soojaks lastud töötada aga väga muud sellega tehtud pole. Hetkel veel ajutiselt registrist maas.

Siia siis pildid kui garaazi ukse avasin mis vaatepilt ees ootas:

[Pilt: df7ff5bf702081b9043085ec9467003c.jpg]
[Pilt: ff541811785b1cde0a3f5724452c2958.png]
[Pilt: 22143bfa10119564a54b3cfc98a542b6.jpg]
[Pilt: b0b26ca71de468aff7eed4670fd4ab36.jpg]

Esmalt siis sai kohe 20 toopi värsket kütust paaki kallatud, tõstsin ühe vana nissani aku taha peale ärkas ellu, mootor käib ringi erksalt aga käima ei läinud... nii hakkasin siis jälge taga ajama, eest mootoril lati ventiilis kütust polegi, pole survetki, brake cleaneri najal töötas mootor ilusti, selge pump ilmselt õhtal, sai veel kaitsmed ka üle kontrollitud muidugi pump häält ka ei teinud süüdet andes, roomasin siis auto alla plastik eest mõõtsin pumbale peale tuleva voolu ära see on täitsa olema aga pump ei tee enam häält, viskasin arvuti ka nii muuseas taha puht huvipärast, et äkki on midagi vigades kirjas, midagi eriskummalist ei olnud peale airmaticu valve blocki surve anduri noh varasemalt eelmisel masinal sellega tegelenud ja kuna tal 1 tagumine nurk kahtlaselt madalal ka siis ilmselt saan ka sellega nikerdada, polegi siis miskit tellisin nüüd uue pumba+filtrid asjad ära ja vaatame siis tuleva nädala jooksul kas saan ta liikuma.
Edasine plaan on lihtne käin kogu pidurisüsteemi üle, hooldus loomulikult vaatan mis seisus rattalaagrite määre on sellest seismisest, käsipidurid asjad ja siis tuleks ülevaatusele ronida, et saaks ta tänavale liikuma.
Kui mehhaaniline pool ülekäidud ja asi okei siis jätkan iluvigade kaotamisega, nagu näha siis katuselt on lakk koorunud, esitiival ka mingi pornograafia lakiga toimumas, eks see väljas seismine ja päike on oma töö teinud, roostet on tagaluugi ääres nagu neil kombeks, ühel tiival oli paar täppi ja aku põhi on kutu, muus osas on rooste mõistes olukord väga viisakas ehk siis väga minimaalselt on seda mujale jagunenud, et tasub see pääste missiooni ette võtta.
Siinkohal ongi mõte et kas lähen üleüldise ülevärvimise teed ja värskendan kogu auto ilme sedasi või annab neid konkreetseid detaile veel elustada ilma massiivset tööd ette võtmata? Ilmselt loogiline ja lihtsam lahendus on üleüldine ülevärv, originaali staatuse tahaks siiski autol säilitada, et mingisuguseid amg stangesi ja asju ma siia külge kruvima ei hakka mulle meeldib kui on selline nagu ta kunagi tellitud oli.
Vasta
#2
Vaata esmalt kompressori releed.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#3
See värv hullult meeldib, kahjuks küll rohkem 7'se bemari küljes. Mercedes-Benz puhul vajab harjumist Smile
Pika seismisega kaasneb igast hädasid. Arvatavasti on vedrud, amordid, puksid kõik surnud.
Kasutan oma vabalthingavaid v12 monstereid samuti üliharva ja iga kevad on ahastus.
Sügav kaastunne ja et jätkugu ikka jaksu seda ägedat Essi tänavatel säramas näidata!
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,
Vasta
#4
(12-05-2022, 06:24 PM)Rolz Kirjutas: Vaata esmalt kompressori releed.

Relee on timm, natuke nokkisn täna seal kallal veel, avastasin et kunagi esinduses kompressori minevat toitejuhet parandanud ja mitu murde kohta sees sai seegi tükk vahelt lõigatud ja jootsin asja kabedalt ära, surve anduri vahetasin ka plokil ära selle veateate kaotas ära ja hakkas süsteemis olevat survetki näitama mida varem ei teinud aga kompressor autotaga ei taha ikka tööd teha, korra köhis paar korda aga tööle nagu ei jää, muidugi mul üks varuplokk lätimaalt siiapoole teel, et mingiaeg see kohal saan ploki ümber vahetada ja vaadata kas asi muutub aga tundub kuidagi müstiline see värk või kas tõesti siis blokist ei tule niiöelda käsku, et hakka pumpama ja pump ei teegi midagi? otse voolu paned töötab nagu miilinki ja laksib survetki süsteemi aga auto ei kerki, jätsin auto töölegi ja siis laksisin otse peale ikka mitte midagi, survet arvutiga välja lasta laseb jms trikke teha.

Ja releegi oli hella oma ehk siis sedagi on kunagi vahetatud ja kompressor on ka vahetuses olnud ilmselt siis loogiliselt võttes ühe korraga tehtud.


Pilt siis esinduse mingi parandus, korralik joode oli all aga siiski tegin üle asja.
[Pilt: 8b9b3d864ccdbada0d62d2f06800766d.png]
Vasta
#5
Infoks: https://keeleabi.eki.ee/?leht=8&id=413
Vasta
#6
Nõnda uus klapi majandus küljes ja asi peaaegu korras, avastasin, et ühe tagumise amordi õhuvoolik lekib lahinal, umbes 4cm pragu sees täpselt mootoriruumis enne vaheseina algust.
Tegin kiire ajutise paranduse sellele ja korras tagumik kerkis normaalseks, padjad on korras ja algas siis kõrval tänavatel pidurite "puhastamine".
Esimene kohalt liigumine läks jubeda ragistamisega aga kõige hullem ei olnudki.
Rehvid on mõnusalt kandilised ja täiesti kasutuskõlbmatud aga ca 7km kodureis ostukohast sai siiski ette võetud ja kohale ma temaga jõudsin.

Muus osas tehnika toimetab ilusti, "jõulupuud" armatuuris ei ole.
Egas nüüd muud polegi kui tuleb üks korralik poodlemine teha, plaanis oleks kõik veepumbad, soonrihm, rullid,termostaat, pidurid, kõik võimalikud elumahalad ja no salong tahab ka tähelepanu, hallitust ikka jagub.

[Pilt: 23bb1c17029612188fe6d425345bcd2d.png]
[Pilt: 6ad70702a85bd9124eca581700871b6b.png]
Vasta
#7
Tore et asi edeneb Thumbsup
Vasta
#8
Edeneb, õhuvolla sai ka vähe viisakamalt nüüd korda tehtud ja antud hetkel tundub, et süsteem tihe , rohkem lekkeid ei tuvastanud.
Kargas pähe, et sõbral ju oma suruõhuga tegelev ettevõte ja tal omal poed asjad kus kõike saada kõigele on, mõeldud tehtud kõne peale ja peksin ta kodust välja Big Grin Big Grin
Siis tuuseldasin garaazi koristada ja riistu puhastada lasin autol väljas tiksuda, suri välja tühja kohapealt, käima ei lähe.....arvuti taha ja süüdlane ilmselt olemas.
Natuke jahtus siis läks jälle tööle ja sain tagasi tuppa ajada, vähemalt heas kohas otsustas seda trikki tegema hakata mitte siis kui ma kuskil ringi  hulkunud oleks.



[Pilt: 8c5b486f6b6cbdfa8f83f3e1691998de.png]
[Pilt: 10cf8a8cd6dece931414fbc37c09549d.png]
Vasta
#9
Nõnda, hunnik asju kohal ja sai kohe algust tehtud hooldusega lisaks vahetasin vända anduri kohe ära keerasin teise jooksu rehve alla mis on kordades parema mustriga + ei ole kandilised  Rolleyes 

Klapikambri kaane tihendid tuleb ka ära teha avastasin et need ka leemendanud mingil määral, ei ole tead mis teadus seega lisan nimekirja, veepumba + rullid ja termostaadi teen ilmselt mõni teine nvs ära hetkel pole selle jaoks kohe aega. Salongi üritan ka pasast puhtaks küürida lähipäevil.

Kolmandal pildil on näha Mercedes-Benz jaoks loodud erilist tööriista Unibrow Unibrow Terve suur komplekt erinevaid kausse filtri kestade jaoks ja no ei sobi ükski, kuskil on mul tolle Mercedes-Benz jaoks õige kauss ka olemas aga kuna see garaazike on nõnda suur siis tema asukoht on teadmata, ilmselt leian mõni päev ülesse kui enam tarvis pole Icon_rolleyes


Üks esituli ka veidralt, selle ma tegin ka korda ei olnud muna seal tiiva poolses pesas korrektselt... Asendasin peoga pirne tuledes ära mis eelmine omanik oli sõnaotses mõttes ära virutanud oma teiste mersude jaoks, lihtsam ju kui poodi ronida ..... Eusa_doh

[Pilt: 10283355d86af862953b4b098dc46023.png]
[Pilt: 26ebec2e9392199bf5053757f78bf088.png]
[Pilt: 5204e322854fc3c9edfd939ce18f9c0d.png]
[Pilt: 09c3321b9566dbe183474ce99a2e1233.png]
[Pilt: 2230511c5806892c5baa7d2f0c0f977d.png]
[Pilt: 6b98e83cf6d8a3aa6abd0a22e5df465d.png]
Vasta
#10
Suurem kõnts sai nii väljast kui toast ka maha nühitud, salongi osas sai ikka kõvasti kabedamaks aga ütleme nii, et päris korraliku keemilise puhastuse tulemust ei tulnud Big Grin


[Pilt: 9bfc8d38d97d425a15f867b7b6d69cf8.png]
[Pilt: c7d03acea26de273ba0ea707d8e02736.png]
[Pilt: 6ef7b3e339fc70e5447eb4b44f5623ac.png]
[Pilt: ed063f0f7dff33c1fefc54972be796a7.png]
[Pilt: 7d8eb58a0b3f5041ba5fa4dae907a8c7.png]
[Pilt: 50004567e86f28a71254499d0fa809c3.png]
Vasta
#11
Tagumised pidurid ka üle käidud + käsipiduri osakond sai kõik uued klotsid+ vedrud asjad.
Üheltpoolt pudenes üldse kogu kässari mant laiali kui vana ketta eest peksin, teiselpool oli kõvasti kabedam elu ilmselt kunagi siis ühelpool vedrud puruks läinud ja vastu ketast ära nühkinud selle elu.
Piduri tagused plekid olid ka füüsiliselt terved sai suurem rooste ja mudru maha lastud ja paar kihti kuumakindlat värvi peale lajatatud, mõnda aega on ikka kabedam.

[Pilt: 9adfb1085378637c17ae043ef2c6c265.png]
[Pilt: 6fefa6892ea4bb7b07c6afb57694bae4.png]
Vasta
#12
Thumbs Up 
Alati hea uusi läikivaid juppe vaadata Thumbsup
Vasta
#13
Nõnda, täna siis sai ülevaatus punkti külastatud, töömees on tubli olnud kõik tehtud asjad härrasi ei häirinud Big Grin

Küll aga taga üks sumpsi klamber on läbi ja esisillas ülemise õõtsa munak, mis siis ära märgiti, kusjuures kui ikka korralikult konarlik tee leida siis isegi natuke on seda kolistamist kuulda muul ajal ma teda tegelikult ei kuulnudki mis tõttu see ka kahe silma vahele jäänud oli aga ei ole probleemi interneedusest on kõike saada Rolleyes

Üldjoones pill ametlikult tänava legaalne üle 4-ja aasta.

[Pilt: a953d8e0f5817f91c1e6c7b04ed99720.png]
[Pilt: 13b951e2210b7ba4e5cb2d81080d1cfb.png]
Vasta
#14
Sai siis nvs lastud kliima süsteemi täita ja igast testid teha aparatuuriga, noh täideti ära lõpuks aga ei võta pumpagi taha.....
Pool õhtut nuputasin aga välja mõtlesin, tegin siis Mercedes-Benz sellest nn salamenüüst restardi kliimale ja korras, hetkega kohe pump taga ja külmkapi õhk toas. Thumbsup
Vanat ainet oli ka süsteemis alles tegelt peaaegu pool kogust, seega vb oleks oma lolli ajuga pidanud juba ennem selle peale mõtlema aga no mis teha kui ajurakud alati koostööd ei taha teha, varajased vanuse ilmingud Rolleyes Unibrow

[Pilt: c622e0e568f13982a76449c1f997ab29.jpg]
Vasta
#15
Nõnda, numbrituled sai uued, kambrikaane tihendid värsked + karteri tuulutuse osad uuesti silikoonitatud.
Näidikute paneel on ka ellu ärkama hakanud , alguses auto sain siis pooled numbrid olid spidoplokis "pimedad"

[Pilt: 20a7b922b6ce19f1189ae80753601770.png]
[Pilt: d42ad655154fd811d915acb1b3eefdde.png]
[Pilt: 30a59f3c63fe58bd1cc7032e47845102.png]
[Pilt: 4abb7af23301b026a47e7d3a12851dbf.png]
[Pilt: 1f9df6da64a20ca78f49f4c3b5cbfbf5.png]


[Pilt: 6c5ed3527a199c76861505db8bc2eb9b.png]

[Pilt: b46a5eacea6a63e7c403de8544bfa369.png]
Vasta
#16
Sai linnapeal käidud ja autole uued papud ka toodud, kormorani omad, kuidas kestavad ei tea pole oluline, peamine, et kannatab ringi lasta kuniks see väike "projektike" valmis lõplikult saab ja eks ma siis vaatan alla midagi uhkemat velje näol + pädevamad rehvid kah.
Vähemalt on tegemist värskete asjadega mitte aastast 2003 rehvidega.

Garaazi ka natuke lisaks nänni.

[Pilt: 642e4d3d0bac9133f84158b1162e2dbf.png]
[Pilt: 7cd1f0288aa6fb1dbdc0413960ddaeca.png]
Vasta
#17
Praeguse aja hiinakad on mainest paremad suverehvid. Kormoran pole ka odavaim nende hulgast, seega kannatab sõita küll.
Vasta
#18
Mul S210 all vist samad Kormoranid, ütleks, et vaiksem ja parem rehv kui mingi eelnev Kumho Ecsta.

Mis puutub W220 siis pruukisin ka kevadel paari kuu jagu ühte 4-matic S500. Väga mõnus auto, selline väikse läbisõiduga aparaat on alustuseks hea leid kindlasti.
Vasta
#19
Tegelikult mul neid w220 kerega isendeid varasemaltki olnud, S320 2004a omaga sai igapäevaselt ca 4,5a kärutatud, ligi 130k kelladele juurde uhatud selle ajaga, ega tolle punase ostmist mul ka ametlikult plaanis polnudki aga kuna see pakkumine oli liiga absurdne, et sellel minna lasta siis mõtlematult ta ära võtsin. Eks kui ükskord asjad valmis siis võin kogu kompoti maksumuse ka avaldada seni las olla pingestuseks saladus Big Grin
Vasta
#20
Nõnda, järjekordne üks jupike kohal.
Kapoti külge käiv vedru siis, eelmine otsustas koostöö lõpetada peale seda kui ma sinna otsa peaga põrutasin  Eusa_clap
Vähemalt nüüd saab taaskord ühe korraga kapoti lahti teha enne pidid 2x toa vahelt jooksma + boonuseks sealt võre vahelt seda lukusti käepidet ka taga ajama, uus vedru ja kõik asjad toimivad nagu peab, OEM osa siis. Eusa_drool

[Pilt: 6b0a3b1920045c387164e8c3def3dbb8.png]
[Pilt: 07bcf56f0ef35bac209e0de323406519.png]
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  S500,2005,w221,Davep davep 19 15,272 01-02-2018, 07:01 PM
Viimane postitus: davep
  S500 W221 s500kr 7 5,512 24-03-2015, 11:09 PM
Viimane postitus: s500kr
  MB e320 CDI 2001a - edgar 1982 (taastamine) edgar1982 9 7,480 14-08-2012, 09:59 AM
Viimane postitus: edgar1982
  MB W210, E270 cdi Avantgarde 2001a. Miido 3 4,360 29-03-2011, 03:17 PM
Viimane postitus: Toomaz
  MB S500 kupee, 1996, w140 - Tony tonymalva 9 9,592 06-07-2010, 11:26 PM
Viimane postitus: tonymalva



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne