Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
E350cdi W212 tahmapõletus?
#1
Tere!

Autoks siis E350cdi 3.0 170kw 2010a. W212/S212
Oskab keegi aidata seoses tahmapõletuste küsimustega. Nimelt eelmisel suvel muutus tahmapõletus kuumadel ilmadel väga tihedaks, lõpuks oli tahmapõletus protsesside vahe umbes 150-200km. Külmematel ilmadel oli vahe natukene pikem. Mingi hetk talvel hakkas uuesti pihta. Sai käidud diagnostikas ja sealt ei leitud miskit ja soovitati läbipesu teha. Kui see tehtud siis paar päeva hiljem lõi mootoritule põlema ja diagnostikas selgus, et üks pistik ei andnud ühendust. Sai korda tehtud pistik ja jätkuvalt on tahmapõletus 200-220km vahemikus, öeldakse et pole siis miskit teha kui mingisuguseid vigu ei näita. Esinduse sõnul peaks olema 400-500km vahemikus. Mõni koht väidab üldse 900km(mis tundub nagu palju minu arust). Hetkel suht nõutu selle kohapealt ja mõte liigub väljakirjutamise poole, sest väga häirib kui nii tihti hakkab põletama ja ei taha pooleli ka jätta protsessi. Ehk oskab keegi soovitada midagi.
Vasta
#2
Kuskandis asud autoga?
Vasta
#3
(09-04-2022, 08:51 PM)shed Kirjutas: Kuskandis asud autoga?

Lääne-Virumaal Rakvere ümbruses.
Vasta
#4
Vähe infot! Palju autol läbisõit? Mis vea andis diagnostika? Mis pistikut näpiti?
RENTIDA THULE KATUSEBOX! Diagnostika. Autode elektroonika remont. Webasto diagnostika/remont. Auto konditsioneeride kontroll/survestamine/täitmine. Tel. +3725145023 Puksiirabi +37255558678
Vasta
#5
Läbisõit on 319k. Kahjuks see info minuni ei jõudnud ja ei mõistnud koheselt seda küsida ka.
Vasta
#6
Nii olematu info põhjal ei ole võimalik isegi midagi arvata. Nagu eelpool kirjutati on vaja teada mida konkreetselt näitas diagnostika. Vaja on teada filtri tahmaga täituvuse protsenti, pihustite näite jne. DPF-i põletusprotsessi tihedus sõltub suuresti sellest kas autot kasutatakse enamjaolt linnas või maanteel. Ja mida seal läbi pesti jääb ka selgusetuks. Kui dpf filtrit võidi see lõplikult ära rikkuda.
numerus stultorum, infinitus est
Vasta
#7
Hetkel tõesti paremat infot pole võtta, kuna pole miskit sellest räägitud mulle kahjuks. Eks tuleb siis hakata uuesti diagnostika näitudega pihta… Olen sellega kursis, et sõltub sõidust DPF-i põletus. Enamus sõidud ikka maanteel, linnas sõitu üldiselt on vähe.
Läbi pesu kohta öeldi vaid nii, et filter oli üllataval puhas olnud, ei miskit hullu.
Vasta
#8
(10-04-2022, 09:17 AM)mersik95 Kirjutas: Läbisõit on 319k. Kahjuks see info minuni ei jõudnud ja ei mõistnud koheselt seda küsida ka.

Selle läbisõidupealt see filter enam pmst ei töötagi. Ja filter on tagajärg mitte põhjus.
Vasta
#9
(10-04-2022, 01:58 PM)The Lawbreaker Kirjutas:
(10-04-2022, 09:17 AM)mersik95 Kirjutas: Läbisõit on 319k. Kahjuks see info minuni ei jõudnud ja ei mõistnud koheselt seda küsida ka.

Selle läbisõidupealt see filter enam pmst ei töötagi. Ja filter on tagajärg mitte põhjus.

Mb dpfid sõidavad ikka samapalju veel. 99% on filter ikka tagajärg, mitte põhjus.
Vasta
#10
(10-04-2022, 01:58 PM)The Lawbreaker Kirjutas:
(10-04-2022, 09:17 AM)mersik95 Kirjutas: Läbisõit on 319k. Kahjuks see info minuni ei jõudnud ja ei mõistnud koheselt seda küsida ka.

Selle läbisõidupealt see filter enam pmst ei töötagi. Ja filter on tagajärg mitte põhjus.

Korras mootorile see 300+ kkm pole mingi läbisõit. Aga kui turbo on ära keedetud või midagi muud ebasündsat selle pajaga tehtud, siis võib küll umbe lüüa. Õnnetuseks kasutatud auto korral ju ei tea, kuidas seda eelmised omanikud on kasutanud.

Või kui on teist sama palju maha keritud... Paranoid

Kuidas auto põletusprotsessist teada annab? Kas tegelikult ka põletama hakkab?
Vasta
#11
(10-04-2022, 08:44 PM)v6sa Kirjutas:
(10-04-2022, 01:58 PM)The Lawbreaker Kirjutas:
(10-04-2022, 09:17 AM)mersik95 Kirjutas: Läbisõit on 319k. Kahjuks see info minuni ei jõudnud ja ei mõistnud koheselt seda küsida ka.

Selle läbisõidupealt see filter enam pmst ei töötagi. Ja filter on tagajärg mitte põhjus.

Korras mootorile see 300+ kkm pole mingi läbisõit. Aga kui turbo on ära keedetud või midagi muud ebasündsat selle pajaga tehtud, siis võib küll umbe lüüa. Õnnetuseks kasutatud auto korral ju ei tea, kuidas seda eelmised omanikud on kasutanud.

Või kui on teist sama palju maha keritud... Paranoid

Kuidas auto põletusprotsessist teada annab? Kas tegelikult ka põletama hakkab?
Õnneks auto ajalugu on puhas ja läbisõit on täitsa õige, enne ostu sai teha korralik taustauuring ja lastud igatepidi kontrollida enne ostu. Eelmine omanik oli ka pigem pedant auto korrasoleku kohapealt

Põletusest saab aru kui mootori pöörded hoiab 2000 ringis ja 5 käik, mootori heli ka muutub. Ära teeb umbes 15km sõitu ja siis langetab ilusti pöörded 1600 juurde ja 7. käigule. Ei tähelda protsessis mingid muid muresid, alustab protsessi ja lõpetab ilusti ning auto käitumine on igati normaalne välja arvatud siis see põletamis protsesside vahemik mis jääb 200-220km vahemikku.
Vasta
#12
Olen ka maadelnud enda põletusega, e250cdi w212 2013a, kellal näitab 258t. Aga jah tõmbab jõudu natuke maha ja madal käik kõrgel pöördel, ise vahetab kuskil 3t all ära. Aga mida pole juhtunud on see, et ta selle ära lõpetab. Olen sõitnud 100km nii ja ikka nagu hoiab protsessi käimas. Väljamaal tööl olles 40km tööle ja samapalju tagasi, siis põletas vb poole aasta jooksul korra. Nüüd lühemate otstega ikka aegajalt lükkab põletama.
Vasta
#13
Mina omast kogemusest.
Kunagi enne Mercedes-Benz ajastut oli mul VW Crafter 120kw.Ls300tuh+ km-i.mMskil hetkel hakkas samamoodi käituma,et väga tihti põletas/puhastas.Mul päädis asi selle tõdemusega et pihustid olid nii kutud et masin oli justkui tahma tootmiskoondisSmile
Tühja-Tähja tootmiskoondis
Restuaureeritud Webasto komplektid "plug and play" ja ole soojas.
Müüa Star C3 , Star C4
Online WIS ASRA EPC 1kuu/10 Eur-i.  12kuud/80 Euri
Kergkaubariiulud-koju-garaazi-keldrisse-tööstusesse
Vasta
#14
(15-04-2022, 02:30 PM)Erkkin Kirjutas: ...
Väljamaal tööl olles 40km tööle ja samapalju tagasi, siis põletas vb poole aasta jooksul korra. Nüüd lühemate otstega ikka aegajalt lükkab põletama.

Kütusemüüjad täiesti ausate veekalkvel silmadega kinnitavad, et meie kütus on sama puhas nektar, nagu vanas Euroopas. Samas tähelepanekut, et mujal korralikult ja märkamatult töötanud mootor hakkab siin tähelepanu nõudma ning hiljem tagasi "läände" viiduna jonnimise lõpetab, kohtab õige tihti. Mis on ka loogiline: ettenähtust kehvemini põlev (või lihtsalt ettenähtust rohkem mittepõlevat manti sisaldav) kütus paratamatult ummistab tahmafiltirt. Ning kui filtrissekogunenud kaup ei ole põletamisega sealt eemaldatav, siis ongi vormistatudSad

Peetis pihustid samuti toodavad isukalt filtrit ummistavaid osakesi.
Vasta
#15
IRW See on kõik nende vastikute eestlaste kius mis siinmüüdava premium kütuse ära rikub. Mul on omast käest värske näide kuidas siin uuena ostetud, täiesti korras, ülevaatusel enamvähem normi piiridesse mahtuvate saastenäitudega ilma katita bensukas peale pooleteiseaastast Hollandis ja Belgias sõitmist naasnuna ( paagis oli veel Hollandis tangitud Shelli kütus) järjekordsel ülevaatusel andis null saasted. Terve ülevaatuspunkti töökas kollektiiv käis seda imet vaatamas.
numerus stultorum, infinitus est
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W212 3.0 170kw jõud kadunud mersik95 2 169 02-03-2024, 03:29 PM
Viimane postitus: mersik95
Wink W212 Signaal ei tööta Sander1990 3 128 26-02-2024, 01:06 PM
Viimane postitus: PaulE
  w212 ostu arvamus neptun66 5 333 26-01-2024, 07:41 PM
Viimane postitus: väikemees
  W212 airmaticu probleem Henrit 3 327 06-01-2024, 01:45 AM
Viimane postitus: hannest
  W212 pimenurgaandurite kaabli kit? Donny 17 552 04-12-2023, 04:37 PM
Viimane postitus: Donny
  W212 rehvimõõdu sobivus hannest 5 278 19-11-2023, 08:36 PM
Viimane postitus: hannest
  W212 150kw OM651 turbo surm Ott 5 283 17-11-2023, 01:37 PM
Viimane postitus: Ott
  W212 EGR-klapp - OST chrishere 3 289 07-11-2023, 07:53 PM
Viimane postitus: kaupo51
  w212 kellade sobivus LAuRuS 2 238 29-10-2023, 01:08 PM
Viimane postitus: LAuRuS
  W212 uste tilkeaugud hannest 2 257 23-10-2023, 03:34 PM
Viimane postitus: hannest



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne