Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz E 250 CDI 4Matic Avantgarde AMG S212 ´13 - Alkohoolik
#1
Tervist, sai ka siis üle 6 kuu jala-/el.tõuksimees oldud, ja pika uuringute järel otsustatud seekord selline isend ligi võtta.

Autoks siis paberite järgi Mercedes-Benz E 250 CDI 4matic, Avantgarde ja 2013 aasta juuli esmane registeerimine, läbisõiduks 298tuhat, hiljuti tehtud blokikaane remont, ja enne seda vahetatud taha uued õhkpadjad, ainuke miinus, konksu pole, kui kellegil eemaldatavat/peidetavat konksu siis võib pakkuda

Sai võetut 2.1/2.2 liitrise mootoriga, kuidas kellegile see kubatuur on, mis on põhjanaabrites taksodena juba ammu ära tõestanud kõva ja vastupidava mootorina(sellised liigvad 600k-700k ja suuremate läbisõitudega juba ja ei tee teist nägugi.

4MATIC-u isu tuli hullupööra kuna sain VIST elus esimest korda korralikult nelikuga sõita detsembris ja just sellises lumises, jäises oludes, varem aind kuivalt saanud nelikut proovida, peas käis kiiks läbi et järgmine peab kindlalt nelik olema.

Lisavarustuse list võrreldes eelmisega autoga, pigem on hulga väiksem, märkimisväärsetest mis hetkel meelde tuleb on kaugtulese automaatne lülitus käingukang rooli küljes, ambient light ja üksikud AMG stiili varustused milleks on stange ring ja vist ka rool.

kuna see kord ei olnud lisavarustuse tase peaaegu üldse oluline, põhilised oli et väiksem mootor, nelivedu, ja kui leidub siis AMG styling välimus. 

aga muidu varustuslist näeb välja selline



12A
OIL OFFSET AMOUNT +1200 ML OIL
190
DISCONTINUATION OF COLLAPSIBLE CRATE
70O
UPDATE OF INJECTION SYS. SERIES PRODUCTION CONFIG.
A68
TRANSMISSION HOUSING WITH DEEP OIL LINE CONNECTION
347
EMERGENCY CALL SYSTEM ECALL EUROPE
255B
MB MOBILO WITH DSB AND GGD
502
3 YEARS OF MAP UPDATES FREE OF CHARGE
240
LED DAYTIME RUNNING LIGHTS
211
EPS STEERING (ELECTRIC STEERING)
803
YOM 22/1
474
DIESEL PARTICULATE FILTER
M014
ENGINE INCREASED PERFORMANCE
B12
WHEEL REPLACEMENT TOOL
A89
REDUCED-FRICTION
58U
ROOF INTERIOR TRIM GRAY FABRIC
A66
FE CONVERTER 19 MM
291
PELVIS AIRBAG (PELVISBAG)
A86
T VALVE BODY ASSEMBLY WITH VGS 3
1U2
SNOW GRID


B09
REFRIGERANT COMPRESSOR WITH MAGNETIC COUPLING
R96
18" LIGHT ALLOY WHEEL 5-SPOKE DESIGN ALL-ROUND
B03
DIRECT START / ECO START/STOP FUNCTION
U72
DVD PLAYER WITH REGIONAL CODE 2, EUROPE, JAPAN
A62
FE TORQUE CONVERTER HOUSING 19
677
AVANTGARDE/STANDARD SUSPENSION
A20
DIRECT START
279
ELECTRONIC GEAR RANGE SELECTION
197U
OBSIDIAN BLACK
772
AMG STYLING PACKAGE-FRONT SPOILER, SIDE SKIRT
J1A
NAT2 WITH OPTIMIZED DSM
966
COC PAPER EURO 5 TECH. W/O REGIST. CERT. PART 2
608
AUTOMATIC HIGH BEAM SWITCH (IHC)
108
CONTROL CODE MARKETING
543L
ITALY
K10
SOFTWARE CONTROL FOR STATIC CURVE ILLUMINATION
736
TRIM PIECES - WOOD ASH BLACK
P96
SPORT PACKAGE EXTERIEUR
P35
LIGHT PACKAGE (FFO)
336B
INSTRUMENT CLUSTER/HU LANGUAGE - ITALIAN


K11
ADAPTIVE STOP LIGHT FLASHING
K13
CONTROL CODE FOR SERVICE INTERVAL 25000 KM
M651
R4-DIESEL ENGINE M651
306B
HEAD UNIT LANGUAGE - ITALIAN
G965
TRANSMISSION CODE VERSION 65
518
UNIVERSAL COMMUNICATIONS INTERFACE (UCI)
R01
SUMMER TIRES
V60
SPEED- + LOADINDEX 97Y XL
619
CORNERING ILLUMINATION
928
EXHAUST GAS CLEANING WITH EURO 5 TECHNOLOGY
294
KNEE AIRBAG
831
LICENSE PLATE FASTENING ITALY
701A
LEATHER COMBINATION - BLACK/ANTHRACITE
700A
LEATHER COMBINATION
M005
VEHICLES WITH 4-MATIC-/ALL WHEEL DRIVE
U01
REAR BELT STATUS INDICATION
477
TIRE PRESSURE LOSS WARNER
580
AIR CONDITIONER
F212
MODEL SERIES 212
U60
PEDESTRIAN PROTECTION - ACTIVE ENGINE HOOD


427
AUTOMATIC TRANSMISSION 7-SPEED
230
PARKING GUIDANCE
622
HEADLAMP WITH ILS, RIGHT-HAND TRAFFIC
U18
AUTOMATIC CHILD SEAT RECOGNITATION (AKSE)
206B
OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - ITALIAN
263B
AIRBAGLABLE - ITALIAN/ENGLISH
249
INTERIOR AND EXTERIOR MIRROR,AUTOMATICALLY DIMMING
428
STEER.WHEEL GEARSHIFT BUTTONS/SHIFT PADDLE PAINTED
5XXL
EUROPE
A21
SHIFT BY WIRE
954
EQUIPMENT PACKAGE FOR AVANTGARDE VEHICLES
M22
DISPLACEMENT 2.2 LITER
287
THROUGH-LOADING FEATURE
527
COMAND DVD APS WITH NAVIGATION
600
HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
690
EMERGENCY SPARE TIRE (MINI SPARE)
FS
COMBI - VEHICLE
GA
AUTOMATIC TRANSMISSION
HA
REAR AXLE
L
LEFT-HAND STEERING

VL
FRONT AXLE HALF, LEFT
VR
FRONT AXLE HALF, RIGHT



Paar pilti ka.

[Pilt: 77275-275979453_2076734182517448_2683784...13_n_1.jpg]
[Pilt: 59272-275980278_986532865315406_50616764...9678_n.jpg]

[Pilt: 59939-275960119_700254614486609_87230836...1948_n.jpg]
[Pilt: 74563-275694227_509201310662199_42606941...9250_n.jpg]
[Pilt: 38542-275911666_1021388898788074_5045958...7413_n.jpg]
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E250CDi 4Maric '13

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
#2
Kena. Vanematele oleks ka u sellist vaja.
Vasta
#3
Nonii tervist kõikse Mercedes-Benz pere, on nüüd väheke üle kuuaja autot omanud ja kuskil 1500km sõidetud, 211 pealt hüpe on minu silmis ikka meeletu, kuigi lisavarustust on tunduvalt vähem aga ei saa kurta. 4maticu mõnu ei saa arvatavasti ennem korralikult proovida kui alles järgmine talv.
Webasto ja istmesoojendused puudusid mida ma niikuinii unustasin koguaeg kasutada, istmed on pool el. juba, selle üle ei saa kurta.
Ega muud otseselt ei teagi mis kõik hea puudub, ise olen mega rahul autoga.
AGA, siiamaani mind vapustab orig. muusika süsteem, antud isentil on siis aind Comand Online NTG4.7(vist?) ja stock kõlari süsteemiga, kui ma ei eksi siis ilma subwoofrita, aga nii k*ramuse hea bass on autol, ei ületa küll seda H/G Logic 7 surroundi suhtes aga ütlen ausalt, aga muidu kvaliteet minu silmis orig kõlarite kohta ülihea, ja bass on ka meeletult hea, parem kui eelmisel w211 harman kardonil.

autol kriime otseselt väga polegi, paar pisimõlki mida otseselt ei näe, aind korraliku peegeldusega kui oskad vaadata, aga laki pind on kuidagi kulunud pole vist kunagi poleeritud, esi stangelt ja küljekarpidelt kapotiääre juurest lakk koorub, kapott ise kivitäkkeid täis, parem taga mingi kahtlane löök ukse all nurgas, muidu ütleme nii et on siiski üpriski heas korras.

ainuke probleem mis autol siiski on, on käigukast, nimelt vahel viskab käike äkitselt sisse, seda just 1-3 käiguvahemikus, ja enamus ajal on see külmalt, ehk nimelt kui stardin siis vahel 1>2 vahel 2>3 või tagasi alla, paneb järgmise käigu äkitselt jõnksuga sisse, kuigi enamus aja töötab enamväheml normaalselt nii et ei tunnegi peaaegu, siis tahaks antud asja korda saada, 2020 aastal on auto käinud hõbenooles dünaamilises pesus, kas see parandas või pahandas asja, seda ei tea.
https://www.youtube.com/watch?v=BPuw6GrWX9Y&t=26s
antud video 26sek kuni 1.53, seletab selle vea lahti, tundub et TCC speed sensor, videode järgi tundub minujaoks üsna keerukas vahetamine, kuigi kindlasti on kohtasid kes ära teeks, kui kellegil veel antud olukord olnud ja on saanud lahenduse siis võiks soovitusi jagada,
PS: tavaline adaptsioonide reseti olen proovinud, see natuke aitas aga ei teinud täitsa korda

mõningad asjad siis mida (VÕIB-OLLA) sooviks autos teha
*leidsin Plug and Play 64 värvilise ambient light upgrade, mis oleks päris huvitav asi mis panna, kuna juhtmestikku muutma ei pea
*android auto box vahele, samamoodi plug and play, suur 12.4(vms) ekraan oleks parem muidugi igasmõttes, aga tahaks jätta originaalseks
*tagurdus kaamera tuleb kindlasti kuna antud auto tahavaate peeglid minusilmis petavad nii palju et kui peeglis tundub nagu peaks 10cm vahet olema, siis tegelikkuses on üle meetri(koos dynamic lines)(tagimised park. andurid hetkel ei tööta ühe anduri pärast)
*360kaamera, kuna android auto box võimaldab mõlemat kasutada orig ekraaniga, oleks huvitav birds view olla kõrval
*kindlasti tahaks LED tuled igalepoole panna, Aga mitte seda sinakat ledi vaid neid soojasid, ehk NN Warm White, mis pole päris nii kollane nagu halogen pirnid on, aga pole ka nii valge valge kui tavalised LED-id, näiteks peeglis ja ukse all olevad tuled on öösel nii hämarad et need peaaegu ei valgusta mitte midagi. aga eks näis kaugele jõuab nendega
*tagurdus tuled kindlasti LED või vastavad, kuna hetkel need ei näita midagi, pidurituled valgustavad rohkem kui tagurdus tuled

aga elame näeme kas enamus nendest üldse saab tehtud

EDIT: ahjaa, tagumised kandilised sumpa otsad on pmts kroomist tühjad, kas neid üldse saab eraldi vahetada, pole jõudnud veel uurida, aga oleks välimuselt ilus kui saaks kroomi tagasi.
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E250CDi 4Maric '13

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
#4
Mis stock vs Harman Kardon Logic 7 kölaritesse puutub siis endal kogemus 1997 C140 CL600 kus oli BOSE süsteem ja 2007 C216 CL500 kus oli kahjuks tavaline stock süsteem siis vahe oli mäekörgune. Bose oli ikka väga hea, C216 stock väga külm ja ebamääräne heli. Tuli ostetud küll HKL7 kölarid kuid paraku enne vahetada ei jöudnud kui auto sai müüdud. Kindlasti oleks olnud vahe märgatav.
Vasta
#5
(27-04-2022, 10:14 AM)nostromo Kirjutas: Mis stock vs Harman Kardon Logic 7 kölaritesse puutub siis endal kogemus 1997 C140 CL600 kus oli BOSE süsteem ja 2007 C216 CL500 kus oli kahjuks tavaline stock süsteem siis vahe oli mäekörgune. Bose oli ikka väga hea, C216 stock väga külm ja ebamääräne heli. Tuli ostetud küll HKL7 kölarid kuid paraku enne vahetada ei jöudnud kui auto sai müüdud. Kindlasti oleks olnud vahe märgatav.

Selles suhtes et ei vaidlegi vastu et vahe on märgatav, eriti just kõrgematel toonidel,ja mida see keskmine pisike kõlar juba annab, selle surroundi effektiga jne.
aga ikkagist, ise olen veits vaimustuses, ootus oli siiski et on palju halvema kvaliteediga ja lahjem, ja et bass on ka üsna olematu, mis osutus kõik valeks arvamuseks, kindlasti HK süsteemi külge pannes saaks parema, kasvõi ainult kõlarite, aga siiani imestan et kust kohast see bass tuleb, täpselt tunne nagu oleks subbakas kuskil peidus aga pole siiani leidnud seda. Paranoid

lisasin ka uuemad pildid autost, ja ka 1pilt seest

kui kellegil on star/xentry/vediamo passthru programme nn"laenata" minu enda isiklikule arvutile  Rolleyes või kui keegi teab kust saab siis võib PM, ja muudaks paar sätet ära nagu ntx Manual mode, Agility mode(Sport plus niinimetatud), valgus sensorit sensitivityt väiksemaks et vahetaks hiljem xenonid peale, AMG menüü(õli temp jne) jne jne, endal on karp olemas mis töötaks passthru programmidega.
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E250CDi 4Maric '13

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
#6
Vahepeal sai auto uuendatud 64 toonilise ambient valgustusega

[Pilt: 76494-received_611813937009304.jpeg]
[Pilt: 28674-received_469694665012994.jpeg]
[Pilt: 55733-received_3020863274870958.jpeg]
[Pilt: 25483-received_453218803190953.jpeg]
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E250CDi 4Maric '13

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
#7
(26-04-2022, 11:26 PM)Alkohoolik Kirjutas: ainuke probleem mis autol siiski on, on käigukast, nimelt vahel viskab käike äkitselt sisse, seda just 1-3 käiguvahemikus, ja enamus ajal on see külmalt, ehk nimelt kui stardin siis vahel 1>2 vahel 2>3 või tagasi alla, paneb järgmise käigu äkitselt jõnksuga sisse, kuigi enamus aja töötab enamväheml normaalselt nii et ei tunnegi peaaegu, siis tahaks antud asja korda saada, 2020 aastal on auto käinud hõbenooles dünaamilises pesus, kas see parandas või pahandas asja, seda ei tea.
https://www.youtube.com/watch?v=BPuw6GrWX9Y&t=26s
antud video 26sek kuni 1.53, seletab selle vea lahti, tundub et TCC speed sensor, videode järgi tundub minujaoks üsna keerukas vahetamine, kuigi kindlasti on kohtasid kes ära teeks, kui kellegil veel antud olukord olnud ja on saanud lahenduse siis võiks soovitusi jagada,
PS: tavaline adaptsioonide reseti olen proovinud, see natuke aitas aga ei teinud täitsa korda

Puht sportlikust huvist ka sellele teemale ka lahenduse leidsid?
Vasta
#8
(27-04-2022, 12:01 PM)Alkohoolik Kirjutas: ...aga ikkagist, ise olen veits vaimustuses, ootus oli siiski et on palju halvema kvaliteediga ja lahjem, ja et bass on ka üsna olematu, mis osutus kõik valeks arvamuseks, kindlasti HK süsteemi külge pannes saaks parema, kasvõi ainult kõlarite, aga siiani imestan et kust kohast see bass tuleb, täpselt tunne nagu oleks subbakas kuskil peidus aga pole siiani leidnud seda. Paranoid

Subbarit tavalisel pole jah.
MB on oma tavalise süsteemi nii häälestanud,et tava kõlar mängibki veidi madalamalt.Selle "probleemi" lahendab uste heliisolatsioon.Mu enda 204-l on esiuksed 4 kihiliselt tehtud ja see subbarit meenutav bass on kadunud.Helipilt läks tunduvalt paremaks kuna seda "kuminat" enam pole.
Aga jah.Originaalist saab päris arvestatava heli kätte.Ustele isolatsioon,esimesed tweeterid veits paremaks ja kuuti väike subbar...
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a siimruz 55 29,057 03-02-2023, 12:18 AM
Viimane postitus: Ott
  S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa v6sa 90 12,523 02-02-2023, 11:31 PM
Viimane postitus: v6sa
  X204 GLK350 CDI BlueEFFICIENCY 4Matic Ester 129 45,647 01-02-2023, 07:17 PM
Viimane postitus: Ester
  MB S210 E320 CDI Elegance '00 v6sa 127 113,952 05-01-2023, 01:59 PM
Viimane postitus: v6sa
  MB W463 G55 AMG 2004 "GODZILLA" secman 147 54,589 19-12-2022, 09:27 AM
Viimane postitus: secman
  Mercedes-Benz E 350 d 4MATIC ,S213, -17 - Alkohoolik Alkohoolik 32 2,839 02-12-2022, 02:42 PM
Viimane postitus: vreps
  Mercedes-Benz 300 SEL 6,3 1970, w109 - jyrgen20 jyrgen20 29 8,640 01-12-2022, 11:28 PM
Viimane postitus: väikemees
  Mercedes Benz CL 55 KOMPRESSOR AMG 368 kw 2004a siimruz 48 4,097 01-12-2022, 03:56 PM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz W253 GLC 2017, Randar Randar 2 1,173 09-10-2022, 11:22 AM
Viimane postitus: Randar
  Mercedes-Benz W117 CLA 2016, Randar Randar 3 1,315 22-08-2022, 08:09 AM
Viimane postitus: vodgfoge



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne