Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
230CE Külmkäivitus
#1
Tere!

Mure järgmine, auto ei taha külmalt esimese korraga käivitada, Olen vahetanud terve mootori, Kuna eelmine jooksis kokku.

Igasugu andureid, Külmkäivitus pihusti, Jagaja,süütepool,rootor.  Süüte keeran sisse siis käib mingi plõks kapotiall korra.

Uued vaakumvoolikud, Pritsungil põhjakumm kontrollitud 2 korda, Tutikad Bosch pihustid. 

Käima läheb alles 2-3 korral ja üsna pika käiamisega, Soojalt seda probleemi pole.

töötab muretult ja ühtlaselt.

Vahetamata on veel kütuserõhu regulaator ja bensiinipump. Kas need asjad võiksid tekitada sellist probleemi?

Olen siin ke jetide kohta lugenud aastaid aga sellest probleemist jagu ei saaSmile

Autoks 90a 230Ce m102.
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#2
Hei, 

Bensiinipump võib seda põhjustada küll. Samas võiks ju alustada kõige lihtsamast.

Külmkäivitusel peab esimesel korral töötama külmkäivituspihusti, mis on Su autol juba küll vahetatud, aga ei pruugi ju sellest hoolimata üldse lülituda. 
Seega veendu, kas külmkäivituspihusti esimesel külmalt käivitamisel üldse bensiini pihustab enne kui muud lammutama hakkad.
Kui pihusti ei toimi, saab viga olla näiteks kas bensiinipumbarelees, ülepingerees või mootori temperatuurianduris (ei ole sama, mis osutil numbreid näitab).
Kui ta aga reaalselt kütust pihustab, on olukord keerulisem, sest sel juhul ilmselgelt on nii kütus üleval kui piisavalt kütust ka sisselaskes, et auto käivituda saaks ja siis võiks pigem kahtlustada juba mootori hõredust või muud uskumatut jama. Smile

Parimate soovidega,

Västrik
Vasta
#3
(14-03-2022, 02:00 PM)Sm. Västrik Kirjutas: Hei, 

Bensiinipump võib seda põhjustada küll. Samas võiks ju alustada kõige lihtsamast.

Külmkäivitusel peab esimesel korral töötama külmkäivituspihusti, mis on Su autol juba küll vahetatud, aga ei pruugi ju sellest hoolimata üldse lülituda. 
Seega veendu, kas külmkäivituspihusti esimesel külmalt käivitamisel üldse bensiini pihustab enne kui muud lammutama hakkad.
Kui pihusti ei toimi, saab viga olla näiteks kas bensiinipumbarelees, ülepingerees või mootori temperatuurianduris (ei ole sama, mis osutil numbreid näitab).
Kui ta aga reaalselt kütust pihustab, on olukord keerulisem, sest sel juhul ilmselgelt on nii kütus üleval kui piisavalt kütust ka sisselaskes, et auto käivituda saaks ja siis võiks pigem kahtlustada juba mootori hõredust või muud uskumatut jama. Smile

Parimate soovidega,

Västrik

Aitäh põhjaliku soovituse eest , annan teada kui vea leian .

Parimat.
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#4
Sekundeerin külmkäivituspihustile: kui külmalt on pika vinnaga, aga soojalt käivitub hästi, siis tasub seda uurida.

Pumba (ja ülepea bensutrassi probleemid) näitab ära lihtne manomeeter kolmikuga. Kuniks rõhku on vähemalt 5 bar, ei ole viga seal.
Vasta
#5
Kui 3 korda süüdet anda siis käivitub hetkega aga esimesekorraga jääbki käiama.

Uus bensufilter ka ei parandanud tulemusi.
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#6
Ok, kui julgeme oletada, et külmkäivituspihusti seega töötab, on sel juhul suurima tõenäosusega pumba juures asuv kütuserõhuaku tuksis.
Pumba kõrval on üks vidin, mis peab kütuserõhku üleval hoidma ja kui see kütusel tagasi vajuda laseb, ongi nii, et pead pumbaga mitu korda käiates surve üles lööma iga kord.

Kiire otsing leidis sellise pildi, kus nimetatud element peaks olema tähistatud rohelise noolega:
[Pilt: pic02.jpg]

Parimate soovidega,
Västrik
Vasta
#7
(14-03-2022, 01:10 PM)ktmduke Kirjutas: Vahetamata on veel kütuserõhu regulaator ja bensiinipump. Kas need asjad võiksid tekitada sellist probleemi?

Olen lugenud, et rõhuakuga peaks tavaliselt seotud olema soojalt taaskäivitamise probleem.
Kas uue moto rõhu vajadus on sama mis eelmisel ja pump vastab sellele?
Lisaks vaata ka paaki sisse ja võimalusel vaheta paagifilter (fuel strainer).
Vasta
#8
Tõsijutt. Nagu dinowalk ütles, peaks rõhuaku ka pigem sooja mootoriga aurukorgi jama ja selle tõttu pikka käivitumist põhjustama. Ja seega tegelikult enne kui midagi teha, võiks surved (sh languse) manomeetriga ära mõõta.

Aga kui see tundub liiga keeruline, siis lõpuks muidugi ei ole ka pumba ja rõhuaku vahetus mingi üle mõistuse kallis lõbu ning kuna ilmselgelt on rõhu üles saamisega mingi jama, võib ka üsna kindlalt loota, et probleemi ta ära ravib. Smile

Edu!

Västrik
Vasta
#9
(22-03-2022, 11:09 PM)Sm. Västrik Kirjutas: ... ilmselgelt on rõhu üles saamisega mingi jama...

Julge eeldus mõõtmata.

Aga võimalik see muidugi on.
Vasta
#10
Mu M104-l lahendas sarnase probleemi just kütuserõhuregulaatori vahetus
Vasta
#11
(24-03-2022, 12:56 PM).Alar. Kirjutas: Mu M104-l lahendas sarnase probleemi just kütuserõhuregulaatori vahetus

Mis on hoopis teine loom, kui praegu jutuks olev rõhuakumulaator kütusefiltri ja pumba juures.

Seepärast ma tegeliku rõhu mõõtmisele rõhungiSmile
Vasta
#12
(24-03-2022, 01:51 PM)v6sa Kirjutas:
(24-03-2022, 12:56 PM).Alar. Kirjutas: Mu M104-l lahendas sarnase probleemi just kütuserõhuregulaatori vahetus

Mis on hoopis teine loom, kui praegu jutuks olev rõhuakumulaator kütusefiltri ja pumba juures.

Seepärast ma tegeliku rõhu mõõtmisele rõhungiSmile

Küsin ette ära, kas autopood pakub sellist varuosa veel?
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#13
Fuel accumulator.
Originaalis Boschi toode, number võiks olla 0438170035
Seda peaks veel kätte saama küll.
Kontrolli igaks juhuks vana jupi pealt number üle enne tellimist.
Vasta
#14
Nii tere kaasvõitlejad.
Täna ss hakkasin asja harutama, külmkäivitus pihustile ei tule vool peale, katsetasin 2 pihustit, proovisin otse akupealt ja mõlemad toimisid, pistik külge ja ei toimi, proovisin teist ülepinge releed, tulemus sama endiselt. 

Kas pihustama peab juba süüde sees või pihustab ainult käivitamisel?

Pritse juures vahetasin ka rõhuregulaatori ära, puhkusin vana sisse ja õhk liikus, uuel(kasutatud) oli vaakumis puhudes.
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#15
Hei.

Pihustamine toimub kõigi eelduste kohadelt ikka vaid reaalselt käivitamisel. Vastasel juhul lööks ta peagi mootori "toorest täis" kui süütega niisama mängida.

Külmkäivituspihustile annab voolu kütusepumbarelee. On üsna levinud viga, et muidu on relee ok, aga külmkäivituspihustit üldse ei lülita. Proovi esmalt teise releega, sest nad ei ole kallid. Muidugi võib relee vastavalt klemmilt ka voolu mõõta, aga ma peast ei mäleta mis numbriga ta tähistatud oli.

Kui relee on korras, võib ka mootoritemperatuuriandur segast peksta, sest mõistagi rakendub külmkäivitus vaid korra ja külma mootoriga. Seega kui temperatuurianduri kohaselt on mootor soe, ei toimeta ka külmkäivituspihusti.

Edu!
Vasta
#16
Vaja oleks ka mootori juhtmete skeemi, tundub et seal valesti kokku saand mõned pistikud anduritega.

Võtsin siis poolil juhtme maha, et saaks käiata, kuna peale mootori vahetust jäid mingid pistikud üle siis hakkasin neid vaatama, leidsin samasuguse pesaga pistiku mis temp anduril, panin tolle külge ja pihusti hakkas pihustama, eitea kas kokkusatumus vms, homme proovin käivitada uuesti , kui pihustitoru lahti keerasin siis oli seekord ka metsik bensusurve mida eelnevalt polnud, ehk aitas ka see et rõhuregulaator sai teine.

Hetkel ei näita kellal enam mootori tempi, vist sai vale asi lahti ühendatud?. Enne käivitus sekundiga , külma mootoriga.
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#17
Proovi see plastik renn/kanal panna paika kust juhtmestik jookseb mootori/kolle peal. Kui juhtmestik oma kohapeal siis valesti võimatu kokku panna, otstel kõik pikkused erinevad ja need mis sama pikkusega on eri otstega.
Turbo
Vasta
#18
Karterituulutus torud on ka pool pidused sellised, eks need ka kindlasti mõjutavad .
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#19
Võid vaadata pritsepea pealt kas kütus tuleb peale, võid kõik torud üle kontrollida, ma eelmine aasta sain mingit solki ja jäid ükshaaval kinni. Valasin motoneti pihusti puhastus aine sisse ja sain korda.
Turbo
Vasta
#20
Kaldun Arvama et temp anduris asi, ülevaatusel olid gaasid ikka väga paigast,
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W212, OM651 külmkäivitus ja muud imelikud asjad Holari 34 17,884 02-04-2020, 08:21 PM
Viimane postitus: shed
  W124 230ce lambda Kristo5380 5 3,025 29-03-2020, 05:47 PM
Viimane postitus: Werewolf
  C124 230CE pauk käiguvahetusel Kristo5380 1 2,003 24-04-2016, 08:17 PM
Viimane postitus: Werewolf
  W124 230CE 90a. külma ilmaga viliseb salongis Kristo5380 3 2,515 17-01-2016, 04:26 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  w211 220 Cdi külmkäivitus? Tafka007 8 5,923 15-01-2016, 07:48 PM
Viimane postitus: kentq
  W124 230ce -ASD õlitoru põhjaalt puru Kristo5380 5 3,748 06-10-2015, 09:05 PM
Viimane postitus: Kristo5380
  KORRAS! w124 230CE 90a. ei saa kütust. Kristo5380 2 2,259 07-06-2015, 08:54 PM
Viimane postitus: Kristo5380
  W124 230CE 90a. tühikäik kõrgel, vahel sureb välja. TEEMA LUKKU!!! Kristo5380 1 2,468 17-05-2015, 09:41 PM
Viimane postitus: Kristo5380
  MB 230CE 2,3 97kw pritse! 89a RainerSv 20 9,169 18-02-2015, 02:30 PM
Viimane postitus: RainerSv
  W124 230CE 1990a. probleem aknapesuri pumpaga Kristo5380 2 2,427 25-02-2014, 11:19 AM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne