Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Eesmine drive shaft/kardaan - W212 4MATIC
#1
Tere

Nimelt oli kitsaskoht eesmise drive shafti/kardaaniga. Kolises, liikus ülesse alla, kohati kiskus ka rooli kergelt paremale ja tekitas niiöelda lööke.
Külastasin siin välismaal olles töökoda, ning öeldi, et laager/bearing on läbi ja saadavad taastamisse. Taastamisel vahetati vajalikud osad välja ning pandi drive shafti/kardaan tagasi ning väidetavalt enam ei logisenud ja oli paigas.

E350 W212 4matic

Olukord läks paremaks, kuid siiski mitte täielikult fikseeritud. Vähemalt midagi on, mis heli tekitab.

Kas kellegil etteantud osas kogemusi, et mis võiks endiselt heli tekitada?

Manustan ka helifailid, mis annab ehk paremini aimu.

1. https://drive.google.com/file/d/1zprHIjB...4wX6-/view (kuulda kohe algusest)
2. https://drive.google.com/file/d/1gID6y6w...XLUZC/view (kuulda alates 15. sekundist)

Ühtlasi ka üks joonis, mis õnnestus varasemalt saada. Üks väidetavus natukene varasemast ajast oli, et isegi kui laager/bearing ära vahetada, siis võib heli ikka kostuda, juhul kui kitsaskoht ka etteantud alusplaadis?

[Pilt: w212-e350-hood.jpg]
Vasta
#2
KarteripõhjalaagerSmile

Üks enesest lugupidav töökoda võiks vahetuse järel suuta ju öelda, kas laagri ist pesas on sobiv või mitte. Teises failis kuuldav koputamine viitab küll miskile veovõlliga seotud kõrvalekaldele. Esimese faili klõbin võib olla KST mis rattaga seotu.

Mulle siiski tundub, et mõlemad veovõllid tuleb uuesti kriitiliselt üle vaadata.
Vasta
#3
(14-03-2022, 09:43 AM)v6sa Kirjutas: KarteripõhjalaagerSmile

Üks enesest lugupidav töökoda võiks vahetuse järel suuta ju öelda, kas laagri ist pesas on sobiv või mitte. Teises failis kuuldav koputamine viitab küll miskile veovõlliga seotud kõrvalekaldele. Esimese faili klõbin võib olla KST mis rattaga seotu.

Mulle siiski tundub, et mõlemad veovõllid tuleb uuesti kriitiliselt üle vaadata.

Tänud tagasiside eest!

Koheselt etteantud heli polnud, küll aga kui juba nii paar tunnikest sõitnud ning just gaasi vajutamisel, hoidmisel. Varasemalt, kui asi oli täitsa käest, siis oli isegi selliseid vaikuse hetki. Justkui leidis õige pesa ülesse, kus paigal olla.

Mida on täpsemalt mõelnud KST'ga? Võhik etteantud alal, kuid eks läbi kogemuste proovin õppida/näha niipalju kui võimalik.
Vasta
#4
(14-03-2022, 01:01 PM)chrishere Kirjutas: ...

Mida on täpsemalt mõelnud KST'ga? Võhik etteantud alal, kuid eks läbi kogemuste proovin õppida/näha niipalju kui võimalik.

Kurat Seda Teab - ehk peab koha peal näppima ja siis ehk leiab süüdlase.

Välismaal on sellise tegelase leidminegi keeruline, kes ülepea viitsiks auto üles tõsta ja käe külge panna. Rääkimata sellest, et tunnihind on siis ka vastavalt rammus. Siin on õnneks LesvenSmile
Vasta
#5
(14-03-2022, 02:53 PM)v6sa Kirjutas:
(14-03-2022, 01:01 PM)chrishere Kirjutas: ...

Mida on täpsemalt mõelnud KST'ga? Võhik etteantud alal, kuid eks läbi kogemuste proovin õppida/näha niipalju kui võimalik.

Kurat Seda Teab - ehk peab koha peal näppima ja siis ehk leiab süüdlase.

Välismaal on sellise tegelase leidminegi keeruline, kes ülepea viitsiks auto üles tõsta ja käe külge panna. Rääkimata sellest, et tunnihind on siis ka vastavalt rammus. Siin on õnneks LesvenSmile

Tõsi ta on, et välismaal on sellised kitsaskohad omaette ooper. Kas keegi hakkab kauplema, pakub ulmelisi tunde või siis ei panustata väga sellesse, et head tulemit saada ehk ei ole suurt süvenemist. 

Eesti oleks tõesti hea ja meeldiv variant siinkohal, kui oleks lähedalt võtta Big Grin
Vasta
#6
Usun, et etteantud teema võib kinni panna, või kuidas siin kombeks? Smile

Nii nagu v6sa vastas, et veovõllid tuleb uuesti üle vaadata.
Kokkuvõttes on küsimus veel parempoolses liigendis või kuidas seda seal täpsemalt nimetada.


Arvasin ise, et see veovõll üks pikk jupp, aga tuleb välja, et vasak pool on pikem ning siis parem eraldi väiksema osana.
Kuna algsel vaatlusel vasak logises, ning parem oli paigas, siis ega rohkem ei süvenetud töökojas ja ei mainitud ka, et mõistlik oleks parempoolne samuti ära vahetada. Niimoodi siis saigi vasak uute osadega taastatud, kuid parem jäi tegemata. Kuna nad üheskoos kokkuvõttes töötavad, siis hakkab parem pool ka vaikselt järgi andma (pole uus), aga seekord siis väheke kiiremas tempos.

Usun, et kui parempoolne osa saab samuti ära vahetatud, siis asi korras Smile
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W212 3.0 170kw jõud kadunud mersik95 2 222 02-03-2024, 03:29 PM
Viimane postitus: mersik95
Wink W212 Signaal ei tööta Sander1990 3 155 26-02-2024, 01:06 PM
Viimane postitus: PaulE
  w212 ostu arvamus neptun66 5 372 26-01-2024, 07:41 PM
Viimane postitus: väikemees
  W212 airmaticu probleem Henrit 3 355 06-01-2024, 01:45 AM
Viimane postitus: hannest
  W212 pimenurgaandurite kaabli kit? Donny 17 576 04-12-2023, 04:37 PM
Viimane postitus: Donny
  W212 rehvimõõdu sobivus hannest 5 286 19-11-2023, 08:36 PM
Viimane postitus: hannest
  W212 150kw OM651 turbo surm Ott 5 312 17-11-2023, 01:37 PM
Viimane postitus: Ott
  W212 EGR-klapp - OST chrishere 3 312 07-11-2023, 07:53 PM
Viimane postitus: kaupo51
  w212 kellade sobivus LAuRuS 2 253 29-10-2023, 01:08 PM
Viimane postitus: LAuRuS
  W212 uste tilkeaugud hannest 2 270 23-10-2023, 03:34 PM
Viimane postitus: hannest



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne