Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
2.9 Sprinteri pumba remont
#1
Tere. 
Maadlen siin ühe 2.9 sprinteriga. Aastast 1996. R5 mootoriga. 
Alguse sai asi radika vahetusest. Peale seda masin enam pöörde ei läinud, vajutad gaasi, aga nagu seina taga. Räme õhuvool torustikus.
Sai siis paak maha võetud, puhastatud. Uued kütusevoolikud/klambrid. Uus filter ja filtrijala tihendid.
Ei midagi. Sai siis ka filtrijalg koos filtriga vahelt minema. 
Proovimise korras sai otse paagist pumbale voolik. Asi hakkas toimima....
Sai masin seisma jäetud, et paigaldada vahele jämefilter. Asi tehtud....aga...uuesti. Hinhg kinni ja põõrde ei lähe.

Sai ka veel uuesti proovitud otse pumbale paagist kütus peale, aga ikkagi ei midagi.

Viimases hädas sai proovitud lisa el. pumbaga. 0.3 bar ja 65 l/h

Sellega miski 10 km toimis ja siis jälle hanaaa....Kui mootori välja suretad ja ootad kuni el. pump lööb miski 10-20 sekundit, ning siis sõitma asudes kõik jälle toimib, aga seda aind müned kilomeetrid.

El. pumbaga enam kütuse torustikus õhku ei ole. 

Niipalju kui uurinud olen, siis saan aru, et sellel on kõrgsurve pumbas oma etteande pump. Saan ma õieti aru? Et kas siis juba pumbas vaja miskit näppida. Ise enam ei mõista sellega tegeleda. Täpsustaks ka seda, et käivitus on kohene

Minu küsimus siin foorumis seisnebki selles, et kas siin oleks kedagi, kes teab kedagi? Kes paneks mu vana sõjavõitja uuesti töötama, nii nagu ta peab!

Minu nr on 55657650
Asun Tartumaal

Aga pole ka probleemi autot mujale tuua. mingilmääral ta ikkagi sõidab. 

Igasugune abi oodatud.
Vasta
#2
Kas ma saan õigesti aru, et oled korduvalt lasknud auto imitrassist sodi otse pöörispumpa? Sääraseid ühendusi tehakse AINULT puhtast nõust ja puhta voolikuga!

Kas sel on veel jaoturpump või on juba ridapumbale ringi tehtud?

Kas sisselaskerõhk on olemas? Reaalselt, mõõdetud 0,4+ bar? Et seal labaselt vahejahutist õhk jalga ei laseks.

Õhk peab KSP-st välja minema tööga. 65 l/min pump on enam, kui piisav selle paja toitmiseks.

Helista Oisu 5270237 ja uuri, kas Siemann viitsib sellega tegelda. Ta on küll pensionil, aga vahel ajaviiteks mõne pumba või pihusti teeb.
Vasta
#3
Tartus on veel Kattel Diisel. Need mõistavad ehk vana kooli diisleid remontida.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  722.9 7g käigukasti remont Teet01 16 14,154 04-01-2024, 06:02 PM
Viimane postitus: Prophecy
  MB Remont ja hooldus Laur 62 127,443 06-05-2023, 10:35 AM
Viimane postitus: Alr77
  Autoraadio remont allar85 1 714 10-06-2022, 12:13 PM
Viimane postitus: Zlang
  MB w124 3.0D kõrgsurve pumba karteri tihend Gerthsemm 3 2,526 28-10-2019, 11:08 PM
Viimane postitus: Gerthsemm
  Comand NTG 2,5 remont Tomm210 1 2,615 04-01-2018, 12:19 PM
Viimane postitus: madis71
  Roolilati remont Vianol Tomm210 1 2,508 06-10-2017, 08:57 AM
Viimane postitus: stihl
  W221 ECU remont arcar 3 5,745 08-04-2017, 07:56 PM
Viimane postitus: arcar
  Command 50 APS multimeediasüsteemi remont danonino93 5 5,562 28-03-2017, 06:25 PM
Viimane postitus: danonino93
  W210 ei käivitu peale pumba vahetust. m2rduu 0 1,834 03-09-2015, 12:03 PM
Viimane postitus: m2rduu
  OM 602.912 kõrgsurve pumba seadistamine Tallinnas? OnkelMats 18 10,900 14-04-2015, 11:31 AM
Viimane postitus: Laur



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne