Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w212 E250CDI läks pauguga käima ja käiku sisse pannes kukuvad hambad suust
#1
Tere, 2010 e-klass, 5ne aut. Kõik oli normis kuni täna hommikul lambist auto käivitus pauguga ja käiku sisse pannes (R või D) kukuvad vibratsioonist hambad suust.
Vaatasin teisi teemasid ja on justkui juttu mootori  - ja kastipatjadest, kuid vaevalt, et selline värin üleöö algab kui enne polnud häda midagi?
Vasta
#2
Lisan, et mootori hääl oli ka korraga selline karune. Natuke sarnane nagu oleks summuti katki, kuid siiski erinev
Vasta
#3
Mootorikett?

Turbiin vast ei lagune pauguga ja käivitusel.
Vasta
#4
(26-01-2022, 12:42 PM)v6sa Kirjutas: Mootorikett?

Turbiin vast ei lagune pauguga ja käivitusel.

Kett häält ei teinud varemalt käivitusel. Läbisõit on ~235 000km. Muidu kast on küll selline, et külmast peast kohati libiseb nii palju, et kuskile vahele süstida ei julge. Natuke sõites on kõik ok jälle.

Kusjuures parki või neutraali peal mootor ise tundus normaalselt töötavat. Kuigi mingi üleliigne vibra (kuigi palju õrnem) oli ka siis
Vasta
#5
Neutraali/Pargi peal gaasi andes kaob vibra ära?

Mul läks S211'l mootoripadi järsul kiirendusel selliselt lõhki, et lõi terve mootorikülje silikooni(vms plöga see seal padja sees on) täis. Sõita oli OK ja P/N peal 1400 pöörde tuuris hoides, tühikäigul ja madalal pöördel vibras korralikult. Tühikäigul kandus vibra nii kõvasti keresse, et mootori enda häält oli salongis olles võimatu eristada, õues töötas lihtsalt natukene valjemalt, midagi muud aru ei saanud. Mul muidugi lõi korraliku kärsahaisu ka sisse sellest, et kuum mootoriblokk kohtus padja sisuga.
Vasta
#6
(27-01-2022, 12:10 AM)Eero_S Kirjutas: Neutraali/Pargi peal gaasi andes kaob vibra ära?

Mul läks S211'l mootoripadi järsul kiirendusel selliselt lõhki, et lõi terve mootorikülje silikooni(vms plöga see seal padja sees on) täis. Sõita oli OK ja P/N peal 1400 pöörde tuuris hoides, tühikäigul ja madalal pöördel vibras korralikult. Tühikäigul kandus vibra nii kõvasti keresse, et mootori enda häält oli salongis olles võimatu eristada, õues töötas lihtsalt natukene valjemalt, midagi muud aru ei saanud. Mul muidugi lõi korraliku kärsahaisu ka sisse sellest, et kuum mootoriblokk kohtus padja sisuga.

Sula ilmaga kadus viga üldse ära. Nagu poleks olnudki. Kusjuures veits on kütuse lõhna olnud auto ümber olnud. Aga seda ka õrnalt. Umbes, et pole kindel kas endal läks tankides mööda veits.

jah, seal 1500rpm kandis polnud mingit vibra neutraali peal
Vasta
#7
Padi külmus ära või pressis kuskile lume/jää nii kõvasti vahele, et padjal ei olnud enam vibratsiooni leevendavat toimet.
Kütuselõhn võib tulla ka lekkivatest pihustiseibidest, kapoti alt kuuleb kohe selle eripärase sutsuva heli ära. Tasub tegeleda enne, kui hilja on.
Vasta
#8
Kui lõhn tuleb tankimisava kandist, siis võib olla tagasi visanud/üle lödistatud.

Aga kui lõhn on konkreetselt mootori juures (või toas ja ei tule mattidest) siis lekib kuskil mingi voolik.

Pakutud jää kuskil vahel on üsna ootuspärane.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W212 3.0 170kw jõud kadunud mersik95 2 170 02-03-2024, 03:29 PM
Viimane postitus: mersik95
Wink W212 Signaal ei tööta Sander1990 3 128 26-02-2024, 01:06 PM
Viimane postitus: PaulE
  w212 ostu arvamus neptun66 5 333 26-01-2024, 07:41 PM
Viimane postitus: väikemees
  W212 airmaticu probleem Henrit 3 327 06-01-2024, 01:45 AM
Viimane postitus: hannest
  W212 pimenurgaandurite kaabli kit? Donny 17 553 04-12-2023, 04:37 PM
Viimane postitus: Donny
  W212 rehvimõõdu sobivus hannest 5 278 19-11-2023, 08:36 PM
Viimane postitus: hannest
  W212 150kw OM651 turbo surm Ott 5 283 17-11-2023, 01:37 PM
Viimane postitus: Ott
  W212 EGR-klapp - OST chrishere 3 289 07-11-2023, 07:53 PM
Viimane postitus: kaupo51
  w212 kellade sobivus LAuRuS 2 238 29-10-2023, 01:08 PM
Viimane postitus: LAuRuS
  W212 uste tilkeaugud hannest 2 257 23-10-2023, 03:34 PM
Viimane postitus: hannest



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne