Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Om651 karterituulutus
#1
Terv. Probleem järgmine. Mootori õlivarda torust ajab õliaure välja, niivõrd palju et õlivarda lükkab pesast välja. Sai võetud maha klapikambrikaas arvates et karterituulutusklapp kinni, kuid too oli täiesti puhas. Kas keegi teab, on sel mootoril veel kuskil mingi tuulutus või millest abi leida?
Vasta
#2
Kuidas tõdeti, et karterituulutus on "täiesti puhas"?

Pigem on sel pajal surve karteris. Katerituulutusest ei mahu nii palju läbi, kui hõre kolvigrupp peale pressib.
Vasta
#3
DPF kinni ei ole?
numerus stultorum, infinitus est
Vasta
#4
Tuulutus võeti lahti, lisaks loputas cleaneriga läbi veel.
Dpf toimetab nagu peab, mingeid veakoode pole.

Seda tean jah et selline asi viitab hõredale motole kuid survega peaks õlikorgist ka välja lööma juba. Mul ei tule sealt midagi. Lisaks mootor käib probleemideta, hooldatud ja väikse ls (360k) kah.
Vasta
#5
    Tõmba õlivarras mingi nipuka või värgiga kinni lihtsalt ja asi parandatud ju.  Eusa_dance
Vasta
#6
(10-01-2022, 05:10 PM)jsv Kirjutas: Tõmba õlivarras mingi nipuka või värgiga kinni lihtsalt ja asi parandatud ju.  Eusa_dance
Ise mõtlesin sinna oil catch cani vahele panna  Unibrow
Vasta
#7
(10-01-2022, 04:58 PM)byh Kirjutas: ...

Seda tean jah et selline asi viitab hõredale motole kuid survega peaks õlikorgist ka välja lööma juba. Mul ei tule sealt midagi.
...

Pane kindaga käsi töötava mootoriga korgi asemele mulgu peale ja oota minutike. Kas enne tõuseb varras või Sinu käsi?

Ei ole seal muud, kui kaane küljes olev mebraaniga labürint. Kui sellest ei piisa, on pada hõre.

Diiselmootor käib veel väga hõredana ja nüüdisaegse otsepritsediisli saab käima ka, kui küünlad korras. See ei näita midagi. Kui õlirõngad korras, ei ole tingimata ka üüratut ka õlikulu. Aga möödavool (ja sellest tekkinud surve karteris) on...
Vasta
#8
Pole ka paha mõte ju. Siis saad iga õhtu välja lennanud õli tagasi valada. Aga siiski, kuskil peab olema ummistus, sest isegi väga hõredal masinal naljalt varrast välja ei löö kui tuulutus korras.
Vasta
#9
(10-01-2022, 05:24 PM)v6sa Kirjutas: [quote pid="299056" dateline="1641823114"]
...

Pane kindaga käsi töötava mootoriga korgi asemele mulgu peale ja oota minutike. Kas enne tõuseb varras või Sinu käsi?


[/quote]


See protsess toimub vähe aeglasemalt. Kohapeal käies 10minutiga varras ei liigu. Kui olen mõned päevad ringi sõitnud on juba näha.
Vasta
#10
Äkki mõõdaks mootori surved ära ja siis mõtleme edasi. Kui see protsess toimub aeglaselt, siis tegelikult välistaks hõreda mootori, pigem on probleem ikkagi karterituulutuses mille membraan ei toimeta nii nagu vaja. Veel tekitab igasuguseid anomaaliaid plastikust sisselase kuhu tekivad mõrad.
numerus stultorum, infinitus est
Vasta
#11
(11-01-2022, 12:32 PM)vreps Kirjutas: Äkki mõõdaks mootori surved ära ja siis mõtleme edasi. Kui see protsess toimub aeglaselt, siis tegelikult välistaks hõreda mootori, pigem on probleem ikkagi karterituulutuses mille membraan ei toimeta nii nagu vaja. Veel tekitab igasuguseid anomaaliaid plastikust sisselase kuhu tekivad mõrad.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W212 150kw OM651 turbo surm Ott 5 312 17-11-2023, 01:37 PM
Viimane postitus: Ott
  W212, OM651 külmkäivitus ja muud imelikud asjad Holari 34 17,847 02-04-2020, 08:21 PM
Viimane postitus: shed



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne