03-01-2022, 10:23 AM
Taaskord probleemiks ülikõrge kütusekulu. Ühel hetkel tuli naisel sõidu pealt kastiõli jahutuse radika küljest toru lahti ning kastiõli voolas välja. Toru tehti korda, õli pandi uus ning järsku oli kütusekulu väga viisakas (linnas 7-8l sajale). Kuna nüüd lõpetas DPF-i andur töötamise ja lõi auto limp mode'i, siis vahetati see ära. Peale anduri vahetust on kütusekulu jälle kõrge (12-14l).
Tegin isegi maanteel pikema otsa, et äkki tahab tahmakas peale anduri vahetust puhastust, kuid ei muutunud midagi. Enne anduri vahetust pidi väga pikalt ummikus istuma, et keskmine üle 9l tõuseks. Nüüd ilma ummikuteta 20km ringi tehes oli kulu pea 14l sajale. On kellelgi mõtteid, kuidas see nii kõrge olla saab?
Autoks 2005 aasta A180 2.0 80kw diisel automaat
Tegin isegi maanteel pikema otsa, et äkki tahab tahmakas peale anduri vahetust puhastust, kuid ei muutunud midagi. Enne anduri vahetust pidi väga pikalt ummikus istuma, et keskmine üle 9l tõuseks. Nüüd ilma ummikuteta 20km ringi tehes oli kulu pea 14l sajale. On kellelgi mõtteid, kuidas see nii kõrge olla saab?
Autoks 2005 aasta A180 2.0 80kw diisel automaat