Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W213 õhkvedurstus taga
#1
Tere!

Nimelt autoks siis 2018a E220 universaal.
Täna sõitma hakates viskas kirja ,et amordi pilt ja Fault drive at max 80km/h.
Seisma jäädes vaatasin et tagumine ots on madalam ka kui peaks aga koopasse muidugi ei käi.
On kellegil aimu kust viga otsida?
Ennem jaanuari kuskile viia nagunii ei saa... OBD lugeja mis vanast autost alles ei saa autoga kontakti.
On mõni võimalus veakoodi lugemiseks ka kuskilt auto oma menüüst?
[Pilt: 20211224_111128.jpg][Pilt: 20211224_100652.jpg]
Vasta
#2
(24-12-2021, 06:43 PM)Luuri Kirjutas: Tere!

Nimelt autoks siis 2018a E220 universaal.
Täna sõitma hakates viskas kirja ,et amordi pilt ja Fault drive at max 80km/h.
Seisma jäädes vaatasin et tagumine ots on madalam ka kui peaks aga koopasse muidugi ei käi.
On kellegil aimu kust viga otsida?
Ennem jaanuari kuskile viia nagunii ei saa... OBD lugeja mis vanast autost alles ei saa autoga kontakti.
On mõni võimalus veakoodi lugemiseks ka kuskilt auto oma menüüst?
[Pilt: 20211224_111128.jpg][Pilt: 20211224_100652.jpg]

Proovi kõigepealt OBD lugeja menüüst õige auto peale sättida. Endal oli sama jama korra, et oli vw peale sätitud ja üritasin mersuga ühendada. See kehtib muidugi odavate lugejate kohta.
Vasta
#3
Kahjuks tavaline seade, midagi valida ei anna.
Täna tuli kiri please wait car rising vms aga ei tõusnud.
Auto väljasuretades on taga parema rattajuures susinat kuulda.
Kus tal üldse kompressor asub?
Vasta
#4
Kas sul on blutoothiga elm327 seade? Kui susiseb, siis on tõenäoliselt padi õhtal. Võib olla ka toru katki, aga tõebäolisemalt padi. Kui susisema hakkab, siis kompressor töötab. Kas varem pole märganud, et hommikuks on auto maas?
Vasta
#5
Mitte midagi isiklikku aga kui suudetakse selline auto endale hankida peab kindlasti nii palju raha tagataskusse jääma, et võib pädevale diagnostikule töö eest maksta. Igasugused odavad hiina junnid ei suuda seal midagi leida. Klaaskuuli pealt vaadates pakun õhuleket süsteemis ja seebivesi aitab otsingutes, seda loomulikult soojas ruumis.
numerus stultorum, infinitus est
Vasta
#6
Tegelikult on need odavad hiinakad juba nii võimekad, et saavad enamus vigasid kätte pistikust. Saab ka ära kustutada vead. Aga seadete muutmiseks on vaja ikka midagi korralikumat. Ja mersul vist ilma starita ei saanudki kõigele ligi. Kui susinat juba kuulda on, siis pole enam seebitada midagi. Tuleb lihtsalt susina asukoht üles leida.
Ja kui diagnostiku juurde minna, siis ikka korraliku juurde. Neid juhtme diagnostikuid on kõik kohad täis kes ei tea autodest tegelikult midagi.
Vasta
#7
Remondi jaoks ikka raha leiab aga lihtsalt mõtlesin ,et saaks äkki kodus veale lähemale. 
Pühade ajal juppide tellimine ka venib seega suurem probleem on see aeg millal autot kasutada ei saa.
Ennem pole jah "perse" maas olnud. 
Ta muidu ka selline suht madal ja rattad koopas, vist miski AMG lisadega äkki, välis ja sise pakett on AMG ja pidurid ka.
Eks siis tuleb esmaspäev kohe aeg bronnida ja jääda lootma, et suht kiirelt saab aja.
Mis hinda see õhkpadi maksta võiks muidu?
Vasta
#8
Eks see hind sõltub sellest, et mis firma oma võtad ja kust kui palju alet saad. Endal on Arnott-i padjad all ja olen hetkel rahul. Samas olen kuulnud, et hiinlased pidid ka juba väga korralikke patju tegema odava raha eest. Ise pole proovinud.
Vasta
#9
Kannatab neid vahetada 1 poole kaupa või ikka paaris?
Pole ennem õhkvedrustusega autot olnud, kas selle remondiga saab enamus remonditöökodasid hakkama või peaks otsima mingit spetsiaalset kohta?
Vasta
#10
Kõigepealt pane aeg kas silberisse(veho), lesvenisse või horti, et veenduda padja rikkes. Muidu võib juhtuda, et katki on lihtsalt toru ja vahetad padja ilma vajaduseta ära. Vahetada tasub ikka mõlemad pooled korraga. Ja vahetada tasub ka kohas kus tuntakse konkreetset masinat. Endal on süda rahul ja rahakotile võib ka tulla sõbralikum kui kuskil nurgataguses töökojas. Ja ega need uhkete nimedega "universaalsed" töökojad pole ka tihtipeale päris see mis vaja.
Vasta
#11
Ja muidugi pole inimesel endal siin kodus seebitada midagi, sest klaasmaja teeb lekke asukoha täpselt samal meetodil kindlaks, ainult et raske papi eest. Või teab lugupeetud asjatundja lekke leidmiseks mingit kaasaegsemat ja odavamat meetodit.
numerus stultorum, infinitus est
Vasta
#12
(26-12-2021, 04:42 PM)vreps Kirjutas: Ja muidugi pole inimesel endal siin kodus seebitada midagi, sest klaasmaja teeb lekke asukoha täpselt samal meetodil kindlaks, ainult et raske papi eest. Või teab lugupeetud asjatundja lekke leidmiseks mingit kaasaegsemat ja odavamat meetodit.

Millise raske papi eest? Kui enda(kvaliteetsete) varuosadega lasta silberis(vehos) remonti teha, siis tuleb hind suht odav. Selle lekke otsimisega on ka sedasi, et neil on seal sadu kordi rohkem kogemust sellega ja juba aimavad kus on kõige tavalisemad kohad kust lekke otsimisega pihta hakata. Aga kui omal aega palju ja viitsimist on, siis miks mitte. Ma teen ka enamus asjad ise kodus ära, aga mõnda asja lihtsalt pole ajaliselt kasulik endal teha.
Vasta
#13
Käisime täna uurimas, süda ei andnud rahu.
1. Kompressori pistikusse voolu ei tule.
2. Panime otse voolu kompressorile, töötab.
3. Juhi aknaall kaitsmekarbis 40A suur oraanz kaitse katki. 
4. Uus sisse, läbi ei löö aga ei tööta ka ja pistilusse voolu ikka ei tule.
5. Kontrollime kõik kaitsmed juhi aknaall ja taha pagassis paremal nurgas, kõik korras.
On ideid?
Vasta
#14
Kas seal mingid releed ka vahel on? Kas releed on töökorras? Kas kaitsmesse jookseb vool peale?
Vasta
#15
Kaitsmesse tuli, relee vahetasin kõrval samasugusega korraks ära aga ei midagi.
Eeldatavalt sain joonisest õieti aru,et 40A kõrval hall relee on kompressori oma.
[Pilt: 91906e2d_038f.jpeg]
Vasta
#16
Kaitsmed niisama tavaliselt läbi ei lähe. Küllap on ikkagi padi läbi ja kompressor pumpas pidevalt kuni kaitsme läbi põletas. Aga mis põhjusel nüüd vool kaitsmest kompressorisse ei jõua ei oska öelda. Eks pead multimeetriga jälgi ajama, et kuhu maale vool jõuab. Aga kui kompressor auto vahepeal üles pumpas ja see üles jäi, siis ei hakkagi kompressor enne tööle kui auto jälle madalamaks vajub. On ka variant, et kõrguse andur paneb segast
Vasta
#17
Kus see andur asub muidu ja kas seda annab kontrollida?
Igalepoole kuhu helistanud olen on esimesed ajad jaanuari teises pooles.
Saan ma aru õieti ,et andur peaks andma signaali kuskile kaitsmeplokki et nüüd vaja voolu anda?
Kompressori ja kaitsmeplokovaheline juhe korras, kaitsmes vool oli aga ei lükka kaitsmest edasi sinna juhtmesse mis kompressorisse läheb.
Vasta
#18
Niimoodi jätkates tekitad ainult probleeme juurde ja töökoda kuhu see auto lõpuks vaieldamatult jõuab saab arvele mitu rida juurde lisada.
Interneti kaudu ei saa selliseid vigu diagnoosida, veel vähem parandada.
numerus stultorum, infinitus est
Vasta
#19
Ärge nüüd tampige kodanikku mutta, kellel endal käed peest välja ei kasva!
Relee oli nn I kui ka II generatsiooni Airmaticul kulukaup, uuematel ei tea.
Kõrguse andur asub rattakoopas, ülemise õõtsa pealt tuleb metallvarras temasse.
Meie "võrratus" kliimas ka need mädanevad/kiiluvad jne. Inspekteerimiseks keera ratas maha.
Nende varaaste kulisse tasuks isehoolsal omanikul aeg-ajalt määrida. Uued ei maksa esinduses suurt midagi.
Minu mõistus ütleb, et kui on autol aktiivne viga mälus, lööb amortide klapid kinni (avariirežiim, autol "vedrustuse" võime kaob, ülikäik, meenutab ABC sporti)
ja ei pruugigi kompressorit järgi lasta.
W221 puhul põhjustas seda avariirežiimi ka ntx kiirenduse anduri vea esinemine, ehk "ahelas" on ka kõik komponendid, kust Airmaticu info tema tööks saadakse.
PS Kompressoritel on (vähemalt paljudel MB mudelitel) ka filtrit ees õhuvõtul, kes ise asjalikum/hoolsam, tasuks neid vahetada.
Lööb niiskusega need laiali ja kompressorisse pasa sisse.
Mis amordi vahetusse puutub, siis OEM toodet võib julgelt ükshaaval vahetada, aftermarketit enda närvide- ja ajakulu tõttu kindlasti mitte!
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#20
Tagaosa kõrguse andur peaks äkki stabika varda küljes olema. Ülemise õõtsa küljes on esiosa andurid ja meie kliimas kipuvad need tõesti kiiluma. Eriti praeguses soolasupis sõites.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W213, OM654.920, 143kw diisel, õlileke!?! intel666 2 135 08-04-2024, 09:28 AM
Viimane postitus: intel666
  W213 audio upgrade sasskinn12 3 281 10-11-2023, 11:16 PM
Viimane postitus: Helari
  W213 E220D 2017a käigukast viskab neutraalile qwhite 14 701 30-09-2023, 07:06 AM
Viimane postitus: qwhite
  W213 NOX andur mbw204 7 1,694 29-12-2022, 12:05 PM
Viimane postitus: Randar
Smile w213 220d OEM veokonksu juhtplokk ja juhtmed Arep 0 609 20-04-2022, 10:09 PM
Viimane postitus: Arep
  W213 ei saa kütust paaki survega Luuri 5 819 05-02-2022, 04:06 PM
Viimane postitus: vreps
  W124 -> W213 (ekraan jne) nostromo 4 709 08-01-2022, 04:44 PM
Viimane postitus: kaupo51
  W213 multibeam tuled kait 16 1,528 18-11-2021, 02:49 PM
Viimane postitus: laf1247
  W213 NTG5E / NTG5*2 Apple Carplay reimolepp 0 638 07-07-2021, 02:28 PM
Viimane postitus: reimolepp
  s124 om603 turbo, imelik tiksumine taga ErikTsalko 13 9,603 07-06-2017, 12:39 AM
Viimane postitus: Sm. Västrik



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne