Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W126 500 gen1 kJet lambdasond (hapnikuandur, lambda-andur)
#17
(18-12-2021, 01:44 PM)Rolz Kirjutas: I gen W126 (tehase konditsioonis) oma mehhaanilise kütusesurve juhtimisega ei ole suuteline Lambda anduriga midagi tegema.

Sinu enda lingitud Benzworldi teemas, kohe alguses selline jutt:
https://www.benzworld.org/threads/k-jetr...t.2182425/

../ The K-Jetronic WITH LAMBDA system
2) The "Frequency Valve" addition, which is essentially a modified ELECTRIC FUEL INJECTOR inserted into one of the lines of the K-Jetronic fuel distributor. The Frequency valve is in parallel to the control pressure circuit from the "WUR", the warm up regulator, aka control pressure regulator. The frequency valve adds finer trim to control pressures than is possible through the purely mechanical WUR and fuel distributor. 3) An oxygen sensor in the exhaust.
/..

Lingitud jutu kontekst on w107 m117 450SL, sellegipoolest näitab see "et KJet (CIS, mehaaniline pritse) tehase konditsioonis koos WUR-iga (rõhuregulaator) on koostöös frequency valve-ga (FV) on "võimeline Lambda anduriga midagi tegema". Ehk siis minu arusaamist mööda ta "peenhäälestab rõhku", mida iganes see ka ei tähendaks. Võibolla seda, et kontrollrõhku korrigeeritakse vastavalt elektroonika abil väljalaske hapnikku analüüsides (siis juba ECU abil). See peaks tähendama aga seda, et WUR saab kütust ka FV kaudu, mitte ainult kütusejagajast. Ma siiski arvan et mul on just selline keerukas süsteem, seega peaksin nüüd selle info valguses oma auto kütuse liikumise torusid vaadeldes üle vaatama.

Ülaltoodu näitab seda et mehaaniline prits KJet teeb koostööd elektrooniliste komponentidega Lambda e. kati versioonis. Seda enne viidatud "üleminekuversiooni" kus tühikäiguklapp (või tühikäigumootor nagu mõned seda kutsuvad) asendati elektroonilisega ja ilmus EHA mis oskas õhku lugeda ja mis siis päädis KE-Jetronic versiooniga.

Nüüd kui sa väidad, et tore küll aga seda (lambdaga KJetti) tehti ainult w107 peal, siis peaks sulle kuidagi tõestama, et ka Gen1 Kjet w126 V8 oli teatud turgudel samasugune. Aga enne seda peaks me saavutama ühise arusaama sinu poolt pakutud definitsioonides: järelpaigaldatud omalooming ja retrofit. Mida sa selle all mõtled? Kas sa räägid Gen1 V8 W126 EURO autodest või kõigist toodetud Gen 1 V8 W126 autodest? Kui me selle EURO limitatsiooni kõrvaldaksime, kas sa siis ikka veel ei usu et W126 V8 Gen1 on tehases paigaldatud kõik need seadmed kui vastav turg kuhu see eksporditi seda nõudis?

Nagu näiteks siin on õhupumba rihma suurus ilusti üles pandud (MB 81-93 Maintenance Manual):

[Pilt: 78785-belts2_V8_1980.png]
Vasta


Sõnumeid selles teemas
RE: W126 500 gen1 kJet lambdasond (hapnikuandur, lambda-andur) - Autor: dinowalk - 18-12-2021, 05:49 PM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W221 S500 2006 Parktronic radar-andur SGM 15 9,531 25-02-2024, 10:46 AM
Viimane postitus: Rai66
  Probleem W126 420SEL mootoriga Hunt 3 293 02-01-2024, 01:50 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W126 pliidinuppude pirnid, temperatuurirullide kleepsud MeelisN 2 352 26-02-2023, 10:18 AM
Viimane postitus: Karl
  W126 SE madaldus/ koobaste rullimine Akohin 6 1,244 29-04-2022, 04:51 PM
Viimane postitus: MAV
  W126 280 SE AnarJaanus 0 549 12-01-2022, 07:27 PM
Viimane postitus: AnarJaanus
  CL 500 (C216) anomaalia GeorgJoo 5 989 08-11-2021, 11:56 AM
Viimane postitus: Rolz
  W126 esitiivad brunosacco 2 1,007 20-08-2021, 01:02 PM
Viimane postitus: brunosacco
  W126 Juhipoolse ukse lukustussüsteemi eemaldamine helitehnik 1 643 06-07-2021, 11:56 AM
Viimane postitus: v6sa
  W126 kliima lisamine Akohin 7 2,532 03-02-2021, 10:00 AM
Viimane postitus: v6sa
  W220 500 4-matic vahekasti probleem. Rein 8 6,085 04-09-2019, 12:14 PM
Viimane postitus: sm. pelle



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne