Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CTEK 7.0 vs 10.0 laadija (72-95Ah AGM akule)
#16
(10-12-2021, 05:04 PM)Rolz Kirjutas:
(09-12-2021, 10:05 PM)MAV Kirjutas: Kas keegi teab millal Mercedes-Benz lükkas Boschi elektroonika kõrvale ja hakkas Temic elektroonikat kasutama?
Kusjuures TEMIC logod jooksevad juba W220/215 läbi.
Samuti W211 ja väga rohkelt juba W221.
Arvatavasti kuskil 92-94 siis loobutigi suurema kokkuhoiu kasumi nimel Boschist ja jagunes nii, nagu laoseis oli. Sama saatus tabas ka Audit.
Juba W140 suur osa elektroonikat sealt ja W210/208 täielikult.
Boschi elektroonika oli töökindel.
Temicu elektroonikat saan pidevalt tinutada. Inseneridel on kogu aur kulunud sellele, kuidas varjata kiivalt skeeme ja süsteemide tööpõhimõtet, aru saamata, et sellega tehakse asjad veel rohkem keeruliseks ja vähem töökindlaks. Juhtnuppude takistuse kontroll on eriti jabur, rääkimata korrosioonist, trükkplaatide vooluleketest, olematu kvaliteediga Siemensi releedest ja kogu asja omatarbest. Suunatule vilgutamiseks ei ole vaja mitut korrodeeruvate jalgadega mikroprotsessorit kasutada, millel kirjad pole mitte maha viilitud, aga kivide kirjad on kõik Motorolast eritellimusel spetsiaalselt muudetud, et jumala eest katkist osa vahetada ei saaks. Õnneks leidub piisavalt kibestunud endisi töötajaid ja häkkereid, kes infot internetis avaldavad ja kõik asendused on mõne euro eest vabalt saadavad.
Suunda ja kojamehi sai varasematel mudelitel juhtida ka lihtsamalt, seejuures ka ühtlaselt kiirustundlikult.
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,
Vasta


Sõnumeid selles teemas
RE: CTEK 7.0 vs 10.0 laadija (72-95Ah AGM akule) - Autor: MAV - 10-12-2021, 08:38 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne