Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W212. Pidurid vilisevad
#1
Tere foorumi kaaslased! Uuriks kas kellegil teisel ka sellist jama ette tulnud on. Nimelt vahetasin enda autol kõik kettad ja klotsid ära ja siis hakkas mingi jama pihta. Hakkas vilisema ennem polnud seda. 
Esimesed just vilisevad. Panin ette ka uued kolvid. Liigurid käivad ilusti nagu valatud kettad all K27 klotsid said boschi omad. Probleem selline, et  kui
Aint otse sõidab pole probleemi. Nii kui keeran hakkab vile pihta ja mingi sah sah ka kuulda. 
Ja siis hakkab igas asendis vilisema siis vait jääb. Siis keerates kordub. Minul ideed otsas mis krt jama see on. Ideid? Järsk Pidurtus siis ka probleemi pole. Kui teravld vajutan. Ja see piduri jama on nii, kui sujuvalt vaikselt pidurtab.
Vasta
#2
W124le panin Boschi kettad (klotsid olid muu firma) ja hakkas ka vilisema kohe. Ühest töökojast öeldi, et Boschi omad vilisevadki.
Äkki teisi klotse katsetama?
Vasta
#3
Juba proovitud. See ei aita ?
Mis sinul lahendus oli?
Vasta
#4
Ühel Fordil aitas, kui klotside servi ümardasin viiliga.

Ühel Škodal oli vaja visata minema klotsi ja kolvi vahel käiv plastseib.

Rattalaager ei laperda? Ketas on kenasti tsentris ja ei viska?

Klotsipaari lahutades/ümber tõstes ei muutu paremaks?
Vasta
#5
Üks viga on.
Ketal on üks kruvi pea puruks millega ta kinni peaks olema. Hetkel mõtlen laseks klotsid 2m maha lihvida.
Ja kõik jumala kuumad. Aga no samas kõik jumala tihke.
Pidurtamisel jääks vahel mulje et oleks lahti midagi aga pole.
Äkki sealt see jama?
Vasta
#6
Sõida vähe rohkem autoga ja vaata kas probleem kaob ära. Ma olen erinevate autode pealt kogenud, kus peale pidurite hooldust tekib sarnane probleem.
Vasta
#7
Autoga juba 3000 km läbi lastud. Klotiside vahetus ei aita.
Panen teised kettad brembo omad asemele.
Vasta
#8
Minul oli alguses Brembo ketas ja klots. Ka vilises. Vilistas ka edaspidi, aga väga hästi oli kuulda ka vkui hästi aeglaselt tagurdasin. Lasin kellelgi ringiratast igat ratast kuulata. Kuna kõik neli nurka vilisesid, siis oli selge, et see kombinatsioon ei toimi lihtsalt.
Vahetasin klotsi Bosh vastu ja jäid kõik korraga vait.

Samas kui sul on kuuma saanud klots või ketas, siis on ikka midagi veel valesti seal. Ja kuuma saanud ketas ja klots võivad ka vilisema jääda kui pinnad klaasiks lähevad.
Vasta
#9
No täna ostan brembo kettad ja panen homme alla. Klotsid jäävad samaks bosch. Ja eks annan teada mis tulemus oli kas sain korda. Kuumaks lähevad nad selle pärast et asi tihe ?
Vasta
#10
Mis asi see seal tihe on? Pidurid töötavad umbes nii. Kui jalaga pedaali vajutad, siis lähevad klotsid vastu ketast ja auto pidurdab. Võtad jala pedaali pealt ära, siis klotsid ei ole enam vastu ketast ja ratas veereb vabalt. Üldiselt on hea kontrollida väikese kallaku peal, kas pidur peale ei jää. Auto peab väikese kallaku peal veerema hakkama, kui jala piduri pedaali pealt ära võtad. Kui sõidad nii, et klots käib sõidu aeg vastu ratast, siis jääb pidur peale ja ratas läheb kuumaks. Käega katsuda ei kannata velge. Pidur peal sõita ei ole autole hea.
Vasta
#11
Aga miks klotsid vilistavad?
Võsa, väikemees ja Marksus on välja toonud mõned võimalikud põhjused. See, et mõni töökoda väidab-kõik Boschi kettad vilisevadki (Haasma) väga tõsiselt võetav väide ei ole. Tavaliselt kiputakse üksikjuhtumit võimendama. Üks auto tegelikult Boschi ketastega vilistas, aga selle põhjalt väidetakse et kõik Boschi kettad vilistavad. Ilmselt leiab töökodasid, kes väidavad, et kõik Brembo, Delphi, Trustingu... kettad-klotsid vilistavad. Olen kuulnud ka väiteid, et eri tootjate kettad ja klotsid "ei mängi kokku" ja vilistavad...pagan seda teab. Mul on üks W123, mis vähe sõidab ja auto vahel vilistab esimestel pidurdamistel kui pole paar nädalat sõitnud. Teen mõned tugevamad pidurdused ja enam ei vilista. Vahel ei vilista kohe alguses, kui on paar nädalat seisnud...võta siis kinni.

Ma soovitan ikkagi veelkord lasta üle kontrollida, kas sadulad on töökorras ja klotsid liiguvad vabalt ja pidurid ei jää peale. Või siis vaheta alla Brembo kettad ja anna siis teada mis sai.
Vasta
#12
Oot ise vahetasid? Kas määret ikka panid, panid piisavalt? Pinnad puhastasid korralikult?
Vasta
#13
Jep pinnad kõik puhtad.
Asjad kõik korras kolb pandud uus mõlemale poole.
Liigurid korras! Käib ideaalselt sellest ka see värk.
Aga eks homme saan teada. Kas aitas ketaste vahetus.
Vasta
#14
Võib teema lukku panna!
K27 ketas on pask. Mitte ei sobinud kokku minu klotsidega. Tulemus oli brembo ketas ja bosch klots ja viga kadus. ?Keegi tahab võin K27kettad ära kingida.
Vasta
#15
Julged väita, et kolvide ja klotside vaheline puhtus ei muutunud selle protsessiga?
Minu kogemus, k.a. A osa klotsidega, on see, et kolvi pind peab olema steriilselt puhas.
(A-osa) Klotside liimteippindadega on esinenud ikka vilinaid, kui oleks pinnad vasega üle teinud, on saabunud vaikus.
Räägin A-osa juppidest (Pagid, ATE jne) ja on sellist kogemust.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#16
Ei muutunud see midagi! See pool oli ideaalne.panin teised kettad ja probleem lahenes.. Ülevalt loed siis juttu ka et kolb jne oli vahetus tehtud juba!
Et järgmine kord targem ei pane enam ühtegi K27 juppi
Vasta
#17
Eks puhtus ja paigaldus võib muidugi mõjutada, aga ka enda kogemuse puhul ütlen, et siiski kombinatsioon võib alt vedada.
Mina kakkusin enda pidureid lahti 3 korda enne kui klotsid ära vahetasin. Samamoodi puhastasin igal korral, lihvisin paberiga pindasid ja isegi kasutasin seda sinist löga mis peaks vilinaid ära võtma. No ei olnud abi millestki, nagu vana trammiga sõidaks.
Uuesti lahti, tavapärane kaltsu ja cleaneriga puhastamine ning Bosh klots ja pole piiksugi teinud peale seda.

Aa, mul Brembo klots haises ka jubedalt. Vilises, haises ja ei tolmanud. Naljakalt käitus, vb oli mingi hiinakas Brembo karpi pandud Smile
Vasta
#18
Kusjuures head klotsid peavadki kala järgi haisema. Olen ise alati sellest juhindunud ja probleeme pole tekkinud.
numerus stultorum, infinitus est
Vasta
#19
Vähemalt ma väga rahul.
Oleks teadnud et selles viga
Ma vahetasin autol kõik suporti kolvid jne ära.
Isegi kässari klotsid ka
Aga no auto sai nüüd korraliku hoolduse piduri osas.
Ja sõita ka ok. Ei ole ühtegi viinad
Vasta
#20
Loen ja imestan. Sellest vilisemisest on ju varem ka juttu ilnud( kas mb foorumis siis mitte?). Vilin tekib kuna metallide vahel tekib vibratsioon. Pidureid vahetades tuleks kõik metallpinnad, mis omavahel kokku puutuvad, korralikult puhastada ja määrida kuumakindla pastaga. Näiteks keraamilise määrdega. Ja see "sah-sah-sah" võib tekkida siis kui piduriketta aluse pinna natukenegi puhastamata jätad või siis tõesti on laager õhtal. Ise olen kasutanud trv, bosch ja brembo kettaid oma masinatel. Erilist vahet pole täheldanud. Viimasel ajal olen hakanud kasutama "keraamilisi" piduriklotse. Kettaid sööb mõnuga, aga ei tolma velgi sitaseks ja pidurdus on ikka hoopis teine teema. Samas, iga kahe aasta tagant umbes 200-300 euri piduritesse panna ongi normaalne.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W212 3.0 170kw jõud kadunud mersik95 2 228 02-03-2024, 03:29 PM
Viimane postitus: mersik95
Wink W212 Signaal ei tööta Sander1990 3 156 26-02-2024, 01:06 PM
Viimane postitus: PaulE
  w212 ostu arvamus neptun66 5 373 26-01-2024, 07:41 PM
Viimane postitus: väikemees
  W212 airmaticu probleem Henrit 3 357 06-01-2024, 01:45 AM
Viimane postitus: hannest
  W212 pimenurgaandurite kaabli kit? Donny 17 578 04-12-2023, 04:37 PM
Viimane postitus: Donny
  W212 rehvimõõdu sobivus hannest 5 286 19-11-2023, 08:36 PM
Viimane postitus: hannest
  W212 150kw OM651 turbo surm Ott 5 312 17-11-2023, 01:37 PM
Viimane postitus: Ott
  W212 EGR-klapp - OST chrishere 3 313 07-11-2023, 07:53 PM
Viimane postitus: kaupo51
  w212 kellade sobivus LAuRuS 2 254 29-10-2023, 01:08 PM
Viimane postitus: LAuRuS
  W212 uste tilkeaugud hannest 2 274 23-10-2023, 03:34 PM
Viimane postitus: hannest



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne