Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Uued Mercedes-Benz mudelid ja nende andmed
#1
Miks petetakse mudeli nimetustega. Kui varem oli 500 ca 5,0 mootor, ja 300 ca 3,0 mootor, siis nüüd on 500 3,0l ja 300 1,8l vms.
Võiks ju kohe panna mudeli nimetuse õigeks. Nõme ja jabur lähenemine.
Järgmisena pannakse siis 6l mootori korral märge S900?
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,
Vasta
#2
Sest turundusosakond sõidab ammu juba inseneride omast üle, kui viimaseid veel üldse jäänudki on....
Eks ta selline "suitsuvorst püksis" effekt ole.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#3
Turumajanduses arusaadav olukord, aga siiski mul oleks tootjana häbi suitsuvorst püksis ringi käia.
Ei meeldi kohe üldse need IT meeste disainitud sisutused tohutute ipodidega. Ootaks mugavat ja õdusat sisustust, kus ringi kulgeda, nagu sigaritoas, mitte börsimaakleri tööruumis. Maitse asi. Eriti nõme, et need ekraanid on mõne aasta pärast muu tehnika kõrval üli aeglased ja hiljemas tulevikus lausa naeruväärsed. Kahtlen, et sealt tehasest enam mõni tulevane klassik väljub.
Aga tuleb välja, et MB ole ainus.
https://www.youtube.com/watch?v=aPvQDKl-...1&index=29

Tundub, et W140 on viimane Mercedes-Benz, millega pole häbi liigelda.
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,
Vasta
#4
Kohe tuleb siinne seltskond Sulle ja mulle selgeks tulema, et me oleme dinosaurused ega tea börsil noteeritud ettevõtte turundusest mitte midagi ja meiesuguste dinasaurustega ei arvesta nagunii mitte keegi Tongue
Reaalsus on aga see, et W223 müüginumbrid on alla igasugust arvestust.
Aga mõtle ajaloole!
Börsimaaklerite töötoad (väärtustamata 1m2 klaaskuubikud teiste samaguste vahel) tulevad ja lähevad, väärikad sigaritoad aga jäävad....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#5
Miks petetakse. Vanasti oli lihtsam, euronormid heitgaaside suhtes olid olematud, bensiinimootorid olid reeglina vabalthingavad ja siis oli hea süsteem tekitada, kus 200 oli 2 liitrine mootor ja 500 5 liitrine mootor. Siis heitgaasinormid karmistusid. Bensiinimootoritele ilmusid turbod ja kubatuur vähenes. Siis ilmselt mõeldi, et kuidas olukorrast välja tulla. Unustati kubatuur ja vaadati kui palju kilovatte samast kubatuurist välja pigistati ja tekitati indeks.
Toon ühe näite W212 kere baasil.
E350 3,5 l, 225 kw M276.952
E400 3,5 l, 245 kw M276.850
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes erakogu MAV 3 836 17-05-2023, 07:43 AM
Viimane postitus: v6sa
  Hartan Mercedes-Benz Collection lapsevanker ignar 0 420 27-01-2022, 07:26 PM
Viimane postitus: ignar
  Mercedes GP Petronas F1 Team Ott 38 29,887 01-11-2020, 04:59 PM
Viimane postitus: Ott
  Klubi uued T särgid, vali sobivain kujundus indrek 23 12,837 09-05-2018, 09:41 AM
Viimane postitus: turista
  Mercedes Benz küljekarbi plastikkate. Vigrii 0 2,177 14-07-2016, 08:48 PM
Viimane postitus: Vigrii
  Mercedes-Benz mudelid 1:18 andres23 5 4,592 13-03-2016, 09:41 PM
Viimane postitus: andres23
  Mercedes-Benz mudelid 1:43 Sm. Västrik 2 3,238 12-03-2016, 03:11 PM
Viimane postitus: sass730ia
  Taastatud: Mercedes-Benz E 320 Avantgarde 4Matic 3.2 165kW tafga007 8 10,914 02-10-2014, 12:08 PM
Viimane postitus: tafga007
  Mercedes-Benz C 180 Kompressor Avantgarde BlueEfficiency 115kW urri 0 2,513 11-08-2014, 10:21 AM
Viimane postitus: urri
  Autotelefon Mercedes Benz w203 Johannes. 1 2,910 04-07-2014, 05:40 PM
Viimane postitus: Treiku



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne