Teema hinnang:
  • 2Hääli - 4 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa
#61
Kui jahutusvedeliku leke läheb suureks, siis näed tahavaatepeeglist käivitamisel kuidas summutist valget suitsu tuleb. Jahutusvedeliku kadu võib lõppeda mootori jaoks kurvalt. Aga kui kadu on veel väike ja kogu aeg silma peal hoida, siis mingi aeg kannatab niimoodi liigelda.
Vasta
#62
(17-08-2022, 09:28 PM)kaupo51 Kirjutas: Kui jahutusvedeliku leke läheb suureks, siis näed tahavaatepeeglist käivitamisel kuidas summutist valget suitsu tuleb. Jahutusvedeliku kadu võib lõppeda mootori jaoks kurvalt. Aga kui kadu on veel väike ja kogu aeg silma peal hoida, siis mingi aeg kannatab niimoodi liigelda.

Jah, ma tean. Seetõttu ka julgen niimoodi edasi lasta, kuivõrd mingeid märke jahutusvedeliku silindrissesattumisest veel ei ole.

Jahutusvedeliku kadu on olemas: 4000 km peale kulus 300 ml. Kui palju (ja kas üldse) lahkus läbi surve tekitava prao ja kui palju auras minema läbi irvakiloleva (ja seetõttu ettenähtust väiksemal töörõhul toimiva jahutussüsteemi) korgi vahelt, jääbki teadmata.
Vasta
#63
(17-07-2021, 10:57 PM)v6sa Kirjutas: ...
915 FUEL TANK WITH GREATER CAPACITY - VOLUME 2
...

Loomkatsega sai selgeks, et viimase kriipsu pool vahet on umbes 5 l, kuna 80l paaki mahtus ilma meelitamata 75 l sisse.

Ma endiselt ei mõista selle "disaineri" mõttekäiku, kelle arvates on just viimaste tilkade puhul oluline kuvada infotabloole tankimise meeldetuletust graafilisel kujul, selmet jätkata eeldatava läbisõidu rehkendamist...
Vasta
#64
Karma jätkub...

Pere ühe hõbenoole "asenduseks" võetud sinine "väsis" täna ka nii ära, et tuli treileril koju tuua  Cry
 
Mis täpsemalt juhtus, kirjutab Taavi. 


Vasta
#65
Esikardaan Angry

Esiveo siduripakk ka kõrbenudSad Liikuda jaksab, aga esikardaan on kole häälekas selle juures. Esivedu tuleb enne taha, kui tagaratastele momenti jagama hakatakse.

Kaasnevate kahjude ulatus pole veel selge - ma ei võta praegu autot estakaadile jalgu, kuna teha ma seda niikuinii ei jõua.
Vasta
#66
Võttis omadega miskit veel kaasa see kardaan? DMG mehed minul leidsid kogemata sealt loksu, sõites vibratsiooni veel polnud ning sai lastud korda teha. Hirmutasid katkise käigukasti ja DPFiga, ei soovinud rohkem mõelda töö vajalikkuses.
Vasta
#67
Esialgu on hukkunute nimekirjas kardaani kuumuskaitsekilp ja selle kinnitus. Raskelt vigatatute nimekirjas on üks tundmatu hüdraulikatoru ja  turbiinikoja nurk.

[Pilt: 36287-DSC_2727.JPG]

Mis toru see üldse on? Kastijahutuse tagasivool? Kolmikuga pealevool vaevalt on lahendatud. Umbes kolmandiku jagu on kokku vajunud.

Turbiinikoja nurk on kosmeetika, aga see toru paneb natuke mõtlema...

Nelimaatikumeeste rõõmud.

Kui kellegi vedeleb mainitud plekki, mille koodiks suutsin jäänustelt välja lugeda A2213320188, siis mulle võib seda pakkuda. Koos kinnitusklambriga.
Vasta
#68
See on käigukasti õlitoru mis tuleb radikast kasti tagas jah, üks ots läheb kasti nagu pildilt näha ja teine läheb tahapoole, vahekasti.
Vasta
#69
Uuel aastal uue hooga.

Eile oli siis see õnnelik hetk, kui lõpuks naiseliku energia, kosmilise kokkusattumuse või lihtsalt kogunenud kogemuste abil klõpsas katalüsaatori toru ülalt flantsi ja klamber sai (vist... Paranoid) õigesti kokku tõmmatuna oma kohale. Edasine oli lihtnekokkumuterdamine Retard

Kardaani allapanek oli kukepea (kuigi ka selle juures sai ära proovitud kümmekond erinevat mittetoimivat lahendust) selle krdi klambri paikasaamise kõrval. Kahe nädala jooksul sai vast kümmekond tundi proovitud küll hea, küll kurjaga.  Erinevalt GLK-s pesitsevast 190 kW erimist on sel pajal miski nukk (VL kollede ühenduspõlv?)  täpselt selle koha peal, kust peaks klamber alla liikuma. Kui klambrit eest ei saa, siis tõusev toru tõukab selle ääriku huule ja pesa vahele. Kätte seda enam vinkli harude poolt ei saa. Millegiga tõukama ei ulatu (tahmafilter on ju ka ees).  Teise serva sudimine palju kriitilist kohta ei mõjuta.

Ma saan täitsa aru, miks mitmed töökojad seda tööd teha ei sooviSmile

GLK-l oli kuidagi rohkem ruumi igal pool. Mitte palju, aga mill siit ja teine sealt - nii see ruum tekkis.

Ühesõnaga - TS sõidab jälle! Ninja

Aga viga on sees. Mootori pöörded üle 1500 ei lähe, mootorituli põleb.

Kas tegelik viga oli juba enne sees, ei teagi, kuivõrd kardaani purunemise järel augusti lõpus ju keegi üle 1500 pole vajutanud... Kuni selleni on kõik hästi - mootor käib puhtalt (kerge tiks paremas pooles nagu oleks... Paranoid) ja jõudu on ka. Aga siis hakatakse pihusteid katkestama ja mootor jääbki 1500 kanti "põrkama".

Paagitäis suvist kütet on ka sees Eusa_doh
Vasta
#70
(22-08-2022, 04:50 PM)v6sa Kirjutas:
(17-07-2021, 10:57 PM)v6sa Kirjutas: ...
915 FUEL TANK WITH GREATER CAPACITY - VOLUME 2
...

Loomkatsega sai selgeks, et viimase kriipsu pool vahet on umbes 5 l, kuna 80l paaki mahtus ilma meelitamata 75 l sisse.

Ma endiselt ei mõista selle "disaineri" mõttekäiku, kelle arvates on just viimaste tilkade puhul oluline kuvada infotabloole tankimise meeldetuletust graafilisel kujul, selmet jätkata eeldatava läbisõidu rehkendamist...

Paljud autotootjad kasutavad seda, välistamaks hilisemaid vaidlusi teemal: "Auto näitas, et saab veel 2km sõita aga suri juba peale 1km sõitu ära! Kes katab treila ja muud kulud???"

Ma endal muutsin selle ära selliseks, et näitab jääki kuni nullini ja lisaks näitab ka mitu L hetkel paagis arvab olevat.
Vasta
#71
(02-01-2023, 10:43 AM)v6sa Kirjutas: ...
Aga viga on sees. Mootori pöörded üle 1500 ei lähe, mootorituli põleb.
...

Viga käes: turbo aktuaator kutu. Kas tapsin ise mingil tähelepanematuse hetkel peale vajutades või tegi auto sihtostarbeline kasutamine (iga gaasivajutus sõidutab geomeetriat ühest äärmusest teise) lihtsalt otsa peale, jääbki selgusetuks. Igatahes  läheb peale taastatud turbo koos uue kalibreeritud ajamiga. Näis, kas saame lõpuks sõitma.

Geomeetria ise liikus väga pehmelt ja takistusteta.

Seekord ostan töö tuimalt sisse varuosa tarnijalt: ma ei suutnud varasema summutiklambritravestia käigus ühtegi oma võtmekomplekti varianti panna turbo väljuva toru alumisele poldile. Näpud lühikesed ja töntsid. Crybaby Külm on ka. Laseme Märjamaa meestel oma oskusi näidataSmile
Vasta
#72
Sinna alla käib E-padrun pluss lühike pikendus pluss ideaalis liigendiga narre.
Vasta
#73
Õige, täpsemalt E14.

Ning GT 3/8 komplekti kardaanliigend on sobiva pikkusega ka. Paraku keerata tuleb ristiga, sest komplekti "ergonoomiline" nare käepide on liiga kumer. Lühem pikendus jääb pikaks. Paraku on minu näpud nii lühikesed, et kui ma poldi ükskord kätte saaksin, siis tagasi selle toppimine on täiesti pimelend kardaaniga... Ei ulatu mu näpud selleni. 

Ehk läheb töökotta seekord. Confused
Vasta
#74
(05-01-2023, 01:57 PM)v6sa Kirjutas:
(02-01-2023, 10:43 AM)v6sa Kirjutas: ...
Aga viga on sees. Mootori pöörded üle 1500 ei lähe, mootorituli põleb.
...

Viga käes: turbo aktuaator kutu. Kas tapsin ise mingil tähelepanematuse hetkel peale vajutades või tegi auto sihtostarbeline kasutamine (iga gaasivajutus sõidutab geomeetriat ühest äärmusest teise) lihtsalt otsa peale, jääbki selgusetuks. Igatahes  läheb peale taastatud turbo koos uue kalibreeritud ajamiga. Näis, kas saame lõpuks sõitma.

Geomeetria ise liikus väga pehmelt ja takistusteta.

Seekord ostan töö tuimalt sisse varuosa tarnijalt: ma ei suutnud varasema summutiklambritravestia käigus ühtegi oma võtmekomplekti varianti panna turbo väljuva toru alumisele poldile. Näpud lühikesed ja töntsid. Crybaby Külm on ka. Laseme Märjamaa meestel oma oskusi näidataSmile


See aktuaatori surm on tüüpviga neil ja pooltel juhtudel pääseb sildade jootmisega, raskemal juhul vaja tigu ja hammasratas vahetada. Pole küll minu asi aga milleks vahetada turbot kui geomeetria liigub normaalselt. Aktuaatori vahetus on paarikümne minuti töö ja nt. minu jeebil kus on sama mootor hakkas nn. uus taastatud aktuaator ilusti tööle ilma kalibreerimata ja ega see kalibreerimine pole ka mingi kosmoseteadus. Hinna vahe antud juhul tuleb u. 5 kordne.
numerus stultorum, infinitus est
Vasta
#75
V6sa, ma ei alahinda Teie suurepärast sooritust, vaid lihtsalt tuletan meelde WIS'i olemasolu.
Sealt saab (kasvõi taganjärele) anda hinnangu oma kulunud töö ajale ja võrrelda seda tootja poolt ettenähtuga.
Seejärel saad ise endale hinnanguid anda!
Nali naljaks, selliste tööde puhul teenust sisse ostes tasub mõelda, kas anda see teha tunnihinde alusel "kohalikele nobenäppudele" kes võivad seda
teostada XXX tundi, mille Sa kokkuleppeliselt töö tellinuna kenasti kinni maksad... Või laste seda teha kõrgema tunnihindega margiesinduses, kes
ei saa Sulle müüa rohkem töötunde kui WIS annab.
Seda tasub selliste valikute korral endale aeg-ajalt meelde tuletada, isegi siis, kui tunni hind erineb 2-3 korda.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#76
(06-01-2023, 02:57 PM)TRolz Kirjutas: ...
Või laste seda teha kõrgema tunnihindega margiesinduses, kes
ei saa Sulle müüa rohkem töötunde kui WIS annab.
Seda tasub selliste valikute korral endale aeg-ajalt meelde tuletada, isegi siis, kui tunni hind erineb 2-3 korda.

Märkusel on muidugi jumet normaalsete inimeste jaoks, aga... Eusa_eh

Sa ometi tõsiselt ei soovitanud praegu mul minna 300+ kkm sõitnud autoga Vehosse uut turbot paigaldama? Tegema lihtsat, kuigi kitsast ja ebamugavas asendis mehaanikutööd SELLISE tunnihinna eest?

Võib-olla on nüüd Vehos asjad tõesti teistmoodi, aga aastaid tagasi väga kasutatud Mitsubishi remonti tehti Silberautos küll tööd tunnihind korda kogunenud tunnid. Ma väga sügavalt kahtlen, et Põlluste või ühe siinse foorumlase minionide käes (kummal enne vaba aken tekib) see töö oluliselt kauem aega võtab, kui klaasmaja palju õppinud mehhaanikutel. Palju WIS turbo vahetuseks aega ette näeb?


Sellega olen nõus, et tänapäeva maailmavaate jaoks on auto ise remontimine juba sellisena arusaamatu asiSmile

Sestap natuke esikardaani vahetamise reaalsest ajakulust:
  • auto demontaaž kardaani eemaldamiseni 2 h (erinevad katted maha, voolikud lahti, õhufilter maha, andurid summutilt küljest elusalt lahti, summuti maha);
  • vana kardaani väljakangutamine ilma midagi ära lõhkumata ning rikutud poltide avamine flantsil ning üldine puhastamine-õgvendamine - 1 h;
  • kardaani allapanek - 1 h (pluss 3 h vales asendis asja allatoppimise tagajärjetutele üritustele). Kõige tüütum oli flantsipoltide kinnitamine üksi ratastel seisval autol - käi aga rattast keeramas ja siis polti sobitamas. Kui kord esimese joonele sai, läks edasi kiiresti;
  • summuti klambri paikapaneku luhtunud üritused võtsid vast 6 tundi kokku neljal päeval. Kas lugeda neid kulunud aja hulka?
  • auto lõplik kokkupanek 2 h. Summuti klamber klõpsas ühel hetkel paika minutiga ja edasine oli lihtne kokkumuterdamine.

Kokku seega tulemuslikku tööd 6 tundi ja vähemalt 9 tundi (minuteid ju ei lugenud ja vahepeal tegin üldse frustratsiooni vähendamiseks mingeid südantrahustavamaid kõrvalisi asju) tulutut (kuid harivatTongue) ähkimist kolme kuu jooksul. Palju WIS väidab õige olema?

Täiendavad tööd olid jahutusvedeliku vahetus, esitulede kõrgusanduri hoova paigaldus ja põhjakatete kruviklambrite kohendamine. Need toimusid vaheldumisi tulutu ähkimisega.
Vasta
#77
Sa ei saanud mu jutu mõttest aru.
Esindus võtab mahu WIS'i järgi. Jah, SELLISE tunnhinde järgi.
Mitteesindus teeb nii palju tunde, kui tal reaalselt kulub. Oma XX tunnihinde järgi.
Lihtne matemaatiline lõpptulem osutub sageli SELLISE tunnihinde kasuks, kuna kordaja on oluliselt väiksem....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#78
(06-01-2023, 04:32 PM)Rolz Kirjutas: Sa ei saanud mu jutu mõttest aru.
Esindus võtab mahu WIS'i järgi. Jah, SELLISE tunnhinde järgi.
Mitteesindus teeb nii palju tunde, kui tal reaalselt kulub. Oma XX tunnihinde järgi.
Lihtne matemaatiline lõpptulem osutub sageli SELLISE tunnihinde kasuks, kuna kordaja on oluliselt väiksem....

Sain ikka. Sa reklaamid Vehot (sest alternatiivi meil ei ole), kuna seal peaks olema teadmised, kuidas asju õigesti teha.

Praktika kinnitab, et teadmistest ilma oskusteta on null kasu.

Oskajaid on seal vähe. Või nad lihtsalt mingil põhjusel peidavad oma oskusi.

Reaalsuses muutub minu nikerdamine suvalise töökoja tööst kallimaks alles siis, kui ma teen seda neli korda kauem. Veho tunnihind on praegu palju? 54? Seega peaks nemad tegema kardaanivahetuse ära tunniga, et mul tasuks nende juurde minna. 

Ma saan aru vajadusest minna esindusse rangelt margispetsiifiliste asjade jaoks: mingi eritarkvara või -rakis, mida kuskilt mujalt ei leia ja ilma milleta on asja tegemine võimatu või ebaotstarbekalt kallis. Täiesti nõus. Aga mida erilist on turbovahetuse juures vaja, et peaks MB esindusse pöörduma?

Eks näeme, kaua seda turbot siis vahetatakse. Esialgne hinnang oli 6 tundi tööd.

WIS on tore asi, aga kui mingit polti ikka ei ulata keerama, siis ei ulata ja mitte ükski valmistaja sertifitseeritud tööjuhis seda ei kompenseeri.
Vasta
#79
Sa ei ole WISi kasutanud, räägid risti vastupidist reaalsusele!
WIS lähtub "valgekraest töömehest" siiski, mitte "kõikeoskajast universaalõlinäpust"!

Filtreeri mu jutt enda jaoks selliseks, et kui ise kodus teed, võta WIS'sit enesele tööjuhend ette, lihtsam.
Viib kiiremini ja muretumalt sihile, kui "naiselik energia, kosmilise kokkusattumus või lihtsalt kogunenud kogemused"
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#80
Selle turbo vahetus 2-3h töö kui mees on eelnevalt teind ja eeldusel et väljalaskepoldid keeravad ja tuju on hea. Ma ei paneks never toimiva tehaseturbo asemele mingit poolas/lätis/leedus taastatud käkki. Minu kogemuse järgi 90% juhtudest on pärast rõhk paigast ära. Kas autoomanik sellest ilmtingimata aru saab on iseasi, aga kogenud kõrv ja tagumik küll. Lase vana aktuaator remontida (ei pea midagi kalibreerima) vôi pane uus (tekib oht et on vaja seadistada jah, kuna see pärineb ka ilmselt kuskilt lôunanaabrite juurest)

Ps. Tagumise flantsi alumise poldi paigalduseks tuleb polt enne padruni külge paigaldada ja siis padrun 3/8 kardaani otsa ja siis saab ta paika, paljast polti suht vôimatu jah näppudega sinna keerata.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W463, G350, 1995- v6sa v6sa 27 3,613 11-03-2024, 10:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes-Benz E 350 d 4MATIC ,S213, -17 - Alkohoolik Alkohoolik 36 4,786 10-03-2024, 02:56 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  S212 E250CDI 4MATIC Ott 17 858 05-03-2024, 09:41 AM
Viimane postitus: Alr77
  X204 GLK350 CDI BlueEFFICIENCY 4Matic Ester 146 53,619 23-02-2024, 02:46 PM
Viimane postitus: vreps
  Mercedes-Benz E 250 CDI 4Matic Avantgarde AMG S212 ´13 - Alkohoolik Alkohoolik 10 2,302 06-02-2024, 11:42 AM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a siimruz 66 32,959 09-12-2023, 01:29 PM
Viimane postitus: Rolz
  Mercedes-Benz E220d 4Matic, S213, -17, Alkohoolik Alkohoolik 3 632 05-09-2023, 07:37 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz E350CDI 4MATIC, 2011, S212 - Oliver.L Oliver.L 209 160,929 19-08-2023, 05:30 PM
Viimane postitus: jacos73377
Photo MB V250 4Matic Avantgarde 2016 - Hellenbeck Hellenbeck 6 567 11-05-2023, 10:17 PM
Viimane postitus: onu_siim
  MB S210 E320 CDI Elegance '00 v6sa 127 122,459 05-01-2023, 01:59 PM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne