Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W124 500E ASR tuli
#1
 Tekkis nimelt probleem ASR’ga. Nii kui õrnalt varbaga gaasipedaali puutun siis viskab asr põlema ja halvab auto ära. Kui astun äkilisemalt pedaalile siis tuli ei sütti ja auto käib ilusti. Kas ainuke variant asjale selgust saada oleks otsida diagnostimees? 
Paraku ma ise käin Eestimaa pinnal üsna harva ja jaaninädalal liigun Tartukanti. Oleks kellegil kedagi soovitada kes 25 juuni näiteks oleks nõus aitama antud probleemiga? 
Vasta
#2
ASR oli üsna tundlik kui näiteks esimeste ja tagumiste rehvide diameeter liiga palju erineb. Mäletan, et tagumistest rehvidest sai õhku vähe välja lastud ja probleem lahenes koheselt.
Vasta
#3
(22-06-2021, 07:08 PM)väikemees Kirjutas: ASR oli üsna tundlik kui näiteks esimeste ja tagumiste rehvide diameeter liiga palju erineb. Mäletan, et tagumistest rehvidest sai õhku vähe välja lastud ja probleem lahenes koheselt.

Sellekohane kogemus endal puudub ja praegu selle ka välistaksin kuna esiteks on all sama mõõduga rehvid. Teiseks tundub probleem pigem pedaali ja drosseli vahelisel alal. Ega enne targemaks ei saa kui kas teen ise lugeja või leian mehe lugejaga et saaks moodulitest veakoodid kätte. Siis teab vast täpsemini kuhu poole fookus suunata.
Vasta
#4
Hei, 
Võimalik, et täielik jamps, aga lihtsalt edastan mõtte sarnaste murede lugemisest laias maailmas. Nimelt esineb nii tühikäigu, kiirenduse kui ASR lambi süttimise probleeme eriti sageli biolagunenud drosselklapijuhtmete tõttu.

Edu!

Västrik
Vasta
#5
Tere

Juhtmed mädanenud.
Diagnost näitab drosseli viga. 
2. võimalus : Lõika drosseli juhtmete isolatsiooni pikuti sälk ja siis saab nende seisukorda kohe näha.

Juhtmestiku saab uue teha.
Vaja tellida uued orig. klemmid ja võtta korralikud termokindlad juhtmed.

Pre-Facelift 500/420 WOT drosseli eelis on, et neid võib veel leida, kuid kõigi nende juhtmed on samas seisus. NB! jälgida tuleb koodi, kas on ABS, või ASR-iga variant.
Internetis müüakse neid taastatud juhtmetega, kui ei viitsi seda ise/või lasta elektrikul teha. Päev aega nokkimist. Eusa_angel
W124 E500 Limited
Vasta
#6
Lugesin ajust kõik koodid ja otsisin vasted. Peale seda nullisin ja viskas abs ja asr lambi korraga põlema. Testsõit ei teinud asja paremaks. Peale 12h seismist käivitades olid tuled kustus ja auto liikus normaalselt. Drosseli viga ei näidanud ükski kood. Mikimaa targad soovitasid ka mõne aja pärast saba uuesti järgi lükata ja vaadata mis koodid on tagasi tulnud. Seda kindlasti teen lähipäevadel et asjasse veidikenegi selgust tuua. Aga seniks kõike head.

PS. Enamus koode oli tulnid voolu puudumise ja moodulite eemaldamise tõttu. Ülemised ja alumised kaablid on uued.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 1 61 26-03-2024, 12:28 AM
Viimane postitus: v6sa
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 328 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 135 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 251 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  Mure W124 pööretega spy4 21 7,606 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 343 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 585 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  W124 -> W213 (ekraan jne) nostromo 4 700 08-01-2022, 04:44 PM
Viimane postitus: kaupo51
  w124 Robin03 0 519 10-11-2021, 02:02 AM
Viimane postitus: Robin03
  W124 89a 300d automaatkasti õli jahutus torud Jozels 3 695 22-10-2021, 09:33 AM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne