Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W220 320CDI 2003a temperatuurinäidik põhjas
#1
Ühtäkki lõi temperatuurinäidiku põhja, maksimumi peale. Mootor on külm, käima ei pane ning seier liigub üles juba süüteasendis. Mootori küljel oleva kahe juhtmega temperatuurianduri ühendasin lahti ning see seierit kõrgusest alla ei toonud (kuigi oleks pidanud). Ühendasin aju küljest vastavad klemmid lahti kui aku maas oli ning ka see ei aidanud (kahtlustasin kusagil lühist: ajust saadetakse +5 volti andurisse ja kahjustunud juhtmerüüde korral läheks see maksimumina tagasi lükates näidiku põhja). Välistan ära ka spidomeetri-ploki vea — sai proovitud ka teise paneeliga. Kuna ventikas hakkab ka täistuuridel undama, siis pole viga ammugi temperatuurinäidikus vaid auto arvab tõesti, et katel on üle hakanud kuumenema. Arvutiga ülekuulamine ka viga ei näita. Kas ehk on veel mõni temperatuuriandur peale selle ühe mootorist paremal OM648-l või teab keegi veel midagi kahtlustada?
Vasta
#2
Display peale ei viska mingit kirja jah?  Loogiliselt võttes, kui temp max peale tõuseks ja auto üle kuumenema hakkaks, siis annaks masin ju kindlasti ka märku, et jää seisma. 
Sellesmõttes võiks arvata, et auto tegelikult ei arva, et ülekuumenemisega probleemi on.

Edit: Ennist jäi märkamata, et ventika tõmbab ikka täistuuridel tööle.  Eusa_think
Vasta
#3
Viga ei näita tõepoolest (Carsoft-i) diagnostikaga. Ventika tõmbab tõesti undama ehk siis autole tundub, et on üle kuumenemas. Kusagilt lugesin, et lisaks termostaadi juures asuvale temperatuuriandurile peaks ka veepumba lähistel mingisugune paiknema -- ehk on asi sealses?  Eusa_think
Vasta
#4
Kontrolli igaks juhuks ka köik kaitsmed üle! Minu 2001 a w203 oli sama anomaalia kui üks mootoriga seotud kaitse läbi pöles löi ka vendi maksi peale käima. Siis oli ka mootor avariis. Pöhjustas selle sisselaskes olevate siibrite kinni kiilumine. Mootori temperatuuriga sellel polnud mingit seost. 203 oli kaitse äkki number 64 kapoti all olevas kaitsme karbis. See oli minu meelest mingi mootoriga seotud elektroonika ülepinge kaitse. Kuna see oli suht ammu siis täpselt enam ei mäleta.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#5
Kaitsmed osutusid kõik terveteks. Kas 2003. a 320CDi-l ehk OM648-l võib olla ka teine temperatuuriandur peale vasakul termostaadi lähistel oleva?
Vasta
#6
Vb leiad siit mõtteid. Video lõpus suht äge temp näidiku test ka.

https://www.youtube.com/watch?v=iKwn1dXXR44
Vasta
#7
(13-06-2021, 02:40 PM)supercharger230 Kirjutas: Vb leiad siit mõtteid. Video lõpus suht äge temp näidiku test ka.

https://www.youtube.com/watch?v=iKwn1dXXR44

Seda videot nägin, laiendas silmaringi küll... Eusa_drool Ometi lõigates aju pistiku juurest anduri juhtmed katki, on temperatuur endiselt maksimumi peal. iCarsoft OBD scanner ütleb mootori temperatuuriks 137,1 kraadi. Keegi mainis hiljuti, et ka katkine uksemoodul võib sellist viga põhjustada  Confused Kõige hullemal juhul on mootori ajul endal viga  Crybaby
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W220 s430 2001 mure ghettoerx 5 328 01-05-2021, 03:34 PM
Viimane postitus: ghettoerx
  W220 kliima Lenox 19 4,696 01-05-2021, 01:18 PM
Viimane postitus: supercharger230
  W220 s320 2001a ekraan Nukster21 1 191 20-04-2021, 08:01 PM
Viimane postitus: väikemees
  w220 cdi 2003 150kw Ciro 1 299 08-03-2021, 12:38 PM
Viimane postitus: v6sa
  S320CDI, 2005a, W220, näidikute paneel ylo357 2 1,197 16-11-2020, 09:19 PM
Viimane postitus: ReinGSM
  W220 süütelukk. Nitram 10 2,965 15-04-2020, 11:19 AM
Viimane postitus: supercharger230
  W220 srs (9243) supercharger230 4 2,890 28-11-2019, 12:59 PM
Viimane postitus: supercharger230
  w220 vilgutab pikalt tulesid, kui lukku panna. supercharger230 2 2,610 22-11-2019, 06:55 PM
Viimane postitus: supercharger230
  W220 s600 mootori õli leke kepart 2 3,633 14-09-2019, 06:36 PM
Viimane postitus: OberHenn
  W220 500 4-matic vahekasti probleem. Rein 8 4,462 04-09-2019, 12:14 PM
Viimane postitus: sm. pelle



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne