Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W209 2,7 cdi mootor läheb avariireziimi
#1
Tere
Äkki  saan siin targematelt  abi.

Mure  siis  selline,et mingi  hetk  rahulikul  sõidul  pöörded  enam  üle  3000 pöörde ei lähe. Süüde  välja  ,uuesti  sisse  siis  toimib mõnda  aega . Tundub,et just  siis  läheb  avariireziimi kui  nö  rahulikult  sõita,nii kaua  kui  nö  vajutad  siis  toimib.
Veakoodid  ka loetud(star)ga
P1354-032 see siis viitab ,et kett  veninud? Nukkvõlli anduri  vahetasin  ära ja ei muutund midagi.
Egr  on  puhastatud.
Veel  näitab  koode 
P1189 m55(inlet  port shutoff motor)
Ja esimese  silindri  süüteküünallt.
Mootor käivitub  ja käib  ühtlaselt mingeid  kõrval helisid  ei ole  kuulda.
Mootori tuli ei põle
Mõtlesingi,et uurin  kas  enne  proovida  veel  mingeid  asju  või  lastagi  kohe  kett  vahetada?
Mb  clk w209 2.7 cdi 120kw  2004.a

Parimat  Eusa_angel
Vasta
#2
Süüteküünlaid vahetada ei saa, kuivõrd neid sellel mootoril ei ole. Hõõgküünla rike ei põhjusta juba töötava mootori avariisseminekut. Hõõgküünalde relee võib seda küll teha, aga siis peaks olema ka vastav veakood.

Keti venimine on võimalik. Aga veel võimalikum on, et EGR ja ÕKM koostöö ei suju ja mootori õhukulu ei klapi.

Leia keegi, kes tegelikult diagnostida oskab diiselmootorit ja lase sel üle vaadata. Ühte viga seal vaevalt on.
Vasta
#3
(02-06-2021, 06:00 PM)v6sa Kirjutas: Süüteküünlaid vahetada ei saa, kuivõrd neid sellel mootoril ei ole. Hõõgküünla rike ei põhjusta juba töötava mootori avariisseminekut. Hõõgküünalde relee võib seda küll teha, aga siis peaks olema ka vastav veakood.

Keti venimine on võimalik. Aga veel võimalikum on, et EGR ja ÕKM koostöö ei suju ja mootori õhukulu ei klapi.

Leia keegi, kes tegelikult diagnostida oskab diiselmootorit ja lase sel üle vaadata. Ühte viga seal vaevalt on.

Sry  jah  hõõgküünal  ikka. Oskab  keegi  Tartus  mõnda  tegijat  soovitada? DIA?
Vasta
#4
Tartus on Dieselland Võru tänaval. Nemad on spetsialiseerunud diiselmootoriga autodele. Küsi neilt, kas nad saavad aidata.
Vasta
#5
(02-06-2021, 09:11 PM)kaupo51 Kirjutas: Tartus on Dieselland Võru tänaval. Nemad on spetsialiseerunud diiselmootoriga autodele. Küsi neilt, kas nad saavad aidata.

Okei,uurin neilt  Thumbsup
Vasta
#6
(02-06-2021, 09:32 PM)Bullterrier Kirjutas:
(02-06-2021, 09:11 PM)kaupo51 Kirjutas: Tartus on Dieselland Võru tänaval. Nemad on spetsialiseerunud diiselmootoriga autodele. Küsi neilt, kas nad saavad aidata.

Okei,uurin neilt  Thumbsup
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#7
Tead kas need segusiibrid on eemaldatud sisselaskest. Minu masinatel on need teinud palju lollusi. Jäävad kuhugi kinni ja siis ka läheb avariise kohe. Peale eemaldamist pole enam jamasid olnud.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#8
(03-06-2021, 07:40 AM)siimruz Kirjutas: Tead kas need segusiibrid on eemaldatud sisselaskest. Minu masinatel on need teinud palju lollusi. Jäävad kuhugi kinni ja siis ka läheb avariise kohe. Peale eemaldamist pole enam jamasid olnud.

Ma ei tea  jah  kas  on  eemaldatud, kui  selle kohta küsisin diagnostikult siis  arvas  ,et see ei tekita selliseid  anomaaliaid.
Vasta
#9
Ja mis sellised anomaaliad siis tema arvates tekitab?

Avariirežiimi läheb mootor iga hälbe peale. Ja jälita siis seda, mis talle seekord ei meeldinud...

Sisselaskerõhk püsib? Latirõhk püsib? Ei kuku kiirel gaasivajutusel?

Siibrite hoobadis ilma peeglita ei näe. Aga neid saab sisselaske alt katsuda (ettevaatust, töötanud mootor on kuum asi). Kui hoobasid ei ole, vaid on punnid/korgid, on üks mure vähem. Eeldusel, et need punnid ei leki. Mis on jälle sisselaskerõhust näha.
Vasta
#10
(03-06-2021, 11:08 AM)v6sa Kirjutas: Ja mis sellised anomaaliad siis tema arvates tekitab?

Avariirežiimi läheb mootor iga hälbe peale. Ja jälita siis seda, mis talle seekord ei meeldinud...

Sisselaskerõhk püsib? Latirõhk püsib? Ei kuku kiirel gaasivajutusel?

Siibrite hoobadis ilma peeglita ei näe. Aga neid saab sisselaske alt katsuda (ettevaatust, töötanud mootor on kuum asi). Kui hoobasid ei ole, vaid on punnid/korgid, on üks mure vähem. Eeldusel, et need punnid ei leki. Mis on jälle sisselaskerõhust näha.

Ju  siis  ei ole  jah  nii  kursis diagnostik nende  mootoritega. Pakub  keti  vahetust. Eks  see keti  vahetus  ju  halba  ei teeks  aga  kas  viga  sellest  ka korda  saab on  iseasi. Peab leidma tegija kes  nende  mootoritega  tegelenud  on.
Vigasid  mis  sellist asja  tekitab  on  mitmeid nagu aru saan, sp  ongi  hea  siin arutleda,et mis  üldse  sellist  asja  võib  põhjustada,et ise  ka targemaks  saada. Kui  millalgi asi  lahendatud  peaks saama,annan  kindlasti  siia  teada,milles  asi  oli.
Vasta
#11
Mul on kaks ML 270 st. Ühel tegin müütri pea vahetuse kolm aastat tagasi. Söitnu oli üle 300 tuhande. Kett oli igal juhul väga okei. Teine ML on üle 400 tuhande söitnud. Söidab ja käib nagu tsaika. Aga sellel need siibrid alles veel ja no see ka ikka aegajalt on avariiz ja teeb trikke. Tahan öelda seda, et ma seda keti jura ei taha uskuda, kui su masin muidugi tesiel ringil ei ole. Eks need luksepad tahavad ikka ju tööd teha ja asju vahetada. Aga otsi viga ikka lihtsamast kohast. Seal ei ole teine kord palju vaja et ta avariise läheb. Lähene loogiliselt.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#12
Keti venimist peaks ju nägema nuka ja vända nihkest - need pole enam soovitud asendis.
Vasta
#13
Palju kupeel vaakumiga varustust peal on? Minu 210-l hakkas lõpuks istmete õhuleke mootori tööd sarnaselt kirjeldatuga mõjutama, vahest tegi boosti vahest mitte.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  CDI kõrgsurvepumba muhv rekkamees 5 329 19-05-2023, 11:03 AM
Viimane postitus: rekkamees
  CDI mootor ei käivitu - APIAPI v6sa 79 72,762 22-08-2022, 07:50 PM
Viimane postitus: Ott
  W209 kabrio keskluku juhtimine puldist Sm. Västrik 3 458 24-05-2022, 02:21 PM
Viimane postitus: Rolz
  W204 CDI katkendlik starter? PaulE 3 819 11-04-2022, 01:07 PM
Viimane postitus: hellrix
  W209 BAS ESP ABS Tuled põlevad, diagnostiga ligi ei saa Jaaniusss 3 952 12-07-2021, 09:00 AM
Viimane postitus: MAV
  Mercedes-Benz Vito 115 CDI sureb välja helitehnik 4 1,368 05-12-2020, 09:51 PM
Viimane postitus: v6sa
  w639 2.2 CDI lagiseb hentsy 4 3,864 02-12-2019, 01:36 PM
Viimane postitus: znxe
  CDI mootori jahutustorustik ja 220Velektriline eelsoojendus? alambe 5 4,091 31-01-2019, 02:22 PM
Viimane postitus: väikemees
  E klass 320 CDI Airmatic universaalile sedaani õõtsad ja tavavedrud DaddyV 11 4,848 30-08-2018, 06:14 PM
Viimane postitus: DaddyV
  MB S320 155 kw mootor, keegi selle mootori kohta oskab midagi öelda. comoon 2 2,479 06-08-2018, 07:31 PM
Viimane postitus: .Alar.



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne