Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
EQS
#1
Vasta
#2
Toredad vidinad, aga isiklikult enda meelest on MB disan viimased 5-7 aastat alla käinud. Kui praegu oleks võimalus osta uus auto siis ma jätaks MB kindlasti vahele. Kuna kõik läheb järjest ümaramaks ja voolujoonelisemaks siis ehk kunagi midagi sarnast

Vasta
#3
Kusjuures ma olen Romani mõttekäiguga 101% nõus.
MB suund on täna muna. Eriti hullud on kõik need kolmetähelised G ühendid.
Uus GLS on üks koledamaid autosid üldse minu silmis. Aga eks tuleb USA turu prioriteetusest aru saada.
G on ainuke erand ja seda õnneks ikka veel väga tugevalt, eks näis mis sügisel pakkuv face-lift teeb.
Kui täna nende kolmetäheliste G-d sisalduvate lühendite kõrvale panna ntx Audi, siis viimase konkreetsus/mingigi tahulisus
hakkab MB-le pika puuga ära tegema.
Audi Q8 vs GLS...ma poleks seda eales uskunud enda suust kõlavat aga Q8 ikka kordades ilusam. Q8 on "muna" kõrval nagu ehe G klass.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#4
Nagu ma ka eelnevalt olen maininud, ilu on vaataja silmades. Autotootjad toodavad eelkõige kasumi nimel, ilma kasumita ei ole võimalik finantseerida tootearendust jne. Kuna Daimler on tõusnud maailma parimaks/väärtuslikumaks luksusautode brandiks, siis järelikult on nende suund õige, mis sest et "fännidele" uued välimused väga ei meeldi.

Aga eks see uue mudeli välimus on juba aastaid olnud võõras ja pioneeridel ongi selles osas raske ülesanne täita.

Ja õnneks on vanakooli Mercedeseid veel saada küll ja küll, ehkki hing ihkas uuemate mudelite sõidumugavsut klassikalise välimuse juures - aga no seda on palju tahtaBig Grin
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#5
Nad ongi seal omamoodi. A las nad olla.

Pean tunnistama, et see kotlet tekitab huvi. Tahan täitsa ise ära proovida, ons asi seda omaigaatamaist väärt. Parem ikka, kui enamus tänavalliikuvast "disainist".
Vasta
#6
Disain on üks asi, teine probleem on kuutasuga mugavused. Audi pakub dünaamilisi lazer tulesid. Maksad kuutasu, aastatasu või võimalus teenus korraga osta. Või siis lähed teist teed ja lased arvutiga kusagil kõrvalises kohas ühendada.
Mercedes oma EQS-iga ei jää kaugele maha. Tagumised rattad pööravad 4kraadi, kui soovite paremat pöörderaadiust, tagumised pööravad 8kraadi, maksate teenuse eest kuutasu.
Mis kõige hullem sellejuures on asjaolu, et seda lisamugavust piiratakse tarkvaraliselt, tehniliselt on kõik olemas ja valmis kasutamiseks.
On naljatatud, et ühel hetkel maksate kuutasu ka istmesoojenduse eest. Vaadates mis Tesla oma uuemate autodega teeb. Salongi lahendus on sama, nii odavamal kui kallimal variandil. USB pesad ja muud pisidetailid.
Ühel päeval on see reaalsus, odavam on toota üks-ühele detaile ja erinevus luua tarkvaraliselt.
Vasta
#7
Disaini koha pealt ... hmm ... kui tuli w210 välja, siis ma olin kindel, et seda peletist ma enda õuele ei luba (never ever) ... vanemad mehed rääkisid, et w116/123 välimuse kohta oli esialgu palju kriitikat ja täna on see üks mu lemmikutest. Tundub, et kõik siin elus on muutuv Wink
Vasta
#8
(06-05-2021, 07:46 AM)dad Kirjutas: Disaini koha pealt ... hmm ... kui tuli w210 välja, siis ma olin kindel, et seda peletist ma enda õuele ei luba (never ever) ... vanemad mehed rääkisid, et w116/123 välimuse kohta oli esialgu palju kriitikat ja täna on see üks mu lemmikutest. Tundub, et kõik siin elus on muutuv Wink

Eks nii olegi, Daimler on disaininäitaja ja aegade jooksul longivad ülejäänud sabas.

Kui eelmise põlvkonna A ja CLA klassid välja tulid, siis kõik kirusid seda naviekraani, mis pigem meenutas ärakäivat tahvelarvutit. Nüüd on kõikidel sellised väljaulatuvad hoopiski ja Mercedestel kaovad need taas armatuuri ära. Nagu mainisin, pioneer on ohtlik olla, aga harad  inimesed kaviaari ei söö Big Grin
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#9
No mulle absoluutselt see MB suunda näitav disainikeel ei meeldi ja oma meelsust näitan ma raha viimisega Audi esindusse. Sõidan Q8-ga juba 2,5 aastat, kuid auto juurest lahkudes vaatan endiselt peaaegu alati, kui väga see auto mulle meeldib.
SEC-i ja SL-i sõltlane.
560SEC, SL55, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe = 1258KW
Vasta
#10
Mõni julgeb arg ka olla ja kõik ei söögi kaaviari.
Indrek - kuidas kogemus esindusega ja autoga on?
MB puhul hakkab mind aina rohkem häirima margiesindus, seda just uue peremehe all.
Uus (eriti S)Q8 on väga kena auto minu silmale.
Ainuke häiriv element on see suur ümmargune vihmaveetoru summuti otsa asemel.
MB puhul see munandus tuli GLE/GLC kupeega ja jäi, kahjuks.
Uuematest pargimaasturitest võta üks ja viska teist, GLS kõige hullem, GLE AMG kõige söödavam.
Ja kusjuures seest väga väga kenad ja sõita tõsiselt hea, eriti uus GLE. Üllatusin.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#11
(07-05-2021, 11:02 AM)Rolz Kirjutas: Mõni julgeb arg ka olla ja kõik ei söögi kaaviari.
Indrek - kuidas kogemus esindusega ja autoga on?
MB puhul hakkab mind aina rohkem häirima margiesindus, seda just uue peremehe all.
Uus (eriti S)Q8 on väga kena auto minu silmale.
Ainuke häiriv element on see suur ümmargune vihmaveetoru summuti otsa asemel.
MB puhul see munandus tuli GLE/GLC kupeega ja jäi, kahjuks.
Uuematest pargimaasturitest võta üks ja viska teist, GLS kõige hullem, GLE AMG kõige söödavam.
Ja kusjuures seest väga väga kenad ja sõita tõsiselt hea, eriti uus GLE. Üllatusin.

Ei ole siin tahtnud enne Audi Tallinna esindust kiita, aga kui juba küsitakse, siis vastan, et ei ole kunagi üheski autodega tegelevas ettevõttes ennast nii hästi tundnud kui seal. Arvatavasti tuleb ka minu järgmine auto just sellest esindusest. Autoga olen väga rahul, häirib ainult tühi koht gaasipedaali vajutamise järel, aga see võib olla tingitud sellest, et ülejäänud autod millega sõidan on keskmisest oluliselt kiiremad  Eusa_whistle
SEC-i ja SL-i sõltlane.
560SEC, SL55, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe = 1258KW
Vasta
#12
Alguses tundus  Mercedes-AMG GT 4-Door justkui 21. sajandi pobeda kuid oma tigeda ninaga on üks ilusamaid uutest mersudest.

Endale tegelikult GLS täitsa meeldib ja uus S samuti kuid uusim C on juba ilus. Aga jah - MB vaatest. Ega ajalooliselt ei ole MB kunagi proovinud disainis maailma parim olla (kui jätta gullwing, 190sl jms välja)- kõigepealt ikka mugavus, siis funktsionaalsus ning lõpuks disain. Kui MB on võibolla liiga igav, siis vähemalt ei ole sellist õudukat disainitud nagu BMW-l õnnestus uue M3-ga. Isegi BMW enda esitlus tehti pimedas ja auto nina oli vastu seina lükatud Big Grin Audi on ju koguaeg selline meh olnud- sõita on mugav, disain tavaline, aga mitte mingisugust emotsiooni sealt küll ei saa. Seda on autoajakirjanikud tunnistanud isegi R8 puhul.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne