Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB w140, 420, 1992, Arkadi.T
#1
Ma ei tea mis nende vanemate Mersudega on, et nad viimasel aastal minu kätte jõuavad vaatamata sellele, et ma neid üldse ei otsi. See konkreetne auto sattus mulle ette tänu sellele, et käisin w123 jaoks 2020 suvel juppe otsimas ja juppide müüjal oli selline pill maja ees. Eks juttu sai tehtud ka pisut, aga pigem selline uudishimu jutt, mitte VAU, w140 on nii äge. Pigem kujutasin, et W126 võiks olla S-klass mida endale ihata. Kuna Franki ehitades sattusin sinna korduvalt tagasi ja märkasin ka mingil hetkel sügisel, et auto oli ka müügis, siis tegin pisut juttu sellel teemal. Sain enamvähem ettekujutuse, mis olukorras auto on ja milline on tema hinnasoov.

Siis aga tuli talv ja kogu minu aeg ja raha läks W123 ja W602 peale. Kui buss müüdud sai, hankisin vahepeal edasimüümise eesmärgil paar uuemat autot, et vähe dineerot teenida, mida peale W123 ehitamist ja eelarve kolmekordistamist hädasti vaja oli. Märtsi keskel sai jälle suheldud ja tuli jutuks, et ta hakkab osasid autosid realiseerima, kuna neid ikka liiga palju juba kogunenud. Uurisin siis, et kas hind ikka sama mis varem teemaks oli ja saades jah vastuse, hakkasin vähe tõsisemalt kaaluma selle auto endale hankimist. Otsisin põhjuseid, miks see halb mõte on. Mõned ka leidsin, kuid mitte piisavalt, et mõte päris peast heita. Nipenäpet vajab ta tööd, kuid ei midagi hullu ja varustus on tal ikkagi 1992 aasta kohta väga korralik. Seega kui meil omavahelist keemiat ei teki ei tohiks olla eriti keeruline talle uus omanik leida. Üldine sisukord on pigem hea, eriti kui võrrelda nende isenditega mis Eestis silma on hakanud.

Käisin täna siis taas külas, tegin oma pakkumise ja päeva teises pooles ta minu kätte saigi.

Model 400 SE
Engine 119971 12 009609
Transmission 722366 03 724659
Order Number 0 - 236 06190
Order Location FREIBURG BRANCH
Interior LEATHER - GRAY (268A)
Paint 1 NAUTICAL BLUE METALLIC (929U)
Approx. Build Date  1992-05

Code Description
200A LEATHER
223 REAR SEAT BACKREST AND HEADRESTS, ELECTRICALLY ADJUSTABLE
227 ASHTRAY, CIGAR LIGHTER AT REAR, L AND R
228 AUXILIARY HEATER
241 FRONT SEAT LH ELECTRIC ADJUSTABLE WITH MEMORY
242 FRONT SEAT RH ELECTRIC ADJUSTABLE WITH MEMORY
246 MIRROR WITH MEMORY CIRCUIT
284 SELECTOR LEVER, WOOD
291 AIRBAG FOR FRONT PASSENGER
306 ACTIVATED CHARCOAL FILTER
310 ANTENNA W. SPLITTER FOR PHONE NETWORK C ON FENDER
325 TELEPHONE, MERCEDES-BENZ WITH HANDSET (BDH) NETWK.
326 ARMREST, FRONT FOR HANDSET
406 SINGLE SEAT WITH ORTHOPAEDIC FRONT SEAT BACKREST, LEFT AND RIGHT
412 ELECTRIC SLIDING ROOF WITH TILTING DEVICE
441 STEERING COLUMN, ELECTRICALLY ADJUSTABLE
471 ACCELERATION SKID CONTROL (ASR)
540 ROLLER BLIND, ELECTRIC, FOR REAR WINDOW
581 AUTOMATIC CLIMATE CONTROL
590 HEAT-INSULATING GLASS, ALL-AROUND, HEATED REAR WINDOW PANE (LAMINATED GLASS)
600 HEADLAMP WIPER/WASHER
652 8-HOLE LIGHT ALLOY RIMS
731 WOOD TRIM, BURRED WALNUT ROOT
752 BECKER RADIO MEXICO 2000 VK
810 SOUND SYSTEM
818 CD CHANGER IN THE TRUNK
872 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT REAR SEATS
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
880 CLOSING SYSTEM WITH INFRARED REMOTE CONTROL
883 CLOSED AID FOR DOORS AND TRUNK LID
884 TRUNK LID ADDITIONAL LOCKING MECHANISM (HZS)

Hetkel ei tööta telefon, välja on vaja vahetada parem esitule kojamehemootor, esiklaasis on mõra, pidurid vajavad timmimist. Pinnapealset roostet paaris kohas on, aga üldiselt on kere väga viisakas. Salong üldiselt heas korras, aga on paar kohta mis tähelepanu siiski nõuavad. Hetkel on motivatisoon tegelemiseks laes, aga vaatame mis on olukord peale tõstukil käiku Big Grin
Järgmine nädal siis küürime põhjalikult puhtaks, teeme üldkontrolli ja ka hooldused ära.

Pilte ka:

[Pilt: 1.jpg]

[Pilt: 2.jpg]

[Pilt: 3.jpg]

[Pilt: 4.jpg]

[Pilt: 5.jpg]

[Pilt: 6.jpg]

[Pilt: 7.jpg]
Vasta
#2
Tere, tore, et pill taas liikuma sai. Olen ise ka käinud seal hoovi peal ja tegime minu w140-ga koos pilte. Nimelt mul täpselt samasugune masin ainult, et pika kerega. Varustus ja värvitoon sama.
Vasta
#3
Olen ka sellega sõitnud, lahe aparaat!
Vasta
#4
Sa vist sellega eriti plaane ei tee, et juba müügis?
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#5
Video 
(05-04-2021, 06:19 AM)Karl Kirjutas: Sa vist sellega eriti plaane ei tee, et juba müügis?

Ikka teen. Teha korda asjad mis vaja, ise kasutada ja/või siis maha müüa. Kuna olen suvel Pärnus, sõidan seal vähe, siis pole mitme hobiautoga mul midagi teha. Midagi peab minema. Lisaks saabub ca nädala pärast Coupe B2, millega tuleb veel enne suve jõuda tegeleda. Millega suvel liigun, eks paistab. Kindlasti ei saa tegu olema kaasaegse ja tänapäevase autoga.



Sõitsin mõne päeva temaga, sain pidurid lahti. Kesklukupatarei sai vahetatud. Vahepeal töötab, vahepeal mitte. Lähen lasen selle võtme üle vaadata.Vahetasin tagumise numbritule pirni ära ja sain armauurilt tule ära. Õhtul koju sõites hakkas taas põlema, eks homme vaatab, mis läbi põles.
Täna käisin ülevaatusel, mille loomulikult läbi kukkusin. Rooliotsad, pidurid ja CO. Asjad mis olid ka teada, aga mõned asjad tulid lisaks.
Kuna sain ise ka auto all olla, siis üldmulje auto kohta ikka veel hea. Tegu on korraliku autoga, mis on põhjendamatult palju seisnud viimastel aastatel.
     

Vahetada lambda (oli olemas, aga ei vahetanud ära)
Mootoriõli 
Käigukastiõli
Genekarihm (olemas)
Uus aku 
Rooliotsad 
Tagumised pidurid üle käia
Uued esirehvid 
Juhiukse vaakumileke (Soft-close töötab, aga on leke)
Uus esiklaas (täkkemõra keset klaasi)
Parem esimene tuledepesumootor (töötab, aga kipub kinni jääma)
Tagaakna kaardina trosside reguleerimine (liigub vaid kõrvalise abiga)
Autotelefon töökorda seada (GSM) ja makivõimendi lasta üle vaadata
Juhiistme nahk (Smartservice)
Esitiivad (olemasolevaid taastada)

Suuri hädasid ei ole siiani avastanud ja selle listi peaks suutma mõne nädalaga 
vast ära lahendada. Kui enne muidugi maha ei jõua müüa. 
Vasta
#6


Seest ka enamvähem. Mõned hädad peale ka jäänud.
Vasta
#7
Ülevaatusel sain OV rooliotsad, tagumised pidurid, seisupiduri ja heitgaasid.

Pidurid olid kinni, saime liikuma, kuid seispidur jäi tookord lahti võtmata. Rooliotsad sai ära vahetatud, genekarihm ja lambda ka.
[Pilt: IMG-20210412-124843.jpg]

[Pilt: IMG-20210412-125036.jpg] 
Heitgaasid esimesel korral kosmos, peale lambda vahetamist oluliselt parem, aga ikka üle normi. Originaalsummuti ise mitmest kohast otsas ja enne kui kattide kallale peab minema, prooviks võimalusel pääseda vähemaga. Hetkeseisuga vaja vahetada siis kõik kattidest tahapoole, st toru kahe paunaga.

Kapotalune muidu kena, aga need õhuvõtu katted nägid nii rääbakad välja, et otsustasin uute hinda uurida. Silberis alla 15 eur tk. Paraku on need pisut teistsugused kui 1992 aasta omad, aga originaalid on ja näevad ikkagi paremad välja kui enne.
[Pilt: IMG-20210413-134645.jpg]

[Pilt: IMG-20210413-135023.jpg]

Võtmeid sain kaks komplekti. Ühel patareid tühjad ja teisel patareikate üldse puudu. Esimesele sain patareid ja hakkas tööle, teisel lisaks tagumine klemm puruks. Madaras parandati ära, leiti ka puudu olev võtme tagumine osa. Nüüd kaks töötavat originaalvõtmete komplekti olemas. Enne pidin kasutama võtit manuaalselt, nüüd saab IR kiirt ukselingi poole suunata ja seda S- klassi vääriliselt avada.

Hakkasin otsima summuti probleemile lahendust. Keskmise oleks saanud kasutatuna, viimast aga pole enam võimalik tellida. Kui siis vaid esindusest.  Helistasin Veho, saab tellida küll. Saksas 42 tk uut olemas. 3450.34 eur/tk. 

Käisin erinevatest kohtadest uurimas, pakuti ka otsetoru kahe random paunaga. No see mõte mulle väga ei meeldinud. Katsusin õnne ja leidsingi juhuslikult Maardust juba varem keevitatud, kuid veel kõva summuti sama mudeli pealt. Hind ka vaid 100 eur. Käisin täna torul järgi Frankiga, katuseraam on ikka vajalik asi. 
[Pilt: IMG-20210413-180010.jpg]

Homme peale hommikust seisupidurit, läheb summutivahetuseks ja eks paistab kas see oli piisav ÜV läbimiseks. Mul on usku, et kui toru välja vahetada ja sõita maanteel kõrgemate pööretega, saab ka näidud lõpuks korda.

Autol muidu viimase paar aasta jooksul palju juppe välja vahetatud ja mul pole põhjust eelmise omaniku jutus kahelda.

Vahetatud on: klapikambrikaane tihend, bensupump, õhkululugeja, küünlad, juhtmed, jagaja kaan ja rootorid. 

Hea, et kogu ajalugu on teada ja vigu jääb iga päevaga vähemaks. Läbisõit pole suur ja hooldusraamat ka lõpuni täidetud. Ilmselt vahetan need veljed ka originaalide vastu välja, tagavararatas ka 8 hole.

Sõita on temaga muidugi mõnus ja mugav. Tahaks lihtsalt rohkem sõita ja vähem teha. Badass auto on, aga see ei ole ikka w123. Ma ei ole temaga klikkinud. Liiga peen. Less is more.

[Pilt: IMG-20210412-185859.jpg]

[Pilt: IMG-20210412-185923.jpg]

[Pilt: IMG-20210412-185947.jpg]

[Pilt: IMG-20210412-185958.jpg]

[Pilt: IMG-20210412-190050.jpg]

[Pilt: IMG-20210412-190121.jpg]

[Pilt: IMG-20210412-190246.jpg]
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz 420 SEL, 1988, w126- Marek89 Marek89 31 2,770 13-04-2021, 09:19 PM
Viimane postitus: Marek89
  MB 200, 1982, W123 -Arkadi.T Arkadi.T 55 3,457 04-04-2021, 08:36 PM
Viimane postitus: Lepz
Photo MB 310 D buss - 1988 - Arkadi.T - LUKKU! Arkadi.T 41 3,331 24-03-2021, 09:01 PM
Viimane postitus: Arkadi.T
  MB S124 200TE 1992 - coprone coprone 2 1,637 14-09-2020, 01:58 PM
Viimane postitus: jansa
  MB S320, w140, 1995 - Madis madis399 42 29,435 11-04-2020, 10:44 PM
Viimane postitus: madis399
  MB S 280, 1993, w140 - Magnus djmaq 12 11,401 25-03-2020, 03:08 PM
Viimane postitus: djmaq
  MB W140 500SEL, S600 ja teised ükssarvikud - Sm.Tihhonov Sm.Tihhonov 290 332,936 22-12-2019, 01:06 AM
Viimane postitus: Sm.Tihhonov
  190 E 2,6, 1992, W201 - Sm. Västrik Sm. Västrik 58 42,657 04-08-2019, 10:48 PM
Viimane postitus: Lepz
  MB S350 Td w140 96. - ktmduke ktmduke 84 67,017 22-01-2019, 05:32 PM
Viimane postitus: Laur
  MB 230 E, 1992, W124 - Sm. Västrik Sm. Västrik 83 76,993 07-11-2018, 07:43 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne