Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
GL 500 veakood P1CEF85
#1
Tervist

Küsimus seoses veakoodi lahendamisega. Autoks GL500 aastast 2015.
Probleem järgmine: kui jätan auto tööle Park asendis siis süttib mõne aja möödudes mootorituli armatuurile ja annab veakoodiks P1CEF85 (peaks olema mingi pihustikood ilmselt) 
Kui auto hoida "D" asendis siis mootorituli ei sütti ja auto liigub edasi igati adekvaatselt. (seega võin kasutada autot ilma, et see tuli süttiks aga probleemi see ei lahenda) 
Madalal kiirusel ehk kui panen D või R ja vabastan piduri ning lasen tal lihtsalt liikuda ilma gaasi andmata siis nõksatab pidevalt ja värin on mootoris kusagil sees. (misfire) Sama asi foori taga seistes käik sees piduriga autot kohal hoides.
Viimati remondimehed kontrollisid üht koma teist ja rõhk 5ndas oli 30% madalam teiste 7 silindriga võrreldes. Vahetati süüteküünal, küll aga ei lahendanud see probleemi- jah misfire läks pisut pehmemaks. 
Auto on GCC spec kui see midagi määrab ja läbisõitu on 130k ringis. 
Põhiküsimus oleks, mida või kust otsast peaks hakkama sellisel juhul probleemi lahendama- siinsed mehaanikud (pole eestis) on natuke minu arust nõutud ja pigem üritavad asja lahendada katse eksituse meetodil mulle tundub. 

tänud.
Vasta
#2
Esiteks võiks viga vaadata Xentryga, P1CEF85 veakood lõhnab mingisuguse Launch või Autocom diagnostika järele.

M278 mootor. 5. silinder on kõige lähem turbole. Ega juhuslikult jõudu pole juurde keeratud?

Üldiselt on M278 mootorite põhiprobleem 5. silinder ja 130k km läbisõitu viitab sellele, et selle mootoriga ongi kõik. 2015 mootor peaks olema veel silcat pinnakattega silinder ja ilmselt on see kuigipalju kulunud. Pihusti siis üritab seda kuidagi kompenseerida ja sealt ka viga tuleb. Puhtalt teooria muidugi, aga kõik märgid viitavad sellele.

Kui tõesti motoga sellised lood, siis lahenduseks on plokk puhtaks rookida, Hollandisse/Venemaale saata, et seal silindrite pinnakate taastataks ja seejärel kokku tagasi uute juppidega. Odav lõbu see kindlasti ei ole.
Vasta
#3
(28-02-2021, 01:48 PM)Black66 Kirjutas: Esiteks võiks viga vaadata Xentryga, P1CEF85 veakood lõhnab mingisuguse Launch või Autocom diagnostika järele.

M278 mootor. 5. silinder on kõige lähem turbole. Ega juhuslikult jõudu pole juurde keeratud?

Üldiselt on M278 mootorite põhiprobleem 5. silinder ja 130k km läbisõitu viitab sellele, et selle mootoriga ongi kõik. 2015 mootor peaks olema veel silcat pinnakattega silinder ja ilmselt on see kuigipalju kulunud. Pihusti siis üritab seda kuidagi kompenseerida ja sealt ka viga tuleb. Puhtalt teooria muidugi, aga kõik märgid viitavad sellele.

Kui tõesti motoga sellised lood, siis lahenduseks on plokk puhtaks rookida, Hollandisse/Venemaale saata, et seal silindrite pinnakate taastataks ja seejärel kokku tagasi uute juppidega. Odav lõbu see kindlasti ei ole.

 Jah tablet, millest veakood välja tuli oli pildi osas väga sarnane Launch või Autocomi omaga tõesti, kui neid googeldan. Proovin leida koha, kus oleks vähe pädevam toode diagnostiks. 

Ma ise kipun kah kahtlustama, et selle mootoriga võib ühel pool olla aga loodan, et ehk pääseb kuidagi lihtsamalt. Võimsust pole juurde keeratud, ja miks ma lootsin, et ehk pole tegu silindri kulumise või millegi otseselt mehaanilisega oli see, et kui ma auto hoian drive peal ja liikumises või ka drive ja kohapeal, siis veateadet ei tule ja toimib hästi. küll aga just tekib probleem, kui Park asendis käima jätta.

Auto ja ma ise asume UAE's ja kusagile mootorit saata vist ei tasu ära ennast, sest siin autod iseenesest soodsamad ja kahtlustan, et saatmine, tegemine ja kokku/lahtipanek ületaks auto enda hinnast vähemalt poolt. Ilmselt on soodsam leida sinna töökorras kasutatud mootor. 

tänud vastuse eest kah muidugi!
Vasta
#4
Eks see probleem on suht piiripealne veel. Pihusti üritab kompenseerida seda silindri hõredust ja siis mingitel teatud juhtudel lööbki avariisse.

Enne kui lahti ei võta, viga teada ei saa. Võibolla on klapid hõredad, ka seda on m278 5. silindri puhul ette tulnud. Igaljuhul on vaja see mootor lahti võtta, et probleemile täpselt jälile saada, aga selles ma olen enam kui kindel, et viga on mehaaniline ja mootori sees.

UAE mõne autoga olen kokkupuudet omanud ja tundub, et hooldusega seal just eriti kiita ei ole. Üldse on see auto kasutamise kultuur neil kohati selline autot lõhkuv. Seega kui kasutatult ostsid, siis ega ma isegi väga ei imesta ausaltöeldes, et selline häda küljes on. Selle kasutatud mootoriga tasub kah seal riigis pigem ettevaatlik olla või siis peab olema tõesti väga väikse läbisõiduga ja kontrollitav. m278 mootorit ja üle 75k km läbisõiduga mina enam ei ostaks. Ei pruugi kauaks seda rõõmu jätkuda. Icon_neutral
Vasta
#5
Hariv teema.
Mäletan, et W221 puhul oli selle mootori nõrgaks lüliks kett (maru tuttav, eks) ja turbod.
Kas see silindrite pinnateema saadab kõiki M278 mootoreid seega? Või kuidagi mudelipõhiselt eriti tundlik?
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#6
Ma ei tea kuidas uuemad M278 silindrite pinnakatted kestavad. Aga kuni 2016 on kindlasti kõik silcat pinnakattega ja ühesugune probleem kimbutab kõiki. Uuemad võivad olla nanoslide pinnakattega nagu m157 algusest peale, tundub et on justkui natukene parem, sest m157 mootorit nii hullusti see pinnakatte teema ei kimbuta, probleeme leidub ikka.
Tihti on selle pinnakatte suremise põhjuseks jõu juurdekeeramine, siis läheb kohe kindlasti 5. silinder kõige esimesena, sest asub turbodele kõige lähemal. Aga ka kehv hooldus mõjutab selle mootori eluiga. Küünlaid tuleb tehase soovitusel vahetada näiteks iga 50k km tagant, mina teeks 2x tihemini. No ja teine probleem ikka see pika välba sõitmine.

Turbod ja ketid on veel omaette teema, see on kõik võrdlemisi lihtsalt ja "odavalt" remonditav selle mootori mõistes. Aga pinnakatte taastamisega saavad väidetavalt adekvaatselt hakkama vaid hollandlased ja venelased. Tean juhtumeid, kus isegi Saksamaalt on saadetud Venemaale m278 motoplokke pinnakatete taastamiseks, Hollandis oluliselt kallim.

Ma tean isiklikult Eestis 6 M278 mootoriga autot, mis puterdavad, kurdavad arvutile silindrirõhkude liialt suurt erinevust, üldjuhul lonkab jalga ikka see 5. silinder, õlikulu, sinine suits jne. Need autod ja mootorid on jõudnud sinna staadiumisse, kus neid hakkabki selliste vigadega järjest rohkem ja rohkem turule tekkima.
Vasta
#7
Mis hinnajärgus on ploki kolvipindade taastamine üldse?
Mõtlen, mis sellest veel sai https://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=48851
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#8
Kuni remondini on lõbus see chip kohe kindlasti. Pärast võib nutma ajada.

Viimati küsiti Hollandis M278 pinnakatete taastamise eest 4200€. Sinna juurde kõik saatmised + siis varuosad. Ise tehes ei saa kah alla 6-7k € kuidagi hakkama.

Venemaal pidi saama kuskil 2500€ hakkama, aga ma olen selle kvaliteedi osas endiselt skeptiline. Kuigi kuuldavasti mõned Eestis resideeruvad on isegi seal lasknud teha, pidi nagu toimima küll. + Venemaale saatmine, tollimine jms on kah ilge ikaldus.
Vasta
#9
Mina tänan teadmiste jagamise eest!
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#10
Ma ei ütle ühtegi paha sõna selle mootori kohta, väga hea mootor. Aga täpselt niikaua, kuni mõni silinder järgi hakkab andma. Kõik on tehtav, aga selle mootori puhul lihtsalt tuleb rohkemate eurodega arvestada.
Vasta
#11
Ühed targad on siin jätkuvalt arvamusel, et saavad mootorit kusagile saatmata murele lahenduse. Viisin siis neile proovida lootuses, et saab ehk mõnda aega veel kasutada või leida lahenduse mingiks ajaks, et oleks võimalik vajadusel kasvõi müùa. Mõne aja eest helistati ja öeldi, et 2 injectorit ei taha koostööd teha, proovivad need vahetada koos mõnede o rõngastega ja loodavad et on ok. Eks näis, kas need aitavad või lähevad kohe uuesti läbi kuna nad siis kompenseerivad nagu eelpool mainiti... 
UAE auto osas ma otseselt pole näinud, et nad autot kuidagi eriskummaliselt halvasti hoiaks või midagi, sest õlivahetused jne on soodsad, teekate on sile ja praktiliselt auguvaba küll aga teeb see liivatolm ja kuumus oma. Õhus lendlev liiv on nii peen, et kui õuelambi, mis on ip osas vee eest kaitstud avasin, siis sealt saab peotäie imepeent tolmu välja kallata. Ja kindlasti ei jâä sellest mootori osas puutumata. 
Antud auto ostsin kasutatuna küll aga teades hooldusajalugu. Oleks jah võinud mõne väiksema läbisõiduga või teise aastaarvuga eksemplari võtta, kui oleks eeelnevalt teadnud selle mootori “probleeme.”
Eks näis. Annan teada, kas saan lahenduse või ajutise lahenduse.
Vasta
#12
Peen liivatolm on saatanast asi.

Igathes on meeldiv teada, et meid ka soojalt maalt loetakseWink
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  ML 500 ostuabi Raineru123 0 2,265 22-04-2016, 06:34 AM
Viimane postitus: Raineru123



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne