Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB E350 2010a. W212
#21
(21-01-2021, 03:07 PM)KsenoonE Kirjutas: Olles neid 4tk omanud siis

... Külmalt 1-2sek ketiklõbin on täiesti normaalne.

...Sillad, airmatic on w212 peal muretu.

Ei räägi kohvipaksu pealt vaid oma kogemusest.

Rebin teie jutust paar lauset välja.
Iga hommik paar sekundit ketikärinat on teie arvates ok?
Sillad on jah head, olen nõus.
Airmatic on sama muretu kui kõikidel teistel õhkvedrustusega mersudel, vahetad vigased tükid ära ja toimib jälle!
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Vasta
#22
(17-01-2021, 10:01 PM)v6sa Kirjutas: ...
Roostega 212 vist enam (või veel, üsna uued ju) muresid ei ole?

On ikka Big Grin Tagatiiva ääred, uste alumised servad, läbi mädanenud tagasilla raam...

Alguses arvati ju 211 kohta sama, möödusid mõned aastad ja ei arva enam keegi et 211 ei roosteta
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Vasta
#23
(21-01-2021, 04:56 PM)Zlang Kirjutas: Selline küsimus 7G kasti kohta. Hommikul -10C on kast nagu hangunud. Sõidab, käike mingil määral vahetab. Gaasipedaal toimib aga kiirendus kehvem. Nagu oleks liiga kõrge käik sees. Ei toimi kickdown. Mootor soojaks sõites ja veits seistes kõik jälle toimib. Veateadet pole. On kellegil sama juhtunud?
See ei pruugi üldse kasti viga olla. Diagnostika tehtud?
(21-01-2021, 06:54 PM)ReinGSM Kirjutas:
(21-01-2021, 03:07 PM)KsenoonE Kirjutas: Olles neid 4tk omanud siis

... Külmalt 1-2sek ketiklõbin on täiesti normaalne.

...Sillad, airmatic on w212 peal muretu.

Ei räägi kohvipaksu pealt vaid oma kogemusest.

"Iga hommik paar sekundit ketikärinat on teie arvates ok?"
Jah, sest õli surve ei teki maagiliselt kuskilt ilma mootorit kävitamata. 1-2 sekundit on pingutid nagunii õlist tühjaks seisnud. On kõik Mersut nii tehtud ja teevad edaspidi Big Grin
Vasta
#24
(21-01-2021, 06:54 PM)ReinGSM Kirjutas:
(21-01-2021, 03:07 PM)KsenoonE Kirjutas: Olles neid 4tk omanud siis

... Külmalt 1-2sek ketiklõbin on täiesti normaalne.

...Sillad, airmatic on w212 peal muretu.

Ei räägi kohvipaksu pealt vaid oma kogemusest.

"Iga hommik paar sekundit ketikärinat on teie arvates ok?"
Jah, sest õli surve ei teki maagiliselt kuskilt ilma mootorit kävitamata. 1-2 sekundit on pingutid nagunii õlist tühjaks seisnud. On kõik Mersut nii tehtud ja teevad edaspidi Big Grin
[/quote]
Olete ketti ja pingutit vahetanud ja kärisesid ikka? Uus auto käriseb ka?
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Vasta
#25
Tere

Mul on E350 195kw 2013 aasta auto, tagaveoline.

Olen sõitnud sellega 120000 km(3 aastaga) see on ikka väga hea auto.

Õli ei võta, ma ka ei tea kus kohast selline müüt.

Õlijahutite tihendid olen vahetanud, kulu oli 150eurot ja 16-20h tööd.

Kastil ei ole ka midagi viga, ei külmalt ega soojalt(õlivahetuse tegin ka, profilaktika mõttes)

Sillad ei lagune, ise ei ole pidanud midagi veel peal pidurite hoolduse tegema.

Roostet ei ole, kuid keegi on seda enne mind värvinud.

Neljaveoline(airmatic) on ka, kuid selle kohta ei ole veel midagi öelda, liiga vähe aega olnud.

Kui oluline, siis kütusekulu maanteel 7L/100(110-120km/h), aeglasemalt oluliselt ökonoomsem.



Kaido
Vasta
#26
Kui 4-5 aastat vana autot värviti, siis kahtlen et rooste tõttu.
Vasta
#27
(21-01-2021, 03:07 PM)KsenoonE Kirjutas: Olles neid 4tk omanud siis

7G 772.9 kast on VÄGA HEA ja murevaba kui sa ei lase teda lekkima kasvõi natuke mis lõpeb sellega ,et lõpuks kastis on 2-3l vähem õli kui peaks mis lõppeb remondiga(Remont ca 1500-1700€). Vahetada soovitan 60-80k. Lekkida võivad nt alumiinium käigukasti jahutustorud (neid seal 2tk ja orig osana u 110+60+ vahetus, sealt viskab u nädalaga 2l välja). Enamikel 7G lekib kuskilt ja sellepärast ka jõnksud(Kohe kui tekib jõnks õlitase üle vaadata). Soovitavalt iga mootori õlivahetus vaadata ka kasti õlitase üle. Mootoriga pole üldse muresid, kasuta normaalset õli ja orig. filtrit(16€) ja sõida. Külmalt 1-2sek ketiklõbin on täiesti normaalne. Lekkida võib vahejahuti mis asub mootori peal, vahetus olenevalt kohast kuni 900-1000€. Võivad isegi nii hullult lekkida, et kontsataselt on suur loik auto põhjakattel. Sillad, airmatic on w212 peal muretu.

Ei räägi kohvipaksu pealt vaid oma kogemusest. Olen ühe 772.9 kasti üles ehitanud ja seal oligi paraku probleemiks 3l vähem õli kui ette nähtud.

NB mul on müüa väga korralik W212 E350cdi sedaan

Väike seltsimehelik norimine ka, mis kast on 772,9.
numerus stultorum, infinitus est
Vasta
#28
(21-01-2021, 04:56 PM)Zlang Kirjutas: Selline küsimus 7G kasti kohta. Hommikul -10C on kast nagu hangunud. Sõidab, käike mingil määral vahetab. Gaasipedaal toimib aga kiirendus kehvem. Nagu oleks liiga kõrge käik sees. Ei toimi kickdown. Mootor soojaks sõites ja veits seistes kõik jälle toimib. Veateadet pole. On kellegil sama juhtunud?

See on uus roheline mõtteviis. Miinuskraadidega mootorit soojendada pole vaja, klaase jääst ja lumest puhastada pole vaja, hommikul annad niiöelda võtit ja kohe tuld. Juhindume kõik manuaalist mis on mõeldud lõunaosariikidele kus miinuskraade praktiliselt pole ja -10C on juba katastroof
numerus stultorum, infinitus est
Vasta
#29
See on programmeeritud nii, et külma õliga autole liiga ei teeks. Külma kasti ja mootoriga kickdown-i proovida näitab seda, et teil ei ole päris selge milleks peab õli soe olema.
Vasta
#30
Kui programmeeritud siis ok. Pole lihtsalt seda enne tähelepannud. -10 pole mingi ekstreemne külmus. Eks järgmine kord lasen 10 mintsi maja ees 5 asemel soojeneda.
Vasta
#31
Kuna ka Venemaal kaugel põhjapool sõitvatel autodel on automaatkastid esindatud, siis seal kohalikud kastispetsialistid soovitavad miinuskraadide puhul  hommikul enne sõidu alustamist käigud läbi lapata paar-kolm korda. 10sek. D ja 10sek. R.  Olen seda meetodit külmaga proovinud ja nagu oleks isegi mingi point asjal.
numerus stultorum, infinitus est
Vasta
#32
Eestimaa külmadega võib kohe ka sõitma hakata, tuleb pedaaliga lihtsalt rahulikult võtta. Maanteeääres elades, siis vast tasuks vähe lasta kohapeal soojeneda.
Vasta
#33
Edasi arendades.Tallinna kesklinnast Maardusse sõites, võiks auto juba toimida. Mootori temp. ei mäleta ehk 80... Mõtlema pani, et eelmistest talvedest ma seda ei mäleta.
Vasta
#34
Hea näide õli voolavusest erinevatel temperatuuridel. Vana õli puhul määrdeomadused veel halvemad.
Sooja mootoriga käiguvahetuse probleemid, siis loomulikult teine lugu. Võimalik, et käigukasti õlivahetus teeb olukorra paremaks.

https://youtu.be/21iYS-vaCQU
Vasta
#35
(25-01-2021, 12:17 AM)väikemees Kirjutas: Hea näide õli voolavusest erinevatel temperatuuridel. Vana õli puhul määrdeomadused veel halvemad.
Sooja mootoriga käiguvahetuse probleemid, siis loomulikult teine lugu. Võimalik, et käigukasti õlivahetus teeb olukorra paremaks.

https://youtu.be/21iYS-vaCQU

Eusa_clap Terve juutuub on selliseid vanas konservipurgis erinevaid vedelikke loksutavaid isehakanud ekspertidest tegelasi täis. Tänu sellistele leiab millele iganes raudpolt kindla kinnituse ja jääb üle soovida suurt rahakotti neile kes kõike seda jama usuvad.
numerus stultorum, infinitus est
Vasta
#36
Lehtritest on väga hea ja iseloomulik, siin ei ole põhjust plärtsuda.

Seda enam, et vaid külma õli välja valamisel on võimalik tuvastada võltsingut. Soojas on kõik õlid pealtnäha head.
Vasta
#37
(18-01-2021, 05:20 AM)Mike22 Kirjutas: Pidasin meeles, et 7-g ei ole nii pommikindel nagu vana 5-ne kast (endal oli väikse ORIG läbisõiduga 200kkm cls500 8a tagasi ja 7-g jamas, enamus sõpradel 7-g erinevatel Mercedes-Benz keredel jõnksutab ka). Minul hetkel r4 ja 5-se kastiga w212 ja sõit murevaba. Remondimees soovitaski mitte osta v6, kuna ta remondib need v6 mersud iga nädal õlikulu probleemiga Smile

Tere äkki oskad öelda miks need 7-g kastid jõnksutavad sama problem  w221 s500 õbenool aidata ei osanud vahetas õlid ära jne üttles et sõida kõik nagu korras  Eusa_wall
Vasta
#38
Kirjelda: jõnksutavad?

Käiguvahetused löögiga, paigaltvõtt löögiga või turbiiniluku rakendumine löögiga?
Vasta
#39
(24-01-2021, 02:54 PM)vreps Kirjutas: Kuna ka Venemaal kaugel põhjapool sõitvatel autodel on automaatkastid esindatud, siis seal kohalikud kastispetsialistid soovitavad miinuskraadide puhul  hommikul enne sõidu alustamist käigud läbi lapata paar-kolm korda. 10sek. D ja 10sek. R.  Olen seda meetodit külmaga proovinud ja nagu oleks isegi mingi point asjal.

See on kusjuures õige jutt. Kui külmaga, peale auto soojendamist R sisse lülitada umbes 20 sekundiks, on edasine sõit juba palju sujuvam. Ähmaselt mäletan mingit selgitust ka sellele- et tagurpidi käiku sisse lülitades käib õli korralikult kastist läbi vms.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mb e350 2013 gert765 1 247 12-12-2023, 10:35 PM
Viimane postitus: v6sa
  W212 E-klass diisel / pre-facelift vs facelift? / (2.0 100kW / 2.1 125kW / 2.2 150kW) nostromo 20 2,083 20-04-2023, 11:50 AM
Viimane postitus: Rolz
  W212 ostuabi Makku 0 1,221 14-10-2021, 05:54 AM
Viimane postitus: Makku
  3.0 diisel mootorid 2010a ja edasi Pealik 0 1,491 24-09-2021, 04:30 PM
Viimane postitus: Pealik
  GLK 2.1 105kW vs 125kW (ja W212 E-klass) / ökodiisel / automaat nostromo 5 1,654 12-04-2021, 11:00 PM
Viimane postitus: v6sa
  w212 takso saksamaalt Alkohoolik 9 6,220 20-03-2020, 07:48 PM
Viimane postitus: byh
  W204 (või W205) ja W212 head ja vead KalevE 19 20,641 30-01-2020, 05:29 PM
Viimane postitus: 5iim
  W212 ostuabi mbfriik 4 4,847 29-10-2019, 08:57 AM
Viimane postitus: mbfriik
  W212 E200 NGT byh 0 1,817 03-09-2019, 05:45 PM
Viimane postitus: byh
  w212 salongivalgustus urraa 4 3,854 08-04-2019, 05:31 PM
Viimane postitus: Randar



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne