Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 310 D buss - 1988 - Arkadi.T
#21
No nii, buss omab alates tänasest ülevaatust. Piduriprobleemide põhjuseks oli vasak käsipiduritross, mis kinni kiilus, st ei liikunud tagasi. Panime uue ja probleem lahenes. Esitulede kaldenurk sai timmitud sobivaks ja ka CO sai ka korda. Koplis asuva koha mille nimes eestlase ja venelase nimi, kohta ma midagi ütlema siinkohal ei hakka, kuid minul sinna rohkem asja pole. Kellele selline vene vaib koos asjakohase suhtumisega meeldib võib muidugi sinna minna. Lahendus CO osas saabus peale ühe eelsüüteküünla vahetust ja kütuselisandi kasutamist. Kumb neist rohkem efekti andis ma ei teagi. Võimalik, et mõlema koosmõju + Alexela kütus.

Enivei nüüd saab stressivabalt liigelda sellega ja saab hakata teostama neid plaane, milleks buss üldse hangitud sai. 
Vidinatest otsisin esiibadele käivaid 310D embleeme, mida ei leidnuki. Aga sain 308D embleemid, mis täidavad ilusti
augud tiibades ja on tegelikult ka numbriliselt tõele vähe lähemal. Algselt oli ju 2.3 bensukas, ca 100hp ja nüüd 2.4
diisel ca 73 hp. 

[Pilt: 11.jpg]

[Pilt: 12.jpg]

[Pilt: 13.jpg]
Vasta
#22
Hea, et liikumise loa said. Eusa_angel

Hõõgküünal ei saa põhjustada soojal mootoril tahma. CO-ga Sul probleemi ei olnud, tahmasusega oliWink Aga nagu Sa mainisid, siis tulemus oli piisav. Ju see kütuselisand siis midagi hääd seal korda saatis.

Samuti teeb head, kui sõita. Pööretega. Pikemalt.

Ootan huviga edasiste plaanide ilmumist.
Vasta
#23
Tore, et ÜV olemas, sest juba kolmandat korda on sidur oma töö viimase kuu jooksul lõpetanud. Esimene kord sai uued mansetid, teine kord uue töösilindri ja laupäeval andis taas sidur saba. Vedasin just maalrit endale tööjuurde, kui Paldiski mnt vaja kolmas sisse panna ja siduripedaal läbi vajub. Lonkasin siis Telliskivi poole, ristmikul süüde välja ja süüde sisse, paigaltstart teise käiguga. Kohale ma sain ja parkisin siduriga tegelenud ettevõtte ette ära. Hea on, et mul endal hoov autosid täis ja sõidud tegemata ei jää. Lihtsalt igav on tänapäevaste autodega sõita, aga mis sa teed, kui vanurid kõpitsemist vajavad. Nutad ja sõidad. Ühesõnaga tüübid tulid esmaspäeva hommikul tööle ja küsisid, et kas nüüd tõesti iga esmapäeva hommik on buss neile vaja tuua? Mis siis nüüd viga? Ikka sidur, ikka sidur Big Grin

Ühesõnaga seekord siis lekkis peasilinder. Varuosa tellitud, homme peaks taas bussi kokku saama. No positiivne vähemalt, see, et kõik vead nüüd välja tulevad, hoopis nutusem oleks suvel hooaja keskel Pärnus neid asju teha.

Aga bussist siis niipalju, et LVT on juba hangitud ja suusaõnaline kokkuleppe ka kunstnaha soetamiseks olemas. Hetkel küljes olevad bordellikaardinad sobivad hästi zabloonideks, et teha vähemsilmatorkavad, kuid privaatsuse tagavad aknakatted bussile. Plaan on see nädal putka seest tühjaks lüüa. Mis üllatused põranda - ja seinakatete all peidus on, eks paistab. Enne seda kui ta hakkab sihtotsarbelist kasutust saama, kasutan ma teda rehvivahetusehooajal rehvibussina. St märtsis vean sellega lao vahet rehve. Varem selleks eraldi kaubikut polnud ja kuna buss nüüd olemas, oleks patt seda võimalust mitte kasutada. 

Vasta
#24
Klapiregull tuleks ka kindlasti ära teha kui surved juba erinevad. https://www.youtube.com/watch?v=YrooIsR-...edessource jne, sellel kanalil palju infot.
Vasta
#25
(27-02-2021, 01:04 PM)tomm49 Kirjutas: Klapiregull tuleks ka kindlasti ära teha kui surved juba erinevad.  https://www.youtube.com/watch?v=YrooIsR-...edessource jne, sellel kanalil palju infot.

Sul on ilmselt õigus, aga võibolla läheb sinna hiljem teine moto külge üldse. Taga muidu bensuka kiire differ, reaalsus aga see, et üle 85km /h pole ma temaga kätte saanud. Ja ka see tulemus oli ilgelt meelitades täna hommikul Laagna teel suunaga linna poolt Olerexist kuni Lasnamäe Centrumini. Sellega motoga sõit pole just ülemäära elamusi pakkuv. Eks paistab mis temaga sügisel teeb, hetkel jääb nii.
Vasta
#26
Kolmapäevast saadik sõidab buss taas. Võtsin täna ta hommikul tööjuures ette. Kiskusin välja kaardinad, mis saavad uute kaardinate zabloonideks ja hiljem lähevad otse prügikasti. Eemaldasin ka juhistme seljataguse pleksklaasist seina, mis kuni kolmanda käiguni iga kord klagises seljataga ja närvidele käis. Sain paika juhile suunatud salongiventika asukoha ja puhastasin ära esitulede pesurid vanast värvist ja lasin suruõhuga düüsid puhtaks. Järgmine nädal hakkan igapäevaselt w123 liiklema, siis saab põhjalikumalt bussiga edasi tegeleda. hankisin talle ka visuaalselt sobilikud lisatuled, mis paigutan esistange kohale, jahutusaradika ette.

Avastasin, et seest just head ülevaadet pakkuvaid pilte temast polegi, seega otsustasin seda viga parandada. Selline näeb ta siis seest hetkel välja. 
[Pilt: IMG-20210227-122808.jpg]

[Pilt: IMG-20210227-122827.jpg]
Vasta
#27
Täna oli vaja vedada sodi jäätmejaama ja seetõttu oli vaja viimane istmerida välja võtta. Ei olnud varasemalt väga süvenenud, kuidas istemete kinnitused tehtud on. Arvasin, et tuleb poldid rellakaga lihtsalt läbi lõigata. Õnneks on hipidel nii palju kainet mõistust jagunud, et aftermarket istmete kinnitused on pandud originaalistmekinnituste külge. Käivad nad siis poltidega istmekinnituste poldiavades.
[Pilt: IMG-20210301-100816.jpg]

Kui juba poltide keeramiseks läks, tekkis mõte võtta ära ka ülejäänud 2+2 istmed ja proovida, kas õnnestub nad modimata paigutada üksteise vastu nii, et istmete vahele õnnestuks hiljem laud panna. Kahestel istmetele ühised latid kinnituste all ja viimase istmerea omad eraldi. Tõstsime 2 +2 istmekinnituste latid ümber nii, et enne taga olev pool läks ette poole. Testimiseks mahtusid väikse mööndusega ära küll, pärast pean vaid eemaldama juhiistme taguse torudest seinakarkassi. Hetkel käib esimese istmerea taga olev "sang" vastu vaheseina karkassi. Kui sang eemaldada poleks vaja seinakarkassi eemaldagi. Aga see oli mul naguinii plaanis. Mõtetut ballasti kaasa tassida pole vaja.
[Pilt: IMG-20210301-100825.jpg]

Ühtlasi mõõtsin täpselt ära katuseraamile paigaldadatava terassi osa. Tuleb tal pikkust 3000 mm ja laiust 1500 mm. Kasutan selleks 120 mm immutatud terassilauda. See tuleb umbes täpselt selline nagu olin oma peas plaaninud. Sama ei saa aga öelda salongi osas plaanituga.
[Pilt: IMG-20210301-105027.jpg]

Kui istmete paigutus ja laua asukoht olid paika saanud, hakkasin vaatama voodi osa. Paraku  selgus siis tõsiasi, et 3500 mm siseruumi pikkusega ülemäära ruumiga priisata pole ja peab hakkama paika panema prioriteete, mis on seal bussis oluline ja mis mitte.

[Pilt: 1.jpg]

[Pilt: IMG-20200531-224709.jpg]

[Pilt: 106504742-10215895101443116-6097743225182884537-n.jpg]

Olen viimased kolm eelnevat suve veetnud haagisuvilas, kus ruumi üsna lahedalt (6500x2360 mm), kuid reaalselt kasutasin seda pinda vaid magamiseks ja vähemalt üle poole pinnast oli seal naguinii üleliigne. Suvel olen kogu päeva õues ja vajan vaid kohta kus öösel magada saaks, vihmase ilmaga võiks lisaks endale mõned sõbrad sisse mahtuda, kellega koos juttu puhuda ja võibolla ka mõne kaardi- või lauamängu teha. Hommikuti tahaks hambaid ja nägu pesta, võibolla ka tassi kohvi keeta. Ega mul rohkem nagu otseselt vaja olegi. On olemas pidev ligipääs kõikidele muudele mugavustele nagu wc, saun ja köök. Nagu haagissuvila puhul viin ma ka Manivalidi (see sai tema nimeks) suve alguses tema sihtkohta ja sügisel toon Tallinna tagasi. Võimalik, et külastan suvel ka mõnda festivali või kasutan teda vahest kohapeal mõne asja vedamiseks, aga suures plaanis jääb ta mul vaid paikseks suviseks kasutamiseks.

Voodi, istekohad, laud ja kraanikauss peavad olema, kõik muu võib olla. Olemasolevat ruumi tuleb maksimaalselt ära kasutada. Voodi alla tulevad panipaigad. Laua ümber olevate istmete alla ehitan samuti panipaigad. Kraanikauss/töötasapind tuleb üsna väike, küljeuksest sisse tulles paremale, kohe kunde istme taha. Selleks, et vajadusel saaks tagant ka otse rooli minna, plaanin tööpinna osa teha nii, et seda on võimalik kraanikausi poole hingedest(kokku klapitav) üles tõsta. St tavaasendis on seal tööpind, aga kui vaja saab pool tööpinnast üles tõsta ja küljeuksest väljumata ennast rooli libistada. Mitte, et seal selleks ülemäära palju ruumi selleks on, aga saab vast vajadusel hakkama. Meelelahutuseks plaan teler panna lükandukse taha, lae alla. Siis peaks olema nähtavus hea voodist ja ka laua tagant.

Lähima kuu jooksul kasutan teda valdavalt rehvide vedamiseks, sisuga hetkel ei tegele. Sisu poolt hakkan tegema aprillis. Küll aga on plaan lasta haljaks keevituste õmblused ja valmistada bussi nina värvimiseks ette. Lähipäevade ilmad peaksid olema soojad ja kuivad, ideaalne neid töid väljas teha. Materjalid selleks on kõik olemas. Erinevalt Frankist plaanin Manivaldi punase nina seekord ise ära värvida. Kui vaba aega jagub ja isu ära ei kao teen ka terassi lähimate nädalate jooksul valmis. Mais viin bussi Pärnu ära.
Vasta
#28
Kustkaudu terrassile plaanid ronima hakata?

Oled kindel, et mahud risti magama kaubikus? Mina mahun, aga ma olen käbi ka.

Piki ei mahu voodi ja toolid korraga ära.

Maniwald on täitsa kohane nimi.
Vasta
#29
(01-03-2021, 10:27 PM)v6sa Kirjutas: Kustkaudu terrassile plaanid ronima hakata?

Oled kindel, et mahud risti magama kaubikus? Mina mahun, aga ma olen käbi ka.

Piki ei mahu voodi ja toolid korraga ära.

Maniwald on täitsa kohane nimi.

Ronimiseks tuleb lasta tagauksele pärast redel keevitada. Aga aega on hetkel selle kiire asjaga. Selle risti magamisega on selline lugu, et ma pole just ise ka kõige pikem, kuid mõni cm jääb ikka puudu. Kaheinimese voodis saan hakkama, aga pikka pruuti pole mõtet külla kutsuda küll Big Grin

Manivald sai nimeks oma värvi ja mineviku pärast.
Vasta
#30
Sai siis eile õmblused haljaks lastud, kaitseks roostemuunduriga üle käidud. Üle lasin kõik kahtlased kohad kapotil ja tagaustel. Õhtul tõin värvi ära, mis seekord on siis aersoolpudelites. Põhjus lihtne, buss ei mahu mul garaazi ära ja tuleb õues värvida.

Täna läks klaaskiudpahtel (Manivaldil olid tuulerõuged) ja plekipahti esimene kiht peale. Värvisin kütusepaagi korgi mustaks, mind häiris see, et see oli punaseks võõbatud. 

Ebameeldivaks üllatuseks on see, et tagauksed vajavad mõlemad keevitust. Hetkel lasin rooste maha ja panin tuimalt klaaskiudpahti aukude täiteks, sügisel lasen ära keevitada.

Homme siis pahtli teine kiht peale, pritspahtel ja päeva teises pooles värv selga. Peale värvi saan lisada ka suunatuledele uued "prilliraamid" ja esitiibade mudelitähised, mis juba üsna pikalt riiulis seisnud on. Siis peaks välispilt olema ühtlane ja saab edasi liikuda.

[Pilt: IMG-20210303-134300.jpg]

[Pilt: IMG-20210303-143155.jpg]

[Pilt: IMG-20210303-165437.jpg]
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz 420 SEL, 1988, w126- Marek89 Marek89 24 1,617 1 tund tagasi
Viimane postitus: Marek89
  MB 200, 1982, W123 -Arkadi.T Arkadi.T 51 2,520 01-03-2021, 09:48 AM
Viimane postitus: sm. pelle
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 69 64,569 10-02-2021, 03:01 PM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes Benz 200D W124, 1988 - markuus markuus 0 1,924 02-04-2018, 03:16 PM
Viimane postitus: markuus
  W126, 420 SEL, 1988 140KW 15 12,287 03-05-2017, 11:41 AM
Viimane postitus: 140KW
  MB 300CE, 1988, c124-SanderP SanderP 46 35,604 23-05-2016, 07:12 PM
Viimane postitus: SanderP
  w201,1988,om605-Stev Stev 56 46,512 09-02-2016, 05:20 PM
Viimane postitus: Stev
  Mercedes Benz 190 1988 W201 MB190 MB 190 2 2,817 22-09-2014, 07:15 PM
Viimane postitus: MB 190
  Mb 190e 2.0 W201 1988 - rasmus.kuusemets rasmus.kuusemets 24 17,696 21-08-2014, 09:01 AM
Viimane postitus: rasmus.kuusemets
  Mercedes-Benz 200, 1988, W124 - zum zum 21 15,375 15-05-2014, 12:01 AM
Viimane postitus: zum



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne