Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Uus SL
#21
SL oma olemuselt ei ole sportauto, ei sobi AMG GT'ga kohe kuidagi ühte patta panna võrdluseks, a la kaks istet, et siis on sama. AMG GT on kart.

SL minu jaoks isiklikult lihtsalt väga mugav liikur millega on OK ka 130-140kmh sõita katus maas ja ei aja kaasreisija koha peal istuval abikaasal juukseid ka segamini, sama ei saa öelda S cabrio kohta(jah toon jälle selle masina näiteks kuna lihtsalt kogemus sellega).

Hindade pooles, SL pole ka praegu poeuuena alla 100K, Portofino on ikka täitsa teine klass hinna poolest.
Vasta
#22
Just mõtlesin sama, et SL ei ole kaugeltki mitte sportauto.
Samas, kuidas teda üldse liigitada?
Eks ta tegelt on suhteliselt ainuke esindaja oma segmendis. Segmendis, mis flirdib kõigega - luksus, sportlikkus, tahumatus, elegantsus jnje.
Taga on üsna mugav sõita igapäevaoludes, ringrajal hullamiseks mõeldud ei ole, kuigi saab hakkama ka kui vaja.
Ikkagi pigem 2kohaline GT, minu jaoks. Võtad ja lähed, mugavalt ja sportikumalt ning lahtiselt, kui ilma/tuju on.
Tuuletakistus on küll teema, mis selle auto puhul müstiliselt olematuks on saadud, see on lihtsalt uskumatu...
Aga Saksa insener (Ehk polnud see aeg Türklane ega moslem veel) on kõvat tööd teinud ka.
Every nerd becomes a superstar online...
Vasta
#23
Ega tegelikult vahet ei olegi, on seal taga paar pooletoobist kohta või mitte.
Pigem mõtlen sellele, et istmerea lisamisel minnakse R230 ja R231 sisemise aerodünaamika
kallale - ei ole just palju lahtiseid autosid ( kui üldse ? ) millega võid tundide kaupa maanteekiirustel
ilma katuseta sõita ilma, et tuul pea otsast ja kõrvad peast puhub.
Samal ajal veel kaaslasega lobisedes või muusikat kuulates.
Paljud SL-i üldse rajal käimiseks soetaksid ? Selleks ikka muud masinad.
Ma ei ole küll suur lahtiste autode asjatundja, kuid Mustangiga olen sõitnud,
ja peale viit minutit maanteel jäin seisma, et katus peale lasta. Ja seda soojal maal.
SEC-i ja SL-i sõltlane.
560SEC, SL55, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe = 1258KW
Vasta
#24
Pean nõustuma, et SL’il otsest konkurenti/võrdlusmaterjali polegi, kahekohaline S-klass vist oleks õige öelda jah.
Samas kui keegi teab mõnda sarnast mudelit millel ABC’ga võrdväärselt hea vedrustus, istmed nagu tugitoolid(lihtsalt mugavust kirjeldav väljend), vähene tee/tuule müra salongis, muretu kulgemine(effortless driving, kõlab inglise keeles paremini), siis oleks ka tore targemaks saada ja võib olla tulevikus ka konkurenti piiluda.
Vasta
#25
https://www.caranddriver.com/news/a33809...rmed-2021/
Midagi juba toimub Ninja
SEC-i ja SL-i sõltlane.
560SEC, SL55, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe = 1258KW
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  C124 2.3 uus õli aga ikka klõbiseb ktmduke 2 2,184 05-10-2012, 09:50 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W124 230CE uus pooltelg? sabbath 2 2,360 08-04-2011, 05:36 PM
Viimane postitus: sabbath
  SLR Stirling Moss on uus lelu. Eric 2 1,996 27-12-2008, 06:50 PM
Viimane postitus: Eric
Brick Uus SL Eestis + w216 CL63AMG tnx 9 3,776 10-04-2008, 08:19 PM
Viimane postitus: marek



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne